Chip 2.0 TSi Jižní Morava
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
To je hodně slušná hodnota
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 05.01.2015 22:16
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
dík ..nejde to špatne
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10.10.2016 12:34
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
TDIfun a další?
Co třeba i takový Moravia Tuning? Neznáte někdo? Viděl jsem jednu referenci, jak stavěli jako okruhový speciál... Vypadalo zajímavě.
Jinak teď je akce -20% na APR (má v ČR lokální zastoupení). Vyplatí se více asi až u Stage II, kde je optimalizace na intercooler, downpipe, sání, což znamená u chiptunerů individuální úpravu za kterou si řeknou více (čili, už se neupravuje linearita plynového podálu + limitéry, ale zasahuje se do map...). Pak se lze dostat k 280-290 koním s 2.0 TSI/TFSI a K03 turbodmychadlem.
Co třeba i takový Moravia Tuning? Neznáte někdo? Viděl jsem jednu referenci, jak stavěli jako okruhový speciál... Vypadalo zajímavě.
Jinak teď je akce -20% na APR (má v ČR lokální zastoupení). Vyplatí se více asi až u Stage II, kde je optimalizace na intercooler, downpipe, sání, což znamená u chiptunerů individuální úpravu za kterou si řeknou více (čili, už se neupravuje linearita plynového podálu + limitéry, ale zasahuje se do map...). Pak se lze dostat k 280-290 koním s 2.0 TSI/TFSI a K03 turbodmychadlem.
Naposledy upravil(a) tomasv01 dne 13.04.2017 10:39, celkem upraveno 1 x.
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
myslím, že KJirka by mohl mít zájemtomasv01 píše:...Moravia Tuning...
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
myslíš jako s mojí naftou na těch 280 koní jo ? To bych možná nedojel ani domů.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10.10.2016 12:34
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
Tady moc nechápu souvislosti. Jestli narážka na zkušenost s Moravia Tuning? Jak jsem doplnil do předchozího, viděl jsem jen pár fotek z jejich stavby okruhového speciálu, kde ladili i ECU. Výsledek dál neznám.ppfox píše:myslím, že KJirka by mohl mít zájemtomasv01 píše:...Moravia Tuning...
Když jsem hledal kdejaké zkušenosti s chiptuningem, vždy se narazí na negativa. SGS/Motorpower převládají jen pozitiva. Znám však i případ Swenak, který si nechal individuálně upravit mapy v ECU... Dohledatelné je to tady i na fóru. Ale za tímto bude více a nerad bych pouštěl spekulace (jak se možná stalo).
U 2.0TDI se lze výměnou turba dostat také dále, ale už to nebude plnit emisní limity a další problémy s tím spojené. Běžný chiptuning je v tomto snadnější.
APR je víceméně "krabicové" řešení pro koncernová auta, ale kdo přemýšlel o chipu/úpravě, na APR jistě narazil...
Naposledy upravil(a) tomasv01 dne 20.04.2017 11:53, celkem upraveno 2 x.
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
Moravia a KJirka - on Jirka celkově ty moraváky nějak nemusí, prostě s nima má blbou zkušenost. A když by si měl začít ještě s firmou, která má moravu v názvu, by ho jeblo.
Jinak k ostatnímu co píšeš - nemá smysl nic dodávat, musíš se rozhodnout sám. Je vidět, že informace sháníš a jsi k nim kritický, takže není třeba nic dodávat.
Jinak k ostatnímu co píšeš - nemá smysl nic dodávat, musíš se rozhodnout sám. Je vidět, že informace sháníš a jsi k nim kritický, takže není třeba nic dodávat.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
to nebylo mířený na tebe a hkr to už dostatečně vysvětliltomasv01 píše:Tady moc nechápu souvislosti...
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 10.07.2017 09:36
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
No predevsim je otazka jestli mate automat nebo manual. Manual je na chip v klidu.
Ale automatickou prevodovku co mam info tak nikdo neumi sladit s chipovanym motorem. Takze to pak radi na pytel, respektive prevodovka radi porad jako by mela origo motor, protoze ji nikdo nerekl "vole mas tam chlapa", respektive kobylu navic. Tim padem nechape co se po ni chce. Pak nastavaji situace typu, ze steroidovany sileny kone vyrazi vpred s penou u huby, ale automat je okamzite sestreli prerazenim vys... Takze treba kdyz predjizdis fabku na 50ce pred mlikarnou, tak ti v pulce manevru DSG skoci na vyssi prevod a zpomalis. Tim padem je celej efekt chipu tak nejak o hovne a snad i horsi nez lepsi, protoze to radi nesikovne. A byt King na 6ce ve vysoky rychlosti do kopce asi nestoji za neefektivitu v malych rychlostech.
Samozrejme hrozne rad by se pletl a byla by tu moznost CC s 2.0 TDi 125kW dostat na uroven posledni RS oktavky s TDi, ktera protaci kola i na dvojku a standartni CC rozseka na maderu, pricemz spotrebu udrzi i pod 6 litru na dalnici pri rychlostech kolem 160 km/h. Jenze tady je 6 let vyvoje navic a cely koncept auta jinak seskladany a to asi nepujde jen tak prehrat za deset minut jinyma hodnotama v ridici jednotce... Kdyby to tak bylo, tak by pak VW a ostatni automobilky drzeli jeden odlazenej motor a kazdej rok vysli s novym softwarem za 50tis... ale to se nedeje pokud vim.
Ale automatickou prevodovku co mam info tak nikdo neumi sladit s chipovanym motorem. Takze to pak radi na pytel, respektive prevodovka radi porad jako by mela origo motor, protoze ji nikdo nerekl "vole mas tam chlapa", respektive kobylu navic. Tim padem nechape co se po ni chce. Pak nastavaji situace typu, ze steroidovany sileny kone vyrazi vpred s penou u huby, ale automat je okamzite sestreli prerazenim vys... Takze treba kdyz predjizdis fabku na 50ce pred mlikarnou, tak ti v pulce manevru DSG skoci na vyssi prevod a zpomalis. Tim padem je celej efekt chipu tak nejak o hovne a snad i horsi nez lepsi, protoze to radi nesikovne. A byt King na 6ce ve vysoky rychlosti do kopce asi nestoji za neefektivitu v malych rychlostech.
Samozrejme hrozne rad by se pletl a byla by tu moznost CC s 2.0 TDi 125kW dostat na uroven posledni RS oktavky s TDi, ktera protaci kola i na dvojku a standartni CC rozseka na maderu, pricemz spotrebu udrzi i pod 6 litru na dalnici pri rychlostech kolem 160 km/h. Jenze tady je 6 let vyvoje navic a cely koncept auta jinak seskladany a to asi nepujde jen tak prehrat za deset minut jinyma hodnotama v ridici jednotce... Kdyby to tak bylo, tak by pak VW a ostatni automobilky drzeli jeden odlazenej motor a kazdej rok vysli s novym softwarem za 50tis... ale to se nedeje pokud vim.
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
Tak to je pekna blbost co jsi napsal
Jestli znas nekoho, kdo po chipu ma problemy s dsg, tak to neni problem prevodovky, ale upravy a mel by se obratit na nekoho, kdo to dela poradne
Ohledne upravy 125kW a 135kW....oba dva motory se chipuji na stejnou hodnotu +-210-220k. 6 let vyvoje spocina hlavne v ladeni motoru na euro 6 normy a sladění s močovinou .
Zkus na interfernetu najit seriove grafy tech 135/140kW motoru. Co jsem videl tak ani jeden nemá udavane parametry (coz je u VW dost neobvyklé). A to, ze realne 5-8kW rozdil "standartni CC rozseka na maderu" se mi taky moc nezdá
Jestli znas nekoho, kdo po chipu ma problemy s dsg, tak to neni problem prevodovky, ale upravy a mel by se obratit na nekoho, kdo to dela poradne
Ohledne upravy 125kW a 135kW....oba dva motory se chipuji na stejnou hodnotu +-210-220k. 6 let vyvoje spocina hlavne v ladeni motoru na euro 6 normy a sladění s močovinou .
Zkus na interfernetu najit seriove grafy tech 135/140kW motoru. Co jsem videl tak ani jeden nemá udavane parametry (coz je u VW dost neobvyklé). A to, ze realne 5-8kW rozdil "standartni CC rozseka na maderu" se mi taky moc nezdá
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 10.07.2017 09:36
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
Tak treba to tak neni, tu informaci ze to neumi sladit s prevodovkou mi dali v servisu Petrik v Praze, pricemz Petrik sam o sobe je branej za jednoho z nejvetsich specialistu na koncern vubec. Rikal ze byl v kontaktu se vsema ciperama z CR, ze jich je tu asi 18 a ze ani jeden to sladit neumi, vetsina ale tvrdi opak. Vzhledem k jeho odbornosti a zkusenostem a poctu aut co udelal verim, ze vi co mluvi. Najdi si na netu jeho clanky, ma jich dost.
S RS novou oktou jsem byl tyden na sluzebce po risi a je hodne svizna, cisla jsem nekoumal, ale ze bude dravejsi nez CC si jsem jistej. Tak samozrejme ze to nebude uplne obri rozdil, to jsem nadsadil, ale zrychleni tam bude vetsi.
S RS novou oktou jsem byl tyden na sluzebce po risi a je hodne svizna, cisla jsem nekoumal, ale ze bude dravejsi nez CC si jsem jistej. Tak samozrejme ze to nebude uplne obri rozdil, to jsem nadsadil, ale zrychleni tam bude vetsi.
- kaktus5
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 30.12.2010 18:35
- Bydliště: Zilina
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
Normalne sa chipuje motor aj dsg,,dokonca dsg nastavia tak ako chce zakaznik aby radila.Normalna vec pri kvalitnom chipe.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
DSG dnes chce každý, ale přitom každý nadává , že řadí jinak než chce. Pochopitelně převodovka nikdy, ani po dalším ladění nebude řadit tak , jak si zrovna řidič, představuje. Neřadí podle něj , nýbrž podle přepočtů otáček motoru, rychlosti , točivého momentu, reakce na plynovém pedálu a dalších parametrů. Toto vám splní pouze manuál.
Nedávno jsem měl v práci " naladěnou převodovku ", majitel dal za úpravu 4 tis. a světe div se, byl tam pochopitelně sériový sw, byl však s touto úpravou hrozně moc spokojený. Asi firma co měla úpravu výkonu v akci, potřebovala zřejmě dohnat finanční rozdíl.
Nedávno jsem měl v práci " naladěnou převodovku ", majitel dal za úpravu 4 tis. a světe div se, byl tam pochopitelně sériový sw, byl však s touto úpravou hrozně moc spokojený. Asi firma co měla úpravu výkonu v akci, potřebovala zřejmě dohnat finanční rozdíl.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 10.07.2017 09:36
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
no, kdo tedy umi naladit motor s DSG? zkusim tam zavolat a poptat se co umi a co ne...
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip 2.0 TSi Jižní Morava
Pořád nechápeš o čem je řeč. Zavolej. Vysvětlím.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning