3L - těsnění na turbu

1998 - 2005

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
wassermanek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 22.12.2009 18:20

3L - těsnění na turbu

Příspěvek od wassermanek »

Čau,
potřebuju jen radu, nevíte někdo jestli je na LUPO 3L , těsnění mezi turbem a motorem? ne z turba na výfuk , tam je, to mám.
Sundal jsem turbo a nejsem si jistej jestli mi to těsnění nespadlo někam do motoru, každopádně jsem ho nenašel, ale nepamatuju se jestli tam bylo nebo ne.
Díky za radu

Uživatelský avatar
C3
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz-těsnění na turbu?

Příspěvek od C3 »

Čau,
určitě to muselo spadnout, měl by tam být měděný plíšek jako těsnění (občas zůstane na bloku, na turbu)..
jen pro info náhled montážních dílů na turbo k 3Lku
Obrázek
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

Uživatelský avatar
McMahon
Pilot
Pilot
Příspěvky: 731
Registrován: 19.05.2008 17:01
Bydliště: Guty 74
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz-těsnění na turbu?

Příspěvek od McMahon »

C3 takhle vypada teorie, ale ve škutečnosti jsem už par turbodmychadel z 3L-ek vytahoval a ani na jednom nebylo těsněni mezi svodama a turbem. Vždy jen mezi turbem a vyfukem. taky jsem na to už myslel, ale nebylo tak nebylo. Ani na moji A2-ce se stejnym motorem neni těsneni.

Uživatelský avatar
C3
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz-těsnění na turbu?

Příspěvek od C3 »

Mc... to docela čučím, a není to i trošku když jedeš?
btw teď se mi dostalo do ruky Lupo 1,4 TDi, turbo KO, tak to budu asi mít i z vlastní zkušenosti... - díky za info
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

Uživatelský avatar
Sephirot
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 23.12.2013 14:38
Bydliště: Havlíčkův Brod

Re: dotaz-těsnění na turbu?

Příspěvek od Sephirot »

Tak sem kdyžtak potom hoďte info, ať vim, co mě může taky potkat... :)
Piškot
VW Lupo 1.4TDi

Uživatelský avatar
McMahon
Pilot
Pilot
Příspěvky: 731
Registrován: 19.05.2008 17:01
Bydliště: Guty 74
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz-těsnění na turbu?

Příspěvek od McMahon »

Neni trošku co? Citit do kabiny? Jako spaliny?
Jinak poreferuj jak to je u 1,4 TDI ale u těch 1,2 TDI sem dělal asi 15 turbodmychadel, a pokud se nepletu tak ani jednou nebylo. Každopadne, jestli nekdo kupuje tu přetesnovaci sadu, a je tam to těsneni tak bych ho tam dal:-)

Uživatelský avatar
C3
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz-těsnění na turbu?

Příspěvek od C3 »

Jj, otázka byla, jestli jsou spaliny cítit uvnitř, ale předpokládám,že by jsi to řešil... To mě docela překvapilo teda,ale aspoň nebudu v šoku, když přijdu na to samé u 1,4 :)
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

Uživatelský avatar
McMahon
Pilot
Pilot
Příspěvky: 731
Registrován: 19.05.2008 17:01
Bydliště: Guty 74
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz-těsnění na turbu?

Příspěvek od McMahon »

NN spaliny nejsou citit uvnitř, u A2 už vubec, ta ma tunel pro vzduch do kabiny uplne oddeleny od motoru. Jen jednou jsem citil spaliny, a to když jsem zaslepoval EGR a špatne jsem to vyšistil a trošku unikalo pod zaslepkou.

Uživatelský avatar
C3
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz-těsnění na turbu?

Příspěvek od C3 »

Tak dneska jsem mel konecne dost casu, sundal jsem snad vsechno, co je za motorem az na poloosy a kudy vede vzduch, to ma tesneni - EGR, vstup vzduchu do hlavy, parohy, priruba turbo-vyfuk.. vsechno, jen jsem nedaval turbo od parohu... ted uz jen koupit turbo a jde se nasazovat 8)
-vlastne me docela prekvapilo ze pri 235k a nezaslepenym EGR byl privod vzduchu v zatracene dobrym stavu (EGR jsem musel cistit)... az si rikam, ze to nebudu zaslepovat :)
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

Odpovědět

Zpět na „Lupo“