Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 27.03.2015 18:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.09.2009

Příspěvky:

41

Bydliště:

tachov

Skusim to,pak napíšu jak to dopadlo a co přesně píše ta diagnostika,zatím dik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 27.03.2015 21:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.09.2009

Příspěvky:

41

Bydliště:

tachov

Achjo 24 h čekání, po 148 h nic:-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 30.03.2015 17:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.09.2009

Příspěvky:

41

Bydliště:

tachov

Takže dočkal sem se, 01612 ventil pro ovladač spojky (N255) 36-10preruseni sporadická,


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 30.03.2015 19:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

No bude vadny spojkovy valeček nejspiš. Bude ventil zadrhavat nebo něco. Skusit rozebrat přetěsnit, jinak vyměnit.

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 30.03.2015 20:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.09.2009

Příspěvky:

41

Bydliště:

tachov

Taky sem to tipoval, ještě jednu otazku bych mel,budu muset dělat to nastavení převodovky?když to vyměním,nebo stačí odpojit baterku vyměnit a ono to bude makat,a jak odvzdušňim tu soustavu,tuším že to tu někde je napsaný, ale jestli my to napíšeš prosim.


Naposledy upravil fxw dne 30.03.2015 20:41, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 30.03.2015 20:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Určitě, i po vyčištěni nebo jen po odpojeni je třeba dělat zakladni nastaveni.

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 30.03.2015 20:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.09.2009

Příspěvky:

41

Bydliště:

tachov

No tak to mám co dělat :-) zatím dik moc,když už budu v koncích tak ti lupo poslu PPL a dáš to do kupi :good:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 30.03.2015 23:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Mužeš to vklidu aj dotlačit:)

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 31.03.2015 05:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.09.2009

Příspěvky:

41

Bydliště:

tachov

Prosím napiš ještě jak to mám odvzdusnit, někdo tady psal ze otočit tu banku u tlakovace o 1/2,a to když je to natlakovany?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 31.03.2015 08:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Ano když je to natlakovane, ale nejdřiv vytahnout kliček ze zapalovani a odpojit hlavni konektor od pumpy co tlakuje. Pak povolit zasobnik tlaku o 1/2 otačky, hladina v nadržce stoupne a pak utahnout a zapnout zpět konektor. Muže vyskočit chyba v ŘJ tak potom smazat diagnostikou.

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 28.04.2015 11:16 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

15.11.2014

Příspěvky:

55

Bydliště:

HB,Brno

čau, vyměnil jsem spojkovej váleček, čerpadlo a hydraulickej akumulátor, a po zákl. nastavení nestartuje v poloze stop. chyby ve vagu nejsou. auto jezdí normálně. na nějakém dánském fóru jsem čet, že když se kupuje 3l tak se na tohle má dávat pozor. Je to problém těsnění spojkovýho válce/potenciometru spojk. válce/ čerpadla? celou hydrauliku mám náhradní, jen jsem chtěl výměnou vyzkoušet jestli je OK, a teď si s tím nevím rady. Startstop funguje normálně. Před výměnou zmíněných celků to nedělalo a startovalo i ve stopu. a ještě jedna věc je zvláštní, drží to tlak hodnědlouho, druhý den se ani nesepne čerpadlo a rovnou startuju,předtím sem musel čekat tak půl minuty...díky za rady Marek

_________________
Oprava autoelektroniky alternátory startéry veškeré opravy lupo 3L diagnostika VW group. 776 490 174

_________________
Elektrikář


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 28.04.2015 15:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Drženi tlaku je normalni když maš novy zasobnik tlaku. Jinak co se tyče startovani, tak by ještě moha byt chyba v snimači brzd ale to zas neodpovida tomu, že před vyměnou to startovalo ve STOP-u.

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 02.05.2015 09:41 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

15.11.2014

Příspěvky:

55

Bydliště:

HB,Brno

McMahon píše:
Drženi tlaku je normalni když maš novy zasobnik tlaku. Jinak co se tyče startovani, tak by ještě moha byt chyba v snimači brzd ale to zas neodpovida tomu, že před vyměnou to startovalo ve STOP-u.

všechno funguje tak jako s původním systémem, jen to startování ve stopu nechápu. Jediný rozdíl, který jsem zpozoroval, je že se čerpadlový blok trochu liší od původního. Nevím, který patří na novější a který na starší model lupa (ANY/AYZ), ale když se podíváš do prázdné nádobky na hydraul. kapalinu, tak u té novější je vidět až na dno, kdežto u té starší je tam jakási zatáčka. Možná se liší i elektroventil pro ovládání spojky, kdoví... Abys mohl nastartovat, musí se zmáčknout spojka, což s novým systémem neslyším.

_________________
Oprava autoelektroniky alternátory startéry veškeré opravy lupo 3L diagnostika VW group. 776 490 174

_________________
Elektrikář


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 24.07.2015 13:39 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

11.03.2015

Příspěvky:

5

Zdravim vsetkych a hlavne VWmaniak!!!..v marci som ziadal o radu s prevodovkou 3L. Vymenil som spojku(lamela+vytlacne lozisko), nastavoval som spojku, prevodovku, stale to neslo ako ma - napr. nefungoval ECO rezim, nestartoval v "P" polohe, pri radeni to trochu sklbalo...VWmaniak mi poradil, ze to bude na 99% spojkovy valec. Kupil som novy v ELIT-e, objednavali ho z VW podla VIN, aby sa nestal omyl, lebo spat by ho nevzali. Nakup bol 295 Euro a vyrobca je ten isty ako original. Zalozil som ho, odvzdusnil, nastavil spojku, prevodovku a nic ine, ziadny bod preklzu ani ine. Slape ako hodinky, ziadne sklbanie, startuje v "P", funguje ECO rezim - proste po dlhom trapeni vsetko OK. Chcem sa PODAKOVAT za dobre rady. A este nieco - cena za jazdeny valec sa mi zdala vysoka a funkcnost nezarucena, preto novy..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
PříspěvekNapsal: 25.07.2015 00:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Myslim že to pišeš na mně ale VWmaniak je hodnost ta tu tady ma spousta lidi:-) Nicky jsou nad tou hodnosti:-)

Každopadně je super, že ti to jezdi jak ma. Ale bod pokruzu jsi měl nastavit, teda pokud tam nesvitila 0.0.

A rada pro všechny když jste všechno udělali spravně a auto vam pořad nestartuje v poloze STOP a nefunguje START/STOP system nebo jedno z toho tak je to z největši pravděpodobnosti spojkový váleček. Doma už mam pár taky ze stejným problémem co jsem lidem měnil. A vždy auta jezdila jako hodinky po vyměně.

Nicméně jsem se konečně k tomu dostal a prozkoumal jsem celý váleček kde se děje chyba, protože většina 3L-ek a Audin A2 s timto motorem začinaji mit problemy s valečkem při najezdu okolo 200tis km. Samozřejmě zaleži na stylu jizdy. Problem jsem našel, krapet horši je to z opravou, ale z jedním klubakem tady z fora máme par napadu, přišti tyden na to sednem a budem zkoušet. Jestli se to povede, tak ti z vas co maji problemy z valečkama (nestaruje v STOP-u, nefunguje START/STOP, neplynule řazení, atd...), tak je budu repasovat, myslim za slušny peniz v porovnani z cenou noveho. Nevim kolik jsi platil v ELIT-u ale u VW po slevě jsem platil něco okolo 7000,-.

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group