Zdravím všechny, potřeboval bych poradit, od
přítelkyně máma si hodlá pořídit náhradu za
letitého fakánka. Zamlouvá se jí Fabia II,
jezdí krátké trasy do 6km, takže volba padla
na benzin. Jaký benzínový motor vybrat?
Nejlíp možno nějakýho mezka bez turba,
prostě nenáročný motor co se týče udržby.
Mělo by to mít najeto kolem 60tis a rok (co
nejnovější) takže tak 2009-2010, cenový limit
je kolem 120-130tis. Co byste doporučily? Je
lepší shánět u soudruhů turků v DE? Případně
poprosím kontakt na někoho kdo se zabývá
dovozem a stručný popis co to obnáší. Mám
zkušenosti spíš s koncernovýma nafťákama
do roku 2004 tak se ptám. Děkuji předem. S
pozdravem Martin
Fabia II vyběr
Moderátor: Moderátoři
- mcooler
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 03.08.2009 17:47
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Fabia II vyběr
Now: Volkswagen Golf IV Variant TDI PD 85kw 4Motion Previous: Seat Ibiza 6K TDI AFN, chip 100kw
- JOSEF-1
- Závodník
- Příspěvky: 521
- Registrován: 28.08.2011 17:15
- Bydliště: Sevwer
Re: Fabia II vyběr
Ahoj, myslím že HTP poslouží skvěle
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia II vyběr
Ne, ten motor bych asi nikomu nedoporučil. Respektive jo, pokud by měl najeto do 30t km, výměnu olejů max. po 10t km, znát kompletní servisní historii a vědět kdo s tím jezdil a hlavně jak...
Já bych vsadil na jistotu a šel do 1.4
Já bych vsadil na jistotu a šel do 1.4
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- mcooler
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 03.08.2009 17:47
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia II vyběr
Díky za názor, i v té dvojkové Fábii stojí za nic?
Now: Volkswagen Golf IV Variant TDI PD 85kw 4Motion Previous: Seat Ibiza 6K TDI AFN, chip 100kw
- JOSEF-1
- Závodník
- Příspěvky: 521
- Registrován: 28.08.2011 17:15
- Bydliště: Sevwer
Re: Fabia II vyběr
Co sme měli fábku jedničkovou tak měla najeto 170 tis. a HTP šlapalo pěkně Nesmíš to srovnávat s VR6 a TDI
Pro ženskou v pohodě A nebo 1.2 TSI ale to není moc dobrý na kratký trasy.... jezdil sem s tím po městě za 13 l/100km
Nevim, nebal bych se toho.
Pro ženskou v pohodě A nebo 1.2 TSI ale to není moc dobrý na kratký trasy.... jezdil sem s tím po městě za 13 l/100km
Nevim, nebal bych se toho.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia II vyběr
Nevim jestli to za to stojí, známej má HTP od novoty, v současnosti najeto kolem 100t a má na jednom válci nízkej tlak. Servis pravidelnej, do nějakejch 70t s tim jezdila jeho žena, řekl bych s lehce agresivnějším stylem jízdy, ale ne moc daleko od „průměrný ženský jízdy“ Je zase ale pravda, že jezdila do Německa za dcerou dálnice 130-140, takže to se taky dost projevilo... Je jedno jestli je to HTP v jedničkový nebo ve dvojkový fabii, jedinej rozdíl je ve výkonu (technika se nemění, slabší je 6v, silnější 12v s EGR) a ještě má filtrbox ne nad motorem, ale klasicky na boku jako normální auta - akorát jde do motoru studenější vzduch.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- matesg2
- VWjunior
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 05.03.2009 14:56
- Bydliště: Vyškov
Re: Fabia II vyběr
otec ma roomstera od novyho auta a je s tim spokojenej jako prase
r.v.07 1.2 htp 51kw najeto cca 130tkm a bez problemu jedinej problem kterej to vyhodilo tak minulej rok lambda sondu tak sem koupil novou vyměnil a nepomohlo -> byl to přetrženej drat :/
a jezdi s tim taky couračky po městě vesměs tak 2-4 km vypne a pak zase 2-4km a třeba 10x denně. při spotřebě cca 6-7l.
občas někam na vylet s mati ale po dalnici tak 120. ono když jedeš 130-140 tak už je to celkem dost vytočeny a dostava to celkem zahul
r.v.07 1.2 htp 51kw najeto cca 130tkm a bez problemu jedinej problem kterej to vyhodilo tak minulej rok lambda sondu tak sem koupil novou vyměnil a nepomohlo -> byl to přetrženej drat :/
a jezdi s tim taky couračky po městě vesměs tak 2-4 km vypne a pak zase 2-4km a třeba 10x denně. při spotřebě cca 6-7l.
občas někam na vylet s mati ale po dalnici tak 120. ono když jedeš 130-140 tak už je to celkem dost vytočeny a dostava to celkem zahul
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia II vyběr
6-7? nemůžu se dostat pod 10/100kmh!!!! ve městě i na dálnici. 130 je maximální ryhclost, víc už to kňučí.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia II vyběr
s tím musíš totiž umět jezdit - pocitově a posluchově... můžeš jet svižně a za málo a nebo pomalu a za hodně. U tohodle motoru má práce s plynem obzvláště velkou roli
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club