Motorizace - jaké jsou problémy?

2002 - 2016

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
zdenál
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.10.2009 12:08
Kontaktovat uživatele:

Motorizace - jaké jsou problémy?

Příspěvek od zdenál »

Zdravím,hodně přemýšlím nad koupí phaetona ale dozvěděl jsem se že prý má zásadní problémy.Neustále problémy s elektroinstalací,vzduchové měchy-když se jezdí hlavně město a tiptronic toho prý taky moc nevydrží.Rozhoduju se mezi 4.2 v8,3,2 v6 a možná 3.0tdi.Máte s těmito problémy někdo něaké zkušenosti? Díky za rady.

LubosBarta
Závodník
Závodník
Příspěvky: 532
Registrován: 22.12.2008 23:06
Bydliště: Špindlerův Mlýn
Kontaktovat uživatele:

Re: jaké jsou problémy?

Příspěvek od LubosBarta »

Jaký zásadní problémy???Napiš konkrétně....O elektrice nevím teda vůbec nic co se pamatuju byla svolávačka na výmenu cívek,ale že by byl jinej problém o tom nic nevím...O to auto se zajímam cca 14 dní protože uvažuju o koupi W12,ale o elektrice mi nikdo nic nerekl......

4,2 proverenej motor,3,2 bude v tom skoro 3 tunovym aute slabej odvar a Tdicko bude klasicky narocnějsi na udržbu.....
Jinak problémy všeobecně známé jsou jen s V10 TDI

Navíc jestli koupis 8vál a nebo W12 je už skoro jedno protože váha vozidla si řekne svoje i ve spotřebě....
faktemje že 4,2 je prověřenej motor a s celkem ostupnejma dílama a i cenama.....
O W12 se toho moc neví,ale podle asi 3 lidí kteří auto mají s tím nic nemají a dělají běžný servis co se týče --- jen oleje filtry a brzdy.....

Genesi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 19.11.2011 19:39

Re: jaké jsou problémy?

Příspěvek od Genesi »

u phaetonu nejsou problémy je to dobré auto.. Ale když se něco pokazí tak nějaká kravina jenom .. :) kontakty atd

MDN
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 385
Registrován: 11.08.2010 22:29

Re: jaké jsou problémy?

Příspěvek od MDN »

No já bych se toho nebál. Když jsem byl u dealera, zrovna tam u Phaetona řešili na záruku nefunkčnost sedaček a prý problémy s eletroinstalacema nejsou neobvyklé. Volkswagen dává teď na Phaetony záruku 4 roky a až 180.000Km, což mi přijde jako standartní záruka hodně fér. To je pro mě velký argument. Otázka je, proč to VW zákazníkům potřebuje dokazovat tímto způsobem :) Druhá možnost je, pokud skončí standartní záruka, dá se za pár korun pořídit záruka u pojišťovny, kde je sjednané havarijní pojištění - vychází to podle auta na nějakých 20t. Phaeton je spotřebák jako každé jiné auto a investice do údržby u auta s nájedzem přes 200.000Km se už stejnak nevyplatí. I když pravda, někomu to stačí... Mě se na něm líbí, že tak rychle nestárne a nemusím se bát, že během těch 4let, na které si ho chci koupit nebude nemoderní - jelikož nemoderní už je teď a u téhle kategorie auta se nejedná o zastaralost ale o patinu. Nestojím o facelift, já chci jezdit v pořád stejném autě... :D

O vyších investic do 3.0TDI rozhodně nic nevím - údržba stejná jak u jakéhokoli motoru. Naopak si znamí tenhle motor moc pochvalují. Není to pro tak těžké auto žádný divoch, ale pro klidnou a hlavně neuvěřitelně pohodlnou jízdu to pohatě stačí..

MDN
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 385
Registrován: 11.08.2010 22:29

Re: jaké jsou problémy?

Příspěvek od MDN »

BTW problémy s měchy? Oproti tlumičům mají obrovskou výhodu, že se nemění jejich charkteristika po dobu životnosti jako u tlumičů. Ty stárnou. Měch se chová pořád stejně, takže nabízí stále téměř stejný komfort svezení. Není to nic drahého, jen kupovat přímo u výrobce, nebo zastoupení a ne u pátého překupníka tady v ČR.

campagnolo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 01.10.2007 08:55
Bydliště: Prague

Re: jaké jsou problémy?

Příspěvek od campagnolo »

nejvetsi slabinou Phaetona je "zanedbani" komfortni AGM baterie. vzhledem ke spouste RJ v aute je jiz po 3 tydnech stani nekde v bazaru baterie skoro prazdna a tim jde ruku v ruce spousta problemu. pokud bude baterie nova, nebo alespon v nabitem stavu, nebudou zadne potize s elektroinstalaci.

Jedna vec, kterou ale Phaeton nema na 100% je ta textilni lišta s kabelovym svazkem co zajizdi do kufru. Je tam zpravidla takovy "zmrdany" (sorry) vodici plast, ktery byva ostry a rozedira ten textil a hlavne brzdi zavirani kufru. Ty auta co maji aservo kufry se pak v extremu ani sami nedokazou zavrit. Staci obrousit ten plast a je pohoda.

zdenál
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.10.2009 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: jaké jsou problémy?

Příspěvek od zdenál »

Má phaeton ten první od 2003 elektricky ovládaný pístek třmenu při výměně brzd? A nemá někdo kontakt nebo internetové stránky kde prodávají vzduchové měchy,kompresor a vubec celý podvozek? Co jsem hledal tak měchy se dají koupit jen origo u vw. Díky za info.

JohanJFV
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 02.04.2013 18:16

Re: jaké jsou problémy?

Příspěvek od JohanJFV »

Zdravím pánové,

zvažuji přejít z benzínové 2.8 na A6 nebo Phaeton v 3.0 TDI. Motor, převodovku a elektroniku řešit nebudu, toho je všude dost.

Můj dotaz zní: jak je na tom se spolehlivostí a nákladovostí vzduchový podvozek na Phaetonech?

a hlavně než si půjdu nějakého vyzkoušet, kde se ovládá.

Děkuji Johan

campagnolo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 01.10.2007 08:55
Bydliště: Prague

Re: jaké jsou problémy?

Příspěvek od campagnolo »

Máme v rodině 2 Phaetony a oba mají měchy jako nové, nikdy žádný problém.

ma dva ovladace na stredovem panelu za radici pakou vedle vyhrivani sedadel. Jeden ovladac nastavuje tlumice a druhy vysku podvozku. Funkce se objevi na velkem displeji radia a navic hlaska na maxidotu. pokud je nejaka zavada, sviti oranzovy symbol v maxidotu. Vetsinou tam sviti problem s pneu, protoze snimace bud nejsou namontovane v kolech, nebo maji vybite baterky. :-)

Jestli jsi z Prahy se klidne stav, vsechno ti ukazu jak funguje :-) treba ti prodam mojeho, chci si koupit nonyho. :-)

Odpovědět

Zpět na „Phaeton“