3L - problém s převodovkou
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21.09.2009 11:20
- Bydliště: tachov
Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
Taky sem to tipoval, ještě jednu otazku bych mel,budu muset dělat to nastavení převodovky?když to vyměním,nebo stačí odpojit baterku vyměnit a ono to bude makat,a jak odvzdušňim tu soustavu,tuším že to tu někde je napsaný, ale jestli my to napíšeš prosim.
Naposledy upravil(a) fxw dne 30.03.2015 20:41, celkem upraveno 1 x.
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
Určitě, i po vyčištěni nebo jen po odpojeni je třeba dělat zakladni nastaveni.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21.09.2009 11:20
- Bydliště: tachov
Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
No tak to mám co dělat zatím dik moc,když už budu v koncích tak ti lupo poslu PPL a dáš to do kupi
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
Mužeš to vklidu aj dotlačit:)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21.09.2009 11:20
- Bydliště: tachov
Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
Prosím napiš ještě jak to mám odvzdusnit, někdo tady psal ze otočit tu banku u tlakovace o 1/2,a to když je to natlakovany?
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
Ano když je to natlakovane, ale nejdřiv vytahnout kliček ze zapalovani a odpojit hlavni konektor od pumpy co tlakuje. Pak povolit zasobnik tlaku o 1/2 otačky, hladina v nadržce stoupne a pak utahnout a zapnout zpět konektor. Muže vyskočit chyba v ŘJ tak potom smazat diagnostikou.
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 15.11.2014 22:45
- Bydliště: Rozsochatec 53 (HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
čau, vyměnil jsem spojkovej váleček, čerpadlo a hydraulickej akumulátor, a po zákl. nastavení nestartuje v poloze stop. chyby ve vagu nejsou. auto jezdí normálně. na nějakém dánském fóru jsem čet, že když se kupuje 3l tak se na tohle má dávat pozor. Je to problém těsnění spojkovýho válce/potenciometru spojk. válce/ čerpadla? celou hydrauliku mám náhradní, jen jsem chtěl výměnou vyzkoušet jestli je OK, a teď si s tím nevím rady. Startstop funguje normálně. Před výměnou zmíněných celků to nedělalo a startovalo i ve stopu. a ještě jedna věc je zvláštní, drží to tlak hodnědlouho, druhý den se ani nesepne čerpadlo a rovnou startuju,předtím sem musel čekat tak půl minuty...díky za rady Marek
Autoelektronika, Chiptuning.
Opravy VAG a FCA Group
Lupo 3L:
Opravy převodovek
repase hydrauliky
běžné mechanické opravy
http://www.mm-tech.cz/
Tel.736 413 981
776 490 174
Opravy VAG a FCA Group
Lupo 3L:
Opravy převodovek
repase hydrauliky
běžné mechanické opravy
http://www.mm-tech.cz/
Tel.736 413 981
776 490 174
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
Drženi tlaku je normalni když maš novy zasobnik tlaku. Jinak co se tyče startovani, tak by ještě moha byt chyba v snimači brzd ale to zas neodpovida tomu, že před vyměnou to startovalo ve STOP-u.
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 15.11.2014 22:45
- Bydliště: Rozsochatec 53 (HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu s prevodovkou na lupo 3l
všechno funguje tak jako s původním systémem, jen to startování ve stopu nechápu. Jediný rozdíl, který jsem zpozoroval, je že se čerpadlový blok trochu liší od původního. Nevím, který patří na novější a který na starší model lupa (ANY/AYZ), ale když se podíváš do prázdné nádobky na hydraul. kapalinu, tak u té novější je vidět až na dno, kdežto u té starší je tam jakási zatáčka. Možná se liší i elektroventil pro ovládání spojky, kdoví... Abys mohl nastartovat, musí se zmáčknout spojka, což s novým systémem neslyším.
Autoelektronika, Chiptuning.
Opravy VAG a FCA Group
Lupo 3L:
Opravy převodovek
repase hydrauliky
běžné mechanické opravy
http://www.mm-tech.cz/
Tel.736 413 981
776 490 174
Opravy VAG a FCA Group
Lupo 3L:
Opravy převodovek
repase hydrauliky
běžné mechanické opravy
http://www.mm-tech.cz/
Tel.736 413 981
776 490 174
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.05.2015 10:48
Re: Lupo 3L - problém s řazením
Pekný den prajem, mám niekedy problém že pri studenom motore prevodovka nepreradí z jednotky na vyššie stupne . m.ploc píše v príspevku že to môže spôsobovať "čidlo opotřebení sp. lamely" . Aká je cena tohoto dielu keďže v autodieloch(e-shop) ho neviem nájsť ?
Ďakujem za pomoc
VW Lupo 1,2tdi , automat
Ďakujem za pomoc
VW Lupo 1,2tdi , automat
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupo 3L - problém s řazením
Čidlo opotřebeni spojkove lamely tam neni, teda ja ho tam ještě nikdy neviděl:-)
Kdy bylo na autě naposled dělane základni nastavení převodovky? Kdy byl v řadicim systemu vyměněn hydraulicky olej?
Kdy bylo na autě naposled dělane základni nastavení převodovky? Kdy byl v řadicim systemu vyměněn hydraulicky olej?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.05.2015 10:48
Re: Lupo 3L - problém s řazením
Nastavenie neviem kedy bolo urobené , bola len výmena hydr.oleja v marci 2015. Môže mať vplyv aj teplota motora zo snímača? Pretože žhaví aj ked je už zohriaty. Zajtra budem robiť diagnostiku. Takže by ste mi odporúčali urobiť nastavenie , ano?
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 15.11.2014 22:45
- Bydliště: Rozsochatec 53 (HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupo 3L - problém s řazením
Ty seš majitel autorizáku? všechno, co jsi napsal, jsou buď úplné nepravdy nebo polopravdy, čili pololži.m.ploc píše:Je to hydralické čerpadlo, které odchází kolem 130-180 tis. km repase je téměř nemožná, často také propouštějí nárdržky na olej a vdůsleku se zadře, někdy se běžně opotřebuje, na ebay je o to dračka a stejně dlouho nemusí vydržet, bohužel naprostá většina stejně jako já bude muset to čerpadlo koupit nové v ČR stojí cca. 25.000 kč vč. DPH ja ho kupoval v německu cca. 20.000kč.
Vůbec celý systém této robotické převodovky není příliš dlouhotvající odchází také často spojkový váleček v ČR cca. 6000kč a to nejhorší je řadící kostka nebo-li gangsteller cena 25.tis ta mi také už propouštěla tlak, on tlak pulzuje což znamená že pístky ve válečcích mají velké vůle. nejhorší je to, že je nerozebíratelná.
také čidlo opotřebení sp. lamely může způsobit stejný problém a to že se převodovka chová tak, že převodový stupen zustane zasekly a nepřeřadí nebo to rovnou kopne kvalt a pustí spojku rychle až auto skočí a zdechne, nebo nastartuje se ale plyn reaguje pouze v poloze "N"
Autoelektronika, Chiptuning.
Opravy VAG a FCA Group
Lupo 3L:
Opravy převodovek
repase hydrauliky
běžné mechanické opravy
http://www.mm-tech.cz/
Tel.736 413 981
776 490 174
Opravy VAG a FCA Group
Lupo 3L:
Opravy převodovek
repase hydrauliky
běžné mechanické opravy
http://www.mm-tech.cz/
Tel.736 413 981
776 490 174
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 15.11.2014 22:45
- Bydliště: Rozsochatec 53 (HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupo 3L - problém s řazením
Pokud poklepeš na motor a cukne, budou to uhlíky- sjeté, zaseklé, nebo utrřené přívody. Pokud máš za sebou už několik úspěšných oprav komutátorových motorů, klidně se do toho pusť. Je to sice obyčejný DC motor, ale složit a vyčistit komutátor tak aby se nezkurvil není triviální. 20 litrů to stát určitě nebude. Mám za sebou několik desítek oprav elektrických strojů bez jediné reklamace. Náhradní čerpadlo mám, ale jen na půjčení. Hlavně to nerozdělávej sám. Odkud jsi?Georgino007 píše:Ahoj
Potřeboval bych pomoc od někoho kdo má zkušenosti s Lupem 3L. Máme jeden kousek v rodině... Máme problém s tím tlakovacím čerpadlem, pomocí kterýho to pak řadí rychlosti (nevim jak se to přesně jmenuje, je to ta věc vedle baterky ) Už se v minulosti párkrát stalo, že se při otočení klíčku nerozběhlo, ale stačilo na něj poklepat a rozběhlo se. Letos v zimě se to ale začalo stávat pravidelně a víc. Vypadá to jako že je tam něco přidřený nebo tak něco. I když se na něj poklepe, tak se to párkrát převalí a konec. Takže jsem chtěl poprosit někoho kdo už to opravoval, jestli by mi poradil jak na to. Táta se do toho chce pustit, ale zatim nebyl čas, tak zjišťuju předem, co bude třeba vyměnit, koupit, atd. aby to pak byl o to větší fofr Najde se nějakej mistr?
Díky za rady
Naposledy upravil(a) Marek 3L dne 24.05.2015 14:56, celkem upraveno 1 x.
Autoelektronika, Chiptuning.
Opravy VAG a FCA Group
Lupo 3L:
Opravy převodovek
repase hydrauliky
běžné mechanické opravy
http://www.mm-tech.cz/
Tel.736 413 981
776 490 174
Opravy VAG a FCA Group
Lupo 3L:
Opravy převodovek
repase hydrauliky
běžné mechanické opravy
http://www.mm-tech.cz/
Tel.736 413 981
776 490 174
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.05.2015 10:48
Re: Lupo 3L - problém s řazením
Tak z tým snímačom opotrebenia spoj.lamely , je dobrá "kačica". . A já to hladam v e-shopoch ako idiot. Ešte že dnes je nedela , inač by som volal do VW že čo je to za čidlo
Ale poradte mi prosím niekto na moju otázku. "mám niekedy problém že pri studenom motore prevodovka nepreradí z jednotky na vyššie stupne" potom zastanem vypnem motor ,znovu naštartujem a radí pekne
Ale poradte mi prosím niekto na moju otázku. "mám niekedy problém že pri studenom motore prevodovka nepreradí z jednotky na vyššie stupne" potom zastanem vypnem motor ,znovu naštartujem a radí pekne