Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Odpovědět
Lui
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 26.01.2012 00:22

Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od Lui »

Rád bych nachipoval své auto Passat 2008 model 2009, motor 2.0 TDI CR má i filtr pevných částic. Máte s tím někdo zkušenosti případně s někým kdo to dělá.

Pokud možno Praha a okolí.

Uživatelský avatar
GeorgeTDi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 368
Registrován: 27.09.2007 14:12
Bydliště: Rakovnicko

Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od GeorgeTDi »

Ahoj, mám tenhle motor v superbu. Byl to ten 103kW motor CFFB. Nechal jsem to nachipovat u Motorpowera a veliká spokojenost ;-) Přikládám graf. Je tam teď skoro 140kW a auto krásně ožilo.

Kontakt na motorpowera:
SGS s.r.o.
Ke kostelu 1, Třebotov
Email: info@sgs-servis.cz
Telefon: (+420) 608 23 03 03

GPS:
49.58´21.714 N
14.17´17.384 E


Můžu jen doporučit.
Jirka
Přílohy
brzda Superb 001-web.jpg

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od KJirka »

k tomuhle se dopustím menšího komentáře. Vždycky se mi roztahuje huba, když čtu ty superlativy jako : maximální spokojenost nebo veliká spokojenost s čipováním a píše někdo, komu to udělali "včera". Tohle si nech až tak po ujetí 100 t. km a víc. Protože do tý doby jsou to jen tvoje subjektivní pocity z toho, že z poměrně chcíplýho auta je najednou raketa. Že to jede nepochybuju, jen nechápu, proč je ten motor takhle nesmyslně nafórovanej, když na webu úpravce čtu hodnoty podstatně nižší a rozhodně rozumnější. Zvýšení o 50 kobyl je docela masakr a kdyby ten motor uměl mluvit, určitě by ti o spokojenosti taky něco řek a věř tomu, že byste se v názoru moc nesešli. Můj osobní názor, podloženej dost nepříjemnýma zkušenostma je, že dřív nebo pozdějc pujde do hajzlu motor, velmi pravděpodobně spojka a možná i převodovka. Ani jedno není zdaleka na tenhle výkon stavěný. Chápu, že jseš o to víc spokojenější, když tě to stálo, jak vidím, asi jen 6900,-Kč. Samozřejmě není nikde psáno, že co je drahý, musí být dobrý a naopak, že levnej produkt nemusí být o.k.. Jestli to tak je nebo není, zjistíš nepochybně sám.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
GeorgeTDi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 368
Registrován: 27.09.2007 14:12
Bydliště: Rakovnicko

Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od GeorgeTDi »

KJirka píše:k tomuhle se dopustím menšího komentáře. Vždycky se mi roztahuje huba, když čtu ty superlativy jako : maximální spokojenost nebo veliká spokojenost s čipováním a píše někdo, komu to udělali "včera". Tohle si nech až tak po ujetí 100 t. km a víc. Protože do tý doby jsou to jen tvoje subjektivní pocity z toho, že z poměrně chcíplýho auta je najednou raketa. Že to jede nepochybuju, jen nechápu, proč je ten motor takhle nesmyslně nafórovanej, když na webu úpravce čtu hodnoty podstatně nižší a rozhodně rozumnější. Zvýšení o 50 kobyl je docela masakr a kdyby ten motor uměl mluvit, určitě by ti o spokojenosti taky něco řek a věř tomu, že byste se v názoru moc nesešli. Můj osobní názor, podloženej dost nepříjemnýma zkušenostma je, že dřív nebo pozdějc pujde do hajzlu motor, velmi pravděpodobně spojka a možná i převodovka. Ani jedno není zdaleka na tenhle výkon stavěný. Chápu, že jseš o to víc spokojenější, když tě to stálo, jak vidím, asi jen 6900,-Kč. Samozřejmě není nikde psáno, že co je drahý, musí být dobrý a naopak, že levnej produkt nemusí být o.k.. Jestli to tak je nebo není, zjistíš nepochybně sám.
K té spokojenosti to znamená že to auto necuká, jede hezky na tempomat a necuká to. Jak se u některých nalejvačů softu může stávat. Motor měl naměřeno na brzdě v základu 113kW takže je tam zvýšení o cca 25kW. Což myslím není tak hrozný. S motorem jezdím jak se má, nevytáčím studenej, dávám olej každých 15000km, nešlapu až na podlahu v 1500ot. , dochlazuju turbo. A hlavně nejezdím jako debil. Auto mám na každodenní ježdění a styl jízdy je stejný, akorát při předjíždění nebo když jedu naloženej tak to auto jede lépe a bezpečněji předjedu. Spojka odchází i na nechipovaným autě a převodovka by to měla zvládnout, jinak by to ten úpravce asi nedělal. Nevím kde si vzal tu cenu ale já platil 11 000,- a když by byl jakýkoliv problém, tak ho Petr vyřeší a hotovo. To že si měl ty smůlu na nachipovaný motor, neznamená, že ji bude mít každý :wink:

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od KJirka »

cenu vidím na netu, ale asi jsem se blbě koukal, to není až tak důležitý. Všechny ty věci, co děláš (turbo, olej atd..) jsem dělal a dělám samozřejmě taky. A nebyla to žádná smůla, prostě jsem byl jen blbej a stejně jako ty si nechal nesmyslně zvednout výkon. To co tam máš je prostě hodně a pokud si to auto nějakej čas necháš, příjdeš na to sám. Je úplně jedno, kolik mělo auto na brzdě před čipem, důležitá je ta finální hodnota. A ta převodovka, mimochodem, je myslím konstruovaná na 350 Nm nebo dokonce i na míň. Takže jestli to zvládně nebo ne je spíš otázka náhody. Věř tomu, že už nějaký zkušenosti mám a ne s jedním autem. Kolik máš na motoru teď najeto ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
GeorgeTDi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 368
Registrován: 27.09.2007 14:12
Bydliště: Rakovnicko

Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od GeorgeTDi »

Mám tam teď najeto 60 000km. Převodovka má zvládnout 400 Nm ale oficiálně to potvrzené nemám. Stejný motory Motorpower chipoval a mají najeto 80 000km na tom chipu a žádný problém. Nevím jestli jsi absolutní odpůrce chipování motorů nebo ne, ale myslím že zrovna ten Motorpower, nebo TDifun a Dieselpower vědí co dělají. Motor to vydží, bude muset. Myslím, že ty hodnoty nejsou ještě žádné extra navýšené. Je to subjektivní názor

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od KJirka »

nejsem odpůrce, protože jsem měl čipovaný už čtyři auta. Jen jsem to u toho jednoho holt přehnal a ten motor to nevydržel. Byl to taky 103 kW a to jsem na něm měl "jen" asi 135 kW. Po smrti motoru jsem ho viděl zevnitř a bylo to dost děsný. Vůle jak prase, vydřený válce, klika šišatá jak vejce atd.. A když zmiňuješ třeba Dieselpower, tak zrovna Ríša mi upravoval CR 125 kW jen na 141 kW, jako přijatelný maximum. Proč tam ty máš 140 kW, když všude v tabulkách na netu uvádí Motorpower hodnotu mnohem nižší ? Taky kamkoliv se podíváš, pohybuje se u 103 kW optimální zvýšení někde kolem 125 kW. Víc už je prostě moc. A jestli tam někdo nasype o tolik víc, tak mi zrovna nepřipadá, že by věděl co dělá. To není žádnej subjektivní názor, to je prostě fakt. A převodovka zcela určitě není na 400 Nm. Jednu jsem už taky pohřbil, tak jsem se o ty limity zajímal a myslím, že to je dokonce snad jen na 320 Nm. Není tam prakticky rezerva.
A ještě jedna věc, to musíš mít nějakej zázračnej motor, když po 60 t. km má ještě o 10 kW víc, než by měl mít. To, že koncernový motory mívají vyšší výkon, než výrobce uvádí se sice ví, ale to by ten tvůj musel mít na začátku ještě mnohem víc než teď, což je zjevná blbost. Výkon motoru vlivem provozu, jak známo, postupně klesá.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
GeorgeTDi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 368
Registrován: 27.09.2007 14:12
Bydliště: Rakovnicko

Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od GeorgeTDi »

Nevím, tak mám asi zázračný motor. Neber to ve zlém prosím. Zkrátka to tam naměřil. Nevím jak by dokázal na té brzdě naměřit víc než má ten motor. Schválně Petrovi zavolej a pobav se s ním o všem. Pak sem napiš jaký máš z něj dojem, jestli motorům rozumí nebo ne.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od KJirka »

já už dávno nedám na dojmy a obzvláště ne v týhle branži. A ve zlým probůh nic neberu. Diskutujem :wink:
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
GeorgeTDi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 368
Registrován: 27.09.2007 14:12
Bydliště: Rakovnicko

Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od GeorgeTDi »

KJirka píše:já už dávno nedám na dojmy a obzvláště ne v týhle branži. A ve zlým probůh nic neberu. Diskutujem :wink:
Tak super :wink: Motor budu hlídat a dávat mu max péči s občasným pěkným svezením. I když superb není závoďák, to mi bylo jasné od začátku. Jaký jsi měl kód motoru tu 103 prosím tě?

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od KJirka »

to bylo v OII a byl to PD. Děsná sračka a já jí ještě takhle pomoh. Fakt na to při jízdě mysli, že to stádo kobyl je hodně velký.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
GeorgeTDi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 368
Registrován: 27.09.2007 14:12
Bydliště: Rakovnicko

Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od GeorgeTDi »

KJirka píše:to bylo v OII a byl to PD. Děsná sračka a já jí ještě takhle pomoh. Fakt na to při jízdě mysli, že to stádo kobyl je hodně velký.
Nebylo to BKD? Petr říkal,m že ty CR jsou na tom o moc líp, než ty PD co byli dřív. Tak snad to superb zmákne. Neboj, nejezdím jak hovado a hlavně to nepodtáčím a nehoním se za nízkou spotřebou.

petryk1
Profík
Profík
Příspěvky: 1000
Registrován: 17.04.2013 20:28

Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od petryk1 »

Kluci' taka poznámka, účinnost TDI, je okolo 35%. Takze ked mate o 25 kW viac na brzdě, tak motor ma o 75 kW viac. Tam je pes zakopány...

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od motorpower »

to..KJirka... to co mám na webu jsou orientační hodnoty, a je to tam i napsané, jde to i více i méně. To je snad každému jasné.
Reálná hodnota je z brzdy.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR

Příspěvek od KJirka »

když každýmu, tak i mně, samozřejmě. Není třeba to vysvětlovat. Jen mě prostě zarazilo, že mezi teorií a skutečností je tak velkej rozdíl. Ale chápu, že to tak zákazník třeba chtěl. Podobně, jako před časem já. A proto jsem mu naznačil, co ho možná čeká.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Chiptuning“