Car Garantie je samostatná společnost, která se zabývá pojištěním nových a ojetých vozidel proti vzniklým závadám atd.: http://www.cargarantie.com/index_nation ... Country=cz" onclick="window.open(this.href);return false;lukasko144 píše:V akej poistovni mas Car Garantie ??Sullaco píše:Bylo mi sice divné, že to záleží jen na servisu, a tak jsem se ještě zeptal s tím, že hlavní slovo má snad automobilka, hlavně u tohodle problému s čerpadly, kterých je nepočítaně, jako odpověď mi přišlo to samé, asi tam u počítače sedí robot. A tak jsem se zájmem čekal co na to v servisu. Odpoledne volali, že to plně hradí na kulanci a zbytek půjde z mého pojištění proti závadám Car Garantie, které jsem uzavřel při koupi auta. Sice nevím, co přesně půjde z tohoto pojištění, protože očekávám, že komplet by to mělo být snad na tu kulanci. Každopádně dám vědět, až budu mít v ruce fakturu a auto doma.
Edit: Tak auto už je doma, faktury přikládám k nahlédnutí. Vyzpovídal jsem ještě jednou mechanika a prý tento problém skutečně není v čerpadlech samotných, ale ve špatně těsnících těsnění vstřikovačů, a to díky špatně utažených šroubů již z výroby. Prý jak se tamtudy vrací zpět nafta do čerpadla, tak díky netěsnosti sebou bere saze a jiné nečistoty a pak se díky tomu zadře čerpadlo a zanese filtr. Prý už tam měli nazpět několik lidí, co si čerpadlo vyměnili za nové, ale těsnění u vstřikovačů nevyměnili, a čerpadlo se jim zadřelo znovu. Potud slova servisu. Co mě ale překlvapilo bylo to, že kulance kryla pouze a jen čerpadlo samotné, práci na jeho výměnu už nikoliv. Stejně tak kulance nekryla výměnu těch šroubů, těsnění a práci s tím spojenou. Sice to nechápu, když je to tedy příčinou závady, ale platí to za mne pojišťovna , a tak jsem se tedy nehádal. Takže tak, doufám, že mám od tohodle už pokoj a doufám, že tohle někomu v budoucnu pomůže.
PS: na té první faktuře je cena za čerpadlo 0,- Kč, neboť to jistila ta kulance, jinak prý stojí kolem 7 tisíc.