Dieselpower iFlash chip

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Odpovědět
Mraca
Pilot
Pilot
Příspěvky: 811
Registrován: 31.01.2009 13:34
Bydliště: Ustecky kraj
Kontaktovat uživatele:

Dieselpower iFlash chip

Příspěvek od Mraca »

Zdarec,

zkousel uz nekdo? 8)

https://www.dp-race.com/iflash/" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Dieselpower iFlash chip

Příspěvek od motorpower »

Nalévárna, aniž bych snižoval kvalitu firmy, auto má cenu upravovat vždy konkrétní kus, včetně testu vozu diagnostiky a měření. Bez tohoto je vše o ničem. Argument, že lze kdykoliv úpravu shodit, je nesmysl. Proč by jsi to dělal, navíc přibývají flash pokusy bez historie. To už lze řešit jinak. Navíc zařízení je vázané pouze na jedno auto. V neposlední řadě dobrá úprava nemá na STK problém.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
Dukes
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dieselpower iFlash chip

Příspěvek od Dukes »

motorpower píše:
27.01.2020 15:08
Nalévárna, aniž bych snižoval kvalitu firmy, auto má cenu upravovat vždy konkrétní kus, včetně testu vozu diagnostiky a měření. Bez tohoto je vše o ničem. Argument, že lze kdykoliv úpravu shodit, je nesmysl. Proč by jsi to dělal, navíc přibývají flash pokusy bez historie. To už lze řešit jinak. Navíc zařízení je vázané pouze na jedno auto. V neposlední řadě dobrá úprava nemá na STK problém.
Motorpower: Co k tomu říct... Sám dobře víš, že DIESELPOWER byla, troufám si říct, první firma v ČR, která byla schopna nabídnout zákazníkovi kompletní úpravu softwaru řídící jednotky na míru. Tzn. zahrnující vstupní diagnostiku vozu, individuální úpravu softwaru na míru pro daný vůz, změření výkonu na válcové zkušebně před a po úpravě a závěrečnou výstupní diagnostiku včetně zkušební jízdy. Když nad tím přemýšlím, tak to se psal rok tuším 2005, 2006.
Moc dobře víš, jaká byla v té době úroveň softwarových úprav v ČR, množství válcových zkušeben v ČR, tak i znalosti úpravců... .
Tento vysoký standard trvá a věřím, že to víš. Samozřejmě realizace takové úpravy je dost časově náročná a běžně zabere dle typu vozu, řídící jednotky 4-10 hodin a je podmíněna použitím nákladného vybavení a zkušeného technika.
Bohužel taková úprava nemůže stát 4.000 Kč vč. DPH a nějakého držení záruk atd.

S více než 15ti letými zkušenostmi s koncernovými motory TDI, se tak nebojíme nabízet i méně náročným zákazníkům standardní softwarové úpravy zahrnující nejen ověřený a vyzkoušený software včetně jízdní zkoušky.
Taková úprava je ověřená a díky nižší časové náročnosti a absenci měření na válcové zkušebně Maha MSR 500 i celkově nižší náklady, tudíž jí lze nabídnout s čistým svědomím za přijatelnější cenu. Má spoustu příznivců.

No, ale teď už se konečně dostávám k personálnímu zařízení tzv. Iflash. Tento produkt jsme zařadili do nabídky především z důvodu, aby měli možnost naše úpravy mít i zákazníci ze zahraničí, ale samozřejmě i v ČR. Díky Iflash si můžeš sám nahrát do vozu jakoukoli naší úpravu, kterou chceš. Jsme schopni za pomoci majitele vozu udělat individuální úpravu softwaru jeho vozu a to klidně přes půl světa. A vůz lze kdykoliv vrátit do série nebo tam nahrát jinou z připravených úprav pro konkrétní vůz.
Určitě víš, že podobný produkt a možnost úpravy nabízí mnoho špičkových úpravců po celém světě. Úplně bych to tedy neodsuzoval...

To jen tak pro objasnění, jaké typy softwarových úprav lze u DIESELPOWER pořídit.

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Dieselpower iFlash chip

Příspěvek od motorpower »

Sám dobře víš, že DIESELPOWER byla, troufám si říct, první firma v ČR, která byla schopna nabídnout zákazníkovi kompletní úpravu softwaru řídící jednotky na míru. Tzn. zahrnující vstupní diagnostiku vozu, individuální úpravu softwaru na míru pro daný vůz, změření výkonu na válcové zkušebně před a po úpravě a závěrečnou výstupní diagnostiku včetně zkušební jízdy. Když nad tím přemýšlím, tak to se psal rok tuším 2005, 2006.

Tolik zkrácená citace. Právě proto mě tato komerce u Vás překvapila. Dobře víme, že na dálku, žádné auto nelze zkontrolovat, změřit ani opravita a solidně ani upravit. Třeba i ano, ale jak zákazník, většinou laik pozná, že mu klouže spojka, turbo nemaká jak má, a auto má deklarovaný sériový výkon? Nepozná, od toho jste vy či já či další firmy kteří se snažme dělat práci poctivě. To že to nabízí spousta světových úpravců neznamená, že je to dobře, je to pouze honba za maximálním ziskem a obsazením trhu. Už před pár lety to u nás nabízelo třeba BSR a dle měření na brzdě a zpracování skutečného tlaku turba a dallších např emisních měření se ukázalo, že se nejedna o žádný zázrak. Takže i kdyby se jednalo o boží 100 procentně dokonalý sw, je způsob této aplikace naprosto nevhodný. A to je jedinné co jsem k tomu také chtěl napsat, a vůbec to není namířeno proti vám. Platí to dá se říci obecně. Mějte se všichni zde fajn, a všem přeji abychom přečkali nepříjemné časy které nás nyní čekají. MPR
PS. Možná jako koronavirový režim bych to nyní ještě pochopil.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Stefan777
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 492
Registrován: 29.01.2016 14:37
Bydliště: Brno,Zurich

Re: Dieselpower iFlash chip

Příspěvek od Stefan777 »

Pánové může mi někdo vysvětlit kde je pro mě výhoda i flash oproti motorpower? Co jsem dohledal na netu tak cena skoro stejná - dp:10500 a mp:9000kc. Mp mě postaví na brzdu a zkontroluje chyby a když něco nefunguje tak mi řekne ať to dám do pořádku a až pak mi udělá Chip (vlastní zkušenost) , oproti tomu DP mi prodá iflasch který jsem schopen přehrát sám ( na vlastní zodpovědnost protože auto nebylo u nich s čím se i počítá) a i pak vrátit zpět původní software když by bylo potřeba (návštěva servisu...) . U DP dostanu univerzální Chip na můj motor který mohu libovolně "aktivovat- deaktivovat" a u MP bude ten Chip na stálo ale zase i s brzdou a "citlivějším" nastavením na můj konkrétní motor. Když to přirovnán řekněme ke svíčkové tak od DP dostanu vynikající svíčkovou z restaurace kde si můžou dát tu stejnou i ostatní ale od MP dostanu svíčkovou více na sladko protože mi více vyhovuje? Je to tedy tak že od DP dostanu univerzálnější produkt s možností opětovného přehrání a od MP dostanu produkt který je nastalo ale více naladěn na můj motor? Jde o to se rozhodnout či chci konfekci (která je více variabilní) a nebo oblek na míru?Doufám že jsem se nikoho nedotkl což nebyl můj záměr protože oba produkty mě zajímají ale sám nevím pro koho se rozhodnout, tohle není můj obor v reálném životě se pohybuji v jiném odvětví.

Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk


fb_bester
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 15.11.2020 19:46

Re: Dieselpower iFlash chip

Příspěvek od fb_bester »

Mám na Audi A5, 3.0 tdi.maximalní spokojenost. Motor jde krasně, žádná změna v chodu motoru. Výkon perfektní, ne moc ne málo, přesně dle očekávání. Spotreba +/- stejná. Motor zatím drží, naj. 290tis.km

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Dieselpower iFlash chip

Příspěvek od motorpower »

První příspěvek???
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Dieselpower iFlash chip

Příspěvek od Prochy01 »

Bez brzdy před, diagnostiky auta a hlavních casti bych SW nikdy nenechal upravit! Až po ověření toho, ze je vše v poradku muže prijit úprava SW a musí následovat kontrola auta na brzde a kontrola jednotlivých casti...koneckoncu bez brzdy před a po úpravě je to jen lapac na vejry a kecy v kleci....jak zákazník pozná, jak moc a s jakým průběhem se změnil výkon? Proste jen snaha vydělat za kazdou cenu prodavanim suntu. To je jak když koupíš bednu a prodávající ti řekne, ze tam mas kilo zlata a je tam přitom kilo hoven....ale každého věc, mnohdy jsou tyhle zázraky defakto jen placebo, nebo ve finále auto mohou poškozovat. To je max pro lidi, co koupi auto za par tisíc a nemají penize na jeho servis ani na případnou úpravu a tak se pak koukají jen a pouze na cenu....je jich takových hodně....v Kauflandu se ty tunersky věci taky asi prodávají, když to člověk občas vidí na ulici :D
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Odpovědět

Zpět na „Chiptuning“