Můj nový Phaeton - rady pro koupi, dotazy, poznatky

2002 - 2016

Moderátor: Olaf87

Kungak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 25.09.2011 21:32

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od Kungak »

se zájmem jsem to začal číst, než jsem to dočetl k tomu "Phaeton". Aniž bych to auto chtěl jakkoliv hanit nebo naopak chválit, zamysli se nad tím, proč jich jezdí tak málo a proč je cena ojetin relativně tak nízká. To je ode mně všechno.
celé tohle vlákno se kmenuje "Můj nový PHAETON" :o

MDN
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 385
Registrován: 11.08.2010 22:29

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od MDN »

KJirka : Ahoj :) Děkuji za koment. Upřímně ani já si nemyslím, že by byl Phaeton úplně v klidu, stejně jako CCčko... Proč se neprodávají, na tom mám svůj názor. Není to taková masírka jako A8, nebo BMW7. To auto je jiné, zastaralé, nevýrazné a to je právě to, co se mi na něm líbí. Normální člověk auto klidně přehlédne, ale zasvěcený ví.. Neudělá mi ostudu, ani mě nebude zbytečně zviditelňovat. Je také o půl mega levnější a vybavenější. A rozhodně to nebude horší, než CCčko. Já jsem spokojený. Je to prostě takový Passat+ a tak to auto beru. Je pravda, že už jeho technologie jsou trošku Vintage, ale už od mala toužím po Master buildu od Fendera v hodně Vintage stylu.. Tzv, heavy relic.. A tohle auto prostě zastaralé je. Takový, pro mě z dost nepochopitelných důvodů, přežívající mastodont. Váha je totálně děsná - stejně jako absence hliníku, středovej tunel je taky trošku pravěký, ale to je to, co se mi na autě líbí. Když si ho koupím, hned mi nezestárne. Staré už je. A to že se neprodává, mě hodně imponuje - ze stejného důvodu jsme koupili mojí paní MB-R. Není to masovka....

A teď do mě :D

MDN
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 385
Registrován: 11.08.2010 22:29

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od MDN »

Kungak : Také děkuju za komenář...

Bod 1 - O těch komfortních sedadlech také uvažuju - teda v látce, ale je pravda, že se dají hooodně dobře nastavit + odvětrávání je super... Kolikrát jsem slyšel v různých recenzích, že je nesmysl, aby šla sedadla klimatizovat a zároveň vyhřívat. Nesmysl je, že sedadla nejsou klimatizovaná. Tak to není, děrovanou kůží se provětrávají, aby se člověk nepotil. Jen proudí vzduch, který není nijak ochlazovaný. Proč by tedy sedadla nemohla ve stejný okamžik i hřát? V MB nám to jde a je to super. Teplo je lépe rozváděno a člověk se nezapotí... To jen taková odbočka :D

Bod 2 - Ta pokovená okna znamená, že zvenku není dovnitř vidět?

Bod 3 - Umě hrají velkou roli finance. Nemíním za Phaetona dát 2mega. Takovou cenu to auto pro mě zase nemá, to už bych volil jinak. Pro mě tedy jen Dynaudio a TV tuner a namísto RNS Komfortní sedadla :)

Bod 9 - A Ty máš (doufám že tykání nevadí, je to tu na fóru běžné) co za motor?

Lednička mi nechybí. Jezdim jen ve předu. Navíc každou chvíli stavím na benzínce a dávám si svoje klasické kolečko - WC, Kafe, cola... Takže mám přístup k chlazeným nápojům stále.. Ale nepopírám, že mít peníze nazbyt, asi jí tam taky dám.. Ale byla by jako jedna až z těch poslednějších položek.....

Kungak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 25.09.2011 21:32

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od Kungak »

to MDN :

Tykání je samozřejmě ok.

Mám tam 3,6FSI, V6 benzín, 206kW. Kdybych se rozhodoval znovu, šel bych do 6,0 W12, nebo alespoň 4,2 V8

Pokovená okna - pokovená okna jsou v ceníku jako : WSS Čelní sklo pokovené s barevným pruhem, vyhřívané s úpravou pro VIN číslo, a SSH Boční a zadní okna pokovená.
Barva pokovení je tmavě fialová. Hlavním účinkem je to, že se auto nepřehřívá slunečním zářením. Odráží to rovněž UV záření. Výhled z vozu není omezen (jako u fólie), protože to pokovení není téměř vůbec patrné.

MDN
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 385
Registrován: 11.08.2010 22:29

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od MDN »

4 Kungak : Já velký obsah nepotřebuji. Silný motor chci mít ve sporťáku. V dálničním expresu, kde na tempomatu nastavím rychlost a frčím si to v poklidu max 180km/hod to je pro mě zbytečnost. A chci jedině diesel.

Pokovená okna jsem v ceníku nenašel. Je tam buď v základu - Skla tónovaná v zeleném odstínu, zadní sklo odrážející IR záření a nebo za příplatek 30t skla odrážející IR zaření a za 45t skla odrážející IR záření, vyhřívané čelní sklo bez drátků. Je to nejnovější ceník pro ČR - 11.10.2011

MDN
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 385
Registrován: 11.08.2010 22:29

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od MDN »

Kola

Protože budu mít na svém Phaetonu prozatím asi jen 17", trochu jsem na netu pátral, jak tak malá kola na autě vypadají a není to teda nic extra pěkného.. Alespoň 18" ty už vypadají lépe. Zde pár fotek pro srovnání :
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... eel-Photos" onclick="window.open(this.href);return false;

campagnolo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 01.10.2007 08:55
Bydliště: Prague

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od campagnolo »

Co jeste objednat dalkove ovladani garazovych vrat. Je umisteno u stropni svitilny a jsou tam 3 pozice pro 3 ruzna vrata.
Phaeton tusim vubec zadni zatmavena skla nenabizi, jen ty rolety a predni "pokovene" sklo. Zadni je pokovene u vsech.
To pokoveni je spis takova fialkova vrstva co odrazi svetlo. Maji to treba bojove vrtulniky.
Kazdopadne, pokud nepriplatis za RNS, tak si to sklo neobjednavej na predek, protoze pak budes mit blbe spojeni s normalni navi na skle.
V zadnem pripade ne kuzi sensitive, ale jen classic. Ta sensitive je strasne jemna a po nejake dobe se ti zacne osoupavat z bocnic na sedackach.
Kola, 17 vrele doporucuji, protoze uz na 18 (235/55 R18) je znatelne tvrdsi a o 19 nemluve. Pokud mas rad komfort nech tam 17.
Co elektricky oteviratelnej kufr? To je dnes jak rikaj nemci "ein muss". Servodovirani dveri je naprd. Ten vyhrivanej volant je velmi prijemny, ale pokud jezdis v rukavicich..
Co bufik? Je teda fakt ze kazdej TDI PHAETON ma v zakladu bufik jako pridavne topeni, ale bezi jen s motorem. No ale da se pouhym nakodovanim naprogramovat na plnohodnotny bufik, akorat nebudes mit dalkac. Jen si nastavis klasicky dny a casy kdy sepne.

TV Tuner je umisten pod zadnim platem v kufru a ma 2 AV vstupy. Da se na to poridt redukce, ktera pak konci JACkama.

Komfortni sedacky s vetranim a masazni funkci jsou genialni. Elektriky posun bezpecnostniho pasu, hlavove operky a naklon horni casti operadla je taky k nezaplaceni a o elektrickem volantu nemluve. Je velmi prijemne kdyz ti sam pri kazdem vystupvani a a nastupvanu "uhne".


Jinak modul RNS 810 se da sehnat za hubicku new a jen vymenit a nakodovat. GPS antena se pak da treba na pristrojovku.


Ta lista v horni casti pristrojovky jak je s parkacem ve dreve, tak vynikne jen svetle drevo. Tmave tam absolutne zanikne a ani si nevsimnes, ze tam je drevo.

MDN
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 385
Registrován: 11.08.2010 22:29

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od MDN »

Campagnolo : Díky za postřehy.... Mě se ty roletky na bočních sklech líběj, ale jinak pokud dám fólie, asi ztrácejí význam. Nechám dát kvalitní fólie Lumar. Už jsem je na pár autech měl (Tedy vždy maximálně na 2-3 roky) a vůbec nikde se nedělaly bublinky, nebo se neodlepovaly. A stály na auto i s prací a atestem do 10t.

S tím čelním sklem máš pravdu. Mám to u CCčka a byť mám RNSku, občas si ověřuji trasu přes google maps a chytnou GPS signál jde velmi špatně.

18" kola mám na CCčku a mám ten pneupodvozek. Přijde mi ale, že na sport by to mohlo být tvrdší. Comfort dávám jen na kostkách. Ale je fakt, že podvozek v Phaetonu je úplně jinak řešenej a laděnej na jiný styl jízdy. 17" dám i kvůli nákladům na provoz.

Ta kůže sensitive, moc se mi nelíbí. Je přesně jak říkáš moc jemná - knoflík na zadní kapse u kalhot a konec.... Mě se líbí ta hrubější, strukturovaná kůže, co mám třeba v CCčku, nebo v MB. Je tvrdší, ale neláme se a tak lehce se "nevyleští".

Elektrickej kufr u sedanu se mi moc nezdá. Jako u toho Rka jsme to chtěli, protože to je pomalu SUV, ale tady mi to přijde zbytečný a raději dám ty peníze do ovládání na vrata. To máš pravdu, za těch pár korun to není tak špatný. Hlavně bych na to prý mohl naprogramovat i osvětlení před barákem, vrata do garáže a rolety na baráku.

Přesně. Rukavice to jistí... Navíc vyhřívaný volant jen s komfortními sedadly... A ještě nejsem rozhodnutý, že je chci.

Bufik tam už je??? A to bych si pak nastavoval ty intervaly třeba na týden po dnech? Přes RCD/RNS? Jinak za něj chtějí 79,500Kč a to nedám ani náhodou....

TV tuner, takže když si koupím nějaký DVD changer s dálkou (Dělá to třeba Alpine), tak si pak budu moct nějak přepínat vstupy na RCD? A má to i výstup? Kdybych nechal vyměnit hlavové opěrky za LCDčkový, respektive do nich nechal vestavět LCDčka, tak že by šel obraz i do nich.... Ale to už bych možná udělal napřímo z toho DVD přehrávače/changeru ten má dva přepínatelné výstupy... Spíš jak bych dostal TV obraz do těch hlavových opěrek....

Díky moc,

MDN

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od KJirka »

MDN píše:KJirka : Ahoj :) Děkuji za koment. Upřímně ani já si nemyslím, že by byl Phaeton úplně v klidu, stejně jako CCčko... Proč se neprodávají, na tom mám svůj názor. Není to taková masírka jako A8, nebo BMW7. To auto je jiné, zastaralé, nevýrazné a to je právě to, co se mi na něm líbí. Normální člověk auto klidně přehlédne, ale zasvěcený ví.. Neudělá mi ostudu, ani mě nebude zbytečně zviditelňovat. Je také o půl mega levnější a vybavenější. A rozhodně to nebude horší, než CCčko. Já jsem spokojený. Je to prostě takový Passat+ a tak to auto beru. Je pravda, že už jeho technologie jsou trošku Vintage, ale už od mala toužím po Master buildu od Fendera v hodně Vintage stylu.. Tzv, heavy relic.. A tohle auto prostě zastaralé je. Takový, pro mě z dost nepochopitelných důvodů, přežívající mastodont. Váha je totálně děsná - stejně jako absence hliníku, středovej tunel je taky trošku pravěký, ale to je to, co se mi na autě líbí. Když si ho koupím, hned mi nezestárne. Staré už je. A to že se neprodává, mě hodně imponuje - ze stejného důvodu jsme koupili mojí paní MB-R. Není to masovka....

A teď do mě :D
no tak s CC to rozhodně nesrovnávám. Tady jde o to, že se VW pustil do segmentu luxusních vozidel pod jednotným označením s celou modelovou řadou. Podobnou chybu dle mýho soudu udělali právě s CC, kdy mu nechali jméno Passat. Nissan nebo Toyota vstoupili do hoch kategorie s úplně jinou značkou, tedy jako Infiniti a Lexus. Je to sice především o názvech a označeních, ale funguje to. Bohatý lidi, maj-li si vybrat např. mezi BMW 7, AUDI 8 nebo VW Ph., rozhodně po tom posledně jmenovaným nešáhnou. A vo tom to je. Ty prodeje nekurví kvalita auta, ale hlavně image značky. A to si přátelé nic nepředstírejme, protože "volks" stále je a zůstane spíš "lidový", nežli "luxusní".
Ale jinak jo, dobrý, za CC bych to vyměnil hned :D
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

MDN
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 385
Registrován: 11.08.2010 22:29

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od MDN »

No a právě o tom to je. Já mezi bohatý lidi nepatřím... Těch více jak půl mega rozdíl je pro mě propastný a tak se "spokojím" jen s Phaetonem. Já nechci auto jako A8. K polovině svých zákazníků bych pak ani nemohl přijet. Phaeton - lidový vůz - nikoho neurazí, neohromí... Ale nabízí luxus srovnatelný s A8 a BMW7. Proto si ho také kupuji - když opomenu to, že se mi také líbí. A8 je krásná, ale mám spoustu důvodů a více, proč Phaeton.... A myslím, že lidí jako já je víc..

Kungak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 25.09.2011 21:32

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od Kungak »

MDN píše:
KJirka : Ahoj :) Děkuji za koment. Upřímně ani já si nemyslím, že by byl Phaeton úplně v klidu, stejně jako CCčko... Proč se neprodávají, na tom mám svůj názor. Není to taková masírka jako A8, nebo BMW7. To auto je jiné, zastaralé, nevýrazné a to je právě to, co se mi na něm líbí. Normální člověk auto klidně přehlédne, ale zasvěcený ví.. Neudělá mi ostudu, ani mě nebude zbytečně zviditelňovat. Je také o půl mega levnější a vybavenější. A rozhodně to nebude horší, než CCčko. Já jsem spokojený. Je to prostě takový Passat+ a tak to auto beru. Je pravda, že už jeho technologie jsou trošku Vintage, ale už od mala toužím po Master buildu od Fendera v hodně Vintage stylu.. Tzv, heavy relic.. A tohle auto prostě zastaralé je. Takový, pro mě z dost nepochopitelných důvodů, přežívající mastodont. Váha je totálně děsná - stejně jako absence hliníku, středovej tunel je taky trošku pravěký, ale to je to, co se mi na autě líbí. Když si ho koupím, hned mi nezestárne. Staré už je. A to že se neprodává, mě hodně imponuje - ze stejného důvodu jsme koupili mojí paní MB-R. Není to masovka....

A teď do mě :D


no tak s CC to rozhodně nesrovnávám. Tady jde o to, že se VW pustil do segmentu luxusních vozidel pod jednotným označením s celou modelovou řadou. Podobnou chybu dle mýho soudu udělali právě s CC, kdy mu nechali jméno Passat. Nissan nebo Toyota vstoupili do hoch kategorie s úplně jinou značkou, tedy jako Infiniti a Lexus. Je to sice především o názvech a označeních, ale funguje to. Bohatý lidi, maj-li si vybrat např. mezi BMW 7, AUDI 8 nebo VW Ph., rozhodně po tom posledně jmenovaným nešáhnou. A vo tom to je. Ty prodeje nekurví kvalita auta, ale hlavně image značky. A to si přátelé nic nepředstírejme, protože "volks" stále je a zůstane spíš "lidový", nežli "luxusní".
Ale jinak jo, dobrý, za CC bych to vyměnil hned :D
nemohu souhlasit ani náhodou !
To že nejezdím v A8, S classe nebo BMW7 je podle mne jednoznačná výhoda a největší plus proč jsem si tohle auto koupil.
Phaeton, který je spíše lidový než luxusní ?
Auto, které stojí 100+ kEuro je podle Tebe lidové ?
Auto, které má v nejslabší motorizaci šestiválec TDI 240PS resp 3,6 V6, 280HP je podle Tebe lidové ?
Auto, která má v nabídce dvanáctiválec (v době, kdy druhdy největší výrobce šestiválců na světě - BMW - přechází masově na čtyřválce ) je podle Tebe lidové ?
Auto, které má identický podvozek s Bentley Continental je podle Tebe lidové ?

VW Phaeton je auto z kategorie luxusních limuzín, k lidovkám má velmi daleko.

campagnolo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 01.10.2007 08:55
Bydliště: Prague

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od campagnolo »

MDN píše:Bufik tam už je??? A to bych si pak nastavoval ty intervaly třeba na týden po dnech? Přes RCD/RNS? Jinak za něj chtějí 79,500Kč a to nedám ani náhodou....
Ano je tam plnohodnotny bufik, jen neni naprogramovany jako nezavisle topeni. Je pred prednim levym kolem. Kdybys pod cumak strcil hlavu je tam v krytu dira na vyfuk bufiku.


TV tuner, takže když si koupím nějaký DVD changer s dálkou (Dělá to třeba Alpine), tak si pak budu moct nějak přepínat vstupy na RCD? A má to i výstup? Kdybych nechal vyměnit hlavové opěrky za LCDčkový, respektive do nich nechal vestavět LCDčka, tak že by šel obraz i do nich.... Ale to už bych možná udělal napřímo z toho DVD přehrávače/changeru ten má dva přepínatelné výstupy... Spíš jak bych dostal TV obraz do těch hlavových opěrek....

RCD neznam, ale na RNS je moznost volby AV1 a AV2. Vystup tam bude taky, protoze jinak by se to dopredu nedostalo. Ale jestli normalni nebo CANovy, to netusim.

Hele: http://www.skodateile.cz/index.php?pg=p ... Volkswagen" onclick="window.open(this.href);return false;

Díky moc,

MDN

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od KJirka »

Kundgak: obávám se, žes nepochopil, jak jsem to myslel. Nebo jsem to možná já nenapsal dost jasně.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Kungak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 25.09.2011 21:32

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od Kungak »

to KJirka :

a zbytečně jsem se rozohnil :-)

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Muj novy PHAETON - rady pro koupi, dotazy, poznatky

Příspěvek od KJirka »

ne, to je dobrý. Phaeton bezesporu luxusní kára je. Pouze ta značka VW luxusní představu nevyvolává.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Phaeton“