otázočka..sada 161kw?
Moderátor: Danek 16V
-
- Jezdec
- Příspěvky: 394
- Registrován: 08.07.2008 12:42
- Bydliště: Slovensko Dolný Kubín
otázočka..sada 161kw?
http://www.g60.cz/?5,sada-161kw-(220-kon%ED)
uvažujem o kúpe,máte niekto s nou skusenosti? prípadne dá sa este niecim doplniť?
uvažujem o kúpe,máte niekto s nou skusenosti? prípadne dá sa este niecim doplniť?
G-lader,supercharged jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: otázočka..sada 161kw?
tak jsou to komponenty ktery se daj koupit i zvlast ale v sade predpokladam ze vyjdou lepe...ale k veci neni to plug and drive budes muset nastavit prislusnej tlak benzinu na danou remenici podle A/F pomeru abys nemel chudou smes v celym spektru otacek, trochu taky dostelovat hodnotu CO2 potenciometru a mirne upravit predstih...doporucuju taky stavitelny casovaci kolo k ty vacce.biboG60 píše:http://www.g60.cz/?5,sada-161kw-(220-kon%ED)
uvažujem o kúpe,máte niekto s nou skusenosti? prípadne dá sa este niecim doplniť?
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
-
- Jezdec
- Příspěvky: 394
- Registrován: 08.07.2008 12:42
- Bydliště: Slovensko Dolný Kubín
Re: otázočka..sada 161kw?
dakujem za objasnenie (: tlak benzínu to mi je jasné,kedže problematika prepalovania piestov je skoro nakaždodennom poriadku vo fórach,regulator je v tej sade zahrnutý.stelovatelné ozubené kolo vačky od SRS racing mám na nissane 240SX,lenže neviem kde ho zoženiem na corrado na 1.corre 195kw mám napevno,zatial jazdilo bez problemov,plynule,lenže tam sa mi sere komplet elektronika a mám z toho hlavu v smutku.nerobil som to ja,kupil som ho už upravené,tak neviem vlastne co je tam prerábané a čo nie.nechcel by som hlavne aby mi nieco z tejto 161kw sady odyšlo ak ju kupim,lebo by ma už šlak trafil z tolkej smolyWilldaa píše:tak jsou to komponenty ktery se daj koupit i zvlast ale v sade predpokladam ze vyjdou lepe...ale k veci neni to plug and drive budes muset nastavit prislusnej tlak benzinu na danou remenici podle A/F pomeru abys nemel chudou smes v celym spektru otacek, trochu taky dostelovat hodnotu CO2 potenciometru a mirne upravit predstih...doporucuju taky stavitelny casovaci kolo k ty vacce.biboG60 píše:http://www.g60.cz/?5,sada-161kw-(220-kon%ED)
uvažujem o kúpe,máte niekto s nou skusenosti? prípadne dá sa este niecim doplniť?
G-lader,supercharged jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: otázočka..sada 161kw?
V sade kazdopadne vyjdou lepe. Pro klubaky je tam jeste nejaka slevicka. Stelovatelny kolo rozvodu je mozny bud sam u nemcu nebo americanu a nebo pres nas po domluve.biboG60 píše:dakujem za objasnenie (: tlak benzínu to mi je jasné,kedže problematika prepalovania piestov je skoro nakaždodennom poriadku vo fórach,regulator je v tej sade zahrnutý.stelovatelné ozubené kolo vačky od SRS racing mám na nissane 240SX,lenže neviem kde ho zoženiem na corrado na 1.corre 195kw mám napevno,zatial jazdilo bez problemov,plynule,lenže tam sa mi sere komplet elektronika a mám z toho hlavu v smutku.nerobil som to ja,kupil som ho už upravené,tak neviem vlastne co je tam prerábané a čo nie.nechcel by som hlavne aby mi nieco z tejto 161kw sady odyšlo ak ju kupim,lebo by ma už šlak trafil z tolkej smolyWilldaa píše: tak jsou to komponenty ktery se daj koupit i zvlast ale v sade predpokladam ze vyjdou lepe...ale k veci neni to plug and drive budes muset nastavit prislusnej tlak benzinu na danou remenici podle A/F pomeru abys nemel chudou smes v celym spektru otacek, trochu taky dostelovat hodnotu CO2 potenciometru a mirne upravit predstih...doporucuju taky stavitelny casovaci kolo k ty vacce.
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: otázočka..sada 161kw?
Nemas tak uplne pravdu. Tyhle sady se delaji jako prug and drive hlavne pro lidi co chteji jednosuchost a nemuzou nebo neumi odladit casovani, predstih a podobne. Proste nasadis a jedes. Vykonovej prirustek samozrejme zavisi taky na aktualnim stavu motoru. Ale pro maximalni vyuziti je samozrejme potreba prizpusobit ostatni veci jak rikas. A ne kazdej to zvladne jak Ty.Willdaa píše:tak jsou to komponenty ktery se daj koupit i zvlast ale v sade predpokladam ze vyjdou lepe...ale k veci neni to plug and drive budes muset nastavit prislusnej tlak benzinu na danou remenici podle A/F pomeru abys nemel chudou smes v celym spektru otacek, trochu taky dostelovat hodnotu CO2 potenciometru a mirne upravit predstih...doporucuju taky stavitelny casovaci kolo k ty vacce.biboG60 píše:http://www.g60.cz/?5,sada-161kw-(220-kon%ED)
uvažujem o kúpe,máte niekto s nou skusenosti? prípadne dá sa este niecim doplniť?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 394
- Registrován: 08.07.2008 12:42
- Bydliště: Slovensko Dolný Kubín
Re: otázočka..sada 161kw?
a kolko by u vás vyšlo štelovatelné kolo??Majsha píše:V sade kazdopadne vyjdou lepe. Pro klubaky je tam jeste nejaka slevicka. Stelovatelny kolo rozvodu je mozny bud sam u nemcu nebo americanu a nebo pres nas po domluve.biboG60 píše: dakujem za objasnenie (: tlak benzínu to mi je jasné,kedže problematika prepalovania piestov je skoro nakaždodennom poriadku vo fórach,regulator je v tej sade zahrnutý.stelovatelné ozubené kolo vačky od SRS racing mám na nissane 240SX,lenže neviem kde ho zoženiem na corrado na 1.corre 195kw mám napevno,zatial jazdilo bez problemov,plynule,lenže tam sa mi sere komplet elektronika a mám z toho hlavu v smutku.nerobil som to ja,kupil som ho už upravené,tak neviem vlastne co je tam prerábané a čo nie.nechcel by som hlavne aby mi nieco z tejto 161kw sady odyšlo ak ju kupim,lebo by ma už šlak trafil z tolkej smoly
pripadne cim by si este dopuručal doplniť tu sadu? samozrejme motor komplet generálka ako : ložiská,piesty,vybrus,tesnenia,repas hlavy,repas G-čka
G-lader,supercharged jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: otázočka..sada 161kw?
Cena zalezi od koho by jsi ho chtel a taky od aktualniho kurzu. Taky pokud by se toho bralo vic, vyjde to levneji nez samotne kolo.biboG60 píše:a kolko by u vás vyšlo štelovatelné kolo??Majsha píše: V sade kazdopadne vyjdou lepe. Pro klubaky je tam jeste nejaka slevicka. Stelovatelny kolo rozvodu je mozny bud sam u nemcu nebo americanu a nebo pres nas po domluve.
pripadne cim by si este dopuručal doplniť tu sadu? samozrejme motor komplet generálka ako : ložiská,piesty,vybrus,tesnenia,repas hlavy,repas G-čka
Ta sada je dana dohromady tak aby fungovala co nejlepe spolu jak je. Proto je takhle delana. Popremyslel bych nad primym sanim, prepazkou, upravou klapky, vetsim IC, moznosti je dost.
Samozrejme nejvic je vzdy v hlave.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 394
- Registrován: 08.07.2008 12:42
- Bydliště: Slovensko Dolný Kubín
Re: otázočka..sada 161kw?
intercooler bude samozrejme večší,lebo ten povodný štvorček je nič moc premýšlal som aj zaslepit spetné vedenie
G-lader,supercharged jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: otázočka..sada 161kw?
I ten maly IC ma dost podstatny efekt. Lepsi nez zadny. Proc zaslepit ? Mas nejakou predstavu co tim ziskas ?biboG60 píše:intercooler bude samozrejme večší,lebo ten povodný štvorček je nič moc premýšlal som aj zaslepit spetné vedenie
-
- Jezdec
- Příspěvky: 394
- Registrován: 08.07.2008 12:42
- Bydliště: Slovensko Dolný Kubín
Re: otázočka..sada 161kw?
jasne to je pravda,ale pojde večší.zaslepenim,myslim že by som dosiahol pri vyššom plniacom tlaku aby mi ho neprepuštalo spet do bypasu.namiesto bypasu by som použil BOW.zlý,alebo dobrý napad??Majsha píše:I ten maly IC ma dost podstatny efekt. Lepsi nez zadny. Proc zaslepit ? Mas nejakou predstavu co tim ziskas ?biboG60 píše:intercooler bude samozrejme večší,lebo ten povodný štvorček je nič moc premýšlal som aj zaslepit spetné vedenie
G-lader,supercharged jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: otázočka..sada 161kw?
No prave v te sade je zpetnej bypassovej ventil kterej nechtenymu brani uniku vzduchu a chip bez omezeni tlaku, takze z tohohle duvodu je to celkem zbytecny.biboG60 píše:jasne to je pravda,ale pojde večší.zaslepenim,myslim že by som dosiahol pri vyššom plniacom tlaku aby mi ho neprepuštalo spet do bypasu.namiesto bypasu by som použil BOW.zlý,alebo dobrý napad??Majsha píše: I ten maly IC ma dost podstatny efekt. Lepsi nez zadny. Proc zaslepit ? Mas nejakou predstavu co tim ziskas ?
BOV na Gcku neni k nicemu, neodpusti tlak hned jak zavre klapka a hrozi poskozeni a nebo odfukuje porad. Misto BOV jedine diverter valve a zaslepeni proto aby jsi horkej vzduch nepoustel zpatky do gcka a nesly do nej sracky z odfuku hlavy.
- xmouse
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: otázočka..sada 161kw?
tento kit je v podstate to nejlevnejsi a nejjednodussi reseni. tlak regulatoru je nastaveny a k nemu je odpovidajici cip, takze pokud je motor ok, melo by to fungovat. je pravda ze vymena vacky uz je slozitejsi, ale porad jeste jde udelat i doma. kazdy dalsi kit uz stoji nad 1000 euro, a vysledek neni o moc lepsi. k tomuto kitu bych ti doporucil jiny vyfuk, popripade sani, vic asi ne. pokud chces vykon kolem 300 koni, musis prejit na klasicke turbo, popripade zvysit objem...biboG60 píše:http://www.g60.cz/?5,sada-161kw-(220-kon%ED)
uvažujem o kúpe,máte niekto s nou skusenosti? prípadne dá sa este niecim doplniť?
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Jezdec
- Příspěvky: 394
- Registrován: 08.07.2008 12:42
- Bydliště: Slovensko Dolný Kubín
Re: otázočka..sada 161kw?
este ma tak napadlo,keby som spetné vedenie dal len na odfukovanie nie do G-čka,ale len tak volne do mot.priestoru? alebo to nieje dobrý napad? zatial nemám nijaké skusenosti s g-čkovimi motormi,druhé corrado g60 co mám soom zakupil už upravené.skor som sa predtým zaoberal atmosferickými motormi.ale však všetko je raz poprvýkrat,prídem tomu časom nachut a dostanem sa aj do tajov G-čkaMajsha píše:No prave v te sade je zpetnej bypassovej ventil kterej nechtenymu brani uniku vzduchu a chip bez omezeni tlaku, takze z tohohle duvodu je to celkem zbytecny.biboG60 píše: jasne to je pravda,ale pojde večší.zaslepenim,myslim že by som dosiahol pri vyššom plniacom tlaku aby mi ho neprepuštalo spet do bypasu.namiesto bypasu by som použil BOW.zlý,alebo dobrý napad??
BOV na Gcku neni k nicemu, neodpusti tlak hned jak zavre klapka a hrozi poskozeni a nebo odfukuje porad. Misto BOV jedine diverter valve a zaslepeni proto aby jsi horkej vzduch nepoustel zpatky do gcka a nesly do nej sracky z odfuku hlavy.
G-lader,supercharged jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam
-
- Jezdec
- Příspěvky: 394
- Registrován: 08.07.2008 12:42
- Bydliště: Slovensko Dolný Kubín
Re: otázočka..sada 161kw?
ohladom motora si hlavu nelámem,potrebné vybavenie mám.výfuk som si vyrábal plnopriechodzý celonerezák zo ssamostatnými svodmi (4-1) ktoré sa mi spájaju až pred miestom bývalého katalyzátora.sanie budem robit tepelne oddelené od motora.ku géčku pojde IC 70x25,silikonové hadice samco s trubkami nerez alebo hliník (záleží coho bude v práci viacej ) kované piesty od Wosnera su zatial v jednaní za dobru cenu,uvidím ako sa to vyvinie,skusal so mzhánat aj ojnice z S2 zatial bezuspešne.proste chcem nech ten motor vydrží,nech to stále nešrobujem ako 2. corrado 195kw,ktoré sice ide ako šialene,ale neustale problemy s elektronikou,a tusim zachvilu pojde aj niektoré ložisko na ojnici alebo kluke doprdelexmouse píše:tento kit je v podstate to nejlevnejsi a nejjednodussi reseni. tlak regulatoru je nastaveny a k nemu je odpovidajici cip, takze pokud je motor ok, melo by to fungovat. je pravda ze vymena vacky uz je slozitejsi, ale porad jeste jde udelat i doma. kazdy dalsi kit uz stoji nad 1000 euro, a vysledek neni o moc lepsi. k tomuto kitu bych ti doporucil jiny vyfuk, popripade sani, vic asi ne. pokud chces vykon kolem 300 koni, musis prejit na klasicke turbo, popripade zvysit objem...biboG60 píše:http://www.g60.cz/?5,sada-161kw-(220-kon%ED)
uvažujem o kúpe,máte niekto s nou skusenosti? prípadne dá sa este niecim doplniť?
G-lader,supercharged jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam
- xmouse
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: otázočka..sada 161kw?
muzu ti dodat i ojnice na miru, vetsinou je beru od rpm... ale to uz trosku leze do penezbiboG60 píše:ohladom motora si hlavu nelámem,potrebné vybavenie mám.výfuk som si vyrábal plnopriechodzý celonerezák zo ssamostatnými svodmi (4-1) ktoré sa mi spájaju až pred miestom bývalého katalyzátora.sanie budem robit tepelne oddelené od motora.ku géčku pojde IC 70x25,silikonové hadice samco s trubkami nerez alebo hliník (záleží coho bude v práci viacej ) kované piesty od Wosnera su zatial v jednaní za dobru cenu,uvidím ako sa to vyvinie,skusal so mzhánat aj ojnice z S2 zatial bezuspešne.proste chcem nech ten motor vydrží,nech to stále nešrobujem ako 2. corrado 195kw,ktoré sice ide ako šialene,ale neustale problemy s elektronikou,a tusim zachvilu pojde aj niektoré ložisko na ojnici alebo kluke doprdelexmouse píše: tento kit je v podstate to nejlevnejsi a nejjednodussi reseni. tlak regulatoru je nastaveny a k nemu je odpovidajici cip, takze pokud je motor ok, melo by to fungovat. je pravda ze vymena vacky uz je slozitejsi, ale porad jeste jde udelat i doma. kazdy dalsi kit uz stoji nad 1000 euro, a vysledek neni o moc lepsi. k tomuto kitu bych ti doporucil jiny vyfuk, popripade sani, vic asi ne. pokud chces vykon kolem 300 koni, musis prejit na klasicke turbo, popripade zvysit objem...
muzes mit i od amiku, treba bbm
Dovoz, výroba a prodej dílů na motory 1.8L 8V G 60
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.g60.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;