Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Lupo 3L problém s převodovkou
PříspěvekNapsal: 12.06.2013 10:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.03.2013

Příspěvky:

6

Zdravim, koupil jsem si 3L a cca po 14ti dnech mi přestalo řadit 3jku.... rozebral jsem převodovku a komínek na spojce a synchrony na 3jce a 4ce KO a praskle táhlo řazení v převodovce. Po opravě a montáži převodovky na motor mám problém se spojkovým válcem. Mám "krátké" spojkové lanko, abych ho dostal na páku spojky musím jí vymáčknout částečně rukou, po otočení klíčku se spouští čerpadlo a válec s lankem jenom cuká....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo 3L problém s převodovkou
PříspěvekNapsal: 12.06.2013 10:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Lidi ja vas nechapu, proč se pouštite do oprav, o kterych nic nevite? :old:

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo 3L problém s převodovkou
PříspěvekNapsal: 18.06.2013 08:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.03.2013

Příspěvky:

6

diky za rady.... nemá někdo popis základního nastavení? Děkuji.
BTW tady v ČR o tyhle převodovce nevědí ani ve VW....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo 3L problém s převodovkou
PříspěvekNapsal: 18.06.2013 16:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

To nevědi ani v NDR 8) 8) 8)
Navod na zakladni nastaveni je tady na foru uz aspon 5x:-) Ale dam ti ho znova:


5-Speed Electronic Manual Transmission (085)
Contents

1 Special Procedures
1.1 Clutch Travel Sender Adaptation
1.2 Gear Actuator Adaptation
1.3 Creep Point Adaptation

Special Procedures

Prerequisites:

Transmission Oil Level correct.
No Fault Codes stored.
Supply voltage at least 12V.
Selector Lever in Tiptronic Mode.


The following Basic Settings need to be carried out when:
Every 30000 km / 19000 mi
Engine has been removed/replaced
Transmission has been removed/replaced
Engine Control Module has been replaced
Transmission Control Module has been replaced
Clutch has been removed/adjusted/replaced
Gear Selector or Actuator has been removed/adjusted/replaced
Selector Lever has been removed/adjusted/replaced


Common issues:
The connection to the control module may be interrupted after starting the engine, as long as you do NOT switch of the ignition the cntrol module will continue at exactly the same position where the connection got interrupted. Step back into the basic setting as usual.


The following 3 Adaptations need to be carried out in a row!


Clutch Travel Sender Adaptation

[Select]
[02 - Transmission]
[Measuring Blocks - 08]
Block 002
[Go!]
Remove connector from hydraulic unit.
Check field 2, specification is 1.8...2.0 V.
If the specification is not reached, adjust the Clutch Travel Sender (G162).
Re-attach connector to hydraulic unit.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Cycle ignition OFF/ON.
[Select]
[02 - Transmission]
[Fault Codes - 08]
[Clear Codes - 05]
[Done, Go Back]


Gear Actuator Adaptation

[Basic Setting - 04]
Block 014
[Go!]
1st field should change from WAIT to ADJUST.
Loosen the gear actuator nut and tighten it with zero-potential.
Switch selector lever in E or D and back to Tiptronic Mode.
1st field should show WAIT now, transmission now does some shifts, you can monitor them in field 2 (Range: 0...28).
1st field should change from WAIT to (-), pull the selector lever to Minus and hold it for 5 seconds.
1st field should show STOP now, put the selector lever in position STOP and wait 5 seconds.
1st field should show KickDown now, floor the accelerator pedal completely (to kick down) and wait 5 seconds.
1st field should show N now, put the selector lever in position N.
1st field should show StartMot now, start the engine and let it idle 15 seconds.
1st field should change from SEARCHNG to IGN.OFF, put the selector lever in Position STOP.
Switch ignition off and wait 15 seconds.

In case there is an Error during the Basic Setting, the Measuring Value Blocks (MVB) will show RTFM! followed by a Number which describes the Reason why it failed.

7 = Potentiometer 2 for Gear Recognition (G240)
Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.
8 = Potentiometer 1 for Gear Recognition (G239)
Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.
9 = Reverse Light Switch (F4)
Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.
10 = Potentiometer Values fluctuating during Measurement
Check the corresponding Potentiometers in Measuring Value Blocks (MVB) 015 to 018
Check Fault Codes (repair if necessary) and Perform Basic Setting again
11 = Potentiometer Values
Check the corresponding Potentiometers in Measuring Value Blocks (MVB) 015 to 018
Check Fault Codes (repair if necessary) and Perform Basic Setting again
12 = Gear Actuator incorrectly adjusted or measured values out of specification.
Potentiometer, Valves and Selector Finger at the Ball Heads for correct assembly and seating
Perform Basic Setting again after adjusting the Gear Actuator


Creep Point Adaptation

[Select]
[02 - Transmission]
[Measuring Blocks - 08]
Block 025
[Go!]
Start the engine, engage the handbrake and press the foot brake.
Put the selector lever in position E or D.
You can determine the number of creep points left in field 3. It should start at 5 and count down to 0.
Release the brake pedal for at least 3 seconds, press the brake pedal again and hold it for at least 3 seconds.
Repeat the last step until field 3 shows 0.
If the specified value in field 3 is not reached, check fault codes and perform basic setting again.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo 3L problém s převodovkou
PříspěvekNapsal: 02.07.2013 14:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.03.2013

Příspěvky:

6

děkuju, stačilo nastavit a už to zase funguje, akorát se mi někdy stane, že z nějakýho důvodu to ztratí informaci o dráze spojky a projevuje se to tak, že když se chci rozjet z místa, tak se nerozjedu plynule ale vyskočím z místa a pak se už ani nerozjedu protože mi to chcípne, prostě to začne rychle pouštět spojku, závadu to nepíše žádnou a když udělám základní nastavení tak je to ok... stane se to po několika set km.... a naposledy se mi to stalo, když jsem vypnul motor nechtěně na poloze neutrálu a až pak jsem dal Stop, vypnul a zapnul klíček a odešel sem z auta...po startu a pár ujetých km už to nechtělo dořazovat při brzdění a při zastavení mi to chcíplo...bez závad a po zákl. nastavení zase ok... nikde nic viditelně neteče .... nemá někdo podobný zkušenosti? děkuju..... před výměnou spojk. sady a opravou převodovky se mi to nestalo nikdy...( ale od koupě jsem najel cca 300km ).


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo 3L problém s převodovkou
PříspěvekNapsal: 02.07.2013 16:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Špatně nastaveny bod prokluzu nebo vadny spojkovy valeček.

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo 3L problém s převodovkou
PříspěvekNapsal: 03.07.2013 12:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.03.2013

Příspěvky:

6

prosimtě ta hodnota co se nastavuje v základním nastavením utahováním spojkové páky ve Voltech je pořád stejná a je v určeném rozmezí.... spojkovým válečkem myslíš myslíš váleček jak z něj vede spojkové lanko, nebo ventil na pumpě....? jinak měl si ten váleček někdy rozebranej? nebo nemáte ho někdo funkční nebo novej?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo 3L problém s převodovkou
PříspěvekNapsal: 03.07.2013 14:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Nastavuje se v měřených hodnotach, ne v zakladnim nastavení. A jak je pořad stejná? Jakou tam maš hodnotu? Spojkový váleček, je ten, co z něj de lanko, které tahá spojku. Neměl jsem ho rozebranej, vyměnoval jsem na jednom lupu. Nevim kolik stoji, myslim že v SRN se da sehnas starši kolem 200 EUR. U mě si to shaněl sám zákaznik.

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lupo 3L problém s převodovkou
PříspěvekNapsal: 08.08.2013 00:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2011

Příspěvky:

3

Čau lidi,

můžu poprosit o seřízení přev. sám se bojim a nemám vybavení. Praha, nebo kus dojedu. Děkuji


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group