g-lader

jen věci související s Corradem

Moderátor: Danek 16V

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: g-lader

Příspěvek od Majsha »

Muze byt spatne nalisovany. Kazdopadne bych s tim tedko jezdil uuuuupe co nejvic kdyz je mozna v kasi gufero. Tomu kompresoru to vubec nebude vadit kdyz nebude poradne mazanej a nijak ne nemuze poskodit...

Do Gcka navic moc oleje nejde, restriktor co je na zacatku hadice toho moc nepusti.

To sis delal ty ? A jaky gufera jsi pouzil ?

Uživatelský avatar
a-n-d-r-e
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1217
Registrován: 23.07.2008 17:56
Bydliště: srdce Slezka země Česká
Kontaktovat uživatele:

Re: g-lader

Příspěvek od a-n-d-r-e »

Majsha píše:Muze byt spatne nalisovany. Kazdopadne bych s tim tedko jezdil uuuuupe co nejvic kdyz je mozna v kasi gufero. Tomu kompresoru to vubec nebude vadit kdyz nebude poradne mazanej a nijak ne nemuze poskodit...

Do Gcka navic moc oleje nejde, restriktor co je na zacatku hadice toho moc nepusti.

To sis delal ty ? A jaky gufera jsi pouzil ?
to sem rerek :lol: ,jen ze treba se me nekdo drzi tak ho setresu :) jinac nejezdim nijak rychle,pak to ma spotrebu 12-13,a ted jezdim za 8-9,a sadu mam od xmouse,da se jinac popripade sehnat jedno gufero zvlast? ale na tlak to vliv nema nebo jo?kdyz netesni gufero
Obrázek
Motorové díly 1.9TD http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=213706" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: g-lader

Příspěvek od Majsha »

a-n-d-r-e píše:
Majsha píše:Muze byt spatne nalisovany. Kazdopadne bych s tim tedko jezdil uuuuupe co nejvic kdyz je mozna v kasi gufero. Tomu kompresoru to vubec nebude vadit kdyz nebude poradne mazanej a nijak ne nemuze poskodit...

Do Gcka navic moc oleje nejde, restriktor co je na zacatku hadice toho moc nepusti.

To sis delal ty ? A jaky gufera jsi pouzil ?
to sem rerek :lol: ,jen ze treba se me nekdo drzi tak ho setresu :) jinac nejezdim nijak rychle,pak to ma spotrebu 12-13,a ted jezdim za 8-9,a sadu mam od xmouse,da se jinac popripade sehnat jedno gufero zvlast? ale na tlak to vliv nema nebo jo?kdyz netesni gufero
Mozna tusim kde jste vzali ten nesmysl ze tak jak rychle jedes se toci kompresor a kdyz jezdim pomalu tak ho setrim... Kdyz pojedes na jednicku, pojedes pomalu a taky ho budes tocit...

Kdyz nevis jestli je spatny nebo ne, tak snad prestanu jezdit !!! Pak tady budes brecet jak ostatni ze se Ti rozpadl kompresor.

Jedno gufero zvlast jo, ale neni to original.

Uživatelský avatar
a-n-d-r-e
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1217
Registrován: 23.07.2008 17:56
Bydliště: srdce Slezka země Česká
Kontaktovat uživatele:

Re: g-lader

Příspěvek od a-n-d-r-e »

neni to original,ale ma stejne vlastnosti ne? oka,uz nebudu prudit :lol: pak dam vedet jak sem dopadl na mereni kompresu...a kdyz nic,vrhnu se na gecko
Obrázek
Motorové díly 1.9TD http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=213706" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
CabrioSK
Řidič
Řidič
Příspěvky: 76
Registrován: 07.11.2007 12:55

Re: g-lader

Příspěvek od CabrioSK »

haloooooooooooooooooooooooooo......



ma niekto funkcne gecko ?


dakujem :x

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: g-lader

Příspěvek od Majsha »

NIKDO nema funkcni gcko. Rozhodne ne tady. Hledej v nemecku nebo za morem. Pocitej ale za dobrej kousek 600-900 USD a v eurech jeste vic

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: g-lader

Příspěvek od Majsha »

Nevim proc ma kazdej druhej predstavu ze Gcko se da koupit tak snadno jak 5 rohliku a 20 deka vlasaku v hypernove a za pomale stejnou cenu :roll: :lol:

Uživatelský avatar
CabrioSK
Řidič
Řidič
Příspěvky: 76
Registrován: 07.11.2007 12:55

Re: g-lader

Příspěvek od CabrioSK »

Majsha píše:Nevim proc ma kazdej druhej predstavu ze Gcko se da koupit tak snadno jak 5 rohliku a 20 deka vlasaku v hypernove a za pomale stejnou cenu :roll: :lol:

neviem kto tu pisal o cene a o dostupnosti gciek...

som sa spytal ci ma niekto navyse a vy ste tu zacali riesit nejako chujoviny...!!! :evil:

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: g-lader

Příspěvek od Majsha »

CabrioSK píše:
Majsha píše:Nevim proc ma kazdej druhej predstavu ze Gcko se da koupit tak snadno jak 5 rohliku a 20 deka vlasaku v hypernove a za pomale stejnou cenu :roll: :lol:

neviem kto tu pisal o cene a o dostupnosti gciek...

som sa spytal ci ma niekto navyse a vy ste tu zacali riesit nejako chujoviny...!!! :evil:
Na pytanie sa po necem je tu samostatna sekce a je to uz po nekolikatej podobnej prispevek od tebe

Uživatelský avatar
a-n-d-r-e
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1217
Registrován: 23.07.2008 17:56
Bydliště: srdce Slezka země Česká
Kontaktovat uživatele:

Re: g-lader

Příspěvek od a-n-d-r-e »

Majsha píše:
CabrioSK píše:
neviem kto tu pisal o cene a o dostupnosti gciek...

som sa spytal ci ma niekto navyse a vy ste tu zacali riesit nejako chujoviny...!!! :evil:
Na pytanie sa po necem je tu samostatna sekce a je to uz po nekolikatej podobnej prispevek od tebe
my tu neresime chujoviny,ale dulecite veci :wink: pozdeji to pochopis sam,jo,bez gecka se spatne jezdi...

majsho... kdyz budu chtit dat eatona do g60tky,urcite budu muset upravit uchyceni a hadice,to je jasny,ale jak sladit pomer palivo-vzduch,ten eaton sam o sobe tlaci vic,nez gecko,myslis,ze by stacil jen ten regulator tlaku paliva?,nebo co vse potrebuju pro prestavdu,jake to ma vyhody a nevyhody,uvazuju o tom....casem
Obrázek
Motorové díly 1.9TD http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=213706" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: g-lader

Příspěvek od Willdaa »

Kurvajz me by zajimalo jak jste vsichni prisli na to ze eaton tlaci vic nez gcko :?: nebude von tam nejakej problem s remenici nahodou?
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: g-lader

Příspěvek od Majsha »

Willdaa píše:Kurvajz me by zajimalo jak jste vsichni prisli na to ze eaton tlaci vic nez gcko :?: nebude von tam nejakej problem s remenici nahodou?
Asi se ta remenice toci strasne rychle :lol:

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: g-lader

Příspěvek od Majsha »

a-n-d-r-e píše:
Majsha píše: Na pytanie sa po necem je tu samostatna sekce a je to uz po nekolikatej podobnej prispevek od tebe
my tu neresime chujoviny,ale dulecite veci :wink: pozdeji to pochopis sam,jo,bez gecka se spatne jezdi...

majsho... kdyz budu chtit dat eatona do g60tky,urcite budu muset upravit uchyceni a hadice,to je jasny,ale jak sladit pomer palivo-vzduch,ten eaton sam o sobe tlaci vic,nez gecko,myslis,ze by stacil jen ten regulator tlaku paliva?,nebo co vse potrebuju pro prestavdu,jake to ma vyhody a nevyhody,uvazuju o tom....casem
Eaton tlaci podle toho jakej mas. M45 natlaci sotva tolik co Gcko v serii, M62/64 tak 0.8 - 1 bar, M90 a M112 uz jsou poradny macky, ten tam ani nedavej.

Co by jsi upravoval ? Proc ? Kdyz mas G60 v serii tak vzduch co je navic pres 0.6 odfoukne ISV pryc, navic je tam bypassova klapka ktera je priotevrena a naplno zavre skoro az pri plnym plynu.

Proste tam das Eatna a hotovo. Palivo a ostatni upravujes az kdyz davas chip nebo delas vetsi upravu a chces aby ten vetsi tlak byl vyuzitej.

Jedina velka vyhoda je ze se Ti uz nic neposere a odpadaj repase. Nevyhoda je ze Eaton uz nijak nevyladis tak jako Gckovej kompresor. Max. tak jinou remenici, ale s tim bych moc nelaboroval.

Uživatelský avatar
a-n-d-r-e
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1217
Registrován: 23.07.2008 17:56
Bydliště: srdce Slezka země Česká
Kontaktovat uživatele:

Re: g-lader

Příspěvek od a-n-d-r-e »

Majsha píše:
Eaton tlaci podle toho jakej mas. M45 natlaci sotva tolik co Gcko v serii, M62/64 tak 0.8 - 1 bar, M90 a M112 uz jsou poradny macky, ten tam ani nedavej.

Co by jsi upravoval ? Proc ? Kdyz mas G60 v serii tak vzduch co je navic pres 0.6 odfoukne ISV pryc, navic je tam bypassova klapka ktera je priotevrena a naplno zavre skoro az pri plnym plynu.

Proste tam das Eatna a hotovo. Palivo a ostatni upravujes az kdyz davas chip nebo delas vetsi upravu a chces aby ten vetsi tlak byl vyuzitej.

Jedina velka vyhoda je ze se Ti uz nic neposere a odpadaj repase. Nevyhoda je ze Eaton uz nijak nevyladis tak jako Gckovej kompresor. Max. tak jinou remenici, ale s tim bych moc nelaboroval.
no,prave ze jsem uvazoval o m64,je fakt,ze kdyz se o gecko dobre staras,tak se ti s nim nic nestane,ale ten eaton je takrka bezudrzbovej,ten zvuk se mi u nej libi,a corro mam nachipovany uz z nemecka,o te bypasove klape vim,mel jsem s tim male problemy,tak sem ji celou rozdelaval,napred se jen tak informuju,jestli to ma smysl vubec delat,prostredky a m64 by byla k dispozici,kdybych chtel,ale jen chci zjistit,co vse to chce poladit,a co to obnasi
Obrázek
Motorové díly 1.9TD http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=213706" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: g-lader

Příspěvek od Majsha »

a-n-d-r-e píše:
Majsha píše:
Eaton tlaci podle toho jakej mas. M45 natlaci sotva tolik co Gcko v serii, M62/64 tak 0.8 - 1 bar, M90 a M112 uz jsou poradny macky, ten tam ani nedavej.

Co by jsi upravoval ? Proc ? Kdyz mas G60 v serii tak vzduch co je navic pres 0.6 odfoukne ISV pryc, navic je tam bypassova klapka ktera je priotevrena a naplno zavre skoro az pri plnym plynu.

Proste tam das Eatna a hotovo. Palivo a ostatni upravujes az kdyz davas chip nebo delas vetsi upravu a chces aby ten vetsi tlak byl vyuzitej.

Jedina velka vyhoda je ze se Ti uz nic neposere a odpadaj repase. Nevyhoda je ze Eaton uz nijak nevyladis tak jako Gckovej kompresor. Max. tak jinou remenici, ale s tim bych moc nelaboroval.
no,prave ze jsem uvazoval o m64,je fakt,ze kdyz se o gecko dobre staras,tak se ti s nim nic nestane,ale ten eaton je takrka bezudrzbovej,ten zvuk se mi u nej libi,a corro mam nachipovany uz z nemecka,o te bypasove klape vim,mel jsem s tim male problemy,tak sem ji celou rozdelaval,napred se jen tak informuju,jestli to ma smysl vubec delat,prostredky a m64 by byla k dispozici,kdybych chtel,ale jen chci zjistit,co vse to chce poladit,a co to obnasi
Jak vis ze je to M64 ? NAchipovany ? To Ti jen rekli nebo to vis jak ? Rozdelaval bypasovou klapku ? Se pak nediv ze se to sere. Jak jsi ji rozdelaval ?

Obnasi to predelani komplet celyho drzaku a udelani novejch trubek do IC a cely novy sani a hlavne udelat novou remenici na toho Eatona. Vetsinou tam byvaj jiny co nepasujou. Prace dost aby to za neco stalo a trochu vypadalo.

Samozrejme Ti to muze nekdo slepit kdovijak v "dilne" treba *ehm *em*R6 *ehm**hm*zz *ehm jsem kua nejak nachlazenej :lol:

Odpovědět

Zpět na „Bazar“