Caddy 1.6 TDi 75 kW - zkušenosti
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12.10.2012 22:22
Caddy 1.6 TDi 75 kW - zkušenosti
Zdravim,
chcel by som poziadat o informacie majitelov novych TDI-ciek. Ide mi hlavne o silnejsiu 75 kW verziu. Zaujimaju ma hlavne dialnicne udaje ( otacky, spotreba). Je tam este rozvodovy remen, alebo uz retaz ? Najazdil uz niekto s touto 1.6-kou viac ako 120 000 km ?
Mam Life 1.9 TDI 55kW 2007. Po 200 000 km zvazujem vymenu.
Vopred dakujem
chcel by som poziadat o informacie majitelov novych TDI-ciek. Ide mi hlavne o silnejsiu 75 kW verziu. Zaujimaju ma hlavne dialnicne udaje ( otacky, spotreba). Je tam este rozvodovy remen, alebo uz retaz ? Najazdil uz niekto s touto 1.6-kou viac ako 120 000 km ?
Mam Life 1.9 TDI 55kW 2007. Po 200 000 km zvazujem vymenu.
Vopred dakujem
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Caddy 1.6 TDI
nevidim důvod proč měnit... teda pokud se ti nezačala caddyna sypat, nebo pokud nemáš nevysvětlitelný vnitřní nutkání prostě to auto změnit, tak bych neměnil
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12.10.2012 22:22
Re: Caddy 1.6 TDI
Stale mi rastie pomer dialnicnych kilometrov. Pri najcastejsich 135 km/h (podlaGPS) motor toci az 3500 ot/min. Z technickeho hladiska by to nemusel byt az taky velky problem, olej vobec nezerie, ziaden dym. ide hlavne o ten vyssi hluk motora. Inak doteraz som nemal takto spolahlive auto. Este ma nikde nenechalo. Vsetko funguje ako hodinky. Motor okrem rozvodov a oleja nepotreboval vobec nic. Ziadne chybove hlasky. Caddy je postavena velmi robustne, pri normalnom jazdeni vsetko vydrzi velmi dlho. Napriklad brzdove oblozenia som nechal menit az po 135 k, a to zdaleka neboli na "nule".
- valchaaa
- Závodník
- Příspěvky: 618
- Registrován: 01.12.2009 20:04
Re: Caddy 1.6 TDI
Tak jen vyměň převodovku. Scheni to tak udělal a je nadmíru spokojen viz. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=213&t=224792" onclick="window.open(this.href);return false; a to nemluvím o úpravě od TDIFUNa
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 20.05.2012 11:43
Re: Caddy 1.6 TDI
Jo jo, já jsem se byl na ten "zázrak" podívat ve VW (strašně moc hadiček a elektriky) a také bych doporučil nechat si 1.9 TDI, vyměnit převodovku nebo jen soukolí páté rychlosti a "odblokovat" na 77 kW
1.6 je Common Rail motor a čas teprve ukáže, jak se povedly. Obecně je to technicky problémovější řešení než starší TDI (i když možná lepší v kombinaci s DPF), ale nemám s tím jakoukoliv zkušenost. Jen s motory 1.5 Dci posledních dvou generací CR (Renault).
1.6 je Common Rail motor a čas teprve ukáže, jak se povedly. Obecně je to technicky problémovější řešení než starší TDI (i když možná lepší v kombinaci s DPF), ale nemám s tím jakoukoliv zkušenost. Jen s motory 1.5 Dci posledních dvou generací CR (Renault).
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12.10.2012 22:22
Re: Caddy 1.6 TDI
Minuly tyzden som si vyskusal v nemecku 1500 dialnicnych kilometrov s Caddy Trendline 1.6 TDI 75 kW. Porovnaval som s mojou 1.9 TDI 55kW LIFE. Nova Caddyna ma prijemne prekvapila, ovela lepsie je odhlucneny zadok auta, nepomerne je tizsia vdaka modernejsiemu motoru aj vpredu. 5- stupnovy manual ma az necakane dlhe kvalty. Pri tachometrovych 150 ( 143 GPS ) toci 5-ka iba necelych 2900 otacok. Rovnako ako bolo spomenute pri inych koncernovych autach, ktore presli z 1.9 na 1.6, aj pri Caddy plati, ze 1.6 TDI nieje zospodu taka "hruba" ako 1.9 TDI. Jedna sestka potrebuje v nizkych otackach asi o 200 otaciek viac ako starsie PD. Pri Caddyne s dlhsou prevodovkou treba radit o trochu neskor ako som bol doteraz zvyknuty. Kruhove objazdy na 3-ku bez toho aby motor zabrunel sa uz prechadzat nedaju. Spotrebu na rovnakej trase som mal o 1,3L/100 km nizsiu ako na mojej starsej Caddy. Zrychlenie medzi 120-160 km je pre uzitkovo-rodinny chrarakter tohoto auta podla mna celkom dostatocne. Nevidim dovod preco by som priplacal za vykonnejsi 2.0 TDI.
-
- Řidič
- Příspěvky: 192
- Registrován: 25.03.2008 18:41
- Bydliště: Momentálně Liberec
Re: Caddy 1.6 TDI
Zdravím,
Caddynu s tímto motorem máme skoro 2 roky. Máme najeto necelých 70 tisíc km. Zatím jsme dělaly jen klasické prohlídky. Žádná závada, spotřeba kolem 5,5l/100km. Záleží, jak se chci svýst. Nad míru spokojen. V září jedeme do Německa na dovolenou s Caddy, po pár úpravách pro kempink.
Caddynu s tímto motorem máme skoro 2 roky. Máme najeto necelých 70 tisíc km. Zatím jsme dělaly jen klasické prohlídky. Žádná závada, spotřeba kolem 5,5l/100km. Záleží, jak se chci svýst. Nad míru spokojen. V září jedeme do Německa na dovolenou s Caddy, po pár úpravách pro kempink.
- bazzi
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Caddy 1.6 TDI
Jezdím s ní 7 mesíců, na tachu 30tis. optroti 1.9 nejde tak od spoda, jak psal kolega výše. Pruměr spotřeby 5,5-6,5, dálnice 7. cca 140-150 s tempomatem. Zatím žádná závada, čeká nás první servis.
Občas by to chtělo, aby jela víc odspoda, ale je to o zvyku, přemýšlím, nad nějakou úpravou.
Zdá se mi, že co se ochladilo, jí trvá dost dlouho se ohřát..., kdyby někdo věděl, čím to zlepšit, dejte vědět( zezhora není místo kama cěco nacpat před chladič...)
Přemýšlím nad magicar, nebo nezávyslé top, ale vše má něco pro a proti.
Přeji dobrou volbu.
Občas by to chtělo, aby jela víc odspoda, ale je to o zvyku, přemýšlím, nad nějakou úpravou.
Zdá se mi, že co se ochladilo, jí trvá dost dlouho se ohřát..., kdyby někdo věděl, čím to zlepšit, dejte vědět( zezhora není místo kama cěco nacpat před chladič...)
Přemýšlím nad magicar, nebo nezávyslé top, ale vše má něco pro a proti.
Přeji dobrou volbu.
- Dandim
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Caddy 1.6 TDI
Tak v zimě je zcela normální, že se déle ohřívá. A teprve když je to moderní diesel (tedy účinnější).
Proto jsme si také (jeden z důvodů) pořídili dvě Caddy na CNG (benzínový motor).
Předtím jsme měli Sharana TDI s nezávislým topení. Je to celkem super věc, ale taky náročné na baterku. Pokud se často jezdí v zimě kratší cesty, dokáže ji dost vycucnout.
Nevím a co zkusit něčím zakrýt přední masku? Vím že se to dnes moc nedělá... Ani nevím jestli to má dneska nějaký smysl...
Proto jsme si také (jeden z důvodů) pořídili dvě Caddy na CNG (benzínový motor).
Předtím jsme měli Sharana TDI s nezávislým topení. Je to celkem super věc, ale taky náročné na baterku. Pokud se často jezdí v zimě kratší cesty, dokáže ji dost vycucnout.
Nevím a co zkusit něčím zakrýt přední masku? Vím že se to dnes moc nedělá... Ani nevím jestli to má dneska nějaký smysl...
-
- Řidič
- Příspěvky: 192
- Registrován: 25.03.2008 18:41
- Bydliště: Momentálně Liberec
Re: Caddy 1.6 TDI
Chladiče se stále ještě zakrývají. Spoustu aut s tím jezdí. Já bych naftu za nic nevyměnil. A už vůbec ne za CNG. To radši budu mrznout o chvíli dýl.
- Dandim
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Caddy 1.6 TDI
Co je na CNG špatného? Samozřejmě Caddy má trošku prehistorický motor 2.0. Ale je to atmo benzínový motor. Ale hold bez krouťáku.
Jinak jako samotné palivo je CNG je nejlepší palivo
Jinak jako samotné palivo je CNG je nejlepší palivo
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 09.02.2014 20:57
Re: Caddy 1.6 TDI
zdravim
Ja mam na caddy 150 000 km. a o proti 1.9 je to 50 procent dolu. na 1.9 jsem mel přes 300 000 když sla pryc. Je to sice tissi a hezcí na oko,ale o jink nic moc. Už tam mam 2x mnenenej vstřikovač( a to tankuju jen na schellu) ty ložiska jsou hroznej marod toho auta. v 80 000 uz jsem musel všechny vymeni a ted me to bude cekat zas.uz zacinaj zas hučet.nem to zadnej kroutak a když jse kouknes do tchnicaku tak zjistis ze to ma 75KW při 4400 tisicich otáčkách a to u diesla asi nic moc. Jakmile jse to tosku nalozí tak jse nedostanu pod 7.5 litru na sto a to nejezdim jak zavodnik... a ted me bude taky cekat filtr pevnych castic... furt regeneruje a problikáva kontrolka. chteji za nej 40 000 tis. ale pry to jde nejak prekopat tak uvidim... ale ja osobne bych 1.9 nemenil za tech 300 000 tis. jsem daval jen turbo ve 240 000a převodovku a taky ty kravinky kolem jako udrzba,brzy a tak...
Ja mam na caddy 150 000 km. a o proti 1.9 je to 50 procent dolu. na 1.9 jsem mel přes 300 000 když sla pryc. Je to sice tissi a hezcí na oko,ale o jink nic moc. Už tam mam 2x mnenenej vstřikovač( a to tankuju jen na schellu) ty ložiska jsou hroznej marod toho auta. v 80 000 uz jsem musel všechny vymeni a ted me to bude cekat zas.uz zacinaj zas hučet.nem to zadnej kroutak a když jse kouknes do tchnicaku tak zjistis ze to ma 75KW při 4400 tisicich otáčkách a to u diesla asi nic moc. Jakmile jse to tosku nalozí tak jse nedostanu pod 7.5 litru na sto a to nejezdim jak zavodnik... a ted me bude taky cekat filtr pevnych castic... furt regeneruje a problikáva kontrolka. chteji za nej 40 000 tis. ale pry to jde nejak prekopat tak uvidim... ale ja osobne bych 1.9 nemenil za tech 300 000 tis. jsem daval jen turbo ve 240 000a převodovku a taky ty kravinky kolem jako udrzba,brzy a tak...