rady k motorum

Fotky coroušu, Fotky našich mazlu a fotky z ulic, zajímavé odkazy

Moderátor: Danek 16V

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

jarys píše:to sou ale veci ktery se normalne stavaj kdyz koupis auto co mel nejakej lempl :?
No prave ze jsem mel auto po lemplovi :lol:

Tedko uz je ale vse naprosto OK. Kazdy pondeli pravidelne auto kompletne kontroluju, vedu si aji takovej sesitek s datumem kontroly, zapisu stav, zavady, jejich odstraneni, stav oleje atd. atd. Navic motor pravidelne luxuju a lestim :wink: :D

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

Majsha píše:
jarys píše:to sou ale veci ktery se normalne stavaj kdyz koupis auto co mel nejakej lempl :?
No prave ze jsem mel auto po lemplovi :lol:

Tedko uz je ale vse naprosto OK. Kazdy pondeli pravidelne auto kompletne kontroluju, vedu si aji takovej sesitek s datumem kontroly, zapisu stav, zavady, jejich odstraneni, stav oleje atd. atd. Navic motor pravidelne luxuju a lestim :wink: :D
Tak bacha at ho neproleštíš:-)))

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

buch vi co lesti a co mysli tim motorem :lol:
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
Ttech-man-VW
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 24.02.2006 21:02

:-)

Příspěvek od Ttech-man-VW »

to Majsha: no, tak to čumím... jsem si myslel, že se k autu chovám nejlíp na světě já, ale sešitek si opravdu nevedu, safra, budu na tom muset zapracovat:-)

K tomu oleji... mno, nejsem si jistej, když sundám hadici, co vede od kompressoru k intercooleru, tak je zevnitř taková "mastná", ale že by byla mokrá, nebo, že by snad z ní stýkal byť jen trochu olej, to ne. Mno a teď jsem se byl ještě juknout přímo do kompressoru, mno a na špičce šoubováku se mi uchytlo trošku oleje:-( chjo, jak dlouho se s tím dá jezdit? jsem si naivně myslel, že bych do zimy ještě jezdil:-( (potřeboval bych nalítat tak ještě 3000 km, asi to neklapne co?:-(

Mno, tak aspoň už nemusím řešit jestli vyměním řemínek přímo na autě :D když půjde ven celej kompressor :cry:

Uživatelský avatar
MvK
Závodník
Závodník
Příspěvky: 508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MvK »

Majsha píše:
jarys píše:to sou ale veci ktery se normalne stavaj kdyz koupis auto co mel nejakej lempl :?
No prave ze jsem mel auto po lemplovi :lol:

Tedko uz je ale vse naprosto OK. Kazdy pondeli pravidelne auto kompletne kontroluju, vedu si aji takovej sesitek s datumem kontroly, zapisu stav, zavady, jejich odstraneni, stav oleje atd. atd. Navic motor pravidelne luxuju a lestim :wink: :D
Tak sem dej fotky ty luxuju a leštim... Podle popisu kterej sem tu od tebe porůznu nazbíral mi to přijde jako TOP SUPER ECHT GOLD, ňákej GOLD kára... :P jak libovka vystřižená z Německý VW Sceny, ale tak to asi nebude že, a nebo přeci... :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

TAK NAPOSLED:

KDO CHCE VIDET MUJ MOTOR AT SE PODIVA NA TEMA
MAJSUV MOTOR PO RENOVACI

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: :-)

Příspěvek od LeeBa »

Ttech-man-VW píše:to Majsha: no, tak to čumím... jsem si myslel, že se k autu chovám nejlíp na světě já, ale sešitek si opravdu nevedu, safra, budu na tom muset zapracovat:-)

K tomu oleji... mno, nejsem si jistej, když sundám hadici, co vede od kompressoru k intercooleru, tak je zevnitř taková "mastná", ale že by byla mokrá, nebo, že by snad z ní stýkal byť jen trochu olej, to ne. Mno a teď jsem se byl ještě juknout přímo do kompressoru, mno a na špičce šoubováku se mi uchytlo trošku oleje:-( chjo, jak dlouho se s tím dá jezdit? jsem si naivně myslel, že bych do zimy ještě jezdil:-( (potřeboval bych nalítat tak ještě 3000 km, asi to neklapne co?:-(

Mno, tak aspoň už nemusím řešit jestli vyměním řemínek přímo na autě :D když půjde ven celej kompressor :cry:
jestli je to tam jen mastny tak je vsechno v poradku .. komp je dobrej .. teda co se tyce tesnosti.. hele kdyz ti to zere olůej muzes s tim jezdit uplne normalne .. nic se nestane ... akorat ho musis dolivat .. muzes mit jeste v haji teda krouzky nebo gufera na ventilech

Uživatelský avatar
Ttech-man-VW
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: :-)

Příspěvek od Ttech-man-VW »

LeeBa píše:
jestli je to tam jen mastny tak je vsechno v poradku .. komp je dobrej .. teda co se tyce tesnosti.. hele kdyz ti to zere olůej muzes s tim jezdit uplne normalne .. nic se nestane ... akorat ho musis dolivat .. muzes mit jeste v haji teda krouzky nebo gufera na ventilech
mno, díky za uklidnění...
já bych to právě viděl na kroužky, bo gufera, páč jsem koukal na svíčky a takhle zakarbonovaný svíčky jsem ještě neviděl (pravda, moc jsem toho ještě v životě neviděl... ale tohle byla fakt síla). Mám tam platinový boschky, o těch se tu mluví, co jsem si to tu všechno pročítal, celkem v dobrém.

Jináč jsem udělal výměnu oleje, nalil jsem tam sunoco GOLD plnou syntetiku 5W40, tak snad to nebude o moc horší, hlavně je tam zasejc mezi ryskama a ne pár milimetrů nad hranou měrky. :roll:

A taky jsem dneska znovu koukal na to, v kolika mi vyjíždí křídlo... mno, já si nemůžu pomoci, ale je to až v těch 130ti :? jel jsem chvilku 125 a nic... a pak jsem přišlápl a za 130kou vyjelo. Že by se to "někde" dalo nastavit? :)

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

Nevim jestli nastavit (podle všeho to bere signál z gala), ale určitě by to šlo oblbnout :twisted: .

Odpovědět

Zpět na „Zábava“