G60 versus Turbo

Fotky coroušu, Fotky našich mazlu a fotky z ulic, zajímavé odkazy

Moderátor: Danek 16V

Odpovědět
Uživatelský avatar
zaskar
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 28.10.2008 11:21
Bydliště: praha

G60 versus Turbo

Příspěvek od zaskar »

Ještě by mě zajímal váš názor na překopání G60 na turbo. Máte to někdo, jaký jsou zkušenosti atd.? Díky
VW Passat Variant Highline 2,0 TDI 4motion R-line 155 kW 430 Nm by Motorpower
VW Golf Variant R-line
VW Scirocco R 235 kW 431 Nm by Motorpower - prodáno
VW Corrado Turbo (staví se)

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Re: G60 versus Turbo

Příspěvek od KADEL »

:budo: :gun:

Uživatelský avatar
bartpt
Profík
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: G60 versus Turbo

Příspěvek od bartpt »

turbo je prý lepší řešení než Eaton.Ale Géčko je schopné dát z těchto možností nejvíce vzduchu.

Uživatelský avatar
hushan
Závodník
Závodník
Příspěvky: 555
Registrován: 26.06.2008 14:44
Bydliště: ta pánef pod Ještědem
Kontaktovat uživatele:

Re: G60 versus Turbo

Příspěvek od hushan »

Před silvestrem., sem se svez 1,8T a nadšenej sem až tak nebyl. Sem jednoznačně pro G :)
???.QUOVADISDOMINE.???
...DUMSPIROSPERO...

http://www.dubgang.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
TMiky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 352
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: G60 versus Turbo

Příspěvek od TMiky »

Turbo Ti odejde a muzes ho vyhodit komplet, kdyz se o Gecko budes dobre starat, zustane Ti dlouho...

;)
TMiky
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------

Uživatelský avatar
bartpt
Profík
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: G60 versus Turbo

Příspěvek od bartpt »

jenže turbo koupíš nové za 15 ale na G ti nebude stačit ani jednou tolik.. :cry: Ale prostě G le moje krevní skupina. :wink:

Uživatelský avatar
TMiky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 352
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: G60 versus Turbo

Příspěvek od TMiky »

bartpt píše:jenže turbo koupíš nové za 15 ale na G ti nebude stačit ani jednou tolik.. :cry: Ale prostě G le moje krevní skupina. :wink:

Kdyz se o G bude dobre starat, tak nemusi kupovat nove... jen to cas od casu zrepasuje...

;)
TMiky
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: G60 versus Turbo

Příspěvek od Willdaa »

TMiky píše:
bartpt píše:jenže turbo koupíš nové za 15 ale na G ti nebude stačit ani jednou tolik.. :cry: Ale prostě G le moje krevní skupina. :wink:

Kdyz se o G bude dobre starat, tak nemusi kupovat nove... jen to cas od casu zrepasuje...

;)
to je pekny ale nejdriv potrebuje dobry Gcko a pokud ma to svoje na pokraji uhynuti tak ho turbo prijde levneji...a co se tyka turba tak to je oproti G naprosto bezudrzbove.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
zaskar
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 28.10.2008 11:21
Bydliště: praha

Re: G60 versus Turbo

Příspěvek od zaskar »

Já jsem se rozhodl pro turbo ze 3 důvodů.
1. tedy je, že moje původní G je velmi špatný, téměř vůbec netlačí a rapidně se situace zhoršovala.
2. údajně se již nikdy repasem G nedostane do optimálního stavu a je tam právě ta možnost častého znovuzníčení.
3. turbo bude nové a prakticky bezúdržbové

On mi tu úpravu dělá několikrát v jiných příspěvkách zmiňovaný p. Janoušek, takže bude udělanej blok, vačka, nové turbo, pop off ventil, velký IC, úpravené řídící jednotka, samozřejmě svody atd. atd. atd. takže by to mělo být o dost ostřejší svezení než v 1,8 T.
VW Passat Variant Highline 2,0 TDI 4motion R-line 155 kW 430 Nm by Motorpower
VW Golf Variant R-line
VW Scirocco R 235 kW 431 Nm by Motorpower - prodáno
VW Corrado Turbo (staví se)

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: G60 versus Turbo

Příspěvek od Willdaa »

zaskar píše:Já jsem se rozhodl pro turbo ze 3 důvodů.
1. tedy je, že moje původní G je velmi špatný, téměř vůbec netlačí a rapidně se situace zhoršovala.
2. údajně se již nikdy repasem G nedostane do optimálního stavu a je tam právě ta možnost častého znovuzníčení.
3. turbo bude nové a prakticky bezúdržbové

On mi tu úpravu dělá několikrát v jiných příspěvkách zmiňovaný p. Janoušek, takže bude udělanej blok, vačka, nové turbo, pop off ventil, velký IC, úpravené řídící jednotka, samozřejmě svody atd. atd. atd. takže by to mělo být o dost ostřejší svezení než v 1,8 T.
ses si tim jistej ze to bude ostrejsi svezeni :?: preci jenom G60 je 8mi ventil zato 1.8T ma ventilu 20 to jen tak z kraje :wink: jinak repasem uvedes Gcko do puvodniho stavu, tak nevim kdo ti to nakdakal ze nebude v optimalnim stavu.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
zaskar
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 28.10.2008 11:21
Bydliště: praha

Re: G60 versus Turbo

Příspěvek od zaskar »

20V a 150 koní nebo víc?
VW Passat Variant Highline 2,0 TDI 4motion R-line 155 kW 430 Nm by Motorpower
VW Golf Variant R-line
VW Scirocco R 235 kW 431 Nm by Motorpower - prodáno
VW Corrado Turbo (staví se)

Uživatelský avatar
bartpt
Profík
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: G60 versus Turbo

Příspěvek od bartpt »

ona kvalitní přestavba na turbo vyjde také na ranec,pokud to děláš z nových věcí.Raději dám peníze do kvalitního G.Jednou to tam dali a když se k tomu dobře chováš dobře to i slouží.

Uživatelský avatar
OndrIs
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1875
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Morava,
Kontaktovat uživatele:

Re: G60 versus Turbo

Příspěvek od OndrIs »

aby ses k tomu choval slušně, tak to musíš jezdit s velmi lehkou nohou :mrgreen: :D :lol:

Uživatelský avatar
bartpt
Profík
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: G60 versus Turbo

Příspěvek od bartpt »

nechat ho zahřát,pak teprve noho přes 3000

Uživatelský avatar
TMiky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 352
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: G60 versus Turbo

Příspěvek od TMiky »

Z dlouhodobeho hlediska si myslim, ze Gecko je lepsi... a jestli chce turbo jen, aby na tomhle dilu usetril, tak at si koupi nejaky auto s turbem... a necpe to do Corrada...

(muj nazor)
TMiky
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------

Odpovědět

Zpět na „Zábava“