Motorizace - jaké jsou problémy?
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 17.10.2009 12:08
- Kontaktovat uživatele:
Motorizace - jaké jsou problémy?
Zdravím,hodně přemýšlím nad koupí phaetona ale dozvěděl jsem se že prý má zásadní problémy.Neustále problémy s elektroinstalací,vzduchové měchy-když se jezdí hlavně město a tiptronic toho prý taky moc nevydrží.Rozhoduju se mezi 4.2 v8,3,2 v6 a možná 3.0tdi.Máte s těmito problémy někdo něaké zkušenosti? Díky za rady.
-
- Závodník
- Příspěvky: 532
- Registrován: 22.12.2008 23:06
- Bydliště: Špindlerův Mlýn
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaké jsou problémy?
Jaký zásadní problémy???Napiš konkrétně....O elektrice nevím teda vůbec nic co se pamatuju byla svolávačka na výmenu cívek,ale že by byl jinej problém o tom nic nevím...O to auto se zajímam cca 14 dní protože uvažuju o koupi W12,ale o elektrice mi nikdo nic nerekl......
4,2 proverenej motor,3,2 bude v tom skoro 3 tunovym aute slabej odvar a Tdicko bude klasicky narocnějsi na udržbu.....
Jinak problémy všeobecně známé jsou jen s V10 TDI
Navíc jestli koupis 8vál a nebo W12 je už skoro jedno protože váha vozidla si řekne svoje i ve spotřebě....
faktemje že 4,2 je prověřenej motor a s celkem ostupnejma dílama a i cenama.....
O W12 se toho moc neví,ale podle asi 3 lidí kteří auto mají s tím nic nemají a dělají běžný servis co se týče --- jen oleje filtry a brzdy.....
4,2 proverenej motor,3,2 bude v tom skoro 3 tunovym aute slabej odvar a Tdicko bude klasicky narocnějsi na udržbu.....
Jinak problémy všeobecně známé jsou jen s V10 TDI
Navíc jestli koupis 8vál a nebo W12 je už skoro jedno protože váha vozidla si řekne svoje i ve spotřebě....
faktemje že 4,2 je prověřenej motor a s celkem ostupnejma dílama a i cenama.....
O W12 se toho moc neví,ale podle asi 3 lidí kteří auto mají s tím nic nemají a dělají běžný servis co se týče --- jen oleje filtry a brzdy.....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19.11.2011 19:39
Re: jaké jsou problémy?
u phaetonu nejsou problémy je to dobré auto.. Ale když se něco pokazí tak nějaká kravina jenom .. kontakty atd
-
- Jezdec
- Příspěvky: 385
- Registrován: 11.08.2010 22:29
Re: jaké jsou problémy?
No já bych se toho nebál. Když jsem byl u dealera, zrovna tam u Phaetona řešili na záruku nefunkčnost sedaček a prý problémy s eletroinstalacema nejsou neobvyklé. Volkswagen dává teď na Phaetony záruku 4 roky a až 180.000Km, což mi přijde jako standartní záruka hodně fér. To je pro mě velký argument. Otázka je, proč to VW zákazníkům potřebuje dokazovat tímto způsobem Druhá možnost je, pokud skončí standartní záruka, dá se za pár korun pořídit záruka u pojišťovny, kde je sjednané havarijní pojištění - vychází to podle auta na nějakých 20t. Phaeton je spotřebák jako každé jiné auto a investice do údržby u auta s nájedzem přes 200.000Km se už stejnak nevyplatí. I když pravda, někomu to stačí... Mě se na něm líbí, že tak rychle nestárne a nemusím se bát, že během těch 4let, na které si ho chci koupit nebude nemoderní - jelikož nemoderní už je teď a u téhle kategorie auta se nejedná o zastaralost ale o patinu. Nestojím o facelift, já chci jezdit v pořád stejném autě...
O vyších investic do 3.0TDI rozhodně nic nevím - údržba stejná jak u jakéhokoli motoru. Naopak si znamí tenhle motor moc pochvalují. Není to pro tak těžké auto žádný divoch, ale pro klidnou a hlavně neuvěřitelně pohodlnou jízdu to pohatě stačí..
O vyších investic do 3.0TDI rozhodně nic nevím - údržba stejná jak u jakéhokoli motoru. Naopak si znamí tenhle motor moc pochvalují. Není to pro tak těžké auto žádný divoch, ale pro klidnou a hlavně neuvěřitelně pohodlnou jízdu to pohatě stačí..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 385
- Registrován: 11.08.2010 22:29
Re: jaké jsou problémy?
BTW problémy s měchy? Oproti tlumičům mají obrovskou výhodu, že se nemění jejich charkteristika po dobu životnosti jako u tlumičů. Ty stárnou. Měch se chová pořád stejně, takže nabízí stále téměř stejný komfort svezení. Není to nic drahého, jen kupovat přímo u výrobce, nebo zastoupení a ne u pátého překupníka tady v ČR.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 327
- Registrován: 01.10.2007 08:55
- Bydliště: Prague
Re: jaké jsou problémy?
nejvetsi slabinou Phaetona je "zanedbani" komfortni AGM baterie. vzhledem ke spouste RJ v aute je jiz po 3 tydnech stani nekde v bazaru baterie skoro prazdna a tim jde ruku v ruce spousta problemu. pokud bude baterie nova, nebo alespon v nabitem stavu, nebudou zadne potize s elektroinstalaci.
Jedna vec, kterou ale Phaeton nema na 100% je ta textilni lišta s kabelovym svazkem co zajizdi do kufru. Je tam zpravidla takovy "zmrdany" (sorry) vodici plast, ktery byva ostry a rozedira ten textil a hlavne brzdi zavirani kufru. Ty auta co maji aservo kufry se pak v extremu ani sami nedokazou zavrit. Staci obrousit ten plast a je pohoda.
Jedna vec, kterou ale Phaeton nema na 100% je ta textilni lišta s kabelovym svazkem co zajizdi do kufru. Je tam zpravidla takovy "zmrdany" (sorry) vodici plast, ktery byva ostry a rozedira ten textil a hlavne brzdi zavirani kufru. Ty auta co maji aservo kufry se pak v extremu ani sami nedokazou zavrit. Staci obrousit ten plast a je pohoda.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 17.10.2009 12:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaké jsou problémy?
Má phaeton ten první od 2003 elektricky ovládaný pístek třmenu při výměně brzd? A nemá někdo kontakt nebo internetové stránky kde prodávají vzduchové měchy,kompresor a vubec celý podvozek? Co jsem hledal tak měchy se dají koupit jen origo u vw. Díky za info.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02.04.2013 18:16
Re: jaké jsou problémy?
Zdravím pánové,
zvažuji přejít z benzínové 2.8 na A6 nebo Phaeton v 3.0 TDI. Motor, převodovku a elektroniku řešit nebudu, toho je všude dost.
Můj dotaz zní: jak je na tom se spolehlivostí a nákladovostí vzduchový podvozek na Phaetonech?
a hlavně než si půjdu nějakého vyzkoušet, kde se ovládá.
Děkuji Johan
zvažuji přejít z benzínové 2.8 na A6 nebo Phaeton v 3.0 TDI. Motor, převodovku a elektroniku řešit nebudu, toho je všude dost.
Můj dotaz zní: jak je na tom se spolehlivostí a nákladovostí vzduchový podvozek na Phaetonech?
a hlavně než si půjdu nějakého vyzkoušet, kde se ovládá.
Děkuji Johan
-
- Jezdec
- Příspěvky: 327
- Registrován: 01.10.2007 08:55
- Bydliště: Prague
Re: jaké jsou problémy?
Máme v rodině 2 Phaetony a oba mají měchy jako nové, nikdy žádný problém.
ma dva ovladace na stredovem panelu za radici pakou vedle vyhrivani sedadel. Jeden ovladac nastavuje tlumice a druhy vysku podvozku. Funkce se objevi na velkem displeji radia a navic hlaska na maxidotu. pokud je nejaka zavada, sviti oranzovy symbol v maxidotu. Vetsinou tam sviti problem s pneu, protoze snimace bud nejsou namontovane v kolech, nebo maji vybite baterky.
Jestli jsi z Prahy se klidne stav, vsechno ti ukazu jak funguje treba ti prodam mojeho, chci si koupit nonyho.
ma dva ovladace na stredovem panelu za radici pakou vedle vyhrivani sedadel. Jeden ovladac nastavuje tlumice a druhy vysku podvozku. Funkce se objevi na velkem displeji radia a navic hlaska na maxidotu. pokud je nejaka zavada, sviti oranzovy symbol v maxidotu. Vetsinou tam sviti problem s pneu, protoze snimace bud nejsou namontovane v kolech, nebo maji vybite baterky.
Jestli jsi z Prahy se klidne stav, vsechno ti ukazu jak funguje treba ti prodam mojeho, chci si koupit nonyho.