Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 23.08.2014 10:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2013

Příspěvky:

103

Bydliště:

Karslbad

kouknou, může sem zabrousit člověk co se v tom nevyzná a přijde s naivní představou, že tu ve vší vážnosti bavěj lidi znalý věci, kteří ho navedou správným směrem. pokud v tomto domnění bude sledovat nějaké plácání jater, tak může zahučet do s.aček pěkně hluboko a ještě se v tom vyválí. jinak mi to nevadí, co si kdo říká, je to jeho věc, ale ten neznalec na to šeredně doplatí a to se mi trošku nelíbí.
jakobych právě nepsal o vševědech, to samý s tím elektromobilem - ty chceš trumfnout projev jakeše na hrádku nebo o co ti jde? na 10 km denně elektromobil??? to si děláš srandu? to jsi dalece překonal všechny laťky :)

sata: jestli zvolíš kombinaci auto-skutr, tak ten skutr na tuhle trasu vzduchem chlazenej, třeba 125 kubíků. nebo malá motorka, dobrý dělá kymco, je to thajwanská firma co dodává motory yamaze a nová stojí něco přes pade.

_________________
řídící management Sharan tdi 96 kW 2003 Lupo 3L robotronic Lupo 3L manuál


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 23.08.2014 10:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2014

Příspěvky:

15

Zaujalo me spojeni wabasto plus diesel.otevřely se mi nove obzory.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 23.08.2014 10:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2013

Příspěvky:

103

Bydliště:

Karslbad

jo a než se debata stočí k tomu jestli je lepší raketový pohon, pohon na stlačený vzduch nebo vzducholod, tak bych si dovolil navrhnout změnu tématu vzhledem k politické situaci na: "povoz tažený konmi vs povoz tažený voly". anebo rovnou přejmenujte podkategorii lupa na rady ptáky loskutáka a pak už si sem pište co chcete.

sata: s webastem je jedno na co budeš jezdit, takže máš větší výběr. jinak jestli chceš zabudovat webasto do nějakého auta, tak si splaš nějaké starší, co nepoužívá can-sběrnici, to není těžké zapojit, třeba z bouračky, abys měl jistotu, že to někomu neleželo dva roky v regálu - to už nerozchodíš.

_________________
řídící management Sharan tdi 96 kW 2003 Lupo 3L robotronic Lupo 3L manuál


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 23.08.2014 10:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2013

Příspěvky:

103

Bydliště:

Karslbad

jinak kdybys chtěl auto z německa, tak vozím, ale nevnucuju se, mám práce dost

_________________
řídící management Sharan tdi 96 kW 2003 Lupo 3L robotronic Lupo 3L manuál


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 23.08.2014 12:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2014

Příspěvky:

15

Chtěl jsem dat do auta Max 50 tisíc.to se vyplatí koupit auto v Německu za 30 tisíc plus dovoz 20 tisíc a bude v lepším stavu než auto v cr za 50 tisíc?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 23.08.2014 13:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2013

Příspěvky:

103

Bydliště:

Karslbad

český trh ani moc nesleduju, z toho mála co vidím, tak je velký podíl všelijaké lidové tvořivosti a bastlení a potom je malá část zachovalých pěkných aut, který jsou cenově předražený, hlavně v nižším cenovým segmentu. kvalitní auto za dobrou cenu je v čechách ohrožený druh, po kterým se obvykle zapráší - ale to je můj názor a někdo jiný si může myslet něco jinýho. další je právní stránka, co se týká kradených aut a exekučně zabavených aut, víme jak to v tomto absurdistánu chodí: to, že si koupíš auto, za který zaplatíš, zdaleka neznamená, že jsi a zůstaneš jeho majitelem. a to mě dost odrazuje vůbec tady něco hledat. když tohle sečtu, tak ta cenovka je u mě až někde na třetím místě a pro mě nerozhoduje, důležitý je stav a právní vlastnictví. mluvím hodně dobře německy a radši si zajedu za čáru kde platěj normální zákony a chování (viz stáčený kilometry atd atd atd.

dodatek k tý cenovce, jasně, že rozhoduje, ale myšleno je to tak, že jestli budou identický auta tady a v německu, a to český bude třeba i levnější, tak já osobně si zajedu do německa, protože tam neočekávám žádná další překvapení, ať v technickým nebo vlastnickým vztahu

_________________
řídící management Sharan tdi 96 kW 2003 Lupo 3L robotronic Lupo 3L manuál


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 23.08.2014 14:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Asi jsi tam za tym elektromobilem neviděl ty 3 smajliky že :? :? :?

Jinak co se tyče dovozu auta z německa vs mistni auta tak 100% souhals se strejdou, ale s tím točením tachometru děje se to tady ale i v německu (i když maji na to zákony).

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 23.08.2014 15:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2014

Příspěvky:

15

Tak mi prosim Te posli do zpráv nejaky odkaz na auto nejlépe 1.4 benal,výbava alespon el okna,central, barva cerna nebo stribrna neni podmínkou s cenou za dovoz a prihlašenim za 50 tis jo a jsem az z Opavy


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 23.08.2014 18:02 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

14.07.2014

Příspěvky:

31

Bydliště:

Humpolec

Taky sem přidám takovej postřech, Lupena mám sice něco málo přes měsíc mám 1.0 37kw a musím říct že na dojíždění do práce paráda, zrychluje to pěkně jak je to malý v zatáčkách to drží dobře, maximálka je pro mě nepodstatná ale zatím jsem s tím jel nejvíc 160 a na 130 se dostane rychleji než felda s poloviční spotřebou


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 23.08.2014 21:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2014

Příspěvky:

15

Teďka jezdim s kia rio (kdyz mi ho pritelkyne pujci) 1.4 71kw pohotovostni hmotnost 1154 kg a chtěl bych aby to jelo minimálně jako toto auto.takze radci 1.4 nechci přecházet na něco pomalejšího uz kvůli aktivní bezpečnosti.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 24.08.2014 13:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2013

Příspěvky:

103

Bydliště:

Karslbad

stáčený kilometry hází na němce zpravidla češi co tachometry stáčejí a hledají vejmluvy, za x let, co vozím auta z německa, a nebylo jich zrovna málo, jsem neviděl jediný kde by se mi nezdál stav tachometru. dokonce mi šéf bazaru nabízel zalevno passata s nějakejma 400 tkm, kterýmu nic nebylo, jestli chci ať si ho vemu a stočím, že pro něj je tohle auta s tímhle tachometrem neprodejný. tohle by se v čechách nemohlo nikdy stát, ani ve snu - auto by stálo do tejdne naleštěný na placu se 195 tkm na tachometru a s poctivě vyplněnou serviskou :)

dodatek: tady to máte, 85% kontrolovaných aut mělo přetočený tacho, ale prodávaj se, protože rozhodující je přece cena :) kdyby to lidi nekupovali, tak by se stáčení v čr neprovozovalo: http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/na-vasi ... oznat.html

_________________
řídící management Sharan tdi 96 kW 2003 Lupo 3L robotronic Lupo 3L manuál


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 26.08.2014 09:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

579

Bydliště:

mám

....uz jsem si vzpomnel, proc jsem do tehle casti clubu prestal psat.....

_________________
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

_________________
výroba plašítek hlodavců, kun, myší, bobrů a jiné havěti z aut


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 26.08.2014 13:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.09.2013

Příspěvky:

88

Bydliště:

Severní Čechy

C3- ani se ti nedivim :negative:

_________________
VW Lupíčko 1.7 SDI :-D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 26.08.2014 16:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

765

Bydliště:

Guty 74

Klidek kluci, však "vozí auta už x let, a nebylo jich zrovna malo", takže určitě Ví co řika :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :drinks:

_________________
Audi A2 1,2 TDI; VW Lupo 3L


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,0 vs 1,4
PříspěvekNapsal: 26.08.2014 18:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2013

Příspěvky:

103

Bydliště:

Karslbad

vidím, že jseš z toho docela na větvi :mrgreen: nj, když benzín tak gti :laugh: tak jak ti šlape gétéíčko?? :rofl:

nemusíte se zastávat saty, myslím, že už si stačil všimnout jak místní forum funguje. kdo neleze obermachrovi do zádele, musí být zákonitě velice zlý člověk :laugh: postačí si vytáhnout starší vlákna, jak to tady "žije" :laugh:

_________________
řídící management Sharan tdi 96 kW 2003 Lupo 3L robotronic Lupo 3L manuál


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group