Nový Caddy

1979 - 20..

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Luhar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 18.04.2018 01:46

Nový Caddy

Příspěvek od Luhar »

Zdravím,

v blízke době budu přebírat Caddy 1.4 TSI. Mátě nějaké tipy na zajetí motoru? Je to auto převážně na cesty po okresních cestách a do města, dálnice výjimečně. Díky.

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nový Caddy

Příspěvek od Master »

Nevytacet, nepodtacet, spis na mene plynu - zejmena prvnich 1000km. Pokud lze, udelat prvni jizdu idealne delsi a mimo dalnici. A vypnout start-stop

Luhar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 18.04.2018 01:46

Re: Nový Caddy

Příspěvek od Luhar »

Díky :good:

yama
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 25.11.2018 17:32

Re: Nový Caddy

Příspěvek od yama »

Dobrý den, navážu na kolegu. Plánuji pořídit Caddy s motorem 1,4 TSI 96kW s 6tikvaltem. Nyní mám Roomster 1,2TSI první generace u kterého mně dost překvapily dlouhé kvalty (dvojka se dá točit na 90km/h, 3 na 130). Jasně, je to kvůli emisím, ale dynamiku jízdy to zabíjí. Máte někdo zkušenosti s Caddynou s motorizací 1,4/96kW?
edit: na zkušební jízdě jsem sice byl, ale s 2,0 TDI...

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nový Caddy

Příspěvek od Master »

Taky to ma delsi kvalty, coz ale odpovida charakteru motoru, protoze se s tim v zasade jezdi skoro jak s TDI :-) Navic to snizuje spotrebu a na dalnici cloveku nehuci v hlave. A kdyz je potreba jet, podradit se da vzdy. Za me je tady prevodovka poskladana OK.

yama
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 25.11.2018 17:32

Re: Nový Caddy

Příspěvek od yama »

Ještě bych se zeptal, jestli ten motor 1,4TSI (EA211) má nějaké slabiny. Vím, že předchozí generace TSI (EA111) měla problém s rozvody (slabý řetěz) a kvůli opětovnému spalování výfukových plynů se usazoval karbon na ventilech. Jestli to má nová 1,4 pořešené. Dík.

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nový Caddy

Příspěvek od Master »

Zatim se to jevi dobre (samozrejme v kontextu dnesni techniky). Rozvod je reseny remenem, nejake zasadni problemy s tim nejsou. V podstate vetsina neduhu EA111 je uz vice ci mene poresena. Samozrejme je dulezeite jako u kazdeho primovstrikoveho turbobenzinu nejezdit na co nejnizsi spotrebu a co nejnizsi otacky, pak tyto 1.2/1.4 EA211 funguji OK. Jak to bude s OPF je otazka, zatim je to na trhu kratce na nejake soudy.

Odpovědět

Zpět na „Caddy“