nedosažena spodní reg. mez plnícího tlaku- chyba 00665 P0299
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 01.05.2010 21:19
nedosažena spodní reg. mez plnícího tlaku- chyba 00665 P0299
Ahoj,
mám VOLKSWAGEN PASSAT 2006>, Motor, 2.0L TDI-PD/125kW Pumpe duse - BMR. Při plném zátahu, většinou do dlouhého kopce přestane turbo táhnout a po pár vteřinách motor spadne do nouzáku. Vyměnili jsme snímač tlaku v sacím potrubí, zkoušeli ventil N75, táhlo k turbu chodí lehce. Co znamená přesně chyba 00665 P0299?
Diagnostika háže tohle:
Regulace plnícího tlaku
00665 P0299 006
Nedosažena spodní regulační mez
Přechodná závada
Diagnostická kontrolka (MIL): nepožadováno
Provozní podmínky pro závadu
Hodnota 1 001 001 108
Hodnota 2 -6.9°C
Hodnota 3 24%%
Hodnota 4 49
Hodnota 5 364 Nm
Hodnota 6 2460 ot./min
Hodnota 7 272.0 Nm
Hodnota 8 86 km/h
JAk postupovat dál? Co znamená přesně chyba 00665 P0299?
mám VOLKSWAGEN PASSAT 2006>, Motor, 2.0L TDI-PD/125kW Pumpe duse - BMR. Při plném zátahu, většinou do dlouhého kopce přestane turbo táhnout a po pár vteřinách motor spadne do nouzáku. Vyměnili jsme snímač tlaku v sacím potrubí, zkoušeli ventil N75, táhlo k turbu chodí lehce. Co znamená přesně chyba 00665 P0299?
Diagnostika háže tohle:
Regulace plnícího tlaku
00665 P0299 006
Nedosažena spodní regulační mez
Přechodná závada
Diagnostická kontrolka (MIL): nepožadováno
Provozní podmínky pro závadu
Hodnota 1 001 001 108
Hodnota 2 -6.9°C
Hodnota 3 24%%
Hodnota 4 49
Hodnota 5 364 Nm
Hodnota 6 2460 ot./min
Hodnota 7 272.0 Nm
Hodnota 8 86 km/h
JAk postupovat dál? Co znamená přesně chyba 00665 P0299?
- seler
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 16.08.2009 22:04
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 11.06.2009 11:36
- Bydliště: Praha
Re: nedosažena spodní reg. mez plnícího tlaku- chyba 00665 P
Regulacni ventil turba...
Skoda Superb Combi r.v 2010 2.0 CR
Passat 1.9 tdi 77kw r.v. 2007 variant
Sharan 1.9 tdi 85kw r.v.2001
Golf IV 1.9 tdi 66kw r.v.1999 automat
Passat 1.9 tdi 77kw r.v. 2007 variant
Sharan 1.9 tdi 85kw r.v.2001
Golf IV 1.9 tdi 66kw r.v.1999 automat
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 01.05.2010 21:19
Re: nedosažena spodní reg. mez plnícího tlaku- chyba 00665 P
Tak mám to (snad) vyřešený, ujeto 1000 km a bez problémů. Nechal jsem vykuchat DPF, kterej už nešel zregenerovat, od té doby to jezdí
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: nedosažena spodní reg. mez plnícího tlaku- chyba 00665 P
no, v takovych pripadech je dobre rovnou vycistit i turbo, protoze pokud si mel opravdu zanesene DPF, tak ta karbonizace bude znatelna i na ceste k DPF. Mozna se k tomu vratis casem.
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 30.11.2010 14:25
Re: nedosažena spodní reg. mez plnícího tlaku- chyba 00665 P
Přidávám svoji zkušenost : ta samá chyba, motor nejde odspodu, padá do nouzaku
Passat Variant 2009 motor 2.0 CR 103kW, typ CBAB najeto 135tis.
Vadná podtlaková regulace, nutná výměna celého turba.
Passat Variant 2009 motor 2.0 CR 103kW, typ CBAB najeto 135tis.
Vadná podtlaková regulace, nutná výměna celého turba.
- Vlastas89
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 16.01.2011 23:53
- Bydliště: Brno
Re: nedosažena spodní reg. mez plnícího tlaku- chyba 00665 P0299
Mám ten stejný problém, taky jsem přesvědčen že to je DPFkem a né turbem, turbo jsem měl měřený a tlačí v pořádku.. Auto jsem měl před více jak měsícem v servise.. Nechal jsem jen tak zjistit, jak je na tom dpf. Zaplnění popílkem bylo 109,9g (dpf se mění, nebo má měnit když je 60g) a úroveň zaplnění sazemi cca 80%, tak mi spustili nucenou regeneraci a byl víc jak měsíc klid, jenže mám cuky po městě, takže se to zase zaplnilo a v jednom kopci "pink" motor do dílny a tato chyba. Jinak koncovka je krásně čistá, takže zatím asi funguje v pořádku, akorát se prostě dobře nezregeneruje díky mé jízdě po městě a + toho popílku tam je hodně.. Jinak kontrolka DPF mi ani jednou nevyskočila, čemuž se divili i v servise... BTW Známý má stejný motor a koncovku úplně černou, ale nejsem si jistej, jestli mu to už někdo neladil(nějaký "čistění" nebo vrtání díry apod.). Budu se ho muset zeptat. Jinak přemýšlím o dpf off, akorát by mi vadilo, pokud by to nějak výrazně smrdělo... Celkem by mě i zajímalo, jak by to jelo bez toho dpfka. Ono je to docela dost poznat, když už je to zaplněný, auto je takový línější a reaguje hůř na plyn, občas když se mi podaří regeneraci projet celkem úspěšně, někde na rovince můžu držet aspoň pár km stálou rychlost a otáčky, tak to pak jede mnohem líp. Takže jestli má někdo motor BMR a může napsat objektivní příspěvek co a jak po DPF off, tak bych byl aspoň já rád..
Passat Variant 2,0 TDI BMR, DPF OFF, Before Bora 1,9 TDI AJM
-
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 13.10.2013 19:12
- Bydliště: Valašská Polanka
Re: nedosažena spodní reg. mez plnícího tlaku- chyba 00665 P0299
Ted řeším to samé,, už nějakou dobu se mi zdálo že se špatně rozjíždí od spodu,,, tyden zpět při předjíždění mi to píplo,,rozsvítila se kontrolka a motor do servisu,, chyba 00665 nedosažena mez,, šel jsem ihned po podtlakovem ventilu ovl turba,,membrána k.o. Ventil mám nový,, tuším asi se musí nastavit na 0,5 až 0,6 Bar..
Passat CC Sport 103kw -EX BMW 535d M 210kw
-
- Řidič
- Příspěvky: 104
- Registrován: 13.05.2008 20:43
Re: nedosažena spodní reg. mez plnícího tlaku- chyba 00665 P0299
Přidávám svoji zkušenost : ta samá chyba, motor nejde odspodu, padá do nouzaku
Passat Variant 2009 motor 2.0 CR 103kW, typ CBAB najeto 135tis.
Vadná podtlaková regulace, nutná výměna celého turba.
tak tohle ti reknou akorat v servise, regulační ventil turba se dá sehnat i v originále od KKK !!! ted jsem ho taky měnil ! ve vw řikaj cele turbo je to kšeft a radí jim to ETKA !!! ale znamy ve VW řika h***o ... jen ventil ne cele turbo !! je to mrdačka ale dá se to a v neoriginalu se to prodava od 3000 do 4000 a origo novek od KKK stojí 4615kč ve VW
Passat Variant 2009 motor 2.0 CR 103kW, typ CBAB najeto 135tis.
Vadná podtlaková regulace, nutná výměna celého turba.
tak tohle ti reknou akorat v servise, regulační ventil turba se dá sehnat i v originále od KKK !!! ted jsem ho taky měnil ! ve vw řikaj cele turbo je to kšeft a radí jim to ETKA !!! ale znamy ve VW řika h***o ... jen ventil ne cele turbo !! je to mrdačka ale dá se to a v neoriginalu se to prodava od 3000 do 4000 a origo novek od KKK stojí 4615kč ve VW
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: nedosažena spodní reg. mez plnícího tlaku- chyba 00665 P0299
to isté som riešil ja (CR,2008,103kW) ale moja turbínka mala na pôvodnom ventile 395000 dá sa zohnať vo VW za 185€, lacnejšie za 164€ ale aj za 144€ a to hovorím o origináloch. Potom to už dať len niekomu kto to vie nastaviť, cena za nastavenie sa pohybuje od 30€, podľa mechanika Autíčko zasa krásne ťahá najjednoduchšie či to robí práve táto regulácia zistíte keď zoberiete striekačku alebo aj ústami vytvoríte podtlak v banke na reguláciu, keď sajete ústami dojdete do medze kedy by ste nemali viac vedieť potiahnuť, ak je poškodená ťaháte do blba a nič, pri tom ťahaní podtlakom by sa malo vysúvať tiahelko čo ovláda naklápanie lopatiek turba. Alebo potom spraviť logy turba, mne tlačilo o 1000menej ako je požadovaný tlak. Postup na logovanie bol ak si dobre pamätám, 01- motor, a v meraných hodnotách sa sledovali kanál 1,10,11 tuším (ak sa mýlim opravte ma) to logovalo aj váhu vzduchu zároveň, tlak v turbíne požadovaný a dosiahnutý. Log sa robil na štvorke od 1500 otáčok pedál na podlahu až do 4000otáčok. A v logu ste potom krásne videli koľko turbo tlačí a koľko má dávať
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 41
- Registrován: 04.04.2016 18:51
Re: nedosažena spodní reg. mez plnícího tlaku- chyba 00665 P0299
vymena celeho turba je nesmysl!!
presne jak rika TadyAnonym je to pouze kseft pro servisy..El. regulace je samostatne k sehnani a neni ani potreba demontaz turba..regulace se vymeni a pres VAG nastavit min a max hodnoty. cca 15 00 km bez problemu.
presne jak rika TadyAnonym je to pouze kseft pro servisy..El. regulace je samostatne k sehnani a neni ani potreba demontaz turba..regulace se vymeni a pres VAG nastavit min a max hodnoty. cca 15 00 km bez problemu.
-
- Řidič
- Příspěvky: 104
- Registrován: 13.05.2008 20:43
Re: nedosažena spodní reg. mez plnícího tlaku- chyba 00665 P0299
ja jsem to zase tak jednoduché neměl, musel jsme to zkoušet a zkoušet... mez byla ve VAGU ok ale ve skutečnosti třeba turbo táhlo až moc do smrti a nebo vůbec .. pořád mi to házelo chybu a chybu .. tak jsem šel pokus omyl ... samo sebou s VAGEM v ruce abych to nepřeháněl, ale opravdu o čtvrt závitu ( přístup úplně na h***o ) a turbo se mohlo zbláznit .. . už jsem byl zoufalé ale nakonec se podařilo a vím na 100% že to funguje do dnes paní co si auto koupila tak mi občas volá co má dělat a tak takže zkoušet a zkoušet a zkoušet
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 10.07.2018 14:48
Re: nedosažena spodní reg. mez plnícího tlaku- chyba 00665 P0299
zdravim..mam podobny problem, robil som logy kanaly 1, 3, 11 a tlaky vyzeraju byt vselijake. Prikladam link, vedel by niekto povedat ci je to vadna regulacia turba podla tych tlakov?
https://moja.uschovna.zoznam.sk/link/8e ... gn=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
https://moja.uschovna.zoznam.sk/link/8e ... gn=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;