No můj tatík je silničář,tak u nás na Liberecku solí,jak prase. Ale já s tím jezdím v Praze a tady je kalamita,když napadnou 3cm sněhu. A u Muzea 4. Takže já jsem zvyklý na snížek. Ale moje Žabička (tak říkám mýmu Lupku ) vyjede všechno.VW-Tim píše:když silničáři nesolí tak se dá v poho jezdit
Pokec o našich VW Lupo
Moderátor: Olaf87
-
- Jezdec
- Příspěvky: 235
- Registrován: 03.10.2007 15:44
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupíno
- Casper
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupíno
Ahooooj
Takze i kdyz sem na klubu uz asi 4 roky....tak ted sem mel rocni prestavku po ktere sem se vratil opet k vw. Takze tohle je BOBEŠ
Takze i kdyz sem na klubu uz asi 4 roky....tak ted sem mel rocni prestavku po ktere sem se vratil opet k vw. Takze tohle je BOBEŠ
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupíno
Ahoj,
koupil sem si taky Lupo 1.2 TDI a zda se mi ze se tam trosku moc hybe motor (v porovnani z VW Sharan 1.9 TDI).
Reknete svuj nazor. Dik
koupil sem si taky Lupo 1.2 TDI a zda se mi ze se tam trosku moc hybe motor (v porovnani z VW Sharan 1.9 TDI).
Reknete svuj nazor. Dik
- jenda
- Profík
- Příspěvky: 943
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Č. Budějovic
Re: Lupíno
On ten tříválec bude mít trochu nerovnoměrnější chod a vzhledem k tomu, že je to celohliník tak je také podstatně lehčí a to budou důvody pro jeho větší vibrace. Pochlub se co jsi pořídil.
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupíno
jenda píše:On ten tříválec bude mít trochu nerovnoměrnější chod a vzhledem k tomu, že je to celohliník tak je také podstatně lehčí a to budou důvody pro jeho větší vibrace. Pochlub se co jsi pořídil.
VW Lupo 1.2 TDI 3L, 1/2000 prihlaseno, druhy majitel 148000 najeto, 4 letni pneu + 4 zimni, radio kazety + cd, cerny, ma par skrabancu na kastli ale nic co by neslo opravit
Trochu me prekvapilo ze tam neni nahradni kolo, jen neake lepidlo, kere se strikne do kola jak je defekt . Cena 3900 EUR (myslim ze to neni zas tak drahe jak sem se tam dival tak byly i za 4500 i 5000 a mely vic najeto)
Jinak spotreba je paradni, mel sem prumernou 3,5l/100 km a to sem jel normal 120 - 140 km/h.
Fotky hodim jak bude lepsi pocasi a jak bude cas vubec V pondeli mam maturitu tak sem se nestihl ani pod to podivat
- sonymagnat
- Jezdec
- Příspěvky: 343
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravwskoslezky Kraj
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18.08.2008 15:39
Re: Lupíno
Koupil jsem Lupo 3l, a to cca za 105 000 Kč v roce 2007. Mám jen takové obavy, zda nebude třeba vyměnit rozvody. Je tam najeto kolem 155 000 km a nevím, zda předcházející majitel je již nevyměnil? Není od něj žádný doklad o servisních či jiných opravách. Můžete mi někdo poradit, zda měnit rozvody či ne? Případně po kolika kilometrech. Auto samotné jezdí perfektně. Zatím jsem nic tak podařeného v této třídě neviděl. Je to lahůdka a pastva pro oči. Technický velmi dokonalý vůz. Díkec.
- nogis
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Lupíno
Vůbec to neřeš a vyměň je. Cena za případnou opravu je několikanásobně vyšší než výměna. Tuším, že klasický interval 90tkm.
VW Golf VI variant, CFHC 146kW/415Nm TDIfun
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 224kW/514Nm
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 224kW/514Nm
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18.08.2008 15:39
Re: Lupíno
Dík za odpověď. Jakmile budu mít trochu času a zjistím solidní servis, jdu do celkové výměny rozvodů. Ještě bych potřeboval tip, kde sehnat uživatelský a servisní manuál na LUPO 3L 1,2 TDi, případně kde ho mohu stáhnout. No, možná bych ještě vyměnil klasické kličky na stahování oken za elektrické stahování. Bohužel se ale nenašel nikoho, kdo by mi to stahování namontoval. V servise tam zkoušeli dát nějakou náhražku místo originálů, ale to se nějak nezdařilo. Takže...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27.09.2008 13:13
- Bydliště: Vysočina
Re: Lupíno
Ahoj všichni právě jsem taky koupil VW Lupo 1.4TDi a super auto jak jste s tim kdo spokojen.Jinak myslím nejlepší miniauto Až budou fotky tak je sem dám
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27.09.2008 13:13
- Bydliště: Vysočina
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 09.04.2008 08:36
- Bydliště: petrzalka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupíno
takze idem sa aj ja pochvalit svojou troskou do mlejna
volkswagen lupo 1.6 GTI
no kedze mam zalubu v chutovkach na slovensku neobvyklych a mierne nekomercnych rozhodol som sa vam predstavit moju najnovsiu lasku vw lupo GTI
Takze najprv par faktov k autu
Točivý moment: 152 Nm pri 3000 otáčkach
Výkon motoru: 92 kW / 125 koní pri 6500 otáčkach
Max. rýchlosť: 205 km/h ...na uvahu..siel som rychlejsie
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 8.2 s
aaa trosku mojich doterajsich postrehov..oproti beznemu lupu su najmarkantnejsie rozdiely vo vonkajsom dizajne.je tam sportovy predny,sportovy zadny naraznik sportovejsie strihnute prahy,zadne kridlo maska je tiez ina oproti serii.V serii je sportovy vyfuk s dvoma koncovkami s nadhernym zvukom.Dalej su tam seriovo elektrony a taktiez xenony.pruziny su tvrde v serii a podvozok je znizeny o 30mm.vsetky 4 brzdy su kotucove a zatial z mojich doterajsich pribrzdeni som si skoro 2x rozbil nos...co sa tyka interieru sportove tvrde sedacky krasne presivane 2jitou cervenou nitou,cervene pasy elektricke okna.oramovanie palubovky je laknute.v aute je seriove abs,esp/vypinatelne/co je drsna akcia.seriou je rovnako central s dialkovym.co sa tyka batozinoveho priestoru je taky dost mini tak na 2 sportove tasky max.auto nema klasicku rezervu ale sadu na opravu defektov na mieste ako je to zvykle u bmw a spol.
Mno a tym by sme ukoncili vizualnu obhliadku auta a sadame dovnutra.2 veci co mi zatial vadia.ovladanie okien je dost nepohodlne a naciahnut sa za pasom je strasne naaarocne.sedadlo a volant su vyskovo nastavitelne takze najst si optimalnu polohu nerobi ziadny problem.vkladam kluc dovnutra otocim a interier sa nadherne rozvieti.budiky na modro a zvysok cervena co netaha oci.otocim klucikom na poziciu start a ozve sa motor s krasnym koncovym tlmicom.nic rusive a zaroven nic utlmene proste zvuk ako ma byt.spojka a plyn su velmi jemne prevodovka skvele odstupnovana.auto ma neskutocny tah uz od nizkych otacok skvele drzi stopu...hlavne zo zapnutym esp.tlmice skvele filtruju "uzasne" bratislavske cesty a elektrony s gumami su tiez idealny pomer velkost/sirka.takze to by bolo na zaciatok ,priebezne doplnim infos,este par fotiek pridam
volkswagen lupo 1.6 GTI
no kedze mam zalubu v chutovkach na slovensku neobvyklych a mierne nekomercnych rozhodol som sa vam predstavit moju najnovsiu lasku vw lupo GTI
Takze najprv par faktov k autu
Točivý moment: 152 Nm pri 3000 otáčkach
Výkon motoru: 92 kW / 125 koní pri 6500 otáčkach
Max. rýchlosť: 205 km/h ...na uvahu..siel som rychlejsie
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 8.2 s
aaa trosku mojich doterajsich postrehov..oproti beznemu lupu su najmarkantnejsie rozdiely vo vonkajsom dizajne.je tam sportovy predny,sportovy zadny naraznik sportovejsie strihnute prahy,zadne kridlo maska je tiez ina oproti serii.V serii je sportovy vyfuk s dvoma koncovkami s nadhernym zvukom.Dalej su tam seriovo elektrony a taktiez xenony.pruziny su tvrde v serii a podvozok je znizeny o 30mm.vsetky 4 brzdy su kotucove a zatial z mojich doterajsich pribrzdeni som si skoro 2x rozbil nos...co sa tyka interieru sportove tvrde sedacky krasne presivane 2jitou cervenou nitou,cervene pasy elektricke okna.oramovanie palubovky je laknute.v aute je seriove abs,esp/vypinatelne/co je drsna akcia.seriou je rovnako central s dialkovym.co sa tyka batozinoveho priestoru je taky dost mini tak na 2 sportove tasky max.auto nema klasicku rezervu ale sadu na opravu defektov na mieste ako je to zvykle u bmw a spol.
Mno a tym by sme ukoncili vizualnu obhliadku auta a sadame dovnutra.2 veci co mi zatial vadia.ovladanie okien je dost nepohodlne a naciahnut sa za pasom je strasne naaarocne.sedadlo a volant su vyskovo nastavitelne takze najst si optimalnu polohu nerobi ziadny problem.vkladam kluc dovnutra otocim a interier sa nadherne rozvieti.budiky na modro a zvysok cervena co netaha oci.otocim klucikom na poziciu start a ozve sa motor s krasnym koncovym tlmicom.nic rusive a zaroven nic utlmene proste zvuk ako ma byt.spojka a plyn su velmi jemne prevodovka skvele odstupnovana.auto ma neskutocny tah uz od nizkych otacok skvele drzi stopu...hlavne zo zapnutym esp.tlmice skvele filtruju "uzasne" bratislavske cesty a elektrony s gumami su tiez idealny pomer velkost/sirka.takze to by bolo na zaciatok ,priebezne doplnim infos,este par fotiek pridam
- oňasVW
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 26.09.2007 20:42
- Bydliště: OpaVWa - KylešoVWice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupíno
Panove a dámy majitelé lup 1.4TDi prosím napište mi jak jste s timto motorem spokojeni...vážně přemýšlím op jeho koupi...Prosím anpište mi jak to jezdí a jak jste na tom spotřebiově.díky moc
VW je nejlepší!!!!!!Nikdy už bych jinou značku nechtěl!!!!
- nogis
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Lupíno
Až na zvuk v pohodě. Spotřeba cca 4,5l a s čipem to lítá přes 180. Každopádně 1.2 v Lupu je živější.
VW Golf VI variant, CFHC 146kW/415Nm TDIfun
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 224kW/514Nm
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 224kW/514Nm
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupíno
Souhlasim..... 1,2 TDI je hodne zive a pritom ta spotreba je paradni...... denne jezdim asi 200 km a na nadrz sem najel 1130 km
Volkswagen Lupo 3L 1,2 TDI FOREVER
Volkswagen Lupo 3L 1,2 TDI FOREVER