No je to dobrý internetshop/ vlastní zkušenost OK/ to ano, ale úpravci?? Stačí si přečíst stránky a je tam opravdu dost perliček. Ono nestačí aplikovat sw, je dobré především pochopit jak auto funguje.
Tak jen namátkou:
Benzinové a dieselové atmosférické: + 8 – 15% výkonu a kroutícího momentu
Tuningem takovéhoto vozu se při naší úpravě dosáhne hlavně podstatně lepší dynamiky plynového pedálu, vůz se daleko lépe rozjíždí a reaguje rychle na požadavek výkonu. Nejedná se o úpravu typu „formule“ ale každý řidič takového vozu moc dobře pocítí, co jsme pro něj úpravou udělali. U mnoha vozů se docílí posunutí maximálního kroutícího momentu směrem do nižších otáček což má za následek další „příjemno“ a navíc dojde ve většině případů k úspoře paliva, která je ale také vždy závislá na „tíze nohy“. (viz. další často kladené otázky – spotřeba vozu).
Spoustu zákazníků má tendenci se hnát za každou cenu za čísly spojenými s maximálním výkonem… kolik že to vůz bude mít koní (kw) po úpravě…
Je to něco podobného, jako když si jdete koupit hifi věž, nebo reprobedny…dnes již mnoho z Vás tuší, že lákavé popisky 1000W a 1500W nebo dokonce 2000W jsou jen lákadla „na oko“, ale nic to nevypovídá o kvalitě muziky, natož pak realitě skutečného výkonu.
Ano, výkonové hledisko je zajímavé, ale hlavně u turbo-dieselových motorů, kde se max. výkon nachází nejčastěji až někde na hranici kolem 4000 otáček je daleko důležitější parametr kroutící moment, průběh kroutícího momentu a průběh výkonové křivky. V tomto režimu se chtě nechtě nacházíte více jak v 95% jízdy. (nejedná-li se o závodní speciály, na jejichž SW úpravách se také podílíme).
Dva vozy které mají stejný maximální výkon mohou jet úplně jiným způsobem. Jednou si jízdy opravdu můžete užít a jednou je to spíše ke zlosti s lomcováním vlastního těla v sedačce díky špatným průběhům momentové a výkonové křivky.
A jak to má být tedy správně? Na to už má každá firma svoji „zaručenou odpověď“, ale výsledkem by dle našeho názoru měla být dynamická odezva plynu již v nízkých otáčkách, snadnější rozjezdy s vozem, daleko rychlejší odezva plynu po výkonovém požadavku (po sešlápnutí plyn. pedálu) a samozřejmě silnější a pružnější zátah celého vozu, díky čemuž se přispěje k větší bezpečnosti jízdy (vůz daleko lépe „poslouchá“), k bezpečnějšímu předjíždění. Když k tomu všemu ještě přidáme nezanedbatelné ušetření paliva čímž se úprava i v brzké době zaplatí tak už chybí jen přirozený a upřímně navozený úsměv řidiče hned po té co odjíždí z naší firmy a prvně „vezme“ za čerstvě zařazenou dvojku
Víte co, přečtěte si to celé a kdo tomu aspoň malinko rozumí tak se po.......smíchy.
Méně k smíchu je pozvání na změření a kontrolu sw. Čteno mezi řádky, vykrádání sw.