2.0 TDi BKP a chip
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
- Mejsny3
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 19.01.2012 23:41
Re: 2.0 TDi BKP a chip
Kluci, byl jsem na diagnostice a vše ok. Když přišlo na téma spotřeby, doporučil mi motor chipnout. ALE - že prej by zvedal výkonostní křivku od spodu, takže výkon by se zvednul tak o 20koní max, možná míň, a spotřeba dolu tak o 1,5l. Že by to udělal na spotřebu chipování, nikoliv na výkon... že by se to zvedalo od nižších otáček. Víc by do toho necpal, že pak ten motor může trpět, takže to všechno zní moc pěkně. Cena mezi 5000-6000kč. Takže co tedy doporučíte? Ano/ne? Jde mi opravdu jen o spotřebu a životnost morotu, ne o výkon... Díky za poznatky...
VW Passat Variant 3C Comfortline, 2.0 TDi 103kW, BKP
- uncompromised
- VWexpert
- Příspěvky: 2786
- Registrován: 19.06.2010 22:11
Re: 2.0 TDi BKP a chip
Mejsny3: no nevím, všichni tady píšou o spotřebě 6-7litrů a ty máš 8-10, tak asi někde bude nějaký problém a neřešil bych to čipováním
- Mejsny3
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 19.01.2012 23:41
Re: 2.0 TDi BKP a chip
Mě všichni tvrdí, že u takového motoru je teď taková spotřeba nesmysl... třeba dnes v noci tady na severu čech bylo -30, ráno, když jsem vyjížděl bylo -20. Nahodim motor, nechám nějakou tu chvíli běžet, ujedu 15km a vypínám motor a takhle skoro pořád... že bych byl tak o litr dole, až tady nebudou takové mrazy, takže řekněme 7-7,5l, což bych řekl, že není tolik a chipnout to a dostat to na nějakých 5,5-6l, tak budu nadmíru spokojen... ale nevim nevim no... diagnostika nic neukázala, tak nevím, kde by mohl být případně nějaký problem....
VW Passat Variant 3C Comfortline, 2.0 TDi 103kW, BKP
- uncompromised
- VWexpert
- Příspěvky: 2786
- Registrován: 19.06.2010 22:11
Re: 2.0 TDi BKP a chip
Mejsny3: ze začátku bych si udělal nějaký delší výlet cca 100-150km po okreskách, klidnou jízdou, abych zjsitil kolik to opravdu žere, na tak krátké trasy nemůžeš čekat nízkou spotřebu a kupovat si nafťáka, pokud máš většinu takových pojezdů, taky nebylo rozumné
- Mejsny3
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 19.01.2012 23:41
Re: 2.0 TDi BKP a chip
Nene, jezdim i dál, jen teď že to takhle vychází... každopádně díky za postřehy - co ostatní s tím chipem?
VW Passat Variant 3C Comfortline, 2.0 TDi 103kW, BKP
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDi BKP a chip
Nevěř pohádkám.....zkráceně řečeno nápadně nízká spotřeba rovná se špatně provedená úprava, navíc některé firmy ještě nastaví korekci ukazatele spotřeby, a ekotuňák je na světě. A přidávat autu odspodu rovná se s jistotou spojka a dvouhmota KO. Nemluvě co dalších věcí ti při spořínkování odchází. Hlavně nechápu proč jsi si kupoval Passata?? kvůli sousedům Nebo pro radost?? Na takhle krátké jízdy bych osobně volil benzin/rychleji docílí pracovní teploty a motor méně trpí/...Dnes jsou za krásné ceny, žerou stejně a náklady i cena na pumpě nižší.Mejsny3 píše:Mě všichni tvrdí, že u takového motoru je teď taková spotřeba nesmysl... třeba dnes v noci tady na severu čech bylo -30, ráno, když jsem vyjížděl bylo -20. Nahodim motor, nechám nějakou tu chvíli běžet, ujedu 15km a vypínám motor a takhle skoro pořád... že bych byl tak o litr dole, až tady nebudou takové mrazy, takže řekněme 7-7,5l, což bych řekl, že není tolik a chipnout to a dostat to na nějakých 5,5-6l, tak budu nadmíru spokojen... ale nevim nevim no... diagnostika nic neukázala, tak nevím, kde by mohl být případně nějaký problem....
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Mejsny3
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 19.01.2012 23:41
Re: 2.0 TDi BKP a chip
Spořinkování určitě ne... chtěl jsem ho už dlouho... a bylo mě řečeno, když se najezdí 25000km ročně, tak už se to vyplatí... což já najezdím... co se spotřeby týče,,, klidně se na to vybodnu, jde jen o to, jak tady každej v sekci spotřeba psal, jak jezdí za litrů a tak... tak zjišťuji, zda není něco špatně... pokud to je normál, nechám neřešim... kdybych jezdil málo, koupil bych benzín, kdybych chtěl jezdit na spotřebu, koupim jedničkovou oktávku v dieslu - což ani jedno rozhodně můj případ nebyl...
VW Passat Variant 3C Comfortline, 2.0 TDi 103kW, BKP
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDi BKP a chip
Nenech se zmást...lidi toho strašně nakecají....mám G4 1,9TDI je lehčí než Passast a jezdím s ním tak okolo 9litrů...když s ním jede manželka...už je to 5,5 litru...a když to vyresetuji a pojedu chvíli s kopce bude tam průměr 3,5litru a každý bude zírat. To měřidlo je stejně jen orientační a skutečná spotřeba se počítá z ujeté dráhy a složenek od nafty třeba za měsíc. To už se blíží pravdě. Pokud Passat jezdí jak má, líbí se ti a nesere se tak ho užívej a neřeš prkotiny. mot
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Mejsny3
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 19.01.2012 23:41
Re: 2.0 TDi BKP a chip
Ok, takže zatím neřeším... mě osobně se to s takovým autem zdá taky jako nesmysl, jezdit okrsky a město za 6-7litrů... protože kvůli tomu si člověk to auto rozhodně nekupuje!
VW Passat Variant 3C Comfortline, 2.0 TDi 103kW, BKP
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 16.07.2011 17:22
Re: 2.0 TDi BKP a chip
Caute nebudem zakladat novu temu kvoli takej somarine..kamarat si kupil fiat slilo 1,9 JTD 85kw a ma zaujima ci ho da passat dole dufam ze ma nezahanbi haha.. Motor mam v popise
VW Passat 3C Highline black sedan / 2.0 TDI BMP 103kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 16.07.2011 17:22
Re: 2.0 TDi BKP a chip
tak ked to niekoho zaujima.. dneska som ho dal dole
VW Passat 3C Highline black sedan / 2.0 TDI BMP 103kw
- vdostalek
- Jezdec
- Příspěvky: 421
- Registrován: 03.01.2011 10:35
Re: 2.0 TDi BKP a chip
Tak kde mám nechat BKPčko chipnout,kde bude výsledek zaručený a nebude to stát majlant...napřed se ale stejně chystám na hybridní turbo a repsi vstřiků
VW Passat 3C 2006 Highline 4Motion silver sedan (2,0 tdi, 103 kW, BKP vyměněn za BKD)
My ze Slovácka máme jedno univerzální řešení na všechno - ALKOHOL
My ze Slovácka máme jedno univerzální řešení na všechno - ALKOHOL
- kamenskyvita
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 06.12.2011 21:59
- Bydliště: Kaplice
Re: 2.0 TDi BKP a chip
ahojte klucí,nedávno jsem dělal vstřiky u passata bkp,řešil jsem taky spotřebu protože jsem jezdil stále kolem 7litrů,tak jsem vám zkoušel štelovat různě ty předvstřiky atd a prvně jsem to udělal o 240 stupnů,což auto jelo úplně normálně,chod motoru i startování super ale spotřeba kolem 9litrů...pak jsem to zase otevřel a vrátil jsem to hodně zpátky což bylo na 100stupnů a ejhle vše bylo super a spotřeba 5,2 na sto...je mi jedno jestli mi tohle někdo budete věřit ale samy to zkuste.něakejch 180stupnů a hodinářská práce je pěkná blbost....palubní pc mi do dneška ukazuje 8,8litrů ale pravda je úplně jinde.jestli je tu někdo z Budějovicka tak mu to rád předvedu kolik doliju do nádrže po 100km.pravda je v tom že vstřiky prý ovládej turbo,což ten rozdíl stupnů není tak razantní a na výkonu je to neznatelný ale ta spotřeba je fakt úžasná.dneska do toho nasedám s radostí když vim za kolik jezdim...
- kamenskyvita
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 06.12.2011 21:59
- Bydliště: Kaplice
Re: 2.0 TDi BKP a chip
jinač mám i zaslepenej egr a co se týče výkonu tak i 3 a to mám dsg mi pískne.myslim že chip je zbytečnost
- kamenskyvita
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 06.12.2011 21:59
- Bydliště: Kaplice
Re: 2.0 TDi BKP a chip
a když potkám jiné 2tdi tak tomu vždycky ujedu...je nás tu spousta kamarádů co to tu máme ty3c a prostě tohle nepatrně ujíždí každýmu...bráchovo přítelkyně má rok starýho superba 2tdi a taky se nechytá....tak jen at nikdo neříká jakej je to sráč!mějte se