GTI 1.6 16V > 1.8 Turbo
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
GTI 1.6 16V > 1.8 Turbo
Ahoj kluci, mám momentálně neřešitelnej problém přivezl jsem si lupo gti z rajchu, že si ho udělám na letní víkendy, ale hned jsem narazil. Chybí mi na něm maska, tak jsem utíkal do vw a tam jsem zůstal čumět jak opařenej. Na lupo gti se už maska od roku 2015 nevyrábí a skladem taky nic není, rovněž jsem dopadl i s řadící pákou, šlo mi hlavně o znáček s plaketkou gti. Jsem detailista a chtěl jsem mít vše origo, ale bohužel jsem utřel nos. Nemáte typ kde se dají tyhle věci sehnat? Snažím se prohlížet ebay, ale tam taky zatím bez úspěchu budu vděčnej za každou radu.. A o hledání motoru AVY ani nemluvím.. Mám děravej blok, takže potřebuju sehnat aspoň spodek
Naposledy upravil(a) Prospeedy dne 11.04.2017 22:46, celkem upraveno 1 x.
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupo Gti
tak asi jen bacha na typ motoru, typove se montoval i do jinych aut nez Lupo a Arosa a ma jinak starter,prevodovku.....
Hele, tyhle kousky v celku a motorem ok se teeeezko shani
takze, sorry, moc rad nedam,ale hodne stesti
Hele, tyhle kousky v celku a motorem ok se teeeezko shani
takze, sorry, moc rad nedam,ale hodne stesti
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: Lupo Gti
Na typ motoru kašlu potřebuju hlavně aby mi pasovala 6q převodovka na blokt. Vnitřnosti dám samozřejmě nový AVY, ale sehnat stejnej blok je obrovskej problém na 5q to nechci předělávat, jinak by to už asi i jezdilo .. no mám co shánět, fakt je to rarita
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupo Gti
)) je... nedavno to schanel myslim nejakej borec do arosy... a sehnal spravnej typ motoru.. ale motor nesedel na prevodovku ... jestli mas penize, objednej novej u VW, jinak stravis dalsich par let nad inzeratama )))
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: Lupo Gti
No právě že jsou dva typy AVY no na 5q a 6q.. Ted jsem objevil, že blok z AZD golf IV má asi stejný díry na bloku na převodovku.. Musím něco okouknout fyzicky a porovnat. Dneska jsem se už psychicky připravil i na zástavbu 1.8 T v rajchu se dá koupit celý auto za hezký peníze a ještě se něco prodá.. nepotřebuju do toho cpát zrovna desetitisíce, renovuju ještě interier do origo vínový kůže atd. Peněz to vezme ažaž
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupo Gti
tak založ téma a házej sem fotky )) at i jini ctizadostivi fandove muzou hledat inspiraci
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: Lupo Gti
Tak dárce už by měl být na cestě octa 1.8 turbo 132kw.. téma založím až dám dohromady nějaký fotky atd bude to trošku náročnější přestavba, ale výsledek snad bude stát za to
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupo Gti
a nešetři fotkama a sprostýma slovama
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: Lupo Gti 1.6 16V > 1.8 turbo
Taaak už jsem dal dohromady pár fotek tak to sem dám. Nechci zakládat nový téma, tak budu pokračovat tady
Něco o autě..
VW lupo Gti 1.6 16V 92KW, 2003, 6 kvalt, 135tis. najeto, klima, kůže, v elektrice, bixenony atd..
Po těch letech se už podepsal věk hlavně na interieru, takže ten postupně nechám renovovat.. Co byl největší problém, motor.. Autíčko jsem pořídil dle info od prodejce se zadřeným motorem, takže se už po cestě domu vymýšlelo jak motor opravit.. No, po prvotním ohlédnutí jsem všechno přehodnotil.. Ojnice venku z obou stran bloku, takže všechno špatně.. Mít 5q převodovku, tak by se problém vyřešil celkem snadno pomocí bloku z jiných 16v dávaných do golfů IV apod.. Jenže já mám atyp 6q a ten má na bloku jinak uspořádání děr.. No nereálný sehnat motor AVY pro 6q .. Nerozhodoval jsem se dlouho a zvolil záměnu motoru za 1.8 turbo a jak jinak než se základem 132kw Když už náročná operace, tak aspoň s pořádným základem. Koní není nikdy dost a už vůbec ne u 900kg vážícího autíčka .. Jako základ jsem pořídil octavii 1 RS z anglie.. Motor už je venku a ted přijde na řadu kompletní přetěsnění a kontrola stavu.. Dost psaní, tady je pár fotek.. Budu průběžně vkládat foto a info jak pokračuju Jinak cíl je samozřejmě nacpat motor do lupa a z motoru se dostat na nějakých 220-240PS..
Něco o autě..
VW lupo Gti 1.6 16V 92KW, 2003, 6 kvalt, 135tis. najeto, klima, kůže, v elektrice, bixenony atd..
Po těch letech se už podepsal věk hlavně na interieru, takže ten postupně nechám renovovat.. Co byl největší problém, motor.. Autíčko jsem pořídil dle info od prodejce se zadřeným motorem, takže se už po cestě domu vymýšlelo jak motor opravit.. No, po prvotním ohlédnutí jsem všechno přehodnotil.. Ojnice venku z obou stran bloku, takže všechno špatně.. Mít 5q převodovku, tak by se problém vyřešil celkem snadno pomocí bloku z jiných 16v dávaných do golfů IV apod.. Jenže já mám atyp 6q a ten má na bloku jinak uspořádání děr.. No nereálný sehnat motor AVY pro 6q .. Nerozhodoval jsem se dlouho a zvolil záměnu motoru za 1.8 turbo a jak jinak než se základem 132kw Když už náročná operace, tak aspoň s pořádným základem. Koní není nikdy dost a už vůbec ne u 900kg vážícího autíčka .. Jako základ jsem pořídil octavii 1 RS z anglie.. Motor už je venku a ted přijde na řadu kompletní přetěsnění a kontrola stavu.. Dost psaní, tady je pár fotek.. Budu průběžně vkládat foto a info jak pokračuju Jinak cíl je samozřejmě nacpat motor do lupa a z motoru se dostat na nějakých 220-240PS..
Naposledy upravil(a) Prospeedy dne 11.04.2017 23:14, celkem upraveno 1 x.
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: Lupo Gti 1.6 16V > 1.8 turbo
Po delší odmlce mám další postup.. Jelikož darovaný motor byl v dosti zuboženém stavu, tak jsem se rozhodl namísto drahé generálky motoru, vzít jiné auto se zdravím motorem .. Motor už je připraven k instalici, ještě pár drobností a může se pasovat do lupíka
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupo Gti 1.6 16V > 1.8 turbo
a vejde se vůbec? nebo upravuješ
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: Lupo Gti 1.6 16V > 1.8 turbo
Nad převodovkou musím trochu zajet do šavle, ale nic zásadního.. Ale je to knop .. asi budu muset vyřadit klimu, kvůli místu ve stěně a montáži velkýho IC
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: Lupo Gti 1.6 16V > 1.8 turbo
Koukám že to moc lidí asi nesleduje tak aspoň pro ty co to třeba bude někdy zajímat, mám pokračování Abych to nějak shrnul.. Levá šavle - nutno upravit více, pravá šavle - lehce upravit, nápravnice - lehce upravit u převodovky, uchycení silentbloku na motoru je použit z octavie, převodovkový zůstal lupo (nutno vyrobit držák na převodovku), spodní držák na nápravnici nutno vyrobit. Dále je nutno vyřadit klimu, vyrobit poloosy (nechal jsem vnitřní klouby octavie, vnější lupo), úprava sahary, chladiče, kratší olejovej filtr a pár dalších drobností jako je úprava řazení, nové hadice na vodu, odstranění sekundáru a možná vyhodím i aktivní uhlí momentálně se čeká na elektriku a pak už jen doladění ptákovin.. je to celkem boj, ale určitě toho nebudu litovat až to poprvé nastartuju