Stránka 2 z 6

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 21.08.2014 16:18
od McMahon
Nechci Vám benziňakum to toho kecat, ale ja kdybych hledal benzin, tak jedině GTI:-) A u nafty jedině 3L:-)

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 21.08.2014 16:34
od C3
Mc ... taky bych asi hledal spis GTi ... ale 3L to odnese dvojnasob na kratky vzdalenosti,ne? kdyz pominu vykon,tak 1,7sdi se sice bude nicit,ale i s manualem to vydrzi dyl nez 3L

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 21.08.2014 17:03
od McMahon
Nn, ja řikam pro mně:-) Ja jezdim v jednu stranu cca 60km takže 120 denně, pro mně 3L jedinečne:-) Ale kdybych hledal benzin tak jedině GTI:-) Pro sata na 5km dojezd určitě benziňaka:-)

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 21.08.2014 17:45
od C3
Mc btw pri takovym najezdu, menil jsi uz prevodovku? resp. kolik ma nalitano?

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 21.08.2014 20:06
od sata
Hmm gti to uz se pohybujeme v cenove relaci za dobry kus 150'tisic a já chtěl investovat maximálně 60 tisíc.takze mimo moje finanční mantinely ale jako projel bych se v gti :).uvidime no kdyby bylo nejake pekne sdi tak proč ne na víkendové projizdky by to bylo lepší finančně.

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 22.08.2014 01:16
od McMahon
Na Lupu jsem nalital asi 120 tis, prodaval jsem ho při 262tis. a auto litalo jako nove. Teď mam A2 se stejnym motorem i převodovkou a uvidime co s toho vyleze.
Jinak 99% lidi žije v klamnem domění, že 3L-ko ma nějakou slabou převodovku co se kazi. A je to škoda, protože 3L-ko ma jednu z nejlepších převodovek co znám. Akorat kluci od Volkswagenu krapet hodně šlapli vedle, když vymysleli ten robot, který přehazuje ty rychlosti za tebe. Převodovka je v naprostém pořádku, akorat zbytečně trpi tím nepříliš domyšleným poloautomatickým řazením.

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 22.08.2014 07:13
od lumpo
s 3L jsem najel asi 80tis km a největší slabina toho auta je převodovka... Pomalu řadí, mže se vysypat... s manuálem by to byla špica, protože ten motor na to jaký má objem jel relativně slušně - 160 po dálnici nebyl vůbec problém kopec nekopec...A spotřeba za celou dobu 3,4.. a to jsem ho nešetřil

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 22.08.2014 08:32
od McMahon
Sakra furt Vám to všem vysvětluju. Tak ještě jednou:
PŘEVODOVKA JE V NAPROSTÉM POŘÁDKU, JEN TEN ELEKTROHYDRAULICKÝ SYSTÉM KTERÝ SE TVAŘÍ JAKO AUTOMAT A PŘEHAZUJE RYCHLOSTI ZA TEBE JE UPLNĚ NA PYTEL.
Mimochodem da se to předělat na klasický manual, a už si budeš řadit jak se ti zlibi:-)
Ale vraťme se k 1,0 vs 1,4:-)

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 22.08.2014 19:43
od C3
:D:D:D
jasny, jinymi slovy kdyz ti na 3L odejde robot,je to tak na vyhozeni celyho auta... viz selkie? nebo kolik stoji robot ? btw sam mam automat v sciroccu MKII a fakt je,ze tehdy automaty mely "omezenou" zivotnost... dneska asi lepsi,ale zustalo to ve mne ;-)

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 22.08.2014 21:10
od strejda Karel
C3: selkiemu odešla převodovka. robot se dá vyhodit, ale bez převodovky to nepojede :)

sata: být tebou, tak bych se vyfláknul na rady vševědů typu pořízení gti na 5km dojíždění a poohlídnul se po autě s webastem. když máš nezávislý topení, tak je jedno co leješ do nádrže a nikdy nebudeš ku.vit motor chodem za studena. benzín není moje krevní skupina, takže tady ti neporadím, možná 1.4 16v. moje volba je jasná: natlakovaný nadopovaný dehet, neboli 1.4 tdi 90 PS :) samozřejmě s webastem... a budeš vysmátej jak lečo

PS: upřimně na tuhle vzdálenost se hodí spíš skútr nebo kolo pokud to situace dovoluje, aspoň pokud mluvím za sebe (přes léto a za dobrýho počasí samozřejmě)

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 22.08.2014 21:35
od strejda Karel
nebo oboje, na léto a na blbnutí skútr a na zimu a na vejlety auto s předehřevem

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 22.08.2014 22:21
od McMahon
Zpět k 3L:
Ano jak piše strejda, robot se da vyhodit, předělat to na klasicky manual. A ano C3, ten robot je přišerně drahej (novej od VW)

K benzinum:
Strejdo ty by ses fakt měl naučit čist, ja tady psal, že ja kdybych se dival po benzinovem Lupu, tak bych nejspiš hledal GTI. Nikde jsem nepsal, že sata si ma koupit na těch 5km GTI-čko.

Jinak když se bavime o kolech, skutrech atd, tak celoročni řešeni je elektromobil :drinks: :drinks: :wink: Ale to už trochu odchazime od 1,0 vs 1,4:-)

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 23.08.2014 10:10
od strejda Karel
kouknou, může sem zabrousit člověk co se v tom nevyzná a přijde s naivní představou, že tu ve vší vážnosti bavěj lidi znalý věci, kteří ho navedou správným směrem. pokud v tomto domnění bude sledovat nějaké plácání jater, tak může zahučet do s.aček pěkně hluboko a ještě se v tom vyválí. jinak mi to nevadí, co si kdo říká, je to jeho věc, ale ten neznalec na to šeredně doplatí a to se mi trošku nelíbí.
jakobych právě nepsal o vševědech, to samý s tím elektromobilem - ty chceš trumfnout projev jakeše na hrádku nebo o co ti jde? na 10 km denně elektromobil??? to si děláš srandu? to jsi dalece překonal všechny laťky :)

sata: jestli zvolíš kombinaci auto-skutr, tak ten skutr na tuhle trasu vzduchem chlazenej, třeba 125 kubíků. nebo malá motorka, dobrý dělá kymco, je to thajwanská firma co dodává motory yamaze a nová stojí něco přes pade.

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 23.08.2014 10:19
od sata
Zaujalo me spojeni wabasto plus diesel.otevřely se mi nove obzory.

Re: 1,0 vs 1,4

Napsal: 23.08.2014 10:29
od strejda Karel
jo a než se debata stočí k tomu jestli je lepší raketový pohon, pohon na stlačený vzduch nebo vzducholod, tak bych si dovolil navrhnout změnu tématu vzhledem k politické situaci na: "povoz tažený konmi vs povoz tažený voly". anebo rovnou přejmenujte podkategorii lupa na rady ptáky loskutáka a pak už si sem pište co chcete.

sata: s webastem je jedno na co budeš jezdit, takže máš větší výběr. jinak jestli chceš zabudovat webasto do nějakého auta, tak si splaš nějaké starší, co nepoužívá can-sběrnici, to není těžké zapojit, třeba z bouračky, abys měl jistotu, že to někomu neleželo dva roky v regálu - to už nerozchodíš.