Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 25.01.2011 21:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

35

Zdravím,

tak mám další problém s Lupínem.
Lupo přestalo startovat v poloze stop ,žaví a po otočení klíčku nic.Samozřejmně mám sešlápnutou při žavení i startování brzdu.
V poloze "N" chytne okamžitě. Táké začalo (ale to už možná dělalo před tímto problémem) cvakat v cetrálním
panelu pod řadící pákou při sešlápnutí brzdového pedálu.

Nevíte čím by to mohlo být? Je ten problém závažný nebo mohu zatím jezdit?.

Děkuji za radu.

R.K.

_________________
Lupo 3L ,Volvo V70


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 25.01.2011 23:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

"Cvakne" to jen jednou při sešlapnuti brzdového pedalu nebo pořad?

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 25.01.2011 23:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

35

cvakne jen jednou. Máš nějaké tušení?

_________________
Lupo 3L ,Volvo V70


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 25.01.2011 23:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Když cvakne jen jednou tak to je normalni a tak to ma byt. Potom mě už jen napada buď nějke čidlo (kukni do VAG-u jeslti nejsou nějake chyby) nebo udělat nastavneni převodovky. Taky někdy pomuže.

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 26.01.2011 00:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

35

Zítra ho napojím na VAG a uvidíme. Na základní nastavení převodovky jsem si ještě netroufnul.
S VAGem moc neumím a nechci to zneškodnit,když to zatím ještě jezdí.:-)

_________________
Lupo 3L ,Volvo V70


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 27.01.2011 14:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

38

Bydliště:

Praha

Udělej základní nastavní a bude to zase OK...

_________________
Lupo 3L


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 27.01.2011 14:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

To neni 100% jiste :D Jednou sem nastavoval převodovku net.work-ovi a i kdyz sem to zkousel x-krát tak to nikdy nechtělo startovat na STOP. A taky nevypadalo na to, že by tam bylo nějake čidlo vadne.

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 27.01.2011 21:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

35

Tak jsem to připojil na VAG, ale žádná chyba v převodovce a ani v motoru. Stahnul jsem si Vis3 kde je popsaný záklandní nastavní převodovky v češtině. O víkendu to
zkusím nastavit. Používám VAG 311.2 doufám že to tím půjde?

_________________
Lupo 3L ,Volvo V70


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 28.01.2011 10:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Pujde ale doporučuji to nastavit podle origo anglickeho navodu, protože ten česky neni dobře přeložen

5-Speed Electronic Manual Transmission (085)

Prerequisites:

* Transmission Oil Level correct.
* No Fault Codes stored.
* Supply voltage at least 12V.
* Selector Lever in Tiptronic Mode.


* The following Basic Settings need to be carried out when:
o Every 30000 km / 19000 mi
o Engine has been removed/replaced
o Transmission has been removed/replaced
o Engine Control Module has been replaced
o Transmission Control Module has been replaced
o Clutch has been removed/adjusted/replaced
o Gear Selector or Actuator has been removed/adjusted/replaced
o Selector Lever has been removed/adjusted/replaced


* Common issues:
o The connection to the control module may be interrupted after starting the engine, as long as you do NOT switch of the ignition the cntrol module will continue at exactly the same position where the connection got interrupted. Step back into the basic setting as usual.


The following 3 Adaptations need to be carried out in a row!


Clutch Travel Sender Adaptation

[Select]
[02 - Transmission]
[Measuring Blocks - 08]
Block 002
[Go!]
Remove connector from hydraulic unit.
Check field 2, specification is 1.8...2.0 V.
If the specification is not reached, adjust the Clutch Travel Sender (G162).
Re-attach connector to hydraulic unit.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Cycle ignition OFF/ON.
[Select]
[02 - Transmission]
[Fault Codes - 08]
[Clear Codes - 05]
[Done, Go Back]


Gear Actuator Adaptation

[Basic Setting - 04]
Block 014
[Go!]
1st field should change from WAIT to ADJUST.
Loosen the gear actuator nut and tighten it with zero-potential.
Switch selector lever in E or D and back to Tiptronic Mode.
1st field should show WAIT now, tansmission now does some shifts, you can monitor them in field 2 (Range: 0...28).
1st field should change from WAIT to (-), pull the selector lever to Minus and hold it for 5 seconds.
1st field should show STOP now, put the selector lever in position STOP and wait 5 seconds.
1st field should show KickDown now, floor the accelerator pedal completely (to kick down) and wait 5 seconds.
1st field should show N now, put the selector lever in position N.
1st field should show StartMot now, start the engine and let it idle 15 seconds.
1st field should change from SEARCHNG to IGN.OFF, put the selector lever in Position STOP.
Switch ignition off and wait 15 seconds.

In case there is an Error during the Basic Setting, the Measuring Value Blocks (MVB) will show RTFM! followed by a Number which describes the Reason why it failed.

* 7 = Potentiometer 2 for Gear Recognition (G240)
o Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.
* 8 = Potentiometer 1 for Gear Recognition (G239)
o Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.
* 9 = Reverse Light Switch (F4)
o Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.
* 10 = Potentiometer Values fluctuating during Measurement
o Check the corresponding Potentiometers in Measuring Value Blocks (MVB) 015 to 018
o Check Fault Codes (repair if necessary) and Perform Basic Setting again
* 11 = Potentiometer Values
o Check the corresponding Potentiometers in Measuring Value Blocks (MVB) 015 to 018
o Check Fault Codes (repair if necessary) and Perform Basic Setting again
* 12 = Gear Actuator incorrectly adjusted or measured values out of specification.
o Potentiometer, Valves and Selector Finger at the Ball Heads for correct assembly and seating
o Perform Basic Setting again after adjusting the Gear Actuator


Creep Point Adaptation

[Select]
[02 - Transmission]
[Measuring Blocks - 08]
Block 025
[Go!]
Start the engine, engage the handbrake and press the foot brake.
Put the selector lever in position E or D.
You can determine the number of creep points left in field 3. It should start at 5 and count down to 0.
Release the brake pedal for at least 3 seconds, press the brake pedal again and hold it for at least 3 seconds.
Repeat the last step until field 3 shows 0.
If the specified value in field 3 is not reached, check fault codes and perform basic setting again.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 29.01.2011 12:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

38

Bydliště:

Praha

McM..: snažil jsem se ho udržet na pozitivní vlně.. :)

_________________
Lupo 3L


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 29.01.2011 16:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Však ja nerikam ze to nezabere :)

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 29.01.2011 22:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

35

Jakou matku mám povolit. Koukal jsem tam ze spodu. A je tam vidět jen šroub který je utažený do řadící tyče ,která mění kvalty v převodovce? Ten mám povolit a pak lechce přitáhnout?

Dnes jsem zatím provedl nastavení spojky. Měl jsem hodnotu 2,3V která pomalu klesla na 2,09 kde se zastavila. Nastavil jsem 1,85. Mám však pocit že to teď řadí trošku hůř. Zítra se pokusím nastavit převodovku a skluz. Problém to nevyřešilo. Stále v poloze stop chcípá, ale pro změnu začal fungovat Start/stop.
Start stop funguje podivně, někdy při opětovném startu (opětovném uvolnění brzdy) na okamžik chytne a hned při pokusu o rozjetí chcípne. Na noc jsem odpojil baterku, ráno uvidím zdali se stal přes noc zázrak.:-))

_________________
Lupo 3L ,Volvo V70


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 29.01.2011 22:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Už sem to tady někde daval ale ještě jednou. Tohle je ta matice, ktera se povoluje ale je ji třeba dotahnout ne jak oni pišou ze jen lehce. Prostě normalně.

Obrázek

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 29.01.2011 22:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

35

Možná jsem natvrdlej. Proč se to povoluje a pak následně utahuje? Co se tím změní?

_________________
Lupo 3L ,Volvo V70


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo přestalo startovat v poloze "stop"
PříspěvekNapsal: 29.01.2011 23:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Jo to sem zapomněl napsat:) Ma se ji povolit a počkat tak 30s:) Ono totiž tam je to v takove dražce a muže se to pohybovat nahoru a dolu. A když se to povoli tak ten robot by si to měl nastavit do te spravne polohy. Ale musiš davat bach a při tom utahovani aby to zustalo v te stejne poloze:-)

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group