5.0 TDi - demontáž turb

2002 - 2016

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Novakinho
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 29.05.2010 00:48

5.0 TDi - demontáž turb

Příspěvek od Novakinho »

Ahoj, nevíte někdo, zda se musí při demontáži turb u vw phaetona 5,0 tdi rv. 04, vymontovat celý motor? Nejde to nějak sundat bez vydělání motoru? Předem děkuji za radu

libero1071
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 261
Registrován: 06.09.2010 21:16
Bydliště: SK-okr.SENICA

Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004

Příspěvek od libero1071 »

no asi ťa nepoteším,ale u tohoto motoru bez demontáže motora nedáš von viacej dielov :negative: ..to sa týka aj turba

Novakinho
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 29.05.2010 00:48

Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004

Příspěvek od Novakinho »

To je fakt hruza, asi mě to časem čeká, ale vůbec se mi do toho nechce. V Porsche Brno mi říkali, že dělali na Tuaregu alternátor tři dny a musel motor ven, to se fakt nedá. Jo a jeden známej mi říkal, že v Jihlavě ve VW chtějí za pouze demontáž a montáž motoru 45.000,- kč. To je bomba. Ja a prej je to auto pro bohatý lidi. Asi myslí, pro ty, kteří za něj dali 4 až 5 mil. a jednou tolik musí dát do oprav. Je to hnus!!!

libero1071
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 261
Registrován: 06.09.2010 21:16
Bydliště: SK-okr.SENICA

Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004

Příspěvek od libero1071 »

tady na foto je demontovaný motor,kde sa museli vymeniť obidve turba..o aký motor ide,už vážne neviem :sorry:
Přílohy
Snímka 001.jpg

Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004

Příspěvek od Mára_VR6 »

V10 :mrgreen:
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

Novakinho
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 29.05.2010 00:48

Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004

Příspěvek od Novakinho »

Hmm, tak to fakt v mé garáži asi nedám. Jsem domáci skorokutil, zvládle jsem i MV6 3,0 opel, ale tohle je fakt moc. Nevíte někdo, jestli se nedá na začínající pískání turb, použít nějaký třeba keramický příparavek. Nebo co s tím udělat??? Díky. No, así jsou turba na odchodu za soudruhama z NDR, kteří udělali někdo chybu! :adr:

LubosBarta
Závodník
Závodník
Příspěvky: 532
Registrován: 22.12.2008 23:06
Bydliště: Špindlerův Mlýn
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004

Příspěvek od LubosBarta »

Nechci Ti kazit náladu......Jinak tehle příspěvek sem tu už psal......

Kamarád měl Touareg V10 TDI -motor je shodnej ten samej sr..č se dáva i do Phaetonu :((.Auto jako naprosto dokonaly co se tyka luxusu, vzhledove fakt krasny ale motorove je to uz peklo. Vzdycky kdyz usedal za volant tak si si pripadal ze je v obyvaku. Vzdy po seslapnuti plynu prisel ten šok jako kdyby to bylo poprve... ten motor ho proste nenechal v klidu. Museli jsme vzdycky vypalit z krizovatky jako prvni. Ten brutalni zatah mi pripomina snad jen start boingu. Ale abych se dostal konecne k tomu hlavnimu. Motor sam osobe je vykonove skvely ale naprosto poruchovy. Je jasne ze hlavne u tohoto auta plati \\\"kus od kusu\\\" ale ty poruchy ho malem zabili. Behem 1 roku jsme museli menit tri hlavy (pokazde ty same) a tesneni odchazelo kazdou chvili. Kdyz pominu to ze me museli odtahovat a nakonec menit celou ridici jednotku coz bylo jeste v zaruce tak ho ty opravy malem zrujnovaly. Opravy samotne dovrsila vymena turba za cca. 45 tis., rozvody za 15 tis. (servis primo u VW. Pak az zacla po tretim roce odchazet predni naprava tak uz to na nej bylo opravdu hodnee a sel do sveta.V10 jsme kupovali uplne noveho. Stal (nejsem si ted uz uplne jisty) 2.980.000,-. Byl v plne vybave jako napr: plna vybava v kuzi, sat. navigace, chrom paket, ruzne ty elektronicke vychytavky... 20\" kola, stresni okno a jeste jedna celkem jako vzhledove povedena vec ale silene neprakticka nahradni kolo na víku kufru. Nezda se to ale ta cena leti nahoru zavratnou rychlosti... jen ty kola staly asi 110 tis.

Co se týče mě tak zatím měl sem s tímto motorem klid-Kromě pravidelné výměny oleje po cca 30tis., což u plné syntetiky představuje náklad max 6.000 Kč (samozřejmě že ne u VW) jsem ještě dvakrát měnil brzdové desky a jednou gumičky stěračů. Během provozu se mně jednou rozsvítila kontrolka filtru pevných částic, ale to se odstranilo dolitím "močoviny" do zásobníku. Jezdil sem po městě, okreskách a dost po dálnici a moje dlouhodobá spotřeba se pohybovala kolem 16 litrů... Kdybych se občas nenechal strhnout k závodění, tak věřím, že při dosažení slušného cestovního průměru by se spotřeba ustálila na 12 litrech.... Touarega 5.0 TDI jsem koupil jako voňavku v Německu a nemůžu si ho vynachválit... Jo abych nezapoměl, co se týká obutí: Jezdil jsem na na 20" Hankook a vydržely neskutečných 50 tis. km...Nutno dodat ze na nasich silnicích sem byl nucenej kola sundat a dat 18¨ palcovky.....

Jinak co se týče právě zminovaného phaetonu tak asi nejlepsi vopba pro tyto vozy byly fakt benzíny,servis pouze 12 litru oleje a nejakej ten filtr rozvod je delanej retezem,a motor by se neměl sr... vůbec......Tohle auto v nafte jedine v 3.0 TDI,protoze servis naftaku je silenej ---vacky rozvody atd urcite vis o cem mluvim....

A motor bohuzel vymontovat musis protoze na tom jinak neudelas nic......Bohuzel je to tak.....
Je to jako kdyz jsem dělal rozvody na V6 po 14 dnech mi idesle termostat a celej predek musel kvuli tý malí blbosti dolů.....
Takže hodně pevny nervy při výměnách Turbín a at vydržej co nejdéle....

Bobeso
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 16.07.2010 00:11
Bydliště: Pardubice

Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004

Příspěvek od Bobeso »

Pravidelna vymena oleje po 30tkm :D :D :D to ma bejt jako for ne,zadnej olej tuto porci kilometru nemuze vydrzet,mazivost long-life oleju vetsinou konci v 15tkm

Garmin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 08.09.2012 20:49

Manuál phaetonu 3,0 tdi r.v. 2007

Příspěvek od Garmin »

Stáním manuál na Phaetona DSG 3,0 Tdi 171kw 2007 němčina mi moc nejde. Taky by mě zajímalo jestli neumí někdo naučit to auto česky . Díky vaclav.sebek@email.cz

Uživatelský avatar
roti
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, München
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž turb u phaetonu 5,0tdi r.v. 2004

Příspěvek od roti »

V10 ma turba skoro az u prevodovky. Z toho motoru mam husi kuzi kdyz ho vidim a to ho nevlastnim... :)
Přílohy
50tdi.jpg
50tdi_2.jpg
S500 L
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach

LubosBarta
Závodník
Závodník
Příspěvky: 532
Registrován: 22.12.2008 23:06
Bydliště: Špindlerův Mlýn
Kontaktovat uživatele:

Re: Manuál phaetonu 3,0 tdi r.v. 2007

Příspěvek od LubosBarta »

Garmin píše:Stáním manuál na Phaetona DSG 3,0 Tdi 171kw 2007 němčina mi moc nejde. Taky by mě zajímalo jestli neumí někdo naučit to auto česky . Díky vaclav.sebek@email.cz

naucit to urcte jde hledej tu na foru :) nebo nekdo odpovi ja jsem ted na srot ale nekdo to umi :DDD

Odpovědět

Zpět na „Phaeton“