Tommovo VTS vzpomínkový thread..
Moderátor: Moderátoři
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Tommovo VTS vzpomínkový thread..
Zdravím all, už to je rok a pár dnů co jsem prodal svou VTS a občas si na ni vzpomenu, hlavně když se mi lepí nějakej blb na kufr a tak jsem a při úklidu PC jsem vyhrabal fotky a řekl jsem si že si tu udělám svůj vzpomínkovej projekt , a´t se můžete mrknout co jsem na ni dělal
před Xsarou jsem si rok hrál s R19 Cabrio - sice bych cabro dnes dělal upe jinak ale technicky jsem ho dal do pucu-na začátku byl skoro nepojízdnej vrak.. tady pár fotek pro představu:
Xsaru jsem pořídil začátkem roku 2008 po tom co jsem se svezl v bráchovej Xsaře VTS 16V(tou dobou měl už 2.) původně jsem vybíral mezi Bravo HGT a Xsarou a po svezení v obouch jsem se rozhodl pro francouze
Xsara VTS 16V pochází z legendárního PUGu 306 GTI6, převzala z něho motor , podvozek , ale převodovku bohužel né VTS mělo jen 5st
GTI6
Díky pár technickým vychytávkám z 2litru frantíci dostali bez variabilního časování ventilů 163 PS, vychytaný jsou výfukový svody 4-1 nebo sání s velocity stacks inside na to že se jedná o 14 let starej motor to není špatný
před Xsarou jsem si rok hrál s R19 Cabrio - sice bych cabro dnes dělal upe jinak ale technicky jsem ho dal do pucu-na začátku byl skoro nepojízdnej vrak.. tady pár fotek pro představu:
Xsaru jsem pořídil začátkem roku 2008 po tom co jsem se svezl v bráchovej Xsaře VTS 16V(tou dobou měl už 2.) původně jsem vybíral mezi Bravo HGT a Xsarou a po svezení v obouch jsem se rozhodl pro francouze
Xsara VTS 16V pochází z legendárního PUGu 306 GTI6, převzala z něho motor , podvozek , ale převodovku bohužel né VTS mělo jen 5st
GTI6
Díky pár technickým vychytávkám z 2litru frantíci dostali bez variabilního časování ventilů 163 PS, vychytaný jsou výfukový svody 4-1 nebo sání s velocity stacks inside na to že se jedná o 14 let starej motor to není špatný
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Re: Tommovo VTS vzpomínkový thread..
Fotky od původního majitele, takle ji dovezl z CH v roce 2004
Takle jsem ji přivezl
na nevyvážených kolech, s nahnilou bočnicí, neslícovaným nárazníkem, prasklou mlhovkou, proseděnou siclí, oloupaným lakem,klepajícímy tyčkama stabiku, lehlou spojkou, mrtvou baterkou,prasklým výfukem a tak nějak celkově zanedbanou, táákže hafo práce
na OEM VTS kolech , ale co bylo na autě nejvíc byla sada podspojlerů a prahů od Pakfeifer tuning s homologací za necelých 30 táců
První foto s bráchovou VTS (první byla hezčí, ale sejmul ho nepozorný řidič a kára K.O )
rodiný park
po prvním mytí- stále jsem netušil že se jedná o perleťový lak jak byla barva zašlá
Tou dobou jsem byl finančně dooost dole, new job, na vts jsem si půjčil , tákže jsem dělal LQ opravy, koncový díl jsem použil co brácha vyhodil nechal jsem ho zavařit a přivařit jeden držák, použil jsem rezonátor místo středu..
Před:
porovnání:
hotovej:
Pak jsem nalakoval brzdy(na new kotouče jsem šetřil)
Pak jsem posháněl lepší gumy a cákl OEM kola(3dny práce a náklady cca 900,- i se samolepkama- a jezděj jako zimní do dnes )
Pasování vejfucku
na koncovku jse si vybrousil napis T-EXTREM
lakovanej rošt rezerva
dál jsem léčil drobnosti a dodělával co kde chybělo, nebo nebylo přidělaný, nebo bylo jinak
Pak jsem dostal od bráchy filtr JOM a pustil jsem se do výroby sání
Před
Po
A zvuk s fitrem
http://www.youtube.com/watch?v=QUQf-5iIE8k" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=ocj392mwKKc" onclick="window.open(this.href);return false;
pak jsem vyměnil s bráchou kola moje OEM 15 za jeho R17 Alutec + můj doplatek
První mytí new kol a při leštení kapoty jsem zjistil že má auto perleť
New brzdy Zimmermany + desky FERODO
Výměna brzd + barvičky
před
po
Protože jsem nechtěl přijít o ovládání na volantu použil jsem FM transmitter, a udělal jsem si na něj panel
postupně jsem vyhezkával motor
pak jsem sehnal struny HaR z 205 GTI
kola potřebovala dát do kupy, blížila se zima tak jse vráti z5 OEM struny
jak se blýžila zima tak jsem nachystal pár věcí, včetně zimáků, sehnal jsem opět OEM 15
nachystal jsem si OEM airbox se sportovním filtrem filtrem trochu ztratila zátah ve středních otáčkách
připravil si masku bez znaku
a pak si při chystání zimního nárazníku málem ufikl malíček - 10 stehůůůů
pak jsem se pustil do výměny masky slícování nárazníku, a výměny světel a nalepení mračítek-jel jsem jen 1.rukou
new zimáčky
zimní mytí
tak takle jsem zmákl 1.rok s touhle francouzkou biatch
jarní foto
Pak jsem se s ní zavřel na 4 měsíce do garáže a mákl na ní, až bude trocha času tak zase něco nahážu
Takle jsem ji přivezl
na nevyvážených kolech, s nahnilou bočnicí, neslícovaným nárazníkem, prasklou mlhovkou, proseděnou siclí, oloupaným lakem,klepajícímy tyčkama stabiku, lehlou spojkou, mrtvou baterkou,prasklým výfukem a tak nějak celkově zanedbanou, táákže hafo práce
na OEM VTS kolech , ale co bylo na autě nejvíc byla sada podspojlerů a prahů od Pakfeifer tuning s homologací za necelých 30 táců
První foto s bráchovou VTS (první byla hezčí, ale sejmul ho nepozorný řidič a kára K.O )
rodiný park
po prvním mytí- stále jsem netušil že se jedná o perleťový lak jak byla barva zašlá
Tou dobou jsem byl finančně dooost dole, new job, na vts jsem si půjčil , tákže jsem dělal LQ opravy, koncový díl jsem použil co brácha vyhodil nechal jsem ho zavařit a přivařit jeden držák, použil jsem rezonátor místo středu..
Před:
porovnání:
hotovej:
Pak jsem nalakoval brzdy(na new kotouče jsem šetřil)
Pak jsem posháněl lepší gumy a cákl OEM kola(3dny práce a náklady cca 900,- i se samolepkama- a jezděj jako zimní do dnes )
Pasování vejfucku
na koncovku jse si vybrousil napis T-EXTREM
lakovanej rošt rezerva
dál jsem léčil drobnosti a dodělával co kde chybělo, nebo nebylo přidělaný, nebo bylo jinak
Pak jsem dostal od bráchy filtr JOM a pustil jsem se do výroby sání
Před
Po
A zvuk s fitrem
http://www.youtube.com/watch?v=QUQf-5iIE8k" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=ocj392mwKKc" onclick="window.open(this.href);return false;
pak jsem vyměnil s bráchou kola moje OEM 15 za jeho R17 Alutec + můj doplatek
První mytí new kol a při leštení kapoty jsem zjistil že má auto perleť
New brzdy Zimmermany + desky FERODO
Výměna brzd + barvičky
před
po
Protože jsem nechtěl přijít o ovládání na volantu použil jsem FM transmitter, a udělal jsem si na něj panel
postupně jsem vyhezkával motor
pak jsem sehnal struny HaR z 205 GTI
kola potřebovala dát do kupy, blížila se zima tak jse vráti z5 OEM struny
jak se blýžila zima tak jsem nachystal pár věcí, včetně zimáků, sehnal jsem opět OEM 15
nachystal jsem si OEM airbox se sportovním filtrem filtrem trochu ztratila zátah ve středních otáčkách
připravil si masku bez znaku
a pak si při chystání zimního nárazníku málem ufikl malíček - 10 stehůůůů
pak jsem se pustil do výměny masky slícování nárazníku, a výměny světel a nalepení mračítek-jel jsem jen 1.rukou
new zimáčky
zimní mytí
tak takle jsem zmákl 1.rok s touhle francouzkou biatch
jarní foto
Pak jsem se s ní zavřel na 4 měsíce do garáže a mákl na ní, až bude trocha času tak zase něco nahážu
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
- Klobrcík
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 20.12.2009 12:10
- Bydliště: Plzeň
Re: Tommovo VTS vzpomínkový thread..
hele jak tak koukam tak bych taky chtěl tolik volnýho času abych moh něco dělat na autě ,jinak jak na GIV tak na Xsaře,tak i na R19 si udělal plno práce, klobrc dolů a pěkný vánoce a štastnej novej rok
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Re: Tommovo VTS vzpomínkový thread..
thx pane Kloobrc, víš jak nic jinýho nedělám, práce-garáž-mladá a teď i byt.... někdo chodí do fitka či posilky a já do garáže, na Xsaře byl tohle 1. rok a byla to jen taková rozcvička brzy snad nahááážu jak jsem sní pohnul 2.rok
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
- Klobrcík
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 20.12.2009 12:10
- Bydliště: Plzeň
Re: Tommovo VTS vzpomínkový thread..
no to já mam právě práce, garáž a mladá ale v tej garáži dělam melouchy takže na svoje absolutně neni čas ale do jara chci stihnout abych vyjel v plnej parádě a nemusel se za auto stydět jinak fotky sem naházej ať je na co koukat
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Re: Tommovo VTS vzpomínkový thread..
Hned z jara jsem se pustil do kol, byla to celkem zvěř-začínalo se místama pilníkem bylo to mé 1. leštění, a dělal jsem to molitanovýma kotoučkama ,a na tu bíídu výsledek ušel po vyleštění límců jsem středy lákl do základní stříbrné a zalil saténově matným lakem- s leštěnýma límcena fajn kontrast.., lakovalo se na poctivo i ze zadu, i prostředky a obul do new gum.. + si nechal ozinkovat kolový šrouby + opravil a předělal poniočené středové pokličky..
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Re: Tommovo VTS vzpomínkový thread..
Pak se xsara zavřela do garáže a byla tam skoro 4 měsíce..jak auto nemělo péči od předchozího majitelel, tak ztrácelo postupně sílu- vychozený táhla řazení, vytahaný silentbloky, znovu proprděnej vejfuk, totálně mrtvá spojka,nahnilej bok, oloupanej, lak, prosezená sedačka, a další drobnosti, prostě už potřebovala velkej servis, nebo by z ní byla už mrdka ...
takže to vše se vyměnilo, dělal jsem to doma, dělal jsem v servisu a vím jak to chodí, vše mi šrouboval bratr-spojka , nápravy, silentbloky..je to automechanik, a mrtě šikovnej, takže mi mooooc pomohl a udělal velkej kus skvělej prácetaky jsem se pustil do redukce váhy- vše co šlo jsem vyementáloval(zvolil jsem vrtání, místo abych dané díly vyhodil-nechtěl jsem aby auto vypadalo že je stavěný z řachy a díly co se blbě scháněj chybí ) použil jsem kastlík z PUGa 306gti6 a použil co nejmnší baterku, a i díky lehčímu výfuku a absencí rezerva jsem shodil 70-až 80kg váhy vozu
Taky dostala ruční nátěr spodku a podběhů..+ nějaký ty barvičky jak je můj zvyk jinak skoro vše se bralo origo díly...
takže asi tak :
Vtěhle podmínkách brácha s mou malou pomocí vytáhl převodovku
Dárce orgánu co se zničily a nebylo potřeba nové
odstíněný sání
zrepasovanej zámek
rozpěra z GIII
po úpravě sedla na Xsaru
totálně mrtvej silentblok
tlumiče K.O
new coilovers TATECHNIX
zrepasovaný polovosy
nátěr spodku
podlepená ECU, aby nehrkala- malej nešvar VTS
nátěr spodku
tepelnej štít ke svodům- vyleštěnej
opravený přilepení prahů
léčení bolístek- 10 nátěrů rezožroutem a broušení až do hladkého plechu+ antikorozní nátěry v 5ti vrstvách, pak tmelení
sundávání spojleru-byl ještě podlepenej, prácička na celé dopo
příítulka pomáhala
takže to vše se vyměnilo, dělal jsem to doma, dělal jsem v servisu a vím jak to chodí, vše mi šrouboval bratr-spojka , nápravy, silentbloky..je to automechanik, a mrtě šikovnej, takže mi mooooc pomohl a udělal velkej kus skvělej prácetaky jsem se pustil do redukce váhy- vše co šlo jsem vyementáloval(zvolil jsem vrtání, místo abych dané díly vyhodil-nechtěl jsem aby auto vypadalo že je stavěný z řachy a díly co se blbě scháněj chybí ) použil jsem kastlík z PUGa 306gti6 a použil co nejmnší baterku, a i díky lehčímu výfuku a absencí rezerva jsem shodil 70-až 80kg váhy vozu
Taky dostala ruční nátěr spodku a podběhů..+ nějaký ty barvičky jak je můj zvyk jinak skoro vše se bralo origo díly...
takže asi tak :
Vtěhle podmínkách brácha s mou malou pomocí vytáhl převodovku
Dárce orgánu co se zničily a nebylo potřeba nové
odstíněný sání
zrepasovanej zámek
rozpěra z GIII
po úpravě sedla na Xsaru
totálně mrtvej silentblok
tlumiče K.O
new coilovers TATECHNIX
zrepasovaný polovosy
nátěr spodku
podlepená ECU, aby nehrkala- malej nešvar VTS
nátěr spodku
tepelnej štít ke svodům- vyleštěnej
opravený přilepení prahů
léčení bolístek- 10 nátěrů rezožroutem a broušení až do hladkého plechu+ antikorozní nátěry v 5ti vrstvách, pak tmelení
sundávání spojleru-byl ještě podlepenej, prácička na celé dopo
příítulka pomáhala
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Re: Tommovo VTS vzpomínkový thread..
Taky sme spíchly výfuk- nejprve jsem sundal svody-na půl dne práce-možná to taky bylo míma rukama , ale fakt gynekologie chtěl jsem výfuk s co nejmíň záhybama, co nejrychlejší odvod spalin, aby dal mojí bagetě co nejvíc sííly
Svod jsem vybrousil ze vntř co nejlíp to šlo, opatřil Thermotecem, udělaly sme de-cat pipe s rezonátorem, střeďák pryč a do zadu Powerflow tlumič se silencerem, aby se stím dalo denně jezdit tenhle výfuk shodil hmotnost o 21kg jen kat měl 13.5kg
nabodoval mi ho na autě brácha a svařil známej..
Svod jsem vybrousil ze vntř co nejlíp to šlo, opatřil Thermotecem, udělaly sme de-cat pipe s rezonátorem, střeďák pryč a do zadu Powerflow tlumič se silencerem, aby se stím dalo denně jezdit tenhle výfuk shodil hmotnost o 21kg jen kat měl 13.5kg
nabodoval mi ho na autě brácha a svařil známej..
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Re: Tommovo VTS vzpomínkový thread..
taky jsem předělal kryt chladičovky, jelikož jsem se vrátil k původnímu sání s rezonanční komorou,a šmorchl hozenej za masku byl origo funkční tak na 30% , vyřízl jsem kus krytu a valminoval jsem tam plně funkční kapsu, pak trocha toho ementalování, a lak, šablonu na šachovnici jsem lepil 3 hodiny
blikny v barvě vozu
starej nárazník byl poslepovanej na prasáka, tak jsem sehnal jinej , předělal na něj spojler a taky odlehčil, i s spojlerem jsem se dostal na váhu nižší než původní kousek bez spojleru
zadní a spojler taky tak
Fogy
Po
fake karbon folie proti šutrům
pořídil jsem OEM VTS skurové kanapky přítulka vycídila
plast pod motor- bez tlumení lehčí o skoro 3kg
bych nebyl já
předělal jsem kastlík na new transmitter a taky odvrtal
prostě blbůstky
a vypalovaní svodů s thermotecem
http://www.youtube.com/watch?v=uD0rEN4rkY0" onclick="window.open(this.href);return false;
a odpočívající bro
btw. v pozadí to samé auto co je na začátku na fotkách s mojím VTS
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Re: Tommovo VTS vzpomínkový thread..
po 4 měsících venku
a hurá do lakovny
Lakýra mě o 2 týdny zdržel
nalakováno
komplet nárazník
opravený bok
opravovaná místa jsem ještě jedno vylil
zase fake karbon
původní loga
jsem nahradil zakázkovíma
ustrojený interier a exterier, bez nárazníku, v předu, už jen nazout letní 17
moje oblíbený foto, takle jsem frčel na geometrii
zadní světla jsem měl přejetý odstínem kastle, ale nezdálo se mi to tak jsem je předělal, na :
maskování:
výsledek- odstím kastle ale zachována 100% funkčnost, hlavně u blinkrů
a hurá do lakovny
Lakýra mě o 2 týdny zdržel
nalakováno
komplet nárazník
opravený bok
opravovaná místa jsem ještě jedno vylil
zase fake karbon
původní loga
jsem nahradil zakázkovíma
ustrojený interier a exterier, bez nárazníku, v předu, už jen nazout letní 17
moje oblíbený foto, takle jsem frčel na geometrii
zadní světla jsem měl přejetý odstínem kastle, ale nezdálo se mi to tak jsem je předělal, na :
maskování:
výsledek- odstím kastle ale zachována 100% funkčnost, hlavně u blinkrů
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Re: Tommovo VTS vzpomínkový thread..
pár detajlů přejetech alu magicem
montáž pedálů SPEEDPRO-malinko upravenejch
klasika
ručně vystříhaný stickers
broušení nápisů do skla by jáá
ve francouštině-nízká a hlučná
jeď nebo chcípni děvko
srovnání
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Re: Tommovo VTS vzpomínkový thread..
a takle jsem si odjezdil necelý 3 měsíce
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Re: Tommovo VTS vzpomínkový thread..
http://www.youtube.com/watch?v=NfaIvCzwBP8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Y4mmNZlFStY" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=L6JPvVIuLU4" onclick="window.open(this.href);return false;
pak už zase na zimáky
A za měsíc prodáno
Takle šla do světa
Ták tohle jsou 2 roky mého snažení, pak jsem si koupi GIV stím že bude normální auto, a že sní NIC nebudu dělat
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
- Dundee12
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 19.08.2008 00:34
- Bydliště: Praha...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tommovo VTS vzpomínkový thread..
nadhernej projekt, jak Xsara tak GIV, obdivuju te... jenom malej dotaz, proc si tu krasku na ktery si nechal tolik usili, potu a urcite i financi prodal..??
Love or Hate...
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Re: Tommovo VTS vzpomínkový thread..
moc díky...no prostě jsem měl pocit že bych si měl pořídit normálnější auto, a myslel jsem že se na to vykašlu a už se v tom nebudu hrabat , no a taky na ježdění 10km do práce, zbytečný tahat 2litra, a 3dv je nepraktickej a bla,bla,bla.. ale to bych asi nebyl já takže GIV se vyvyjí, tak jak se vyvyjí...
jj peněz do Xsary taky doost zahučelo- koupil jsem ji za 78tis a co sme s mladou zhruba počítali tak do ní minimálně 70tis padlo a pustil jsem ji za 89tis + litr slivovice (v době kdy se dali sehnat VTS za 40tis)..
jj peněz do Xsary taky doost zahučelo- koupil jsem ji za 78tis a co sme s mladou zhruba počítali tak do ní minimálně 70tis padlo a pustil jsem ji za 89tis + litr slivovice (v době kdy se dali sehnat VTS za 40tis)..
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i