Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Marol
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 19.02.2012 09:42

Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od Marol »

Zdravím chlapi,
včera jsem normálně nastartoval pašouna a po chvíli jakoby jel na tři válce a pak zdechnul úplně,zkoušel nastartovat(nic na přístrojovce nehlásilo závadu),zkusil druhý klíč,immobilizer ok,jen točí a nic.Dneska jsem sundal dekl od palivového filtru a byla v nádobě nafta úplně dole,takže asi nedává palivové čerpadlo naftu.Jo a i když vsunu klíček do zapalování,tak se zvuk od nádrže(podávací čerpadlo) ozvalo jen asi jednou nebo dvakrát.Nevíte kde je to palivové čerpadlo,nebo co stím?Pokud se s tím dá něco udělat aniž by se čerpadlo neměnilo(i když to bude asi potřeba)..Nevíte kde čerpadlo je?V nádrži?Díky za všechny rady..

baxxter222
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1287
Registrován: 07.05.2010 18:17
Bydliště: ruzomberok,SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od baxxter222 »

podavacie/palivove/cerpadlo na sa nachadza v nadrzi a je spolu s plavakom.ale da sa rozobrat tak aby si nemusel menit cely komplet ale len cerpadlo samotne.
k cerpadlu sa dostanes ked odklopis sedak za spolujazdcom.sedak odklopit,koberec odhrnut,gumovu zatku dat prec.tam uz budes vydiet ako je tam cerpadlo pripevnene takym otocnym kovovym kruzkom ktory treba otocit do jednej strany a si u cerpadla s plavakom.daj si tam igelit inac si zaseries auto od nafty ked budes vyberat.pred vytiahnutim este skus dat kluc do zapalovanie a do druhej polohy.ak nebudes pocut cerpadlo tak je K.O.
kupit nove cerpadlo a vymenit.robota max do 1hod so vsetkym.
cerpadlo najlacnejsie kupis a aj so zarukou tu:
kuk: http://www.turboduchadlo.sk/site/index. ... -3c919050g" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=102&t=17250" onclick="window.open(this.href);return false;

Marol
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 19.02.2012 09:42

Re: Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od Marol »

Kemo,díky moc..Jsem ve fázi,že jsem zkoušel jestli tam jde proud.Přes 12 V žárovku na přívodní konektor na velké piny nasadil,žárovka se na cca 2 sec rozsvítila a pak zhasla.Takže proud tam jde.Čerpadlo je totál,ani nevrkne.Jen jsi lámu hlavu jak ho vyndat ven.Díky za radu,jdu na to a kdyby se nedařilo,budu tě otravovat.Jinak absolutně nejlepší ceny jsem našel na http://www.carcentrum-mb.cz,je" onclick="window.open(this.href);return false; to v Mladé Boleslavi,a vzhledem k cenám,které jsou výborné se tam i snad vyplatí zajet pro v Praze o mnoho dražší díly.Díky...

Marol
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 19.02.2012 09:42

Re: Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od Marol »

Jo a ještě mám docela problém dát z něj dolů hadičku a nejde vyndat.Není na to nějaký fígl?Díky..

baxxter222
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1287
Registrován: 07.05.2010 18:17
Bydliště: ruzomberok,SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od baxxter222 »

na konci tej hadicky musis stlacit take dva cudliky a potom pojde ta hadicka v pohode dole.
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=102&t=17250" onclick="window.open(this.href);return false;

Marol
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 19.02.2012 09:42

Re: Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od Marol »

Díky moc za pomoc a rady..Čerpadlo vyndáno s porodníma bolestma bez přípravku,vysokotlakou hadičku bylo téměř nemožné z něj sundat,ale povedlo se.Koupeno nové čerpadlo za pouhých 2300.-.Na krabici Peirburg-Germany-na čerpadle Automotive Poland,tak doufám,že něco vydrží.Passat nejdřív nechtěl startovat,ale po 10 sec.a natažení nafty ok.Ještě jednou díky...

Uživatelský avatar
Pavelkot
Závodník
Závodník
Příspěvky: 532
Registrován: 22.12.2007 21:24
Bydliště: Praha

Re: Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od Pavelkot »

Tak tohle cerpadlo máme asi vsichni, jine nez z Polandu tady najit zrejme nejde :)
Ja ho menil asi pred rokem a zrovna včera se zastavilo. Sice po poklepani bezi, ale to je otazka casu. Pujde na reklamaci.
Mnoho zdaru :)

Uživatelský avatar
mirke
Pilot
Pilot
Příspěvky: 840
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Re: Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od mirke »

To si nedělej srandu, kolik jsi na něm za rok najel? Já mám taky samozřejmě Pierburg made in Poland asi rok a půl po výměně, najeto asi 25 000 km a zatím dobrý, tuk tuk.

SPyRko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 01.03.2012 08:35

Re: Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od SPyRko »

Zdravím pánové, chcel by som sa informovať ohľadom Passat b6 2.0 103kw 4x4, aké máte s tým skúsenosti? A čo všetko okrem čerpadla ste menili? Chcem si kúpiť toto auto r. v. 2007+ ale to čerpadlo ma dosť odrádza. Ako dlho vydrží po výmene? ďakujem za info :)

Uživatelský avatar
uncompromised
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2786
Registrován: 19.06.2010 22:11

Re: Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od uncompromised »

SPyRko: projdi si fórum, je tu toho plno, čerpadlo odejde na všech autech a teď se můžeš dočíst o prvním případu, kdy kleklo vyměněné

baxxter222
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1287
Registrován: 07.05.2010 18:17
Bydliště: ruzomberok,SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od baxxter222 »

palivove cerpadlo by som ani neriesil zanedbatelna ciastka
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=102&t=17250" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Pavelkot
Závodník
Závodník
Příspěvky: 532
Registrován: 22.12.2007 21:24
Bydliště: Praha

Re: Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od Pavelkot »

Muze to byt cca 45tis. :-/
mirke píše:To si nedělej srandu, kolik jsi na něm za rok najel? Já mám taky samozřejmě Pierburg made in Poland asi rok a půl po výměně, najeto asi 25 000 km a zatím dobrý, tuk tuk.

Marol
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 19.02.2012 09:42

Re: Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od Marol »

Samotná čerpadla je bolest VW koncernu a někde jsem se dočetl,že již od od 110000 tis km.je čerpadlo před smrtí.Nevím,co si mám o nich myslet, ale palivová čerpadla by měly být výrobky s nároky na vyšší přesnost zpracování, kvalitních použitých materiálů s jejich následnou trvanlivostí,nejen u VW,ale i jinde. Jediné co mne napadá proč odcházejí je úzký profil podávacího vedení (trubek,hadic) od nádrže,kdy čerpadlo ve 2sec.musí protlačit směrem k motoru požadovanou dávku nafty do nádoby s filtrem a vzhledem k možnému úzkému vedení to sice dá,ale po 100tis.km prostě slábne a slábne až nedává nic a je po něm.Výskyt čerpadel Made in Poland je pochopitelný,každý chce šetřit,tak proč ne VW koncern výrobou v Polsku.Auto po opravě fachá jak hodiny(zatím)...otázkou je jakou měl zrovna dělník v Polsku náladu,když ho vyráběl:-))..kdyby zde někdo měl problém s čerpadlem na 103kw engine..stačí napsat...

Uživatelský avatar
mirke
Pilot
Pilot
Příspěvky: 840
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Re: Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od mirke »

Tak to žádný zázrak teda, bych čekal víc...
Pavelkot píše:Muze to byt cca 45tis. :-/
mirke píše:To si nedělej srandu, kolik jsi na něm za rok najel? Já mám taky samozřejmě Pierburg made in Poland asi rok a půl po výměně, najeto asi 25 000 km a zatím dobrý, tuk tuk.

Uživatelský avatar
Pavelkot
Závodník
Závodník
Příspěvky: 532
Registrován: 22.12.2007 21:24
Bydliště: Praha

Re: Passat b6 2.0. 103kw 4 motion

Příspěvek od Pavelkot »

máš snad nějaký nevysychající zdroj na čerpadla :) ?
Marol píše:Samotná čerpadla je bolest VW koncernu a někde jsem se dočetl,že již od od 110000 tis km.je čerpadlo před smrtí.Nevím,co si mám o nich myslet, ale palivová čerpadla by měly být výrobky s nároky na vyšší přesnost zpracování, kvalitních použitých materiálů s jejich následnou trvanlivostí,nejen u VW,ale i jinde. Jediné co mne napadá proč odcházejí je úzký profil podávacího vedení (trubek,hadic) od nádrže,kdy čerpadlo ve 2sec.musí protlačit směrem k motoru požadovanou dávku nafty do nádoby s filtrem a vzhledem k možnému úzkému vedení to sice dá,ale po 100tis.km prostě slábne a slábne až nedává nic a je po něm.Výskyt čerpadel Made in Poland je pochopitelný,každý chce šetřit,tak proč ne VW koncern výrobou v Polsku.Auto po opravě fachá jak hodiny(zatím)...otázkou je jakou měl zrovna dělník v Polsku náladu,když ho vyráběl:-))..kdyby zde někdo měl problém s čerpadlem na 103kw engine..stačí napsat...

Odpovědět

Zpět na „Poruchy čerpadel“