Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 08.07.2008 13:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.07.2008

Příspěvky:

394

Bydliště:

Slovensko Dolný Kubín

zdravím.možno sa niekto už stým stretol na G60.doteraz som si jazdil bezproblemov a zrazu idem z domu asi tak 3-4km v pohode,zrazu začne trhane klesat výkon po dobu asi 2-3km potom dalsí 1km už nemá vobec výkon a na pridanie plynu reaguje zhasínanim.stojím nakraji cesty... :cry: nehcám ho asi 20 minut nastartujem má trochu chraplavý chod ale ide aj do výkonu,prejdem 1km a už začne zhasínať,dobre opeť stojím nakraji :evil: po nejakých 20min sa mi podarí štartnut ide bezproblemov zájdem 6km a začne zhasínať,opet reaguje na pridanie plynu zhasínanim.už ma tahaju domov na lane.nechce vobec chytit,tocit tocí ale vobec ani neťukne.(bolo večer pol 12) rán ovstanem skusim naštartovať brnk chytí funguje,vyskušam sa previezt funguje,urobím 5km....funguje,vrátim sa domow bez problemov 8O .cím to sakra može byť? bojím sa ist nanom niekde dalej aby ma nenechalo :cry: dufma že niekto pomožete díky :)

_________________
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

_________________
corrado G60 supercharged BBM 195kw 2.corrado G60 118kw (už predané) audi 100 model A6 2.8V6 128kw, audi A8 2.5TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 09.07.2008 12:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2883

Bydliště:

Vyškov

Ze by modry cidlo teploty... Vymenit

_________________
VW Golf syncro + Country Shazeer na hrad !


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 10.07.2008 00:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.07.2008

Příspěvky:

394

Bydliště:

Slovensko Dolný Kubín

tak to teda idem kupit obidve rovno nové :) ked už,tak už :)

_________________
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

_________________
corrado G60 supercharged BBM 195kw 2.corrado G60 118kw (už predané) audi 100 model A6 2.8V6 128kw, audi A8 2.5TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 10.07.2008 00:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.07.2008

Příspěvky:

394

Bydliště:

Slovensko Dolný Kubín

a díky ti moc za radu :wink:

_________________
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

_________________
corrado G60 supercharged BBM 195kw 2.corrado G60 118kw (už predané) audi 100 model A6 2.8V6 128kw, audi A8 2.5TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 11.07.2008 22:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

109

Bydliště:

Brno

biboG60 píše:
zdravím.možno sa niekto už stým stretol na G60.doteraz som si jazdil bezproblemov a zrazu idem z domu asi tak 3-4km v pohode,zrazu začne trhane klesat výkon po dobu asi 2-3km potom dalsí 1km už nemá vobec výkon a na pridanie plynu reaguje zhasínanim.stojím nakraji cesty... :cry: nehcám ho asi 20 minut nastartujem má trochu chraplavý chod ale ide aj do výkonu,prejdem 1km a už začne zhasínať,dobre opeť stojím nakraji :evil: po nejakých 20min sa mi podarí štartnut ide bezproblemov zájdem 6km a začne zhasínať,opet reaguje na pridanie plynu zhasínanim.už ma tahaju domov na lane.nechce vobec chytit,tocit tocí ale vobec ani neťukne.(bolo večer pol 12) rán ovstanem skusim naštartovať brnk chytí funguje,vyskušam sa previezt funguje,urobím 5km....funguje,vrátim sa domow bez problemov 8O .cím to sakra može byť? bojím sa ist nanom niekde dalej aby ma nenechalo :cry: dufma že niekto pomožete díky :)


to vypada na lambdu, modre cidlo teploty odpoj, studeny motor nastartuje, teply ne.

odpoj konektor lambdy u vyfuku a pokud auto pojede normalne (bude mit bohatejsi smes...) tak vymen lambdu.

_________________
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/

_________________
3x VW Corrado G60 :)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 11.07.2008 23:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.07.2008

Příspěvky:

394

Bydliště:

Slovensko Dolný Kubín

xmouse píše:
biboG60 píše:
zdravím.možno sa niekto už stým stretol na G60.doteraz som si jazdil bezproblemov a zrazu idem z domu asi tak 3-4km v pohode,zrazu začne trhane klesat výkon po dobu asi 2-3km potom dalsí 1km už nemá vobec výkon a na pridanie plynu reaguje zhasínanim.stojím nakraji cesty... :cry: nehcám ho asi 20 minut nastartujem má trochu chraplavý chod ale ide aj do výkonu,prejdem 1km a už začne zhasínať,dobre opeť stojím nakraji :evil: po nejakých 20min sa mi podarí štartnut ide bezproblemov zájdem 6km a začne zhasínať,opet reaguje na pridanie plynu zhasínanim.už ma tahaju domov na lane.nechce vobec chytit,tocit tocí ale vobec ani neťukne.(bolo večer pol 12) rán ovstanem skusim naštartovať brnk chytí funguje,vyskušam sa previezt funguje,urobím 5km....funguje,vrátim sa domow bez problemov 8O .cím to sakra može byť? bojím sa ist nanom niekde dalej aby ma nenechalo :cry: dufma že niekto pomožete díky :)


to vypada na lambdu, modre cidlo teploty odpoj, studeny motor nastartuje, teply ne.

odpoj konektor lambdy u vyfuku a pokud auto pojede normalne (bude mit bohatejsi smes...) tak vymen lambdu.


lambdu som meral,má správny odpor presne podla stanovenej hodnoty.skušal som odpojit to modré cidlo teploty,a chovalo sa divne niekedy odstrelovalo do výfuku,ale aj tak nie ako vtedy ked sa mi to pokazilo prvýkrat.dneska som skusal kadejaké čidla odpájat,raz sa mi podarilo vyvolat chybu pre ktoru nechcel chytit už teplejsí motor.(modré čidlo teploty) ale ked som ho spet zapojil nemohol som opeť vobec naštartovať 8O tak som odpojil a zapojil baterku,a hned brnklo :) ciže asi ostala chyba zaznamenaná,aj napriek opetovnemu zapojeniu nefungovalo.

_________________
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

_________________
corrado G60 supercharged BBM 195kw 2.corrado G60 118kw (už predané) audi 100 model A6 2.8V6 128kw, audi A8 2.5TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 12.07.2008 08:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

109

Bydliště:

Brno

biboG60 píše:
xmouse píše:

to vypada na lambdu, modre cidlo teploty odpoj, studeny motor nastartuje, teply ne.

odpoj konektor lambdy u vyfuku a pokud auto pojede normalne (bude mit bohatejsi smes...) tak vymen lambdu.


lambdu som meral,má správny odpor presne podla stanovenej hodnoty.skušal som odpojit to modré cidlo teploty,a chovalo sa divne niekedy odstrelovalo do výfuku,ale aj tak nie ako vtedy ked sa mi to pokazilo prvýkrat.dneska som skusal kadejaké čidla odpájat,raz sa mi podarilo vyvolat chybu pre ktoru nechcel chytit už teplejsí motor.(modré čidlo teploty) ale ked som ho spet zapojil nemohol som opeť vobec naštartovať 8O tak som odpojil a zapojil baterku,a hned brnklo :) ciže asi ostala chyba zaznamenaná,aj napriek opetovnemu zapojeniu nefungovalo.


u lambdy se nemeri odpor ale vystupni napeti v zavislosti na bohatosti smesi :)

to by me zajimalo kde jsi nasel odpor lambdy. mozna vyhrivani jsi mohl merit, ale to nestaci.

pokud jsi lambdu odpojil a nic se nezmenilo, tak to muze byt cokoliv. trvalou pamet zavad ridici jednotka nema, takze kdyz odpojis baterku, nic si nepamatuje.

pokud teply motor musis startovat s plynem, mas moc bohatou smes.

zkus odpojit lambdu, pokud mas zapalovani vporadku (svicky, rozdelovac, kabely, haluv senzor, civku, tedy i jiskru) musi to nastartovat i se zanesenym regulatorem volnobehu. ten muzes odpojit, je to ta kratka tlustsi hadice, volnobeh bude sice cca 1500 otacek, ale to nevadi.

_________________
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/

_________________
3x VW Corrado G60 :)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 12.07.2008 15:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.07.2008

Příspěvky:

394

Bydliště:

Slovensko Dolný Kubín

xmouse píše:
biboG60 píše:
xmouse píše:

to vypada na lambdu, modre cidlo teploty odpoj, studeny motor nastartuje, teply ne.

odpoj konektor lambdy u vyfuku a pokud auto pojede normalne (bude mit bohatejsi smes...) tak vymen lambdu.


lambdu som meral,má správny odpor presne podla stanovenej hodnoty.skušal som odpojit to modré cidlo teploty,a chovalo sa divne niekedy odstrelovalo do výfuku,ale aj tak nie ako vtedy ked sa mi to pokazilo prvýkrat.dneska som skusal kadejaké čidla odpájat,raz sa mi podarilo vyvolat chybu pre ktoru nechcel chytit už teplejsí motor.(modré čidlo teploty) ale ked som ho spet zapojil nemohol som opeť vobec naštartovať 8O tak som odpojil a zapojil baterku,a hned brnklo :) ciže asi ostala chyba zaznamenaná,aj napriek opetovnemu zapojeniu nefungovalo.


u lambdy se nemeri odpor ale vystupni napeti v zavislosti na bohatosti smesi :)

to by me zajimalo kde jsi nasel odpor lambdy. mozna vyhrivani jsi mohl merit, ale to nestaci.

pokud jsi lambdu odpojil a nic se nezmenilo, tak to muze byt cokoliv. trvalou pamet zavad ridici jednotka nema, takze kdyz odpojis baterku, nic si nepamatuje.

pokud teply motor musis startovat s plynem, mas moc bohatou smes.

zkus odpojit lambdu, pokud mas zapalovani vporadku (svicky, rozdelovac, kabely, haluv senzor, civku, tedy i jiskru) musi to nastartovat i se zanesenym regulatorem volnobehu. ten muzes odpojit, je to ta kratka tlustsi hadice, volnobeh bude sice cca 1500 otacek, ale to nevadi.


lambda má urcitu hodnotu odporu ked je vymontovaná pri bežnej vonkajšej teplote 20°C u felicie je to napr 3-6ohmov.to si pametám ako prvé učivo na strednej škole doteraz :D

dneska mi to opeť začalo zdochínať hned som vyskocil z auta,odpájal som a zapájal som teplotné čidlo,aj lambdu som skusil,nic sa nezmenilo,bez lambdy mi to zacalo už skoro aj zhasínať.nemá vobec výkon a na pridanie plynu reagovalo zhasínaním a trhaným výkonom.idem ho nechat pár hodín v pokoji,uvidím ci bude fungovať.no ak bude fungovať tak ja neviem co to može robit 8O ináč začalo mi to robit ked som ho trochu povytáčal,tak na 5500 1-2-3 a po pár kilometroch zacalo

_________________
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

_________________
corrado G60 supercharged BBM 195kw 2.corrado G60 118kw (už predané) audi 100 model A6 2.8V6 128kw, audi A8 2.5TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 12.07.2008 16:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

109

Bydliště:

Brno

biboG60 píše:
xmouse píše:
biboG60 píše:
xmouse píše:

to vypada na lambdu, modre cidlo teploty odpoj, studeny motor nastartuje, teply ne.

odpoj konektor lambdy u vyfuku a pokud auto pojede normalne (bude mit bohatejsi smes...) tak vymen lambdu.


lambdu som meral,má správny odpor presne podla stanovenej hodnoty.skušal som odpojit to modré cidlo teploty,a chovalo sa divne niekedy odstrelovalo do výfuku,ale aj tak nie ako vtedy ked sa mi to pokazilo prvýkrat.dneska som skusal kadejaké čidla odpájat,raz sa mi podarilo vyvolat chybu pre ktoru nechcel chytit už teplejsí motor.(modré čidlo teploty) ale ked som ho spet zapojil nemohol som opeť vobec naštartovať 8O tak som odpojil a zapojil baterku,a hned brnklo :) ciže asi ostala chyba zaznamenaná,aj napriek opetovnemu zapojeniu nefungovalo.


u lambdy se nemeri odpor ale vystupni napeti v zavislosti na bohatosti smesi :)

to by me zajimalo kde jsi nasel odpor lambdy. mozna vyhrivani jsi mohl merit, ale to nestaci.

pokud jsi lambdu odpojil a nic se nezmenilo, tak to muze byt cokoliv. trvalou pamet zavad ridici jednotka nema, takze kdyz odpojis baterku, nic si nepamatuje.

pokud teply motor musis startovat s plynem, mas moc bohatou smes.

zkus odpojit lambdu, pokud mas zapalovani vporadku (svicky, rozdelovac, kabely, haluv senzor, civku, tedy i jiskru) musi to nastartovat i se zanesenym regulatorem volnobehu. ten muzes odpojit, je to ta kratka tlustsi hadice, volnobeh bude sice cca 1500 otacek, ale to nevadi.


lambda má urcitu hodnotu odporu ked je vymontovaná pri bežnej vonkajšej teplote 20°C u felicie je to napr 3-6ohmov.to si pametám ako prvé učivo na strednej škole doteraz :D



dneska mi to opeť začalo zdochínať hned som vyskocil z auta,odpájal som a zapájal som teplotné čidlo,aj lambdu som skusil,nic sa nezmenilo,bez lambdy mi to zacalo už skoro aj zhasínať.nemá vobec výkon a na pridanie plynu reagovalo zhasínaním a trhaným výkonom.idem ho nechat pár hodín v pokoji,uvidím ci bude fungovať.no ak bude fungovať tak ja neviem co to može robit 8O ináč začalo mi to robit ked som ho trochu povytáčal,tak na 5500 1-2-3 a po pár kilometroch zacalo


to by odpovidalo tomu, ze ti tam nejde benzin :)

ja nerikal ze nezmeris odpor :), ale ze musis merit vystupni napeti, aby jsi zjistil jestli reaguje na bohatost smesi. pokud ma vyhrivani, nebo elektroniku, nebo oboji, urcite vzdy neco nameris :). pokud je to lambda s vyhrivanim, urcite musi mit odpor v radu ohmu jak pises :) naopak vystup operacniho zesilovace ma desitky kiloohmu...

jen aby jsme si rozumeli :)

zkus zmerit tlak paliva.

_________________
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/

_________________
3x VW Corrado G60 :)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 12.07.2008 23:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.07.2008

Příspěvky:

394

Bydliště:

Slovensko Dolný Kubín

xmouse píše:
biboG60 píše:
xmouse píše:
biboG60 píše:
xmouse píše:

to vypada na lambdu, modre cidlo teploty odpoj, studeny motor nastartuje, teply ne.

odpoj konektor lambdy u vyfuku a pokud auto pojede normalne (bude mit bohatejsi smes...) tak vymen lambdu.


lambdu som meral,má správny odpor presne podla stanovenej hodnoty.skušal som odpojit to modré cidlo teploty,a chovalo sa divne niekedy odstrelovalo do výfuku,ale aj tak nie ako vtedy ked sa mi to pokazilo prvýkrat.dneska som skusal kadejaké čidla odpájat,raz sa mi podarilo vyvolat chybu pre ktoru nechcel chytit už teplejsí motor.(modré čidlo teploty) ale ked som ho spet zapojil nemohol som opeť vobec naštartovať 8O tak som odpojil a zapojil baterku,a hned brnklo :) ciže asi ostala chyba zaznamenaná,aj napriek opetovnemu zapojeniu nefungovalo.


u lambdy se nemeri odpor ale vystupni napeti v zavislosti na bohatosti smesi :)

to by me zajimalo kde jsi nasel odpor lambdy. mozna vyhrivani jsi mohl merit, ale to nestaci.

pokud jsi lambdu odpojil a nic se nezmenilo, tak to muze byt cokoliv. trvalou pamet zavad ridici jednotka nema, takze kdyz odpojis baterku, nic si nepamatuje.

pokud teply motor musis startovat s plynem, mas moc bohatou smes.

zkus odpojit lambdu, pokud mas zapalovani vporadku (svicky, rozdelovac, kabely, haluv senzor, civku, tedy i jiskru) musi to nastartovat i se zanesenym regulatorem volnobehu. ten muzes odpojit, je to ta kratka tlustsi hadice, volnobeh bude sice cca 1500 otacek, ale to nevadi.


lambda má urcitu hodnotu odporu ked je vymontovaná pri bežnej vonkajšej teplote 20°C u felicie je to napr 3-6ohmov.to si pametám ako prvé učivo na strednej škole doteraz :D



dneska mi to opeť začalo zdochínať hned som vyskocil z auta,odpájal som a zapájal som teplotné čidlo,aj lambdu som skusil,nic sa nezmenilo,bez lambdy mi to zacalo už skoro aj zhasínať.nemá vobec výkon a na pridanie plynu reagovalo zhasínaním a trhaným výkonom.idem ho nechat pár hodín v pokoji,uvidím ci bude fungovať.no ak bude fungovať tak ja neviem co to može robit 8O ináč začalo mi to robit ked som ho trochu povytáčal,tak na 5500 1-2-3 a po pár kilometroch zacalo


to by odpovidalo tomu, ze ti tam nejde benzin :)

ja nerikal ze nezmeris odpor :), ale ze musis merit vystupni napeti, aby jsi zjistil jestli reaguje na bohatost smesi. pokud ma vyhrivani, nebo elektroniku, nebo oboji, urcite vzdy neco nameris :). pokud je to lambda s vyhrivanim, urcite musi mit odpor v radu ohmu jak pises :) naopak vystup operacniho zesilovace ma desitky kiloohmu...

jen aby jsme si rozumeli :)

takže dneska mi to začalo znova robit,mal som nervy pretože som akurat mal nejaké stretnutie.od nervov som otvoril kapotu s naštartovaným motorom,ktorý ledva kýchal na 400-500ot.min.najprv ma samozrejme kopol kábel od indukčnej sviečky ked som okolo neho prstami prechádzal,až mi z ust vyletelo boha,krista! :mrgreen:
potom som začal šklbat od nervov s kablami,buchat rukou po čidlách,potom som zacal drmať s kablami k lambda sonde,iba zrazu motor začal ist pekne.a potom ma napadlo:
ved tam je sonda na potrubí otočená dohora k podlahe a nemá tam moc miesta.......

co to teda znamená? niekedy mi zalomilo tie kable na sonde a ona pri opetovne zlej polohe kablov nevedie dobrý signal preto sa mi to sralo,hocikedy može lahko buchnut o podlahu a je problem nasvete.ciže problem považujem za vyriesený.od radosti som isiel večer trochu pogumovať,no a radosť bola na svete:

roztrhlo mi homokinetický klb na soferovej strane.najprv vyletela klietka a potom guličky popri dverách :cry: tolko radosti v ten den.ja 5km od domova a akurat sa mi vybila baterka na mobile.
chytila ma úzkosť.co teraz? idem stopovať nikto mi nezastavil :(
zacal som sám auto tlačit z cesty na parkovisko,asi 500m,a po chvili nejaký chalani zastavili pomohli dotlačiť,dali mi mobil nech si brnknem,len bol problem že som si cisla pametal len na mamu(vypnuté) a brata(nedvíhal).
zacala ma este večšia uzkosť chytat že co teraz???
chalani navrhli že ma zoberu domov,maju to po ceste a už mi odlahlo.brata som nasiel doma,zobral octaviu a už sme isli tahat :)
ale naozaj nanervy v ten den tolko smoly :(

_________________
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

_________________
corrado G60 supercharged BBM 195kw 2.corrado G60 118kw (už predané) audi 100 model A6 2.8V6 128kw, audi A8 2.5TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 13.07.2008 12:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

103

Bydliště:

Sever-Děčín

Tomu se říká pech!!! Ale neboj mě se tohle stává taky!!!;-)

_________________
CORRADO


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 13.07.2008 14:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

109

Bydliště:

Brno

biboG60 píše:
takže dneska mi to začalo znova robit,mal som nervy pretože som akurat mal nejaké stretnutie.od nervov som otvoril kapotu s naštartovaným motorom,ktorý ledva kýchal na 400-500ot.min.najprv ma samozrejme kopol kábel od indukčnej sviečky ked som okolo neho prstami prechádzal,až mi z ust vyletelo boha,krista! :mrgreen:
potom som začal šklbat od nervov s kablami,buchat rukou po čidlách,potom som zacal drmať s kablami k lambda sonde,iba zrazu motor začal ist pekne.a potom ma napadlo:
ved tam je sonda na potrubí otočená dohora k podlahe a nemá tam moc miesta.......

co to teda znamená? niekedy mi zalomilo tie kable na sonde a ona pri opetovne zlej polohe kablov nevedie dobrý signal preto sa mi to sralo,hocikedy može lahko buchnut o podlahu a je problem nasvete.ciže problem považujem za vyriesený.od radosti som isiel večer trochu pogumovať,no a radosť bola na svete:

roztrhlo mi homokinetický klb na soferovej strane.najprv vyletela klietka a potom guličky popri dverách :cry: tolko radosti v ten den.ja 5km od domova a akurat sa mi vybila baterka na mobile.
chytila ma úzkosť.co teraz? idem stopovať nikto mi nezastavil :(
zacal som sám auto tlačit z cesty na parkovisko,asi 500m,a po chvili nejaký chalani zastavili pomohli dotlačiť,dali mi mobil nech si brnknem,len bol problem že som si cisla pametal len na mamu(vypnuté) a brata(nedvíhal).
zacala ma este večšia uzkosť chytat že co teraz???
chalani navrhli že ma zoberu domov,maju to po ceste a už mi odlahlo.brata som nasiel doma,zobral octaviu a už sme isli tahat :)
ale naozaj nanervy v ten den tolko smoly :(


takze jsi dopadl podobne jako ja pri ceste do prahy na skoleni :)

ja to vyresil na odpocivadle tim, ze jsem lambdu odpojil a v pohode dojel...

pri druhe ceste se mi pokazilo rele 30, ktere napaji jednotku a jel jsem maximalni rychlosti cca 140 km za hodinu z puvodnich 230. potom to umrelo uplne. taky oprava za par korun, ale nervy na nekolik tydnu nez zavadu najdes.

kazdopadne kdyz vse opravis, je vse ok a usmev se vrati, protoze s timhle autem je sranda :) k nezaplaceni. nekdy doslova :-D

_________________
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/

_________________
3x VW Corrado G60 :)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 13.07.2008 22:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.07.2008

Příspěvky:

394

Bydliště:

Slovensko Dolný Kubín

Podry11 píše:
Tomu se říká pech!!! Ale neboj mě se tohle stává taky!!!;-)

mna smola vždy najde na každom aute :?

_________________
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

_________________
corrado G60 supercharged BBM 195kw 2.corrado G60 118kw (už predané) audi 100 model A6 2.8V6 128kw, audi A8 2.5TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 13.07.2008 22:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.07.2008

Příspěvky:

394

Bydliště:

Slovensko Dolný Kubín

xmouse píše:
biboG60 píše:
takže dneska mi to začalo znova robit,mal som nervy pretože som akurat mal nejaké stretnutie.od nervov som otvoril kapotu s naštartovaným motorom,ktorý ledva kýchal na 400-500ot.min.najprv ma samozrejme kopol kábel od indukčnej sviečky ked som okolo neho prstami prechádzal,až mi z ust vyletelo boha,krista! :mrgreen:
potom som začal šklbat od nervov s kablami,buchat rukou po čidlách,potom som zacal drmať s kablami k lambda sonde,iba zrazu motor začal ist pekne.a potom ma napadlo:
ved tam je sonda na potrubí otočená dohora k podlahe a nemá tam moc miesta.......

co to teda znamená? niekedy mi zalomilo tie kable na sonde a ona pri opetovne zlej polohe kablov nevedie dobrý signal preto sa mi to sralo,hocikedy može lahko buchnut o podlahu a je problem nasvete.ciže problem považujem za vyriesený.od radosti som isiel večer trochu pogumovať,no a radosť bola na svete:

roztrhlo mi homokinetický klb na soferovej strane.najprv vyletela klietka a potom guličky popri dverách :cry: tolko radosti v ten den.ja 5km od domova a akurat sa mi vybila baterka na mobile.
chytila ma úzkosť.co teraz? idem stopovať nikto mi nezastavil :(
zacal som sám auto tlačit z cesty na parkovisko,asi 500m,a po chvili nejaký chalani zastavili pomohli dotlačiť,dali mi mobil nech si brnknem,len bol problem že som si cisla pametal len na mamu(vypnuté) a brata(nedvíhal).
zacala ma este večšia uzkosť chytat že co teraz???
chalani navrhli že ma zoberu domov,maju to po ceste a už mi odlahlo.brata som nasiel doma,zobral octaviu a už sme isli tahat :)
ale naozaj nanervy v ten den tolko smoly :(


takze jsi dopadl podobne jako ja pri ceste do prahy na skoleni :)

ja to vyresil na odpocivadle tim, ze jsem lambdu odpojil a v pohode dojel...

pri druhe ceste se mi pokazilo rele 30, ktere napaji jednotku a jel jsem maximalni rychlosti cca 140 km za hodinu z puvodnich 230. potom to umrelo uplne. taky oprava za par korun, ale nervy na nekolik tydnu nez zavadu najdes.

kazdopadne kdyz vse opravis, je vse ok a usmev se vrati, protoze s timhle autem je sranda :) k nezaplaceni. nekdy doslova :-D


mne to práveže s odpojenou lambdou nechcelo ist,uplne šklbalo s motorom a na plyn reagovalo dusením a strielaním.veru mám ho asi mesiac a cca 1000km,ale rozmýšlam že ho idem predat,ide mi nanervy,ale mám ho rád :mrgreen:

_________________
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

_________________
corrado G60 supercharged BBM 195kw 2.corrado G60 118kw (už predané) audi 100 model A6 2.8V6 128kw, audi A8 2.5TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problém chodu G60 :(
PříspěvekNapsal: 14.07.2008 10:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

109

Bydliště:

Brno

biboG60 píše:
mne to práveže s odpojenou lambdou nechcelo ist,uplne šklbalo s motorom a na plyn reagovalo dusením a strielaním.veru mám ho asi mesiac a cca 1000km,ale rozmýšlam že ho idem predat,ide mi nanervy,ale mám ho rád :mrgreen:


jo, to znam :) ale jsem urputny, takze uz jezdim pres dva roky ...

_________________
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/

_________________
3x VW Corrado G60 :)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group