otázočka..sada 161kw?

Fotky coroušu, Fotky našich mazlu a fotky z ulic, zajímavé odkazy

Moderátor: Danek 16V

biboG60
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 394
Registrován: 08.07.2008 12:42
Bydliště: Slovensko Dolný Kubín

otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od biboG60 »

http://www.g60.cz/?5,sada-161kw-(220-kon%ED)

uvažujem o kúpe,máte niekto s nou skusenosti? prípadne dá sa este niecim doplniť?
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od Willdaa »

biboG60 píše:http://www.g60.cz/?5,sada-161kw-(220-kon%ED)

uvažujem o kúpe,máte niekto s nou skusenosti? prípadne dá sa este niecim doplniť?
tak jsou to komponenty ktery se daj koupit i zvlast ale v sade predpokladam ze vyjdou lepe...ale k veci neni to plug and drive budes muset nastavit prislusnej tlak benzinu na danou remenici podle A/F pomeru abys nemel chudou smes v celym spektru otacek, trochu taky dostelovat hodnotu CO2 potenciometru a mirne upravit predstih...doporucuju taky stavitelny casovaci kolo k ty vacce.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

biboG60
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 394
Registrován: 08.07.2008 12:42
Bydliště: Slovensko Dolný Kubín

Re: otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od biboG60 »

Willdaa píše:
biboG60 píše:http://www.g60.cz/?5,sada-161kw-(220-kon%ED)

uvažujem o kúpe,máte niekto s nou skusenosti? prípadne dá sa este niecim doplniť?
tak jsou to komponenty ktery se daj koupit i zvlast ale v sade predpokladam ze vyjdou lepe...ale k veci neni to plug and drive budes muset nastavit prislusnej tlak benzinu na danou remenici podle A/F pomeru abys nemel chudou smes v celym spektru otacek, trochu taky dostelovat hodnotu CO2 potenciometru a mirne upravit predstih...doporucuju taky stavitelny casovaci kolo k ty vacce.
dakujem za objasnenie (: tlak benzínu to mi je jasné,kedže problematika prepalovania piestov je skoro nakaždodennom poriadku vo fórach,regulator je v tej sade zahrnutý.stelovatelné ozubené kolo vačky od SRS racing mám na nissane 240SX,lenže neviem kde ho zoženiem na corrado :cry: na 1.corre 195kw mám napevno,zatial jazdilo bez problemov,plynule,lenže tam sa mi sere komplet elektronika a mám z toho hlavu v smutku.nerobil som to ja,kupil som ho už upravené,tak neviem vlastne co je tam prerábané a čo nie.nechcel by som hlavne aby mi nieco z tejto 161kw sady odyšlo ak ju kupim,lebo by ma už šlak trafil z tolkej smoly :cry:
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od Majsha »

biboG60 píše:
Willdaa píše: tak jsou to komponenty ktery se daj koupit i zvlast ale v sade predpokladam ze vyjdou lepe...ale k veci neni to plug and drive budes muset nastavit prislusnej tlak benzinu na danou remenici podle A/F pomeru abys nemel chudou smes v celym spektru otacek, trochu taky dostelovat hodnotu CO2 potenciometru a mirne upravit predstih...doporucuju taky stavitelny casovaci kolo k ty vacce.
dakujem za objasnenie (: tlak benzínu to mi je jasné,kedže problematika prepalovania piestov je skoro nakaždodennom poriadku vo fórach,regulator je v tej sade zahrnutý.stelovatelné ozubené kolo vačky od SRS racing mám na nissane 240SX,lenže neviem kde ho zoženiem na corrado :cry: na 1.corre 195kw mám napevno,zatial jazdilo bez problemov,plynule,lenže tam sa mi sere komplet elektronika a mám z toho hlavu v smutku.nerobil som to ja,kupil som ho už upravené,tak neviem vlastne co je tam prerábané a čo nie.nechcel by som hlavne aby mi nieco z tejto 161kw sady odyšlo ak ju kupim,lebo by ma už šlak trafil z tolkej smoly :cry:
V sade kazdopadne vyjdou lepe. Pro klubaky je tam jeste nejaka slevicka. Stelovatelny kolo rozvodu je mozny bud sam u nemcu nebo americanu a nebo pres nas po domluve.

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od Majsha »

Willdaa píše:
biboG60 píše:http://www.g60.cz/?5,sada-161kw-(220-kon%ED)

uvažujem o kúpe,máte niekto s nou skusenosti? prípadne dá sa este niecim doplniť?
tak jsou to komponenty ktery se daj koupit i zvlast ale v sade predpokladam ze vyjdou lepe...ale k veci neni to plug and drive budes muset nastavit prislusnej tlak benzinu na danou remenici podle A/F pomeru abys nemel chudou smes v celym spektru otacek, trochu taky dostelovat hodnotu CO2 potenciometru a mirne upravit predstih...doporucuju taky stavitelny casovaci kolo k ty vacce.
Nemas tak uplne pravdu. Tyhle sady se delaji jako prug and drive hlavne pro lidi co chteji jednosuchost a nemuzou nebo neumi odladit casovani, predstih a podobne. Proste nasadis a jedes. Vykonovej prirustek samozrejme zavisi taky na aktualnim stavu motoru. Ale pro maximalni vyuziti je samozrejme potreba prizpusobit ostatni veci jak rikas. A ne kazdej to zvladne jak Ty.

biboG60
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 394
Registrován: 08.07.2008 12:42
Bydliště: Slovensko Dolný Kubín

Re: otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od biboG60 »

Majsha píše:
biboG60 píše: dakujem za objasnenie (: tlak benzínu to mi je jasné,kedže problematika prepalovania piestov je skoro nakaždodennom poriadku vo fórach,regulator je v tej sade zahrnutý.stelovatelné ozubené kolo vačky od SRS racing mám na nissane 240SX,lenže neviem kde ho zoženiem na corrado :cry: na 1.corre 195kw mám napevno,zatial jazdilo bez problemov,plynule,lenže tam sa mi sere komplet elektronika a mám z toho hlavu v smutku.nerobil som to ja,kupil som ho už upravené,tak neviem vlastne co je tam prerábané a čo nie.nechcel by som hlavne aby mi nieco z tejto 161kw sady odyšlo ak ju kupim,lebo by ma už šlak trafil z tolkej smoly :cry:
V sade kazdopadne vyjdou lepe. Pro klubaky je tam jeste nejaka slevicka. Stelovatelny kolo rozvodu je mozny bud sam u nemcu nebo americanu a nebo pres nas po domluve.
a kolko by u vás vyšlo štelovatelné kolo??
pripadne cim by si este dopuručal doplniť tu sadu? samozrejme motor komplet generálka ako : ložiská,piesty,vybrus,tesnenia,repas hlavy,repas G-čka
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od Majsha »

biboG60 píše:
Majsha píše: V sade kazdopadne vyjdou lepe. Pro klubaky je tam jeste nejaka slevicka. Stelovatelny kolo rozvodu je mozny bud sam u nemcu nebo americanu a nebo pres nas po domluve.
a kolko by u vás vyšlo štelovatelné kolo??
pripadne cim by si este dopuručal doplniť tu sadu? samozrejme motor komplet generálka ako : ložiská,piesty,vybrus,tesnenia,repas hlavy,repas G-čka
Cena zalezi od koho by jsi ho chtel a taky od aktualniho kurzu. Taky pokud by se toho bralo vic, vyjde to levneji nez samotne kolo.
Ta sada je dana dohromady tak aby fungovala co nejlepe spolu jak je. Proto je takhle delana. Popremyslel bych nad primym sanim, prepazkou, upravou klapky, vetsim IC, moznosti je dost.
Samozrejme nejvic je vzdy v hlave.

biboG60
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 394
Registrován: 08.07.2008 12:42
Bydliště: Slovensko Dolný Kubín

Re: otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od biboG60 »

intercooler bude samozrejme večší,lebo ten povodný štvorček je nič moc :D premýšlal som aj zaslepit spetné vedenie
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od Majsha »

biboG60 píše:intercooler bude samozrejme večší,lebo ten povodný štvorček je nič moc :D premýšlal som aj zaslepit spetné vedenie
I ten maly IC ma dost podstatny efekt. Lepsi nez zadny. Proc zaslepit ? Mas nejakou predstavu co tim ziskas ?

biboG60
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 394
Registrován: 08.07.2008 12:42
Bydliště: Slovensko Dolný Kubín

Re: otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od biboG60 »

Majsha píše:
biboG60 píše:intercooler bude samozrejme večší,lebo ten povodný štvorček je nič moc :D premýšlal som aj zaslepit spetné vedenie
I ten maly IC ma dost podstatny efekt. Lepsi nez zadny. Proc zaslepit ? Mas nejakou predstavu co tim ziskas ?
jasne to je pravda,ale pojde večší.zaslepenim,myslim že by som dosiahol pri vyššom plniacom tlaku aby mi ho neprepuštalo spet do bypasu.namiesto bypasu by som použil BOW.zlý,alebo dobrý napad?? :roll:
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od Majsha »

biboG60 píše:
Majsha píše: I ten maly IC ma dost podstatny efekt. Lepsi nez zadny. Proc zaslepit ? Mas nejakou predstavu co tim ziskas ?
jasne to je pravda,ale pojde večší.zaslepenim,myslim že by som dosiahol pri vyššom plniacom tlaku aby mi ho neprepuštalo spet do bypasu.namiesto bypasu by som použil BOW.zlý,alebo dobrý napad?? :roll:
No prave v te sade je zpetnej bypassovej ventil kterej nechtenymu brani uniku vzduchu a chip bez omezeni tlaku, takze z tohohle duvodu je to celkem zbytecny.
BOV na Gcku neni k nicemu, neodpusti tlak hned jak zavre klapka a hrozi poskozeni a nebo odfukuje porad. Misto BOV jedine diverter valve a zaslepeni proto aby jsi horkej vzduch nepoustel zpatky do gcka a nesly do nej sracky z odfuku hlavy.

Uživatelský avatar
xmouse
Řidič
Řidič
Příspěvky: 109
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od xmouse »

biboG60 píše:http://www.g60.cz/?5,sada-161kw-(220-kon%ED)

uvažujem o kúpe,máte niekto s nou skusenosti? prípadne dá sa este niecim doplniť?
tento kit je v podstate to nejlevnejsi a nejjednodussi reseni. tlak regulatoru je nastaveny a k nemu je odpovidajici cip, takze pokud je motor ok, melo by to fungovat. je pravda ze vymena vacky uz je slozitejsi, ale porad jeste jde udelat i doma. kazdy dalsi kit uz stoji nad 1000 euro, a vysledek neni o moc lepsi. k tomuto kitu bych ti doporucil jiny vyfuk, popripade sani, vic asi ne. pokud chces vykon kolem 300 koni, musis prejit na klasicke turbo, popripade zvysit objem...
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

biboG60
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 394
Registrován: 08.07.2008 12:42
Bydliště: Slovensko Dolný Kubín

Re: otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od biboG60 »

Majsha píše:
biboG60 píše: jasne to je pravda,ale pojde večší.zaslepenim,myslim že by som dosiahol pri vyššom plniacom tlaku aby mi ho neprepuštalo spet do bypasu.namiesto bypasu by som použil BOW.zlý,alebo dobrý napad?? :roll:
No prave v te sade je zpetnej bypassovej ventil kterej nechtenymu brani uniku vzduchu a chip bez omezeni tlaku, takze z tohohle duvodu je to celkem zbytecny.
BOV na Gcku neni k nicemu, neodpusti tlak hned jak zavre klapka a hrozi poskozeni a nebo odfukuje porad. Misto BOV jedine diverter valve a zaslepeni proto aby jsi horkej vzduch nepoustel zpatky do gcka a nesly do nej sracky z odfuku hlavy.
este ma tak napadlo,keby som spetné vedenie dal len na odfukovanie nie do G-čka,ale len tak volne do mot.priestoru? alebo to nieje dobrý napad? zatial nemám nijaké skusenosti s g-čkovimi motormi,druhé corrado g60 co mám soom zakupil už upravené.skor som sa predtým zaoberal atmosferickými motormi.ale však všetko je raz poprvýkrat,prídem tomu časom nachut a dostanem sa aj do tajov G-čka :)
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

biboG60
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 394
Registrován: 08.07.2008 12:42
Bydliště: Slovensko Dolný Kubín

Re: otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od biboG60 »

xmouse píše:
biboG60 píše:http://www.g60.cz/?5,sada-161kw-(220-kon%ED)

uvažujem o kúpe,máte niekto s nou skusenosti? prípadne dá sa este niecim doplniť?
tento kit je v podstate to nejlevnejsi a nejjednodussi reseni. tlak regulatoru je nastaveny a k nemu je odpovidajici cip, takze pokud je motor ok, melo by to fungovat. je pravda ze vymena vacky uz je slozitejsi, ale porad jeste jde udelat i doma. kazdy dalsi kit uz stoji nad 1000 euro, a vysledek neni o moc lepsi. k tomuto kitu bych ti doporucil jiny vyfuk, popripade sani, vic asi ne. pokud chces vykon kolem 300 koni, musis prejit na klasicke turbo, popripade zvysit objem...
ohladom motora si hlavu nelámem,potrebné vybavenie mám.výfuk som si vyrábal plnopriechodzý celonerezák zo ssamostatnými svodmi (4-1) ktoré sa mi spájaju až pred miestom bývalého katalyzátora.sanie budem robit tepelne oddelené od motora.ku géčku pojde IC 70x25,silikonové hadice samco s trubkami nerez alebo hliník (záleží coho bude v práci viacej :D ) kované piesty od Wosnera su zatial v jednaní za dobru cenu,uvidím ako sa to vyvinie,skusal so mzhánat aj ojnice z S2 zatial bezuspešne.proste chcem nech ten motor vydrží,nech to stále nešrobujem ako 2. corrado 195kw,ktoré sice ide ako šialene,ale neustale problemy s elektronikou,a tusim zachvilu pojde aj niektoré ložisko na ojnici alebo kluke doprdele :cry:
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

Uživatelský avatar
xmouse
Řidič
Řidič
Příspěvky: 109
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: otázočka..sada 161kw?

Příspěvek od xmouse »

biboG60 píše:
xmouse píše: tento kit je v podstate to nejlevnejsi a nejjednodussi reseni. tlak regulatoru je nastaveny a k nemu je odpovidajici cip, takze pokud je motor ok, melo by to fungovat. je pravda ze vymena vacky uz je slozitejsi, ale porad jeste jde udelat i doma. kazdy dalsi kit uz stoji nad 1000 euro, a vysledek neni o moc lepsi. k tomuto kitu bych ti doporucil jiny vyfuk, popripade sani, vic asi ne. pokud chces vykon kolem 300 koni, musis prejit na klasicke turbo, popripade zvysit objem...
ohladom motora si hlavu nelámem,potrebné vybavenie mám.výfuk som si vyrábal plnopriechodzý celonerezák zo ssamostatnými svodmi (4-1) ktoré sa mi spájaju až pred miestom bývalého katalyzátora.sanie budem robit tepelne oddelené od motora.ku géčku pojde IC 70x25,silikonové hadice samco s trubkami nerez alebo hliník (záleží coho bude v práci viacej :D ) kované piesty od Wosnera su zatial v jednaní za dobru cenu,uvidím ako sa to vyvinie,skusal so mzhánat aj ojnice z S2 zatial bezuspešne.proste chcem nech ten motor vydrží,nech to stále nešrobujem ako 2. corrado 195kw,ktoré sice ide ako šialene,ale neustale problemy s elektronikou,a tusim zachvilu pojde aj niektoré ložisko na ojnici alebo kluke doprdele :cry:
muzu ti dodat i ojnice na miru, vetsinou je beru od rpm... ale to uz trosku leze do penez :)

muzes mit i od amiku, treba bbm :)
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Zábava“