zkušenosti s BSR
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: zkušenosti s BSR
hele, strejdo Součku, já to vidim asi takhle : zahraniční firmy, o kterých tady byla řeč, expandujou do jiných zemí prostřednictvím všelijakých udělátorů, který maj ze všeho nejvíc potřebu vytáhnout z někoho peníze a hodně rychle zbohatnout. Takže se může stát, a teď vůbec nechci jmenovat, že si pod renomovanou značkou koupíš produkt, kterej někdo takříkajíc "po cestě" dokurvil. Protože v týhle branži ten cvrkot celkem sleduju už pěknou řádku let, registruju takových případů poměrně dost. Fakt nebudu jmenovat, ale pokud nejsi (jakože to tak vypadá) nějakej nastrčenej agent, nevybírej úpravce podle slavnýho jména nebo webu, ale podle konkrétních referencí. Z těch tuzemských bych auto svěřil asi tak pěti firmám a Motorpower mezi ně třeba patří. Podotýkám, že všechny předchozí auta jsem měl s čipem a pokaždý od někoho jinýho. Takže bych třeba mohl i říct, kam bych to rozhodně nedal.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: zkušenosti s BSR
nevím co řešíte kluci - ten nově se registrující a rádoby informací chtivý Souček je zcela nepochybně agent, co ani neumí 2 dny udržet svoje inkognito a obnaží se už 5 příspěvkem - amatér
Součku - já jsem (a zdaleka nejen já) s prací Petra spokojenej a až budu chtít další úpravu, tak pojedu stejně k němu ty třiatřicetiletej elektroprodavači
Součku - já jsem (a zdaleka nejen já) s prací Petra spokojenej a až budu chtít další úpravu, tak pojedu stejně k němu ty třiatřicetiletej elektroprodavači
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- Profík
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 17.04.2013 20:28
Re: zkušenosti s BSR
"Jediný o čem jsem polemizoval je srovnání úpravce kterej dělá 10 tisíc úprav ročně s vlastním vývojovým střediskem ve švédsku s jak říkáš sám jedince, z dílny za prahou. Podle mého se to nedá ale na to ať si každej udělá názor sám"
No tak to pozor na to. Pracujem v inom odbore, ale nieco je rovnake. Kvalita, nie len kvantita. A pristup. A co robime? Taketo nieco. Lavou zadnou...
https://www.youtube.com/watch?v=FbjFQvwSzYk
Taky mali kosicania s dielnou...
No tak to pozor na to. Pracujem v inom odbore, ale nieco je rovnake. Kvalita, nie len kvantita. A pristup. A co robime? Taketo nieco. Lavou zadnou...
https://www.youtube.com/watch?v=FbjFQvwSzYk
Taky mali kosicania s dielnou...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01.12.2015 09:29
Re: zkušenosti s BSR
Hele ty strejdo! To mě pobavilo To že mám na věc jiný úhel pohledu nic neznamená! A rozhodně nejsem žádný odborník jak tady někdo psal nepotřebuju si honit triko jen čtu a sháním informace vím že i známé firmy používali pigi boxy a prodávali to za nesmysl. Čipoval jsem 4 auta za poslední 6 let a firmy typu Autočip nebo jim podobné at už zmiňované ABC, byl jsem sám kretén když jsem jim svěřil auto A5 3.0tdi 171kW a naštěstí druhé auto audi 2.7 tdi kvůli automatu (a řazení pod volantem) neudělali, je pravda že na Superbu 1.9tdi 96KW to fugovalo ale co by na něm nefungovalo... a volvu V50 mě tato úprava stála v důsledkách 2 krát tolik co auto samotné a hulilo to jako..... příští tejden má táta 60 tak mu k narozeninám dám chip na Volvo XC90 za půl mil. a proto jsem se dostal k bsr a ty reference těch zákazníků tam mají dobré, a nikoho tady jsem nehanil když neberu autochip tady se někdo zeptá a hned je agent zelenáč (na VW FORUM ANO) a já nevim co všechno... na fórum jsem se přihlásil kvůli Vám majitelům VW a ne tady hřát polívčičku kohokoliv. K panu z motorpoweru bych si klidně zajel to auto změřit (za těch tisíc korun to není problém) ale když mi tady poslal svojí referenci na KIA GT a já si ji ověřil najednou vše bylo jinak a ten špatnej byl zase majitel kterej nechápal jak mu to může jet 257 km/h když to chipování je špatně udělané a výkon zvednutý není? Ten majitel to jasně popisuje jak zrychlení které měřil třema způsoby tak videa kde dokládá ty rychlosti, a to je podle mě objektivní reference obou firem když už tvrdíte že jsem zaujatej já.... tenhle pán určitě není...
Zvrhlo se to tady v nějaký boj který není a to že se bojím svěřit auto za nemálo peněz ke správnému úpravci tak to se omlouvám teda....
Zvrhlo se to tady v nějaký boj který není a to že se bojím svěřit auto za nemálo peněz ke správnému úpravci tak to se omlouvám teda....
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: zkušenosti s BSR
Tak zpět na začátek, i Matesovi jelo auto o něco lépe než orig, ale cukalo a v režimu sport bylo horší než série.
Kia GT bohužel neumím , jinak bych býval úpravu rovnou na místě předělal/ nebo předělání nabídl/.
Při měření na letištích všichni příliš řeší, za kolik vozidlo zrychlí, a ne zda bez cukání projede rychle zatáčkou, či rozsah použitelných otáček. A hlavně, a to zdůrazňuji 260 jede i originál a myslím si, že by v létě jel i lépe než takto upravené auto. Volvo od BSR by mě zajímalo, ale za tisíc 4x4 neměřím. A pokud se nejedná o poslední model/ byl představen na podzim/ tak XC90 upravit umím. Cena je 18tis. bez a výsledek bude rozhodně lepší než švédů.
Ještě odkaz na Kia forum , kde jsem se k měření vyjádřil a kde je i odkaz na oba grafy které se u mě naměřili.
Stojí za to to tam celé přečíst, a to hlavně, jak se mu zdá, že auto odpadá v 5 tis. / to u mě ještě nebyl/, potom zase nadšení z malé spotřeby/ většinou dané na počítači po špatné kalibraci palivových map/.
Potom zklamání z měření, které si ale nechce připustit, protože za to přeci dal čtyřiadvacet.
Vzhledem k tomu, že nemlžím a nechtěl jsem, aby byl tolik zklamaný, tak jsem mu prozradil, že každé další měření, díky úbytku kyslíku zhoršuje výsledek cca o 2 až 3 procenta a navíc jsme zvedli zátěž.
Jak je na obou grafech vidět průběhy jsou totožné a pokud si pane Souček chcete namluvit, že jsou v pořádku,
tak si prohlédněte jak vypadá změřený originál. Podobně by měla vypadat i úprava.
Kia-forum odkaz: http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=17&t=5467" onclick="window.open(this.href);return false;
Kia GT bohužel neumím , jinak bych býval úpravu rovnou na místě předělal/ nebo předělání nabídl/.
Při měření na letištích všichni příliš řeší, za kolik vozidlo zrychlí, a ne zda bez cukání projede rychle zatáčkou, či rozsah použitelných otáček. A hlavně, a to zdůrazňuji 260 jede i originál a myslím si, že by v létě jel i lépe než takto upravené auto. Volvo od BSR by mě zajímalo, ale za tisíc 4x4 neměřím. A pokud se nejedná o poslední model/ byl představen na podzim/ tak XC90 upravit umím. Cena je 18tis. bez a výsledek bude rozhodně lepší než švédů.
Ještě odkaz na Kia forum , kde jsem se k měření vyjádřil a kde je i odkaz na oba grafy které se u mě naměřili.
Stojí za to to tam celé přečíst, a to hlavně, jak se mu zdá, že auto odpadá v 5 tis. / to u mě ještě nebyl/, potom zase nadšení z malé spotřeby/ většinou dané na počítači po špatné kalibraci palivových map/.
Potom zklamání z měření, které si ale nechce připustit, protože za to přeci dal čtyřiadvacet.
Vzhledem k tomu, že nemlžím a nechtěl jsem, aby byl tolik zklamaný, tak jsem mu prozradil, že každé další měření, díky úbytku kyslíku zhoršuje výsledek cca o 2 až 3 procenta a navíc jsme zvedli zátěž.
Jak je na obou grafech vidět průběhy jsou totožné a pokud si pane Souček chcete namluvit, že jsou v pořádku,
tak si prohlédněte jak vypadá změřený originál. Podobně by měla vypadat i úprava.
Kia-forum odkaz: http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=17&t=5467" onclick="window.open(this.href);return false;
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: zkušenosti s BSR
Já vlastně vůbec nepochopil co píšeš Součku.
EDIT: Ono existuje KIA fórum?
EDIT: Ono existuje KIA fórum?
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: zkušenosti s BSR
Nevím jestli je absurdnější tahle debata (ze strany nováčka) nebo to, že dá někdo tolik peněz za Kiu
S Motorpowerem neuděláš chybu. A o tom jeho webu už jsem mu také psal, bohužel konzumní společnost dá radši 3x tolik peněz někomu, kdo má lepší PR.
S Motorpowerem neuděláš chybu. A o tom jeho webu už jsem mu také psal, bohužel konzumní společnost dá radši 3x tolik peněz někomu, kdo má lepší PR.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: zkušenosti s BSR
serte na to, každej ať dělá, jak umí. Informací je tu po ko*ot, ne ?!
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: zkušenosti s BSR
A agent nejen mlží, ale i mlčí. Pokud by opravdu něco řešil, předpokládám, že by se zastavil.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01.12.2015 09:29
Re: zkušenosti s BSR
Tak agent mlžit nebude jak mi zde nabízel pán z Motopower za 18 tisíc ( příspěvek smazán záhadně)
Tak u BSR mě to stálo 14 489,- včetně DPH dvě hodiny jsem si to vyzkoušel a v autě už nechal. Na válcovou zkušebnu jsem opravdu jet nepotřeboval protože ten rozdíl pozná i úplnej tupec.... takže obrázek jsem si udělal a děkuji za pomoc víc to asi fakt nemá smysl komentovat
Tak u BSR mě to stálo 14 489,- včetně DPH dvě hodiny jsem si to vyzkoušel a v autě už nechal. Na válcovou zkušebnu jsem opravdu jet nepotřeboval protože ten rozdíl pozná i úplnej tupec.... takže obrázek jsem si udělal a děkuji za pomoc víc to asi fakt nemá smysl komentovat
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: zkušenosti s BSR
Rozdíl znát bude určitě,ale je tam deklarovaný výkon? To už bez brzdy nezjistíš
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: zkušenosti s BSR
Ta poslední věta je TOP.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: zkušenosti s BSR
obrázek si tu asi udělali všichni o dané situaci
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: zkušenosti s BSR
No ty kokso
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- S7rny
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 02.09.2008 13:42
- Bydliště: Žatec
Re: zkušenosti s BSR
Jiří Souček píše:takže obrázek jsem si udělal a děkuji za pomoc víc to asi fakt nemá smysl komentovat
zjistil jsi že se tu s BSR nechytáš,takže nemá ... čau
současnost: VW PASSAT B8 2.0TDI 110kW
minulost: VW PASSAT 3C 2.0TDI CR
minulost: VW GOLF V 1.9TDI PD
minulost: VW PASSAT 3C 2.0TDI CR
minulost: VW GOLF V 1.9TDI PD