K žádným tahanicím, já byl rád, že jsem se toho softu zbavil.... A ty prachy? To mě sice se.e ale za blbost se platí. Navíc jsem nechtěl, aby mi v jednotce nenadělali nějaký bordel, třeba ji zamkly, nebo něco podobnýho....KJirka píše:Většina úpravců k tomu přistupuje tak, že pokud nejsi spokojen uvedou to do původního stavu a vrátí peníze. Pochopil bych, že si ponechají nějakou menší sumu za odvedenou manuální práci. Tou úpravou ti poskytli k užívání SW a ten si zase přeci vzali zpátky. Já bych ty peníze zpátky rozhodně chtěl, nicméně neznám okolnosti. Tam došlo k nějakým tahanicím ?
Chip tunning Passat CC 2.0 TSI od člena MOTORPOWER na brzdě!
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
- tomogo
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 30.10.2008 10:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tunning Passat CC 2.0 TSI od člena MOTORPOWER na brzdě!
Má recenze na CC: http://moje.auto.cz/Tomogo/volkswagen-p ... cucik.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Chip tunning Passat CC 2.0 TSI od člena MOTORPOWER na brzdě!
teda na to, jakej jsi bojovník (nic ve zlým), tak jsi to vzdal zbytečně. O Sportmoturu jsem fakt nikdy neslyšel nic špatnýho a ty prachy ti prostě měli vrátit. Aspoň teda jejich podstatnou část. No nic, to je jen můj subjektivní názor.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip tunning Passat CC 2.0 TSI od člena MOTORPOWER na br
Budu dělat celou firmu tak nějaké grafy přibudou..
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- tomogo
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 30.10.2008 10:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tunning Passat CC 2.0 TSI od člena MOTORPOWER na br
Tak jsem konečně vyzkoušel kolik to jede, v sobotu na D1 jsem najel na Exitu 66 u Lokte směrem na Prahu a přede mnou žádné auto!!!
No to se nedalo nevyzkoušet. Je to rovný úsek mírně z kopce ( to mírně znamená, že to je prakticky rovinka maximálně pár metrů převýšení ). Svítilo sluníčko a vítr foukal jen málo. Bohužel jsem neměl zapnutou navigaci, ale kdo by to chtěl v té chvíli řešit, prostě jsem na to šlápnul, div jsem neprošlápnul podlahu. Okamžitá spotřeba vylétla k hranici 49,9 l/100km, což je maximum co MaxiDot v mé verzi umí zobrazit, ale dál jsem se spotřebou nezabíval a chytnul pevně volant. Rychlost se zvyšovala a já tam kopal jednu rychlost za druhou, a na konec šestku. Do 240 rychlost rostla bez problémů. Nad 240 se zrychlování zpomalilo, ale nakonec se tachometr dostal cca na 260km/h.
Možná by to bylo i o něco víc, ale předemnou se objevila auta a já musel zvolnit, ale i tak si myslím že je to pěkná hodnota...
Díky Motorpoweru 260km/h
No to se nedalo nevyzkoušet. Je to rovný úsek mírně z kopce ( to mírně znamená, že to je prakticky rovinka maximálně pár metrů převýšení ). Svítilo sluníčko a vítr foukal jen málo. Bohužel jsem neměl zapnutou navigaci, ale kdo by to chtěl v té chvíli řešit, prostě jsem na to šlápnul, div jsem neprošlápnul podlahu. Okamžitá spotřeba vylétla k hranici 49,9 l/100km, což je maximum co MaxiDot v mé verzi umí zobrazit, ale dál jsem se spotřebou nezabíval a chytnul pevně volant. Rychlost se zvyšovala a já tam kopal jednu rychlost za druhou, a na konec šestku. Do 240 rychlost rostla bez problémů. Nad 240 se zrychlování zpomalilo, ale nakonec se tachometr dostal cca na 260km/h.
Možná by to bylo i o něco víc, ale předemnou se objevila auta a já musel zvolnit, ale i tak si myslím že je to pěkná hodnota...
Díky Motorpoweru 260km/h
Má recenze na CC: http://moje.auto.cz/Tomogo/volkswagen-p ... cucik.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Chip tunning Passat CC 2.0 TSI od člena MOTORPOWER na br
to je pěkný ! Zkoušel jsi to někdy předtím, abys mohl porovnat rozdíl ? I když, ono to není o maximálce, ale o zrychlení a pružnosti motoru, ne ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- tomogo
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 30.10.2008 10:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tunning Passat CC 2.0 TSI od člena MOTORPOWER na br
Čistě pocitově je to daleko lepší, než v základu, ale až nad 2000 ot/min (nicméně pod 2000 jezdím jen z kopce a nebo vyklusávám po rovince), ale potom se to postupně dostává do větší a větší zběsilosti až tak kolem 5000 ot/min je z toho raketa. Nad 6000 ot/min už to nemá moc cenu vytáčet, protože to ztrácí šťávu, ale to odpovídá i tomu naměřenému grafu na první stránce. Sice občas se tam taky objevují výkonové nesrovnalosti, a né vždy se vyplatí na to dupnout až na podlahu, ale to je daň za chiptunning. Ale jinak naprostá spokojenost.
Má recenze na CC: http://moje.auto.cz/Tomogo/volkswagen-p ... cucik.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Chip tunning Passat CC 2.0 TSI od člena MOTORPOWER na br
no a za kolik teda teď jezdíš, když se chceš trochu svézt ? Já budu měnit auto cca za rok a nějak začínám čím dál víc o tom benzínu přemýšlet.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- tomogo
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 30.10.2008 10:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tunning Passat CC 2.0 TSI od člena MOTORPOWER na br
No jezdím nejvíc po Praze a v okolí, a to mám v průměru kolem 9l/100 no a mimo prahu jezdím někde mezi 7-8 ale spíš k těm osmi, protože se většinou nerad loudám. Ale pokud to chci prohnat, tak při normální jízdě 8-10 a při blbnutí v serpentinách tak 10-20l/100 Jinak dlouhodobý průměr mám 9.2l/100. Ale dá se i pod 6 ale to je nuda....KJirka píše:no a za kolik teda teď jezdíš, když se chceš trochu svézt ? Já budu měnit auto cca za rok a nějak začínám čím dál víc o tom benzínu přemýšlet.
Jinak dnes bych si todle už nevybral. Na blbnutí to neni, a kvalita stojí za prd, takže já osobně pokud bych dnes přemýšlel o benzinu, tak bych šel do BMW, Audi, Lexus. Tedy pokud bych chtěl auto jak pro zábavu tak práci dohromady v jednom. Jinak bych to oddělil, ale to je zase otázka peněz...
Má recenze na CC: http://moje.auto.cz/Tomogo/volkswagen-p ... cucik.html" onclick="window.open(this.href);return false;