Každopádně dik za podrobné info BSR je pro mě zatím na prvním místě a pokud někde budu chipovat tak asi u nich ,každopádně počkam až vyprší zárukaAllbacore píše:Podla toho co som pochopil, tak oni su "registrovany" na ich original pobocku vo Svedsku - BSR Svenska AB, a tu prevadzkuju online obchod, ktory je riadeny zamestancami BSR Svenska AB, tu na Slovensku a Cesku...Tak isto je BSR aj v UK a v Nemecku...Nepovedal by som ze su vyskumnici, predavaju tyzdene okolo 250 kusov PPC Toto cislo ma hlavne presvedcilo pre ich PPCBetlem píše: Ten DieselPower sem už dvakrát oslovil a žádná odpověd tak nevím.Asi si nestahujou mail nebo nevím a ještě sem uvažoval o BSR jak psal Albacore ale zase na jejich ofiko webu sem nenašel že mají pobočku V SK tak aby to nebylli nejací výzkumnící
CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
-
- Jezdec
- Příspěvky: 202
- Registrován: 25.05.2008 22:52
- Bydliště: Praha, Přerov nad Labem
Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
- global
- Závodník
- Příspěvky: 567
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zilina
Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
Ja mam chip od BH motor, max spokojnosť. motor ide daleko lepsie v celom spektre otačok
http://www.x-dent.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 94
- Registrován: 19.05.2008 17:30
Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
Akorát nevím, co je to "krasnej zatach"? To je svahilština?
-
- Řidič
- Příspěvky: 94
- Registrován: 19.05.2008 17:30
Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
Akorát nevím, co je to "krasnej zatach"? To je svahilština?
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 25.12.2010 22:29
Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
Ahoj,
navážu na toto téma. Mám čerstvě Passata rok 07 model 08 s motorem BMP a filtrem pevných částic. Auto je původem z německa jako fleetové. Má aktuálně najeto 190 tis. km. V Lednu roku 2010 byl na záruku měněn motor. Motor má nyní najeto 40 tis. km. Dusud jezdil na longlife režim 30 tis. km. Při další výměně chci přejít na 15 tis. km.
A teď moje otázky:
1) chtěl bych auto "nachipovat", ale nejsem si jistý, jak dopadnou komponenty typu turbo, DPF.
2) koho mi případně doporučíte
3) jestli nemám rovnou nechat vyndat DPF filtr
4) zajímá mě, jestli při odstranění DPF filtru nebude problém na STK a emisích
Díky za rady
navážu na toto téma. Mám čerstvě Passata rok 07 model 08 s motorem BMP a filtrem pevných částic. Auto je původem z německa jako fleetové. Má aktuálně najeto 190 tis. km. V Lednu roku 2010 byl na záruku měněn motor. Motor má nyní najeto 40 tis. km. Dusud jezdil na longlife režim 30 tis. km. Při další výměně chci přejít na 15 tis. km.
A teď moje otázky:
1) chtěl bych auto "nachipovat", ale nejsem si jistý, jak dopadnou komponenty typu turbo, DPF.
2) koho mi případně doporučíte
3) jestli nemám rovnou nechat vyndat DPF filtr
4) zajímá mě, jestli při odstranění DPF filtru nebude problém na STK a emisích
Díky za rady
VW Passat Variant 2.0TDI BMP Highline
- uncompromised
- VWexpert
- Příspěvky: 2786
- Registrován: 19.06.2010 22:11
Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
surfis: nevím přesně jak je to s tím servisním intervalem, VAGem to jde nastavit, ale v příručce je uvedený pouze jediný olej a ten je vetšinou Longlife. Já jsem o tom taky uvažoval, ale nechal jsem to tak, a prostě po roce nebo po 10ti tis. km, ten olej vyměním až mám čas a nebude na mě nic řvát, že musím. Nevím jestli si měníš olej sám nebo v servisu, ale mě ta výměna přišla na 1500,-Kč, takže proč tam dávat jiný olej a něco vymýšlet. Za tu cenu, ten Longlife měním 2x častěj.
K otázkám, auto nech čipovat pouze tam, kde to před čipováním změří na brzdě a podle toho ti připraví mapy, nebrat žádný čip stejný pro všechny tyto motory.
DPF by měl vydžet, jezdí s tím hodně lidí. Odstranění vyjde 4-5tis Kč co jsem slyšel.
Pokud ho odstraníš tak na emisích prý problém není, ale z vlastní zkušenosti nemůžu soudit.
K otázkám, auto nech čipovat pouze tam, kde to před čipováním změří na brzdě a podle toho ti připraví mapy, nebrat žádný čip stejný pro všechny tyto motory.
DPF by měl vydžet, jezdí s tím hodně lidí. Odstranění vyjde 4-5tis Kč co jsem slyšel.
Pokud ho odstraníš tak na emisích prý problém není, ale z vlastní zkušenosti nemůžu soudit.
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 25.12.2010 22:29
Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
Ahoj,
díky za rady. Servisní interval myslím přechodem QG1 na QG2 (snažím se studovat VW co to jde. Primární znalosti mám pouze o BMW - benzínové) VW mám jako daily car . Ale to asi v tomto tématu rozebírat nebudem
Dosud bylo auto servisováno pouze u VW (od další výměny budu jezdit ke kamarádovi). Proto motor měnili ikdyž auto již nemělo záruku. Dokud DPF drží, tak ho tam asi ponechám, ale právě jsem četl, že se chipem rapidně snižuje jeho životnost. V autě má již 190Kkm takže se blíží jeho konec. Stejně tak turbo už má něco za sebou, ale německé dálniční kilometry tomu snad tolik nedávaji, jako pojíždění po městě. Jezdím 50% město a 50% dálku s nájezdem 30 - 40Kkm ročně. Zajímá mě vliv na tyto komponenty. Stejně je to asi trochu loterie...
Ještě další věc mě napadla. Nelíbí se mi "kopanec" do zad při 2000ot./min. Jde to chipem nějak potlačit? Raději bych pozvolnější nárůst Obávám se, že po chipu bude ještě větší
Díky Dan
PS: každopádně díky za rady, které jsem se tu na fóru dočetl a díky tomu koupil auto s motorem BMP a výbavou HighLine
díky za rady. Servisní interval myslím přechodem QG1 na QG2 (snažím se studovat VW co to jde. Primární znalosti mám pouze o BMW - benzínové) VW mám jako daily car . Ale to asi v tomto tématu rozebírat nebudem
Dosud bylo auto servisováno pouze u VW (od další výměny budu jezdit ke kamarádovi). Proto motor měnili ikdyž auto již nemělo záruku. Dokud DPF drží, tak ho tam asi ponechám, ale právě jsem četl, že se chipem rapidně snižuje jeho životnost. V autě má již 190Kkm takže se blíží jeho konec. Stejně tak turbo už má něco za sebou, ale německé dálniční kilometry tomu snad tolik nedávaji, jako pojíždění po městě. Jezdím 50% město a 50% dálku s nájezdem 30 - 40Kkm ročně. Zajímá mě vliv na tyto komponenty. Stejně je to asi trochu loterie...
Ještě další věc mě napadla. Nelíbí se mi "kopanec" do zad při 2000ot./min. Jde to chipem nějak potlačit? Raději bych pozvolnější nárůst Obávám se, že po chipu bude ještě větší
Díky Dan
PS: každopádně díky za rady, které jsem se tu na fóru dočetl a díky tomu koupil auto s motorem BMP a výbavou HighLine
VW Passat Variant 2.0TDI BMP Highline
-
- Řidič
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17.07.2010 17:27
- Bydliště: Havířov-město Karvinská 1238 73601 mobil 604591309
Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
o tom ten čip tuning je přece slabé auto ti zada nepromasíruje a já bych si nechal ty zada klidně i prelomit,potlačit to jde citlivou nohousurfis píše:Ahoj,
díky za rady. Servisní interval myslím přechodem QG1 na QG2 (snažím se studovat VW co to jde. Primární znalosti mám pouze o BMW - benzínové) VW mám jako daily car . Ale to asi v tomto tématu rozebírat nebudem
Dosud bylo auto servisováno pouze u VW (od další výměny budu jezdit ke kamarádovi). Proto motor měnili ikdyž auto již nemělo záruku. Dokud DPF drží, tak ho tam asi ponechám, ale právě jsem četl, že se chipem rapidně snižuje jeho životnost. V autě má již 190Kkm takže se blíží jeho konec. Stejně tak turbo už má něco za sebou, ale německé dálniční kilometry tomu snad tolik nedávaji, jako pojíždění po městě. Jezdím 50% město a 50% dálku s nájezdem 30 - 40Kkm ročně. Zajímá mě vliv na tyto komponenty. Stejně je to asi trochu loterie...
Ještě další věc mě napadla. Nelíbí se mi "kopanec" do zad při 2000ot./min. Jde to chipem nějak potlačit? Raději bych pozvolnější nárůst Obávám se, že po chipu bude ještě větší
Díky Dan
PS: každopádně díky za rady, které jsem se tu na fóru dočetl a díky tomu koupil auto s motorem BMP a výbavou HighLine
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 25.12.2010 22:29
Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
Jenže nestojím o skokový "kopanec". Nic a pak zátah. U CR to není tak markantní aspoň co jsem jezdil v A4 (170PS) a Yeti (140PS). Asi jsem moc náročnej a chtěl bych charakteristiku benzína se spotřebou ropáka.
VW Passat Variant 2.0TDI BMP Highline
- valchaaa
- Závodník
- Příspěvky: 618
- Registrován: 01.12.2009 20:04
Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
Tak ono někteří chiptuneři ten kopanec dělají schválně aby sis řekl jó ty pyčo to jede...
Ale jsou i takoví kteřým řekneš svojí představu a auto upraví podle tvých představ samozřejmě v rámci možnosti
Ale jsou i takoví kteřým řekneš svojí představu a auto upraví podle tvých představ samozřejmě v rámci možnosti
- Dukes
- Řidič
- Příspěvky: 144
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
Tak ono je to jednak o naladění a v druhý řadě i trochu o systému vstřikovaní. CR má lineárnější průběh.
-
- Řidič
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17.07.2010 17:27
- Bydliště: Havířov-město Karvinská 1238 73601 mobil 604591309
Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
Tak to Ti věřím,ale já jsem se ještě s takovým jevem nesetkal,ale určo by se mi taky nezamlouval.Jak to jednou začne tahat tak do 180ti km/h musí byt solidní tlak do zad až potom do té maximálky což je tak těch 212km/h to už jde pozvolněji,alespoň u mně je to tak u každého auta a největší rozdíl jsem zažil u 66kw octavky to je uplny maras ten rozdíl,to auto se změní v raketu,když jsem nechal čipnout passata čekal jsem to samé,ale bohužel takovy rozdíl ani nahodousurfis píše:Jenže nestojím o skokový "kopanec". Nic a pak zátah. U CR to není tak markantní aspoň co jsem jezdil v A4 (170PS) a Yeti (140PS). Asi jsem moc náročnej a chtěl bych charakteristiku benzína se spotřebou ropáka.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09.03.2011 19:12
Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
Petřík píše:Lepsi je na upravy 1.9
...u 2.0 jsou kapku problemy ..
A pokud chces krasnej zatach,tak rekni u DieselPoweru Reshoj at ti vyhodi komplet vyfuk,hl filtr p.č ...
dieselPower je vubec nejlepsi firma v Cr a jak to vypada tak zacina byt i Nemecku
Koukal jsem na ten DieselPower a úprava 2.0 TDI CR 103KW stoji s DPH 22k CZK to je nejak moc ne?
Sportmotor to dela za 10k, pravda nevim co vsechno cena u DieselPower zahrnuje.....
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW
A u mě to stojí 25, s brzdou a náhradní jednotkou pro případnou reklamaci. Zapomeňte na to , že úpravu v servise nerozpoznají. Respektive ne hned, ale při reklamaci ano.Buster píše:Petřík píše:Lepsi je na upravy 1.9
...u 2.0 jsou kapku problemy ..
A pokud chces krasnej zatach,tak rekni u DieselPoweru Reshoj at ti vyhodi komplet vyfuk,hl filtr p.č ...
dieselPower je vubec nejlepsi firma v Cr a jak to vypada tak zacina byt i Nemecku
Koukal jsem na ten DieselPower a úprava 2.0 TDI CR 103KW stoji s DPH 22k CZK to je nejak moc ne?
Sportmotor to dela za 10k, pravda nevim co vsechno cena u DieselPower zahrnuje.....
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning