Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Odpovědět
Uživatelský avatar
Benetty
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 17.10.2008 18:39
Bydliště: Děčín a široké vwokolí

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Benetty »

Vidíš, to mě nikdy nenapadlo, i když je zase pravda, že po městě moc nejezdím, nejsem tak nějak línej chodit pěšky a přijde mi to i škoda, drtit takové auto na malým městě a vlastně ani nemám potřebu jezdit po městě, radši udělám něco pro tělo (ostatní se nesmějte), prostě jezdit 1 km do krámu a zpět, je nesmysl, jdu radši pěšky... a auto tahám na delší cesty, z 95% jedu 40 km a více... občas jedu na S, pro zábavu, a kvůli filtru... protože ty nízké otáčky mi někdy fakt příjdou hodně dole...

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od motorpower »

U filtru je to celkem jedno, ale vyšší otáčky svědčí motoru ve všem, kromě spotřeby. Je na každém co si kdo vybere.
Většinou , ale přílišné spoření vyjde nakonec dráž.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
Benetty
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 17.10.2008 18:39
Bydliště: Děčín a široké vwokolí

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Benetty »

V čem to příjde dráž, co má tendenci se podělat při takové jízdě? V rozdílu mezi D a S? Nejezdím úplně na spotřebu, ale spíš s provozem anebo na pohodu, prostě nespěchám.... S jezdím opravdu málo, ikdyž je pravda, že S netočí o nic víc při klidné jízdě než vyžadovalo bývalé PD v manuálu...

Uživatelský avatar
PAULI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od PAULI »

Já měl 125kw DSG, předokolka B7 a nechal chipovat. Velká změna mi přišla od spoda auto se mnohem lépe sbíralo a rychleji akcelerovalo.Občas se mi stávalo, že v jednom momentu trochu zavibrovala jako by spojka. Potom mi přišlo, že ta převodovka zbytečně zmateně řadila, jakoby byla trojka moc a čtyřka málo, tak se to neustále dost hádalo, nejvíc v kopci v zatáčkách na jemný sešplápnutí plynu okamžitě podřadila a zase přeřadila. Nedalo se na D jet, tak se muselo na S.

Teď mám 130kw 4motion DSG a rozhoduju se, jestli znovu nechat chipovat. Když si vzpomenu na předchozí zkušenost, tak hodně váhám...

Uživatelský avatar
Benetty
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 17.10.2008 18:39
Bydliště: Děčín a široké vwokolí

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Benetty »

To Pauli: Takže když to řeknu ve finále, tak tě to dost sralo? Kdo to dělal? Dá se na tom toho dost zkazit...asi. Jinak musím říct, že když jsem kupoval tohle auto, tak jsem se byl podívat na obdobném, 4M 125 a řadilo to taky divně, a měla to být série.... Prostě jsem projel dvě "totožný" auta a každý řadilo úplně jinak...což mi příjde dost divný.... Tohle auto co mám, jsem jel kupovat s Sharikem, totálně to "projel" do posledního obvodu a vše ok, tak jsem ho vzal, zatím najeto od dubna 9tis a absolutně žádný problém....najeto 2 kila, ale prostě je to línější než minulé nakopnuté PD, jenže to bylo předokolo v manuálu....dělal do TDIFUN a naprostá spokojenost....ale do tohodle auta se mi nějak nechce, ale nějaký výkon navíc by byl fajn.... ale prostě bojim bojim...

Uživatelský avatar
PAULI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od PAULI »

No jak říkám, když jsem koupil 125kw, tak mi přišlo, jakobych za sebou tahal vlek... :( Bylo to dost líný, takový chcíplý, po čipu obrovská změna, od spoda to letělo, ale samozřejmě po přidání plynu a otevření na 75%. Z místa jsem nikdy 100% nedal protože to mělo problém přenést sílu a hrabalo to. Jezdím stylem na pohodu, auto ohřívám a málokdy letím pilu... :D Zase nejsem brzda provozu, ale styl plnej plyn a brzda mi nic neříká.
Takže když se jelo svižně, tak ok příjemná pozitivní změna a jízda, ale jak přišla jízda na pohodu, tak katastrofa. Chipovali mi to v TDI chip. Možná by to chtělo i upravit nějak software převodovky... :)
No a ted těch 130kw je takový příjemný, ale sneslo by to trošku víc. :) Obě auta měly kolem 200tis najeto a obě bílé kombi.

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Prochy01 »

Dsg sama o sobe radi "divne", ale to co popisujes je spise známka blbe udělanýho cipu. Jak to vypadalo na brzde? Co průběh? Bez propadu, bez kopancu???

Osobne jsem jen nekolikrat se 103, 125 i se 130 ciplyma a vsechny bez vyjimky živá auta bez problemu s DSG co popisujes.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
Benetty
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 17.10.2008 18:39
Bydliště: Děčín a široké vwokolí

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Benetty »

Mě příjde, že DSG co mám, řadí úplně v pohodě, je to jen o noze, když chci, podřadím si zařadím si......přijde mi, že řadí ukázkově..., jak D S nebo přímé...prostě pohoda.. ale ta v tom druhém vybíraném autě byla prostě divná, celé auto bylo divné....až moc čisté kolem motoru a věci, na které jsem narazil úplně náhodou a vlastně jsem v té chvíli ani nevěděl, že takhle být nemají.... Co se týče DSG někdo snad doporučuje měnit olej i po 40 tkm. S čipem na PD jsem třeba olej v motoru dělal co 15tkm...ale to je mimo téma... No budu o tom hodně přemýšlet. Tady motorpower mě navnadil na nějakých 215 HP a 400NM, zní to dobře, stačilo by mi i míň, pro klid duše....

Taky mi příjde, že ten čip nebyl nějak dobře udělaný....co tak čtu....

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od hkr »

Petr fakt umí, taky se za ním brzy chystám na čipku ;) Před 4 měsícema mi dělal jiný auto (CFGB 4M DSG) a byl jsem spokojený, ale auto jsem prodal, protože jsem potřeboval kombíka, takže teď mam to samé, jen delší a bohužel bez čipky :) Předtím jsem měl B6 BKP 4M v manuálu a taky super práce, na tom čipu jsem najezdil 60tkm bez jediného problému (150tkm->210tkm a auto dodnes bez problému jezdí u jiného majitele). Hlavně, petr není magor, který ti odrovná auto, dělá fakt rozumný úpravy a to už musí být hoooodně přemlouvání, aby ti tam nalil něco, o čem sám není přesvědčen, že je bezpečný. :good:
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
PAULI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od PAULI »

Prochy01 píše:Dsg sama o sobe radi "divne", ale to co popisujes je spise známka blbe udělanýho cipu. Jak to vypadalo na brzde? Co průběh? Bez propadu, bez kopancu???

Osobne jsem jen nekolikrat se 103, 125 i se 130 ciplyma a vsechny bez vyjimky živá auta bez problemu s DSG co popisujes.
Nepřijde mi, že by řadila divně. Spíš je to taky o tom jaký kilometry chytneš a kde jsou najetý. je jasný, že auto který má 200tis z města bude řadit jinak, než relativně mladý auto z 200tis na dálnici. Ten chip byl asi blbě udělanej, nechci nikoho hanit, jen mě to spíš zase odrazuje dát auto znova chipovat. Jak to vypadalo na brzdě nevím. Auto jsem tam dal a zase si vzal asi taky hloupost z mojí strany.

Uživatelský avatar
PAULI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od PAULI »

Benetty píše:Mě příjde, že DSG co mám, řadí úplně v pohodě, je to jen o noze, když chci, podřadím si zařadím si......přijde mi, že řadí ukázkově..., jak D S nebo přímé...prostě pohoda.. ale ta v tom druhém vybíraném autě byla prostě divná, celé auto bylo divné....až moc čisté kolem motoru a věci, na které jsem narazil úplně náhodou a vlastně jsem v té chvíli ani nevěděl, že takhle být nemají.... Co se týče DSG někdo snad doporučuje měnit olej i po 40 tkm. S čipem na PD jsem třeba olej v motoru dělal co 15tkm...ale to je mimo téma... No budu o tom hodně přemýšlet. Tady motorpower mě navnadil na nějakých 215 HP a 400NM, zní to dobře, stačilo by mi i míň, pro klid duše....

Taky mi příjde, že ten čip nebyl nějak dobře udělaný....co tak čtu....
No já právě četl, že auta s DSG v žádném případě nechipovat, tak to nechci chipem dojebat. Ale dost mě to láká, mám rád když cvrkneš do plynu a auto okamžitě reaguje... :P

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od hkr »

To je právě ono, a je to informace, kterou tu opakuju furt dokola. Jde o to, aby chip nedělal kopance, ale aby kopíroval křivku síly, kterou má originální sw. Pak si s tím DSG hravě poradí (je stavěná na vyšši NM, než je 350).

Jak to vypadat nemá, na to se podívej do sekce "můj pašík", kde dal nějakej šianzanek (či jak se jmenujeú graf z chipu, kterej byl jak himaláje. Prostě kopance, obrovský nárůsty krouťáku, to je fajn věc která funguje na koncového uživatele, ale kurví to auto. Chip, který je plynulý a je do výkonu, to je velmi bezpečný chip.

Petr by to asi vysvětlil líp.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Prochy01 »

hkr píše:......(CFGB 4M DSG) a byl jsem spokojený, ale auto jsem prodal, protože jsem potřeboval kombíka....... :good:
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Naposledy upravil(a) Prochy01 dne 01.11.2016 19:33, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Prochy01 »

PAULI píše:
Prochy01 píše:Dsg sama o sobe radi "divne", ale to co popisujes je spise známka blbe udělanýho cipu. Jak to vypadalo na brzde? Co průběh? Bez propadu, bez kopancu???

Osobne jsem jen nekolikrat se 103, 125 i se 130 ciplyma a vsechny bez vyjimky živá auta bez problemu s DSG co popisujes.
Nepřijde mi, že by řadila divně. Spíš je to taky o tom jaký kilometry chytneš a kde jsou najetý. je jasný, že auto který má 200tis z města bude řadit jinak, než relativně mladý auto z 200tis na dálnici. Ten chip byl asi blbě udělanej, nechci nikoho hanit, jen mě to spíš zase odrazuje dát auto znova chipovat. Jak to vypadalo na brzdě nevím. Auto jsem tam dal a zase si vzal asi taky hloupost z mojí strany.
Tak tohle chování lidí vůbec nechápu. Jak bez brzdy vis, za co jsi zaplatil a co vlastně mas v aute??? Nejspis tam byla slušná hruza, když dsg nevědělo co s tim. jak jsem psal, jel jsem s několika chiplyma autama s dsg a vždy zcela v poradku, jenže to byly úpravy na úrovni a vždy s grafem před a po. Nechceš třeba prijet a nechat si u mě vyměnit vzduch v pneu, když vyhazujes prachy z okna, udělám ti cenu :laugh:

Jinak Petr upravil už x aut a dsg není vůbec žádný problém, ba naopak, s chipem to dsg na rozjezd odradi mnohem lépe než manuál.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
Benetty
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 17.10.2008 18:39
Bydliště: Děčín a široké vwokolí

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Benetty »

Já zrovna dělal čip u BMP u Funa a najezdil jsem na něm asi 100tkm a pohoda, auto šlo pak do světa a zrovna včera jsem mluvil s kupcem a má dalších 25tkm za půl roku. Prý odešli vstřiky, oprava 16tkč, ale přiznal se, že tankuje všudemožně.....a auto má v současné chvíli 300tkm a kupec říkal, že je moc rád, že ho má... Když čip, tak jedině na brzdě a s grafem, to je jasný. Mě osobně by stačil na tu 125kw lineární nárůst od nějakých 2tis otáček, aby to třeba v režimu D nebylo vůbec znát, ale nevím, jestli to není zas blbost... Autem bude jezdit i drahá polovička....tak proto taková špekulace zas...no

Odpovědět

Zpět na „Chiptuning“