Caddy 2005 - tažné zařízení

1979 - 20..

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bandog
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1439
Registrován: 19.11.2008 18:21
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Caddy 2005 - tažné zařízení

Příspěvek od Bandog »

Ahoj,

prosím Vás o radu. Kamarád koupil Caddynu Life, 1.4, rok výroby 2005 a nechával si dodělávat tažné zařízení. Od té doby má problémy s elektrikou. Ani nevím která firma mu to dělala (případně mohu zjistit). Jde o to, že po připojení vozíku nesvítí světla na autě a ani na vozíku. Někdy na autě ano, ale vozík nic. Je to prostě nějaké divoké. Občas se mu stane, že i bez vozíku mu nesvítí jedna strana auta vzadu (jindy zase ano). Ta firma mu tam nainstalovala nějakou "krabičku" a z ní se napojovala na dráty. Nejsem elektrikář tak to píšu jak to vidím. Když tam jel, že s tím není spokojený tak mu objednali novou krabičku, ale dělá to úplně to stejné.

Můj dotaz zní: musí se něco nastavovat VAGem????? A pokud ano, tak Vás moc prosím o podrobný popis toho, co se má kde nastavit a jaké tam mají být hodnoty. Nevěřím tomu, že by to ta firma udělala správně.

Předem moc děkuji za jakoukoliv radu!

Díky!

caddyk live
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 27.01.2010 23:52

Re: Caddy r.v.05, 1.4i, problém tažné zařízení

Příspěvek od caddyk live »

Ahoj mam 2005 1.9 Tdi. Ta krabička je řídíci jednotka, bez ní by ti signalizovala kontrolka prasklé žárovky, protože by byl větší odběr než normálně. Aspoň tak mi to bylo vysvětleno, pokud vím, nic se nastavovat nemusí, buď máš vadné propojení mezi krabičkou a zásuvkou a nebo jsou volné kontakty v zásuvce na autě - můj případ. Nic složitého na opravu, i méně zdatnej kutil ti to dá do kupy. Ahoj

Uživatelský avatar
Bandog
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1439
Registrován: 19.11.2008 18:21
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: Caddy r.v.05, 1.4i, problém tažné zařízení

Příspěvek od Bandog »