Denní svícelí - TUNEL nakódování

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Uživatelský avatar
Neználek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 07.05.2009 20:49
Bydliště: Karlovarsko

Denní svícelí - TUNEL nakódování

Příspěvek od Neználek »

Vím, že se tu stále denní svícení s LED probírá. Napadlo mně, ale asi nejsem první, zda by nešlo nakódovat denní svícení na pozici TUNEL a to tím způsobem, že by se po nastartování rozsvítily parkovací světla společně s mlhovkami se sníženou svítivostí cca.60%, po sepnutí senzorem by se světla přeply do klasického svícení tj. rozsvícení tlumených světel a zhasnutí mlhovek. Mám bixenony a tímto bych šetřil jak výbojky tak naklápěcí motůrky. A hlavně bych nemusil řešit LED světla - jaké a kam je umístit. Nevím zda je to vůbec možné, jsem laik, ale ti co mají VAG a zkušenosti, nešlo by to ?

Uživatelský avatar
newmann75
Pilot
Pilot
Příspěvky: 708
Registrován: 11.11.2008 10:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní svícelí - TUNEL nakódování

Příspěvek od newmann75 »

Neználek píše:Vím, že se tu stále denní svícení s LED probírá. Napadlo mně, ale asi nejsem první, zda by nešlo nakódovat denní svícení na pozici TUNEL a to tím způsobem, že by se po nastartování rozsvítily parkovací světla společně s mlhovkami se sníženou svítivostí cca.60%, po sepnutí senzorem by se světla přeply do klasického svícení tj. rozsvícení tlumených světel a zhasnutí mlhovek. Mám bixenony a tímto bych šetřil jak výbojky tak naklápěcí motůrky. A hlavně bych nemusil řešit LED světla - jaké a kam je umístit. Nevím zda je to vůbec možné, jsem laik, ale ti co mají VAG a zkušenosti, nešlo by to ?

Společně s parkovačkama určitě ne. Pouze mlhovky se svítivosti jakou budeš požadovat.
Ja bych spíš upřednostníl kdyby to šlo přes dálkovky (třeba 40-50%) než mlhy ,ale zatím jsem nikde tuto možnost nenašel.
CC 2014
1.4 TSI

Uživatelský avatar
Allbacore
Pilot
Pilot
Příspěvky: 754
Registrován: 13.01.2008 00:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní svícelí - TUNEL nakódování