CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Betlem
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 202
Registrován: 25.05.2008 22:52
Bydliště: Praha, Přerov nad Labem

Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Příspěvek od Betlem »

Allbacore píše:
Betlem píše: Ten DieselPower sem už dvakrát oslovil a žádná odpověd tak nevím.Asi si nestahujou mail 8O nebo nevím a ještě sem uvažoval o BSR jak psal Albacore ale zase na jejich ofiko webu sem nenašel že mají pobočku V SK tak aby to nebylli nejací výzkumnící :roll:
Podla toho co som pochopil, tak oni su "registrovany" na ich original pobocku vo Svedsku - BSR Svenska AB, a tu prevadzkuju online obchod, ktory je riadeny zamestancami BSR Svenska AB, tu na Slovensku a Cesku...Tak isto je BSR aj v UK a v Nemecku...Nepovedal by som ze su vyskumnici, predavaju tyzdene okolo 250 kusov PPC 8) Toto cislo ma hlavne presvedcilo pre ich PPC :wink:
Každopádně dik za podrobné info BSR je pro mě zatím na prvním místě a pokud někde budu chipovat tak asi u nich :wink: ,každopádně počkam až vyprší záruka

Uživatelský avatar
global
Závodník
Závodník
Příspěvky: 567
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zilina

Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Příspěvek od global »

Ja mam chip od BH motor, max spokojnosť. motor ide daleko lepsie v celom spektre otačok
http://www.x-dent.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

Frank51
Řidič
Řidič
Příspěvky: 94
Registrován: 19.05.2008 17:30

Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Příspěvek od Frank51 »

Akorát nevím, co je to "krasnej zatach"? To je svahilština?

Frank51
Řidič
Řidič
Příspěvky: 94
Registrován: 19.05.2008 17:30

Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Příspěvek od Frank51 »

Akorát nevím, co je to "krasnej zatach"? To je svahilština?

surfis
Řidič
Řidič
Příspěvky: 76
Registrován: 25.12.2010 22:29

Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Příspěvek od surfis »

Ahoj,

navážu na toto téma. Mám čerstvě Passata rok 07 model 08 s motorem BMP a filtrem pevných částic. Auto je původem z německa jako fleetové. Má aktuálně najeto 190 tis. km. V Lednu roku 2010 byl na záruku měněn motor. Motor má nyní najeto 40 tis. km. Dusud jezdil na longlife režim 30 tis. km. Při další výměně chci přejít na 15 tis. km.

A teď moje otázky:

1) chtěl bych auto "nachipovat", ale nejsem si jistý, jak dopadnou komponenty typu turbo, DPF.
2) koho mi případně doporučíte
3) jestli nemám rovnou nechat vyndat DPF filtr
4) zajímá mě, jestli při odstranění DPF filtru nebude problém na STK a emisích

Díky za rady ;-)
VW Passat Variant 2.0TDI BMP Highline

Uživatelský avatar
uncompromised
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2786
Registrován: 19.06.2010 22:11

Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Příspěvek od uncompromised »

surfis: nevím přesně jak je to s tím servisním intervalem, VAGem to jde nastavit, ale v příručce je uvedený pouze jediný olej a ten je vetšinou Longlife. Já jsem o tom taky uvažoval, ale nechal jsem to tak, a prostě po roce nebo po 10ti tis. km, ten olej vyměním až mám čas a nebude na mě nic řvát, že musím. Nevím jestli si měníš olej sám nebo v servisu, ale mě ta výměna přišla na 1500,-Kč, takže proč tam dávat jiný olej a něco vymýšlet. Za tu cenu, ten Longlife měním 2x častěj.

K otázkám, auto nech čipovat pouze tam, kde to před čipováním změří na brzdě a podle toho ti připraví mapy, nebrat žádný čip stejný pro všechny tyto motory.
DPF by měl vydžet, jezdí s tím hodně lidí. Odstranění vyjde 4-5tis Kč co jsem slyšel.
Pokud ho odstraníš tak na emisích prý problém není, ale z vlastní zkušenosti nemůžu soudit.

surfis
Řidič
Řidič
Příspěvky: 76
Registrován: 25.12.2010 22:29

Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Příspěvek od surfis »

Ahoj,

díky za rady. Servisní interval myslím přechodem QG1 na QG2 (snažím se studovat VW co to jde. Primární znalosti mám pouze o BMW - benzínové) VW mám jako daily car :-). Ale to asi v tomto tématu rozebírat nebudem :-)

Dosud bylo auto servisováno pouze u VW (od další výměny budu jezdit ke kamarádovi). Proto motor měnili ikdyž auto již nemělo záruku. Dokud DPF drží, tak ho tam asi ponechám, ale právě jsem četl, že se chipem rapidně snižuje jeho životnost. V autě má již 190Kkm takže se blíží jeho konec. Stejně tak turbo už má něco za sebou, ale německé dálniční kilometry tomu snad tolik nedávaji, jako pojíždění po městě. Jezdím 50% město a 50% dálku s nájezdem 30 - 40Kkm ročně. Zajímá mě vliv na tyto komponenty. Stejně je to asi trochu loterie...

Ještě další věc mě napadla. Nelíbí se mi "kopanec" do zad při 2000ot./min. Jde to chipem nějak potlačit? Raději bych pozvolnější nárůst :-) Obávám se, že po chipu bude ještě větší :-(

Díky Dan

PS: každopádně díky za rady, které jsem se tu na fóru dočetl a díky tomu koupil auto s motorem BMP a výbavou HighLine :-)
VW Passat Variant 2.0TDI BMP Highline

BEDAALFA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 142
Registrován: 17.07.2010 17:27
Bydliště: Havířov-město Karvinská 1238 73601 mobil 604591309

Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Příspěvek od BEDAALFA »

surfis píše:Ahoj,

díky za rady. Servisní interval myslím přechodem QG1 na QG2 (snažím se studovat VW co to jde. Primární znalosti mám pouze o BMW - benzínové) VW mám jako daily car :-). Ale to asi v tomto tématu rozebírat nebudem :-)

Dosud bylo auto servisováno pouze u VW (od další výměny budu jezdit ke kamarádovi). Proto motor měnili ikdyž auto již nemělo záruku. Dokud DPF drží, tak ho tam asi ponechám, ale právě jsem četl, že se chipem rapidně snižuje jeho životnost. V autě má již 190Kkm takže se blíží jeho konec. Stejně tak turbo už má něco za sebou, ale německé dálniční kilometry tomu snad tolik nedávaji, jako pojíždění po městě. Jezdím 50% město a 50% dálku s nájezdem 30 - 40Kkm ročně. Zajímá mě vliv na tyto komponenty. Stejně je to asi trochu loterie...

Ještě další věc mě napadla. Nelíbí se mi "kopanec" do zad při 2000ot./min. Jde to chipem nějak potlačit? Raději bych pozvolnější nárůst :-) Obávám se, že po chipu bude ještě větší :-(

Díky Dan

PS: každopádně díky za rady, které jsem se tu na fóru dočetl a díky tomu koupil auto s motorem BMP a výbavou HighLine :-)
o tom ten čip tuning je přece slabé auto ti zada nepromasíruje a já bych si nechal ty zada klidně i prelomit,potlačit to jde citlivou nohou :-)

surfis
Řidič
Řidič
Příspěvky: 76
Registrován: 25.12.2010 22:29

Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Příspěvek od surfis »

Jenže nestojím o skokový "kopanec". Nic a pak zátah. U CR to není tak markantní aspoň co jsem jezdil v A4 (170PS) a Yeti (140PS). Asi jsem moc náročnej a chtěl bych charakteristiku benzína se spotřebou ropáka.
VW Passat Variant 2.0TDI BMP Highline

Uživatelský avatar
valchaaa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 618
Registrován: 01.12.2009 20:04

Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Příspěvek od valchaaa »

Tak ono někteří chiptuneři ten kopanec dělají schválně aby sis řekl jó ty pyčo to jede... :mrgreen:
Ale jsou i takoví kteřým řekneš svojí představu a auto upraví podle tvých představ samozřejmě v rámci možnosti ;-)

Uživatelský avatar
Dukes
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Příspěvek od Dukes »

Tak ono je to jednak o naladění a v druhý řadě i trochu o systému vstřikovaní. CR má lineárnější průběh.

BEDAALFA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 142
Registrován: 17.07.2010 17:27
Bydliště: Havířov-město Karvinská 1238 73601 mobil 604591309

Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Příspěvek od BEDAALFA »

surfis píše:Jenže nestojím o skokový "kopanec". Nic a pak zátah. U CR to není tak markantní aspoň co jsem jezdil v A4 (170PS) a Yeti (140PS). Asi jsem moc náročnej a chtěl bych charakteristiku benzína se spotřebou ropáka.
Tak to Ti věřím,ale já jsem se ještě s takovým jevem nesetkal,ale určo by se mi taky nezamlouval.Jak to jednou začne tahat tak do 180ti km/h musí byt solidní tlak do zad až potom do té maximálky což je tak těch 212km/h to už jde pozvolněji,alespoň u mně je to tak u každého auta a největší rozdíl jsem zažil u 66kw octavky to je uplny maras ten rozdíl,to auto se změní v raketu,když jsem nechal čipnout passata čekal jsem to samé,ale bohužel takovy rozdíl ani nahodou

Buster
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 09.03.2011 19:12

Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Příspěvek od Buster »

Petřík píše:Lepsi je na upravy 1.9 :lol:

...u 2.0 jsou kapku problemy ..

A pokud chces krasnej zatach,tak rekni u DieselPoweru Reshoj at ti vyhodi komplet vyfuk,hl filtr p.č 8O ...

dieselPower je vubec nejlepsi firma v Cr a jak to vypada tak zacina byt i Nemecku :!:

Koukal jsem na ten DieselPower a úprava 2.0 TDI CR 103KW stoji s DPH 22k CZK to je nejak moc ne?
Sportmotor to dela za 10k, pravda nevim co vsechno cena u DieselPower zahrnuje.....

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: CHIP Passat 3C 2.0TDi PD 103kW

Příspěvek od motorpower »

Buster píše:
Petřík píše:Lepsi je na upravy 1.9 :lol:

...u 2.0 jsou kapku problemy ..

A pokud chces krasnej zatach,tak rekni u DieselPoweru Reshoj at ti vyhodi komplet vyfuk,hl filtr p.č 8O ...

dieselPower je vubec nejlepsi firma v Cr a jak to vypada tak zacina byt i Nemecku :!:

Koukal jsem na ten DieselPower a úprava 2.0 TDI CR 103KW stoji s DPH 22k CZK to je nejak moc ne?
Sportmotor to dela za 10k, pravda nevim co vsechno cena u DieselPower zahrnuje.....
A u mě to stojí 25, s brzdou a náhradní jednotkou pro případnou reklamaci. Zapomeňte na to , že úpravu v servise nerozpoznají. Respektive ne hned, ale při reklamaci ano.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Odpovědět

Zpět na „Chiptuning“