Zdravím, nevím si moc rady se svojí Caddynou r.v.2008 2,0TDi 103kW,začal mi padsat motor do nouzáku, samozřejmě udělána diagnostika chyba :
008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Mileage: 155771 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:11:32
Freeze Frame:
RPM: 1953 /min
Speed: 79.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.14 V
Bin. Bits: 00001000
Torque: 424.6 Nm
Temperature: 81.9°C
Sací potrubí prohlednuto, nalezena jedna hadice s poškozeným výstupkem pro zajištění-dnes vyměněna za novou, nepomohlo.Podtlakové hadice také na pohled těsné.....Při akceleraci a větším zatížení je cítit jemné pocuknutí kolem 2000ot.-nástup turba.
Nemáte někdo podobnou zkušenost u tohoto dvoulitra...?Mechanik nic nenašel-přímo z VW, takže nevím komu už to dát....
2,0 TDi BMM padá do nouzáku-Air intake leak
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 13.01.2013 17:31
- Bydliště: Královohradecko
2,0 TDi BMM padá do nouzáku-Air intake leak
VW Multivan T5GP 2,0 biTdi 132kW, DSG, 4 motion
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 2,0 TDi BMM padá do nouzáku-Air intake leak
Pokud jsou hadice těsné tak nejčastěji je prasklý přímo mezichladič... Ale víc než zkusit jiný normální servis se asi poradit nedá.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 13.01.2013 17:31
- Bydliště: Královohradecko
Re: 2,0 TDi BMM padá do nouzáku-Air intake leak
Takže leda nechat otestovat těsnost...nějak.....Zajímavý je, že např.100km to neudělá a pak zase jo...
VW Multivan T5GP 2,0 biTdi 132kW, DSG, 4 motion
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 2,0 TDi BMM padá do nouzáku-Air intake leak
Jasně přece natlakovat soustavu a případně pustit mlhu, kouř je běžný postup normálního mechanika jinak se to asi těžko najde..
Je to asi o stylu jízdy.
Je to asi o stylu jízdy.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 13.01.2013 17:31
- Bydliště: Královohradecko
2,0 TDi BMM padá do nouzáku-Air intake leak
Mě jen zarazí ,ze někdy tomu dubu až na podlahu a nic a někdy jen při mirne akceleraci ve 2000 konec,ale vždy je to kolem 2000ot.napadla mě jeste další možnost co ukazuje ross tech a to je nějaký ventil na odvetrani vent.vika
VW Multivan T5GP 2,0 biTdi 132kW, DSG, 4 motion