5.0 TDi - demontáž turb
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 29.05.2010 00:48
5.0 TDi - demontáž turb
Ahoj, nevíte někdo, zda se musí při demontáži turb u vw phaetona 5,0 tdi rv. 04, vymontovat celý motor? Nejde to nějak sundat bez vydělání motoru? Předem děkuji za radu
-
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 06.09.2010 21:16
- Bydliště: SK-okr.SENICA
Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004
no asi ťa nepoteším,ale u tohoto motoru bez demontáže motora nedáš von viacej dielov ..to sa týka aj turba
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 29.05.2010 00:48
Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004
To je fakt hruza, asi mě to časem čeká, ale vůbec se mi do toho nechce. V Porsche Brno mi říkali, že dělali na Tuaregu alternátor tři dny a musel motor ven, to se fakt nedá. Jo a jeden známej mi říkal, že v Jihlavě ve VW chtějí za pouze demontáž a montáž motoru 45.000,- kč. To je bomba. Ja a prej je to auto pro bohatý lidi. Asi myslí, pro ty, kteří za něj dali 4 až 5 mil. a jednou tolik musí dát do oprav. Je to hnus!!!
-
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 06.09.2010 21:16
- Bydliště: SK-okr.SENICA
Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004
tady na foto je demontovaný motor,kde sa museli vymeniť obidve turba..o aký motor ide,už vážne neviem
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004
V10
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 29.05.2010 00:48
Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004
Hmm, tak to fakt v mé garáži asi nedám. Jsem domáci skorokutil, zvládle jsem i MV6 3,0 opel, ale tohle je fakt moc. Nevíte někdo, jestli se nedá na začínající pískání turb, použít nějaký třeba keramický příparavek. Nebo co s tím udělat??? Díky. No, así jsou turba na odchodu za soudruhama z NDR, kteří udělali někdo chybu!
-
- Závodník
- Příspěvky: 532
- Registrován: 22.12.2008 23:06
- Bydliště: Špindlerův Mlýn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004
Nechci Ti kazit náladu......Jinak tehle příspěvek sem tu už psal......
Kamarád měl Touareg V10 TDI -motor je shodnej ten samej sr..č se dáva i do Phaetonu (.Auto jako naprosto dokonaly co se tyka luxusu, vzhledove fakt krasny ale motorove je to uz peklo. Vzdycky kdyz usedal za volant tak si si pripadal ze je v obyvaku. Vzdy po seslapnuti plynu prisel ten šok jako kdyby to bylo poprve... ten motor ho proste nenechal v klidu. Museli jsme vzdycky vypalit z krizovatky jako prvni. Ten brutalni zatah mi pripomina snad jen start boingu. Ale abych se dostal konecne k tomu hlavnimu. Motor sam osobe je vykonove skvely ale naprosto poruchovy. Je jasne ze hlavne u tohoto auta plati \\\"kus od kusu\\\" ale ty poruchy ho malem zabili. Behem 1 roku jsme museli menit tri hlavy (pokazde ty same) a tesneni odchazelo kazdou chvili. Kdyz pominu to ze me museli odtahovat a nakonec menit celou ridici jednotku coz bylo jeste v zaruce tak ho ty opravy malem zrujnovaly. Opravy samotne dovrsila vymena turba za cca. 45 tis., rozvody za 15 tis. (servis primo u VW. Pak az zacla po tretim roce odchazet predni naprava tak uz to na nej bylo opravdu hodnee a sel do sveta.V10 jsme kupovali uplne noveho. Stal (nejsem si ted uz uplne jisty) 2.980.000,-. Byl v plne vybave jako napr: plna vybava v kuzi, sat. navigace, chrom paket, ruzne ty elektronicke vychytavky... 20\" kola, stresni okno a jeste jedna celkem jako vzhledove povedena vec ale silene neprakticka nahradni kolo na víku kufru. Nezda se to ale ta cena leti nahoru zavratnou rychlosti... jen ty kola staly asi 110 tis.
Co se týče mě tak zatím měl sem s tímto motorem klid-Kromě pravidelné výměny oleje po cca 30tis., což u plné syntetiky představuje náklad max 6.000 Kč (samozřejmě že ne u VW) jsem ještě dvakrát měnil brzdové desky a jednou gumičky stěračů. Během provozu se mně jednou rozsvítila kontrolka filtru pevných částic, ale to se odstranilo dolitím "močoviny" do zásobníku. Jezdil sem po městě, okreskách a dost po dálnici a moje dlouhodobá spotřeba se pohybovala kolem 16 litrů... Kdybych se občas nenechal strhnout k závodění, tak věřím, že při dosažení slušného cestovního průměru by se spotřeba ustálila na 12 litrech.... Touarega 5.0 TDI jsem koupil jako voňavku v Německu a nemůžu si ho vynachválit... Jo abych nezapoměl, co se týká obutí: Jezdil jsem na na 20" Hankook a vydržely neskutečných 50 tis. km...Nutno dodat ze na nasich silnicích sem byl nucenej kola sundat a dat 18¨ palcovky.....
Jinak co se týče právě zminovaného phaetonu tak asi nejlepsi vopba pro tyto vozy byly fakt benzíny,servis pouze 12 litru oleje a nejakej ten filtr rozvod je delanej retezem,a motor by se neměl sr... vůbec......Tohle auto v nafte jedine v 3.0 TDI,protoze servis naftaku je silenej ---vacky rozvody atd urcite vis o cem mluvim....
A motor bohuzel vymontovat musis protoze na tom jinak neudelas nic......Bohuzel je to tak.....
Je to jako kdyz jsem dělal rozvody na V6 po 14 dnech mi idesle termostat a celej predek musel kvuli tý malí blbosti dolů.....
Takže hodně pevny nervy při výměnách Turbín a at vydržej co nejdéle....
Kamarád měl Touareg V10 TDI -motor je shodnej ten samej sr..č se dáva i do Phaetonu (.Auto jako naprosto dokonaly co se tyka luxusu, vzhledove fakt krasny ale motorove je to uz peklo. Vzdycky kdyz usedal za volant tak si si pripadal ze je v obyvaku. Vzdy po seslapnuti plynu prisel ten šok jako kdyby to bylo poprve... ten motor ho proste nenechal v klidu. Museli jsme vzdycky vypalit z krizovatky jako prvni. Ten brutalni zatah mi pripomina snad jen start boingu. Ale abych se dostal konecne k tomu hlavnimu. Motor sam osobe je vykonove skvely ale naprosto poruchovy. Je jasne ze hlavne u tohoto auta plati \\\"kus od kusu\\\" ale ty poruchy ho malem zabili. Behem 1 roku jsme museli menit tri hlavy (pokazde ty same) a tesneni odchazelo kazdou chvili. Kdyz pominu to ze me museli odtahovat a nakonec menit celou ridici jednotku coz bylo jeste v zaruce tak ho ty opravy malem zrujnovaly. Opravy samotne dovrsila vymena turba za cca. 45 tis., rozvody za 15 tis. (servis primo u VW. Pak az zacla po tretim roce odchazet predni naprava tak uz to na nej bylo opravdu hodnee a sel do sveta.V10 jsme kupovali uplne noveho. Stal (nejsem si ted uz uplne jisty) 2.980.000,-. Byl v plne vybave jako napr: plna vybava v kuzi, sat. navigace, chrom paket, ruzne ty elektronicke vychytavky... 20\" kola, stresni okno a jeste jedna celkem jako vzhledove povedena vec ale silene neprakticka nahradni kolo na víku kufru. Nezda se to ale ta cena leti nahoru zavratnou rychlosti... jen ty kola staly asi 110 tis.
Co se týče mě tak zatím měl sem s tímto motorem klid-Kromě pravidelné výměny oleje po cca 30tis., což u plné syntetiky představuje náklad max 6.000 Kč (samozřejmě že ne u VW) jsem ještě dvakrát měnil brzdové desky a jednou gumičky stěračů. Během provozu se mně jednou rozsvítila kontrolka filtru pevných částic, ale to se odstranilo dolitím "močoviny" do zásobníku. Jezdil sem po městě, okreskách a dost po dálnici a moje dlouhodobá spotřeba se pohybovala kolem 16 litrů... Kdybych se občas nenechal strhnout k závodění, tak věřím, že při dosažení slušného cestovního průměru by se spotřeba ustálila na 12 litrech.... Touarega 5.0 TDI jsem koupil jako voňavku v Německu a nemůžu si ho vynachválit... Jo abych nezapoměl, co se týká obutí: Jezdil jsem na na 20" Hankook a vydržely neskutečných 50 tis. km...Nutno dodat ze na nasich silnicích sem byl nucenej kola sundat a dat 18¨ palcovky.....
Jinak co se týče právě zminovaného phaetonu tak asi nejlepsi vopba pro tyto vozy byly fakt benzíny,servis pouze 12 litru oleje a nejakej ten filtr rozvod je delanej retezem,a motor by se neměl sr... vůbec......Tohle auto v nafte jedine v 3.0 TDI,protoze servis naftaku je silenej ---vacky rozvody atd urcite vis o cem mluvim....
A motor bohuzel vymontovat musis protoze na tom jinak neudelas nic......Bohuzel je to tak.....
Je to jako kdyz jsem dělal rozvody na V6 po 14 dnech mi idesle termostat a celej predek musel kvuli tý malí blbosti dolů.....
Takže hodně pevny nervy při výměnách Turbín a at vydržej co nejdéle....
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16.07.2010 00:11
- Bydliště: Pardubice
Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004
Pravidelna vymena oleje po 30tkm to ma bejt jako for ne,zadnej olej tuto porci kilometru nemuze vydrzet,mazivost long-life oleju vetsinou konci v 15tkm
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 08.09.2012 20:49
Manuál phaetonu 3,0 tdi r.v. 2007
Stáním manuál na Phaetona DSG 3,0 Tdi 171kw 2007 němčina mi moc nejde. Taky by mě zajímalo jestli neumí někdo naučit to auto česky . Díky vaclav.sebek@email.cz
- roti
- VWjunior
- Příspěvky: 1855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, München
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004
V10 ma turba skoro az u prevodovky. Z toho motoru mam husi kuzi kdyz ho vidim a to ho nevlastnim...
S500 L
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
-
- Závodník
- Příspěvky: 532
- Registrován: 22.12.2008 23:06
- Bydliště: Špindlerův Mlýn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuál phaetonu 3,0 tdi r.v. 2007
Garmin píše:Stáním manuál na Phaetona DSG 3,0 Tdi 171kw 2007 němčina mi moc nejde. Taky by mě zajímalo jestli neumí někdo naučit to auto česky . Díky vaclav.sebek@email.cz
naucit to urcte jde hledej tu na foru nebo nekdo odpovi ja jsem ted na srot ale nekdo to umi :DDD