Zaslepení EGR ventilu
Moderátor: Olaf87
- Roman0001
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 01.09.2013 21:40
- Bydliště: Severní Čechy
Zaslepení EGR ventilu
Zdravím kluci,řešil jste tu někdo zaslepení egru na 1.7 SDI?
Má to vůbec nějaký smysl?
Má to vůbec nějaký smysl?
VW Lupíčko 1.7 SDI
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR ventilu
To je tak jako by se kuřak ptal, jestli ma smysl přestat dejchat ten kouř z cigaret
- Roman0001
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 01.09.2013 21:40
- Bydliště: Severní Čechy
Re: Zaslepení EGR ventilu
Samozřejmě ,to je mi jasné.
Spíše jsem myslel,zda je to znát při jízdě,zda je auto živější?
Spíše jsem myslel,zda je to znát při jízdě,zda je auto živější?
VW Lupíčko 1.7 SDI
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR ventilu
U 1,2 TDI jsem pozoroval větši vykon hlavně v nižších otačkách. A taky se trošku zmenil zvuk motoru.
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR ventilu
hmm, nemyslim si, ze zaslepeni EGR ti u SDicka udela nejakej rozdil ve vykonu (a jestli to poznas,tak jenom zastudena).. nebo kdyby byl fakt zanesenej -nedovira se atp-,tak to auto ozije jestli tam mas katalyzator,tak ho nezaslepuj, ale jenom vycisti
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
- DyDy
- Řidič
- Příspěvky: 170
- Registrován: 26.05.2011 15:54
- Bydliště: Náměšť nad Oslavou
Re: Zaslepení EGR ventilu
Tak výkonu to asi moc nepřidá, ale aspoň nepůjde do motoru ten kekel (zkus si někdy otevřít sání a zableješ se z toho hnusu).. a zhorší se emise..
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR ventilu
Je záslepka používaná na TDI shodná s přírubou EGR na SDI?
Měl jsem dole sání, čistil ty parůžky sací i to samotné hliníkové a hnus fialovej prostě.
po vyčištění lepší rozjezdy. Netřeba tolik plynu
Chci asi zaslepit egr, stejnak si myslím že nemůže už chodit ani, a odvětrání víka ventilů taky asi vyvedu mimo. Dělá to strašnej bordel .
Měl jsem dole sání, čistil ty parůžky sací i to samotné hliníkové a hnus fialovej prostě.
po vyčištění lepší rozjezdy. Netřeba tolik plynu
Chci asi zaslepit egr, stejnak si myslím že nemůže už chodit ani, a odvětrání víka ventilů taky asi vyvedu mimo. Dělá to strašnej bordel .
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR ventilu
příruba by měla být shodná - já to sundal, vzal jsem kvalitní plech, vyřízl si za 70 haléřu záslepku a EGR zaslepil
btw u diesla je to asi jedno, jestli těch pár kapiček za X tisíc km spolkne motor
btw u diesla je to asi jedno, jestli těch pár kapiček za X tisíc km spolkne motor
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR ventilu
Jakych kapiček? Horši je že spolkne hektolitry vzduchu se sazemi:-)
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 15.11.2014 22:45
- Bydliště: Rozsochatec 53 (HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR ventilu
Pomůže to na výkonu tak o 10 procent, ale ne hned, až po čase se sání vyčistí. Záleží kolik tam máš dehtu, já tam měl asi půlcentimetrovou vrstvu kterou motor sežral asi po 15 tis. km Zaslepovat nic nemusíš stačí vytáhnout podtlakovou hadičku a ucpat jí.
Autoelektronika, Chiptuning.
Opravy VAG a FCA Group
Lupo 3L:
Opravy převodovek
repase hydrauliky
běžné mechanické opravy
http://www.mm-tech.cz/
Tel.736 413 981
776 490 174
Opravy VAG a FCA Group
Lupo 3L:
Opravy převodovek
repase hydrauliky
běžné mechanické opravy
http://www.mm-tech.cz/
Tel.736 413 981
776 490 174
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR ventilu
Souhlas, taky vždy jsem zaslepoval a ted na Audině jsem dal jen kuličku z ložiska do hadičy a je to:-)
Jinak misto toho aby to motor sežral tak vžy to raději odmontuju a pěkně vyčistim.
Jinak misto toho aby to motor sežral tak vžy to raději odmontuju a pěkně vyčistim.
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR ventilu
jo, sry, spatne jsem to napsal... ty "kapicky" uz patrily k vyvedeni odvetrani vika ventilu
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 15.11.2014 22:45
- Bydliště: Rozsochatec 53 (HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR ventilu
Ano, to je lepší způsob. BTW Netušíš jak vyndat zpoza nápravníce první katalyzátor? to se musí sundat nápravnice, aby šel ven?McMahon píše:Jinak misto toho aby to motor sežral tak vžy to raději odmontuju a pěkně vyčistim.
Autoelektronika, Chiptuning.
Opravy VAG a FCA Group
Lupo 3L:
Opravy převodovek
repase hydrauliky
běžné mechanické opravy
http://www.mm-tech.cz/
Tel.736 413 981
776 490 174
Opravy VAG a FCA Group
Lupo 3L:
Opravy převodovek
repase hydrauliky
běžné mechanické opravy
http://www.mm-tech.cz/
Tel.736 413 981
776 490 174
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR ventilu
Nikdy jsem nevytahoval:-) tak ti neporadim:-) ale polde toho jak to tam je uložene tak asi ano:-)
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR ventilu
K té hadičce.....
osobně nejsem schopen tedy říct zda egr chodí, zda dovírá a tak, proto bych radši uplné zaslepení. Pokud je zapečenej že se nehýbe tak ucpání hadičky není řešením právě.
osobně nejsem schopen tedy říct zda egr chodí, zda dovírá a tak, proto bych radši uplné zaslepení. Pokud je zapečenej že se nehýbe tak ucpání hadičky není řešením právě.