A zase to čerpadlo

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sullaco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sever Čech...

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od Sullaco »

lukasko144 píše:
Sullaco píše:Bylo mi sice divné, že to záleží jen na servisu, a tak jsem se ještě zeptal s tím, že hlavní slovo má snad automobilka, hlavně u tohodle problému s čerpadly, kterých je nepočítaně, jako odpověď mi přišlo to samé, asi tam u počítače sedí robot. A tak jsem se zájmem čekal co na to v servisu. Odpoledne volali, že to plně hradí na kulanci a zbytek půjde z mého pojištění proti závadám Car Garantie, které jsem uzavřel při koupi auta. Sice nevím, co přesně půjde z tohoto pojištění, protože očekávám, že komplet by to mělo být snad na tu kulanci. Každopádně dám vědět, až budu mít v ruce fakturu a auto doma.
V akej poistovni mas Car Garantie ??
Car Garantie je samostatná společnost, která se zabývá pojištěním nových a ojetých vozidel proti vzniklým závadám atd.: http://www.cargarantie.com/index_nation ... Country=cz" onclick="window.open(this.href);return false;


Edit: Tak auto už je doma, faktury přikládám k nahlédnutí. Vyzpovídal jsem ještě jednou mechanika a prý tento problém skutečně není v čerpadlech samotných, ale ve špatně těsnících těsnění vstřikovačů, a to díky špatně utažených šroubů již z výroby. Prý jak se tamtudy vrací zpět nafta do čerpadla, tak díky netěsnosti sebou bere saze a jiné nečistoty a pak se díky tomu zadře čerpadlo a zanese filtr. Prý už tam měli nazpět několik lidí, co si čerpadlo vyměnili za nové, ale těsnění u vstřikovačů nevyměnili, a čerpadlo se jim zadřelo znovu. Potud slova servisu. Co mě ale překlvapilo bylo to, že kulance kryla pouze a jen čerpadlo samotné, práci na jeho výměnu už nikoliv. Stejně tak kulance nekryla výměnu těch šroubů, těsnění a práci s tím spojenou. Sice to nechápu, když je to tedy příčinou závady, ale platí to za mne pojišťovna , a tak jsem se tedy nehádal. Takže tak, doufám, že mám od tohodle už pokoj a doufám, že tohle někomu v budoucnu pomůže. :?

PS: na té první faktuře je cena za čerpadlo 0,- Kč, neboť to jistila ta kulance, jinak prý stojí kolem 7 tisíc.
Přílohy
FA.jpg
FA3.jpg
Naposledy upravil(a) Sullaco dne 20.01.2010 20:49, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Smejcidlo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 15.10.2009 12:31

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od Smejcidlo »

Smejcidlo píše:Chlapi, ještě jsem hledal, asi zřejmě ne moc pořádně... :oops: , kde tady na fóru je ten návod na palivové čerpadlo, jeho demontáž, aby se dala eventurlně odzkoušet jeho funkčnost... Díky moc...
Vyřešeno, přes diagnostiku to bylo třeba odvzdušnit... :oops:

orthiva
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 16.05.2009 16:57

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od orthiva »

Zdravim vsetkych, na fore som sa docital, ze krab13 (alebo vwjunior) mal uplne ten isty problem ako ja:
prvy krat zaciatkom decembra bola zena s passatom na jazde cca 100 km. Prvy krat v roku mrzlo, asi -6°C. Po prichode domov odstavila auto. O nejaky cas ho chcela preparkovat do garaze a uz nenastartovala. Prisiel chalan zo servisu, startoval dlhsie, passat chytil na 3 valce, potom normalne. On ze treba vymenit palivovy filter. Stalo sa.
Druhy krat tento pondelok ja som isiel cca 120 km. Po prichode domov bolo cca -8°C a v nadrzi nafta niekde okolo rezervy, lebo dojazd pisalo 100 km. Spomenul som si, ze aj zena mala presne rovnaky dojazd aj vonkajsiu teplotu. Vecer som chcel ist pre zenu do prace a nenastartoval som. Tak som trochu potrapil starter passat chytil, isiel som hned natankovat a pridal som aj castrol clean-nieco- prisada do nafty. Po natankovani jazdi v pohode.
A teraz moja otazka: krab13 popisoval podobne symptomy a ze v servise len doliali naftu a bolo po parade. Passat funguje? Ja som si po tomto druhom pripade myslel, ze to bude palivove cerpadlo v nadrzi, ale ak je tam dostatocna hladina paliva, passat fuguje. Aku mate skusenost?
P.S. bezne tankujem nadrz vzdy do plna, pri cca 1/4 idem na cerpacku dotankovat. Pripady ako popisujem, ze mi ukazuje dojazd cca 100 km su u mna skor vynimkou.

brazilec30
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 18.01.2010 22:06

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od brazilec30 »

Ahoj chlapi,
pro všechny co jim odejde čerpadlo: mám 2.0 tdi 103 kW DSG, autu se z a jízdy zastavil motor a už nešel nastartovat, odtah na tyči do servisu kde konstatovali, že odešlo palivové čerpadlo v nádrži, cena nového 6800 kč. Auto je původně z Německa, najeto mám 180 tis. km a pravidelné servisy ve volkswagenu. Na můj dotaz na kulanci ( nejsem si jist zda by to nabídli sami ) mi prověřili servisní historii a uznali 100% ceny materiálu. Takže výsledek odtah zadara byl to kámoš, nové čerpadlo 0 kč platí volkswagen, práce 700 kč a 2 dny bez auta to bylo nejhorší :) .
Tak se mějte a zlomte vaz.

Uživatelský avatar
Sullaco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sever Čech...

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od Sullaco »

A vyměnili ti těsnící gumičky pod vstřiky?

Uživatelský avatar
pb01
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 19.05.2009 08:50
Bydliště: Bratislava

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od pb01 »

Smejcidlo píše:
Smejcidlo píše:Chlapi, ještě jsem hledal, asi zřejmě ne moc pořádně... :oops: , kde tady na fóru je ten návod na palivové čerpadlo, jeho demontáž, aby se dala eventurlně odzkoušet jeho funkčnost... Díky moc...
Vyřešeno, přes diagnostiku to bylo třeba odvzdušnit... :oops:
Ahoj
ako si to odvzdusnil?
Mam rovnaky problem auto mi nejde nastatrovat... Sice uz mam vybrane cerpadlo a cakam na nove, ale predsa by ma zaujimalo ako sa to odvzdusnuje.

dik
VW Passat Highline 2.0 TDI, 190k, 2015, DSG

Uživatelský avatar
Smejcidlo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 15.10.2009 12:31

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od Smejcidlo »

Dělal mi to známý elektřikář - přes VAG postupně celý okruh odvzdušnil a potom při startu bylo potřeba stříknout takovu směs na startování (třeba od Sonaxu) přímo do sání... Pak to chytlo na první otočení...

Uživatelský avatar
pb01
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 19.05.2009 08:50
Bydliště: Bratislava

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od pb01 »

Tak jedno rano som uz nenastartoval. Podarilo sa mi asi na 10 krat nastartovat ale po chvili to zhaslo. Tak som vytiahol celu tu hovadinu z nadrze a zohnal som nove dopravne cerpadlo. Uz zasa fungujem :lol: . Vo VW chceli za to 317 euro za celu tu jednotku pretoze len cerpadlo nepredavaju. Nakoniec som ho zohnal za cca 120.
VW Passat Highline 2.0 TDI, 190k, 2015, DSG

Uživatelský avatar
ricardo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 03.11.2008 12:18

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od ricardo »

Mna auto nechalo len tak pocas jazdy, kedy zacalo stracat dych, motor zhasol a po odstaveni na krajnici sa uz nedalo nastartovat. Volal som aj na VW Garanciu Mobility a kedze nemam poznatky a ponukli mi odtah do servisu, ktory teda absolutne nechcem ani vidiet, odtiahol ma znamy. Samozrejme, ze tym padla cela moznost vyuzit vyhody VW GM. V inom servise mi zistili, ze to je palivove cerpadlo, objednali ho, ale to co prislo nebolo OK. Vraj tam mam nezavisle kurenie Webasto - co som ani nevedel, ktore prikuruje v zime automaticky vodu v okruhu motora aby sa rychlejsie zohriala a na tie idu ine cerpadla. Je to tak, alebo su to kecy?

Dalsia vec je, ze si akurat zistujem ci mam narok na tu kulanciu, kedze mam najazdene len 76tis. km a rok vyroby 2005. Pravidelne prehliadky su samozrejmost.

Uživatelský avatar
mrmaryII
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1262
Registrován: 24.03.2009 13:07
Bydliště: Kosice, SVK

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od mrmaryII »

Nie su to keci. Je to tak. Ak mas prihrievac, mas ine serpadlo, ale aj to, ktore je urcene na prevadzku bez Webasta sa da upravit tak, aby mohlo byt pouzite. Je treba urobit len cez vrchny plast na cerpadle dieru a prechodku (je to originalne riesenie VW, nie bastlenie). Ta prechodka existuje v sade pre webasto, ked sa doraba v aut. servise.
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.

Uživatelský avatar
ricardo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 03.11.2008 12:18

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od ricardo »

Uz rozumiem. Cerpadlo mi nakoniec objednali vcera a je skladom v Prahe.

Vobec som netusil, ze nieco take mam. Aky velky vyznam to ma pre auto? Je tam naozaj citelny rozdiel medzi autom, ktore to nema a ktore to ma? Da sa to nezavisle kurenie riesit aj na vnutorny ohrev, ktory by vyhrial interier v zime pred nasadnutim do auta, alebo to su uz dve diametralne odlisne veci?

Uživatelský avatar
mrmaryII
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1262
Registrován: 24.03.2009 13:07
Bydliště: Kosice, SVK

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od mrmaryII »

Pravdepodobne tam mas zavisly prihrievac. Samostatne bez nastartovaneho motora ho nespustis. Zistis to v ETKA. A ci ma vyznam? No to si pis, ze ma. V -20 zohreje motor na 70 st do 3 min. Toto sa motoru bez prihrievaca nepodari ani omylom. Znizuje opotrebenie motora, velmi rychlo ti to vyhreje kabinu.
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.

Uživatelský avatar
ricardo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 03.11.2008 12:18

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od ricardo »

mrmaryII píše:Pravdepodobne tam mas zavisly prihrievac. Samostatne bez nastartovaneho motora ho nespustis. Zistis to v ETKA. A ci ma vyznam? No to si pis, ze ma. V -20 zohreje motor na 70 st do 3 min. Toto sa motoru bez prihrievaca nepodari ani omylom. Znizuje opotrebenie motora, velmi rychlo ti to vyhreje kabinu.
Na jednej strane ma to tesi, ze to tam mam, ale na druhej strane - neskutocne tazko sa to zhana a predlzuje to dobu cakania. Dufam, ze ho uz nebudem musiet nikdy davat menit :-)

Uživatelský avatar
Duchan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 04.06.2010 19:24
Bydliště: Tábor

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od Duchan »

AHOJ,
tak už došlo i na mě a mého pašíka..Najednou na křižovatce chcípnul a nešel natočit. Na dislpeji nic, nafty dostatek a i všechno ostatní se zdálo být O.K. Po asi dvaceti minutách stresu a pobíhání okolo auta se mi náhodou podařilo nastartovat, tak jsem na to šlápnul a rychle si to hasil domů...Jakmile jsem dal neutrál, nebo šel motor pod 2 tis. otáček, tak začal zhasínat. Musel jsem jet přes město jak prase, přednost nepřednost, padesátka nepadesátka a domů (cca 3km) jsem dojel tak tak :( Ani jsem nezajel do garáže a natočit už prostě nejde. Podle všeho to zas bude profláknuté dopravní čerpadlo, ale chci ještě vyzkoušet to odvzdušnění, jak už tady taky někdo popisoval. Přijde mi divné, že to zdechá jen při nízkých otáčkách a na neutrál. Proto mě napadá to zavzdušnění, případně, jestli neodešla váha vzduchu?..Vyzná se tu v tom někdo?..Nebo je naftové čerpadlo univerzální bolístka? Mám 2.0 TDI 103 kW, to ale asi nehraje roli..Díky za rady
DUCHAN 2.0 TDI

Uživatelský avatar
halajcik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 71
Registrován: 26.04.2010 09:15

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od halajcik »

Ahoj, potvrdzujem diagnózu ohľadne palivového filtru. Tiež som vymenil filter, auto krásne šľapalo, najazdil som na tom asi ešte 2 - 3 tis. km ale cestou na Slovensko sa mi presne stala ešte horšia vec - odišlo palivové čerpadlo. 80 km odťahovkou do servisu. Cena čerpadla 170 €, práca 30 € v neautorizovanom servise.
Pri výmene filtra bol čierny a neskutočne zanesený. Bohužiaľ si ho autorizovaný servis nezabudol pri pravidelnej prehliadke vyfakturovať, ale zabudol ho nejako vymeniť. :cry: Tým že bol naozaj hodne zanesený, bolo čerpadlo vystavené vyššej záťaži a mohlo sa zbytočne prehrievať až odišlo úplne. Preto doporučujem mať na zreteli jeho stav a asi meniť pri každej výmene oleje. 300 Kč nikoho nespasí a chráni čerpadlo. Je to iba môj názor...
M.

Odpovědět

Zpět na „Poruchy čerpadel“