vaše úpravy na G60

Fotky coroušu, Fotky našich mazlu a fotky z ulic, zajímavé odkazy

Moderátor: Danek 16V

Odpovědět
Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: vaše úpravy na G60

Příspěvek od Majsha »

paranek píše:JENZE bahnbrenner uz Lysholmy nedodava, takze ho asi tezko sezenes.

Pokud to je od nejakyho stavitele motoru tak bych tipnul ze mu dost davali...
Jinac je to bomba, Gcko ano Eaton na nej nemaj ani s RS modifikaci.

Pokud by ses prece jen rozhodl ho vzit, tak bych Ti zastavbu mohl udelat.
V cem je ten lysholm lepsi nez Gcko?
JAkej dava tlak? Díky[/quote]

Trosku pozde chlapcu...

V cem ? Nedelas repase, minimalni moznost ze se sam od sebe rozstreli pokud dovnitr teda nic nevlitne a hlavne je schopnej trvale pracovat v temer dvojnasobnych otackach nez maximalni gcka. Max. ladedruck je nejaky 2,5 baru

Uživatelský avatar
paranek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 469
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: vaše úpravy na G60

Příspěvek od paranek »

V cem je ten lysholm lepsi nez Gcko?
JAkej dava tlak? Díky[/quote]

Trosku pozde chlapcu...

V cem ? Nedelas repase, minimalni moznost ze se sam od sebe rozstreli pokud dovnitr teda nic nevlitne a hlavne je schopnej trvale pracovat v temer dvojnasobnych otackach nez maximalni gcka. Max. ladedruck je nejaky 2,5 baru[/quote]

Ok, dík za info. Asi se v tom trochu vyznáš jestli je G60.cz tvoje doména.
Osobně v náročnosti údržby G60 nevidim problém.. kor když mám motor v show caru co najede stěží 2000km/rok...
Ten plnící tlak je ovšam zajímavej... ;-) To je proti Gčku sakra rozdíl - díky za info.
Můj dětský sen: "GII mTDI Wintercar a GII 16V G60 limited Rally jako leštěnka" ;)
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: vaše úpravy na G60

Příspěvek od Majsha »

paranek píše:V cem je ten lysholm lepsi nez Gcko?
JAkej dava tlak? Díky
Trosku pozde chlapcu...

V cem ? Nedelas repase, minimalni moznost ze se sam od sebe rozstreli pokud dovnitr teda nic nevlitne a hlavne je schopnej trvale pracovat v temer dvojnasobnych otackach nez maximalni gcka. Max. ladedruck je nejaky 2,5 baru[/quote]

Ok, dík za info. Asi se v tom trochu vyznáš jestli je G60.cz tvoje doména.
Osobně v náročnosti údržby G60 nevidim problém.. kor když mám motor v show caru co najede stěží 2000km/rok...
Ten plnící tlak je ovšam zajímavej... ;-) To je proti Gčku sakra rozdíl - díky za info.[/quote]

S G60.cz uz nemam nic spolecnyho, ale porad do toho delam. O tlak vubec nejde :wink:

Uživatelský avatar
paranek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 469
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: vaše úpravy na G60

Příspěvek od paranek »

S G60.cz uz nemam nic spolecnyho, ale porad do toho delam. O tlak vubec nejde :wink:[/quote]

Nemáš jo? Ale v podpisu stále děláš reklamu...
O tlak nejde? No asi jako nejde u motoru o výkon... ;-)))

Mně teda o tlak docela jde, když chci z 1.8L dostat 300koní.....
Můj dětský sen: "GII mTDI Wintercar a GII 16V G60 limited Rally jako leštěnka" ;)
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: vaše úpravy na G60

Příspěvek od Majsha »

Nacpi do sani hadru a budes mit tlak aji 10 baru :wink: Jinak zapomen.

Odpovědět

Zpět na „Zábava“