G60 versus Turbo
Moderátor: Danek 16V
- zaskar
- Pilot
- Příspěvky: 772
- Registrován: 28.10.2008 11:21
- Bydliště: praha
G60 versus Turbo
Ještě by mě zajímal váš názor na překopání G60 na turbo. Máte to někdo, jaký jsou zkušenosti atd.? Díky
VW Passat Variant Highline 2,0 TDI 4motion R-line 155 kW 430 Nm by Motorpower
VW Golf Variant R-line
VW Scirocco R 235 kW 431 Nm by Motorpower - prodáno
VW Corrado Turbo (staví se)
VW Golf Variant R-line
VW Scirocco R 235 kW 431 Nm by Motorpower - prodáno
VW Corrado Turbo (staví se)
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- bartpt
- Profík
- Příspěvky: 986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: G60 versus Turbo
turbo je prý lepší řešení než Eaton.Ale Géčko je schopné dát z těchto možností nejvíce vzduchu.
- hushan
- Závodník
- Příspěvky: 555
- Registrován: 26.06.2008 14:44
- Bydliště: ta pánef pod Ještědem
- Kontaktovat uživatele:
Re: G60 versus Turbo
Před silvestrem., sem se svez 1,8T a nadšenej sem až tak nebyl. Sem jednoznačně pro G
???.QUOVADISDOMINE.???
...DUMSPIROSPERO...
http://www.dubgang.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
...DUMSPIROSPERO...
http://www.dubgang.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- TMiky
- Jezdec
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: G60 versus Turbo
Turbo Ti odejde a muzes ho vyhodit komplet, kdyz se o Gecko budes dobre starat, zustane Ti dlouho...
TMiky
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------
- bartpt
- Profík
- Příspěvky: 986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: G60 versus Turbo
jenže turbo koupíš nové za 15 ale na G ti nebude stačit ani jednou tolik.. Ale prostě G le moje krevní skupina.
- TMiky
- Jezdec
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: G60 versus Turbo
bartpt píše:jenže turbo koupíš nové za 15 ale na G ti nebude stačit ani jednou tolik.. Ale prostě G le moje krevní skupina.
Kdyz se o G bude dobre starat, tak nemusi kupovat nove... jen to cas od casu zrepasuje...
TMiky
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: G60 versus Turbo
to je pekny ale nejdriv potrebuje dobry Gcko a pokud ma to svoje na pokraji uhynuti tak ho turbo prijde levneji...a co se tyka turba tak to je oproti G naprosto bezudrzbove.TMiky píše:bartpt píše:jenže turbo koupíš nové za 15 ale na G ti nebude stačit ani jednou tolik.. Ale prostě G le moje krevní skupina.
Kdyz se o G bude dobre starat, tak nemusi kupovat nove... jen to cas od casu zrepasuje...
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- zaskar
- Pilot
- Příspěvky: 772
- Registrován: 28.10.2008 11:21
- Bydliště: praha
Re: G60 versus Turbo
Já jsem se rozhodl pro turbo ze 3 důvodů.
1. tedy je, že moje původní G je velmi špatný, téměř vůbec netlačí a rapidně se situace zhoršovala.
2. údajně se již nikdy repasem G nedostane do optimálního stavu a je tam právě ta možnost častého znovuzníčení.
3. turbo bude nové a prakticky bezúdržbové
On mi tu úpravu dělá několikrát v jiných příspěvkách zmiňovaný p. Janoušek, takže bude udělanej blok, vačka, nové turbo, pop off ventil, velký IC, úpravené řídící jednotka, samozřejmě svody atd. atd. atd. takže by to mělo být o dost ostřejší svezení než v 1,8 T.
1. tedy je, že moje původní G je velmi špatný, téměř vůbec netlačí a rapidně se situace zhoršovala.
2. údajně se již nikdy repasem G nedostane do optimálního stavu a je tam právě ta možnost častého znovuzníčení.
3. turbo bude nové a prakticky bezúdržbové
On mi tu úpravu dělá několikrát v jiných příspěvkách zmiňovaný p. Janoušek, takže bude udělanej blok, vačka, nové turbo, pop off ventil, velký IC, úpravené řídící jednotka, samozřejmě svody atd. atd. atd. takže by to mělo být o dost ostřejší svezení než v 1,8 T.
VW Passat Variant Highline 2,0 TDI 4motion R-line 155 kW 430 Nm by Motorpower
VW Golf Variant R-line
VW Scirocco R 235 kW 431 Nm by Motorpower - prodáno
VW Corrado Turbo (staví se)
VW Golf Variant R-line
VW Scirocco R 235 kW 431 Nm by Motorpower - prodáno
VW Corrado Turbo (staví se)
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: G60 versus Turbo
ses si tim jistej ze to bude ostrejsi svezeni preci jenom G60 je 8mi ventil zato 1.8T ma ventilu 20 to jen tak z kraje jinak repasem uvedes Gcko do puvodniho stavu, tak nevim kdo ti to nakdakal ze nebude v optimalnim stavu.zaskar píše:Já jsem se rozhodl pro turbo ze 3 důvodů.
1. tedy je, že moje původní G je velmi špatný, téměř vůbec netlačí a rapidně se situace zhoršovala.
2. údajně se již nikdy repasem G nedostane do optimálního stavu a je tam právě ta možnost častého znovuzníčení.
3. turbo bude nové a prakticky bezúdržbové
On mi tu úpravu dělá několikrát v jiných příspěvkách zmiňovaný p. Janoušek, takže bude udělanej blok, vačka, nové turbo, pop off ventil, velký IC, úpravené řídící jednotka, samozřejmě svody atd. atd. atd. takže by to mělo být o dost ostřejší svezení než v 1,8 T.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- zaskar
- Pilot
- Příspěvky: 772
- Registrován: 28.10.2008 11:21
- Bydliště: praha
Re: G60 versus Turbo
20V a 150 koní nebo víc?
VW Passat Variant Highline 2,0 TDI 4motion R-line 155 kW 430 Nm by Motorpower
VW Golf Variant R-line
VW Scirocco R 235 kW 431 Nm by Motorpower - prodáno
VW Corrado Turbo (staví se)
VW Golf Variant R-line
VW Scirocco R 235 kW 431 Nm by Motorpower - prodáno
VW Corrado Turbo (staví se)
- bartpt
- Profík
- Příspěvky: 986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: G60 versus Turbo
ona kvalitní přestavba na turbo vyjde také na ranec,pokud to děláš z nových věcí.Raději dám peníze do kvalitního G.Jednou to tam dali a když se k tomu dobře chováš dobře to i slouží.
- OndrIs
- VWjunior
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Morava,
- Kontaktovat uživatele:
Re: G60 versus Turbo
aby ses k tomu choval slušně, tak to musíš jezdit s velmi lehkou nohou
- bartpt
- Profík
- Příspěvky: 986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: G60 versus Turbo
nechat ho zahřát,pak teprve noho přes 3000
- TMiky
- Jezdec
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: G60 versus Turbo
Z dlouhodobeho hlediska si myslim, ze Gecko je lepsi... a jestli chce turbo jen, aby na tomhle dilu usetril, tak at si koupi nejaky auto s turbem... a necpe to do Corrada...
(muj nazor)
(muj nazor)
TMiky
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------