ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
Moderátor: Moderátoři
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
Jakmile dám do pucu XRko,jdu do toho
To bylo samozřejmě myšleno jako inspirace. Ale vidím,že si rád rejpneš
Ale sledoval jsem tu u Luboshe víc projektů a mám pocit,že to v sérii nezůstane
To bylo samozřejmě myšleno jako inspirace. Ale vidím,že si rád rejpneš
Ale sledoval jsem tu u Luboshe víc projektů a mám pocit,že to v sérii nezůstane
Naposledy upravil(a) skacel99 dne 12.05.2016 16:53, celkem upraveno 1 x.
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
-
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 02.03.2012 13:11
- Bydliště: Beroun
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
Každopádně zajímavej počin,
ale já jí určitě nechám jako to, co byla vyrobená, tedy velký odolný enduro na cestování.
Samozřejmě úpravy / vylepšení budou, teď jí mám na servisu u kámoše, filtry, oleje, brzdovka, brzdy, řetězovka atp.
ale já jí určitě nechám jako to, co byla vyrobená, tedy velký odolný enduro na cestování.
Samozřejmě úpravy / vylepšení budou, teď jí mám na servisu u kámoše, filtry, oleje, brzdovka, brzdy, řetězovka atp.
VW Cross Touran 2.0 TDi 103 kW (2014)
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
-
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 02.03.2012 13:11
- Bydliště: Beroun
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
Budíky evo.II ...
VW Cross Touran 2.0 TDi 103 kW (2014)
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
- Pipa95
- Závodník
- Příspěvky: 684
- Registrován: 18.08.2012 22:35
- Bydliště: Morava
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
Za me teda zajimavy, cerny budiky sou nuda, ale asi bych do toho nesel, bude to moc rvat.
EX: GIV TDI Highline S764, 149ps, 315nm by TDIFUN ...
NOW: BMW E92 335i MT, M4 370mm brakes, KW V3 suspension, VRSF inlets, Wagner downpipes + IC ... 400+hp club
NOW: BMW E92 335i MT, M4 370mm brakes, KW V3 suspension, VRSF inlets, Wagner downpipes + IC ... 400+hp club
-
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 02.03.2012 13:11
- Bydliště: Beroun
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
Zítra vyfotím jak to vypadá v černý palubce. Myslím ale, že to neřve vůbec, jelikož právě okolní černá a taky fakt, že jsou budíky pod kapličkou je opticky dost ztmaví. Origo to má třeba Galaxy ze který jsem si bral ručičky ...
Jinak dotaz ohledně vstřiků z 81 kW rotačky.
Když mám AGRko čiplý a dám vstřiky z 81 kW bude výkonovej nárůst ? Četl jsem už pár témat, že se liší i vstřiky dle kódu motoru u 81 tek (otevírací tlaky). Samozřejmě nechci a taky nečekám žádnej extrém alá "+50 koní pyčo" ...
Jde mi o to, jaký nejlepší vstřiky tam dát a jestli je pak potřeba na přečipování, nebo to pojede dobře s tím, že bude třeba jen lehce víc kouřit než nastoupí turbo. (mám turbo bez VNT).
Jinak dotaz ohledně vstřiků z 81 kW rotačky.
Když mám AGRko čiplý a dám vstřiky z 81 kW bude výkonovej nárůst ? Četl jsem už pár témat, že se liší i vstřiky dle kódu motoru u 81 tek (otevírací tlaky). Samozřejmě nechci a taky nečekám žádnej extrém alá "+50 koní pyčo" ...
Jde mi o to, jaký nejlepší vstřiky tam dát a jestli je pak potřeba na přečipování, nebo to pojede dobře s tím, že bude třeba jen lehce víc kouřit než nastoupí turbo. (mám turbo bez VNT).
VW Cross Touran 2.0 TDi 103 kW (2014)
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
-
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 02.03.2012 13:11
- Bydliště: Beroun
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
Tak tady pro představu, jak to vypadá ...
Mě se to líbí, je to takový "jiný" ...
Mě se to líbí, je to takový "jiný" ...
VW Cross Touran 2.0 TDi 103 kW (2014)
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
- Pipa95
- Závodník
- Příspěvky: 684
- Registrován: 18.08.2012 22:35
- Bydliště: Morava
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
K tem vstrikum... Teoreticky by narust mel byt, protoze tam pujde vic nafty, ale prubeh nebude zrovna idealni. Urcite bych to nechal sladit, pak je z toho docela raketa. Jinak lepsi jsou z AFNka, protoze maji vetsi prutok, kdezto ASV jsou Euro 3 a maj vetsi oteviraci tlak. A pak mas S764 z T4 a ty mam treba ja.
EX: GIV TDI Highline S764, 149ps, 315nm by TDIFUN ...
NOW: BMW E92 335i MT, M4 370mm brakes, KW V3 suspension, VRSF inlets, Wagner downpipes + IC ... 400+hp club
NOW: BMW E92 335i MT, M4 370mm brakes, KW V3 suspension, VRSF inlets, Wagner downpipes + IC ... 400+hp club
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
nerek bych ze to nejak zvlast ovlivni prubeh ten zustane dost podobnej ale bude mu to hulit a palubak mu bude spatne ukazovat spotrebu
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
-
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 02.03.2012 13:11
- Bydliště: Beroun
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
Hmm,
no, palubák mi ukazuje nesmysly už teď, jen s čipem, kdy je reál zhruba o litr / litr a půl vejš. Mám ještě EGR a katík mimo.
Trocha kouře by nevadila (než nafouká šneček), ale nechci už žádnou extrémní dýmovnici, z toho už jsem vyrostl, viz. video když jsem byl ještě mladej a nevycválanej ...
Rozhodně se do budoucna nechystám ani měnit obtok za podtlak, dávat větší cooler, hlavu čerpadla apod. Pro mě v podstatě zbytečný, nějaký větší zásahy ... Octa jezdí velmi pěkně, motor má reálnejch 280k a je v supr kondici. Závoďáka vážně nečekám. Jen mě napadlo, že sem někde po fórech četl, že vstřiky z 81 do 66 udělají dost parády ... Tak zas proč ne ?
Mrknu teda po vstřicích z AFNka. Liší se tedy pouze Eurem (2 vs. 3) přesněji otevíracím tlakem, jestli to dobře chápu. Předpokládám, že vstřik jako takovej od sebe (okem) nerozeznám, liší se jen špičkama a tak je možný, že koupím nějaký "šity" vydávaný za AFN aby to ve finále nebyl krok k horšímu.
O 764kách jsem četl, ale tam to chce už VNT turbo, ideálně cooler / 11-12 mm hlavu čerpadla atd.
btw. Jestli jsou samotný těla vstřiků stejný, je možný přehodit jen "špičky" z 81 tkovýho do 66 kovýho těla ? Nikdy jsem se detailněji o vstřiky, koncernový, jako takový nezajímal, tak se případně omlouvám za neznalost ... Že bych koupil případně nový.
no, palubák mi ukazuje nesmysly už teď, jen s čipem, kdy je reál zhruba o litr / litr a půl vejš. Mám ještě EGR a katík mimo.
Trocha kouře by nevadila (než nafouká šneček), ale nechci už žádnou extrémní dýmovnici, z toho už jsem vyrostl, viz. video když jsem byl ještě mladej a nevycválanej ...
Rozhodně se do budoucna nechystám ani měnit obtok za podtlak, dávat větší cooler, hlavu čerpadla apod. Pro mě v podstatě zbytečný, nějaký větší zásahy ... Octa jezdí velmi pěkně, motor má reálnejch 280k a je v supr kondici. Závoďáka vážně nečekám. Jen mě napadlo, že sem někde po fórech četl, že vstřiky z 81 do 66 udělají dost parády ... Tak zas proč ne ?
Mrknu teda po vstřicích z AFNka. Liší se tedy pouze Eurem (2 vs. 3) přesněji otevíracím tlakem, jestli to dobře chápu. Předpokládám, že vstřik jako takovej od sebe (okem) nerozeznám, liší se jen špičkama a tak je možný, že koupím nějaký "šity" vydávaný za AFN aby to ve finále nebyl krok k horšímu.
O 764kách jsem četl, ale tam to chce už VNT turbo, ideálně cooler / 11-12 mm hlavu čerpadla atd.
btw. Jestli jsou samotný těla vstřiků stejný, je možný přehodit jen "špičky" z 81 tkovýho do 66 kovýho těla ? Nikdy jsem se detailněji o vstřiky, koncernový, jako takový nezajímal, tak se případně omlouvám za neznalost ... Že bych koupil případně nový.
VW Cross Touran 2.0 TDi 103 kW (2014)
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
Nevím,jak je to u těchto novejších motorů. Ale dával jsem kdysi na GIII s motorem 1Z 66 kw vstřiky z AFN + zaslepený EGR a bylo tam bez chipu na brzdě něco okolo 80 kw. Stálo to tehdá asi 2500,- a výsledek byl za ty peníze parádní
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
Jasně že vstřiky z 81 sou sakra znát a když to bude přikrmené tak nic horšího se nepřihodí.
Ani s 2.5 (764) to nijak problém nedělá - osobně sem na konfiguraci motor AHF, turbo AGR, soft 1Z, velký cooler jezdil a nic špatného krom dýmovnice se nedělo, teď je soft poladěný kouřivost je velká ( rozuměj v zátěži a plném nasazení), ale to je daň za obtokové turbo, klidnou jízdou to trochu zakouří ale nic extrémního to není.
Já sem dával vstřiky z toho AHF na Alhambru AFN, mají otevírací tlak vyšší než měly ty původní AFN a to auto jede neskutečně hezky, chod motoru je krásně měkký , žádné klapotání ani nic jiného a hlavně to vůbec nehulí, mám komplet rouru od turba až dozadu průchozí cca. 60mm a nic když tomu nandám tak si nepatrně odfoukne, ale v zrcátku nic není vidět, takže těma vstřikama nic nepokazíš.
Ani s 2.5 (764) to nijak problém nedělá - osobně sem na konfiguraci motor AHF, turbo AGR, soft 1Z, velký cooler jezdil a nic špatného krom dýmovnice se nedělo, teď je soft poladěný kouřivost je velká ( rozuměj v zátěži a plném nasazení), ale to je daň za obtokové turbo, klidnou jízdou to trochu zakouří ale nic extrémního to není.
Já sem dával vstřiky z toho AHF na Alhambru AFN, mají otevírací tlak vyšší než měly ty původní AFN a to auto jede neskutečně hezky, chod motoru je krásně měkký , žádné klapotání ani nic jiného a hlavně to vůbec nehulí, mám komplet rouru od turba až dozadu průchozí cca. 60mm a nic když tomu nandám tak si nepatrně odfoukne, ale v zrcátku nic není vidět, takže těma vstřikama nic nepokazíš.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 02.03.2012 13:11
- Bydliště: Beroun
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
Fajn, tak půjdou do AFN vstřiků a na brzdu doladit soft.
VW Cross Touran 2.0 TDi 103 kW (2014)
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
-
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 02.03.2012 13:11
- Bydliště: Beroun
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
Další detail doma ...
VW Cross Touran 2.0 TDi 103 kW (2014)
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
- Miras 92
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 07.07.2011 19:55
- Bydliště: okres Mělník
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
Kolik za něj chtě? taky jsem nad nima přemejšlej
-
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 02.03.2012 13:11
- Bydliště: Beroun
Re: ex. žluťas Colour Concept - nyní Š. Octavia"RS"
Origo Škoda 950 Kč. Na netu jsou "fejky" za 3-4 kila, ale ty jsem viděl a šílenost. Nejdou pomalu ani nasadit a když už se to povede, tak nedrží, kroutí se a vypadávají.
VW Cross Touran 2.0 TDi 103 kW (2014)
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I
ex VW Passat B5 1.9 TDi variant
ex. VW Golf mk. IV 1.9 TDi - Colour Concept
ex. VW Golf mk. II - GTD
ex. VW Golf mk. I