1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
Moderátor: SandrikGVI
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
jobo: ano, pneu se určitě projeví
No mně se zdálo, že těch Golfů zatím až zas tolik nejezdí, teďka už vím proč
No mně se zdálo, že těch Golfů zatím až zas tolik nejezdí, teďka už vím proč
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
Ještě jednu malou poznámku ke spotřebě, která platí pro 1,2 tsi i 1,4 tsi, ono hlavně dost záleží na trase, kterou jedete, mám vypozorované, že klikaté okresky, kde často přidáváš a ubíráš, řadíš, zvyšují spotřebu poměrně dost, rovnější státní silnice s pozvolným zvlněním jsou na spotřebu nejlepší, tam se dá s 1,4 tsi jezdit i lehce pod šest litrů, to samé dálnice, pokud se držíš 120 km/h tak dosáhneš neskutečné spotřeby, vyzkoušeno,
jel jsem s otcem trasu HK - Praha dálnice, brzičko ráno v hodin, takže malý provoz, já s 1,4tsi, on s 1,2 tsi, stabilní rychlost 120 km/h, do Kobylis, já tam dojel s průměrkou 6,0 on s 5,1,
včera trasa Semily - HK, průměrka 60 km/h při spotřebě 6,6 l/100, mám vyzkoušeno, když se krotím a jedu na pohodu, tak se dá s 1,4 tsi jezdit za málo a navíc tu zůstává
možnost se trochu svézt a potrápit TDíčka .....
Otec na 1,2 tsi má dlouhodobě 5,6 l/100, ale dálnice téměř nejezdí, tak 400 km za rok
u každého údaje spotřeby se podívejte na průměrnou rychlost, ta je vypovídající o provozu při kterém bylo spotřeby dosaženo
jel jsem s otcem trasu HK - Praha dálnice, brzičko ráno v hodin, takže malý provoz, já s 1,4tsi, on s 1,2 tsi, stabilní rychlost 120 km/h, do Kobylis, já tam dojel s průměrkou 6,0 on s 5,1,
včera trasa Semily - HK, průměrka 60 km/h při spotřebě 6,6 l/100, mám vyzkoušeno, když se krotím a jedu na pohodu, tak se dá s 1,4 tsi jezdit za málo a navíc tu zůstává
možnost se trochu svézt a potrápit TDíčka .....
Otec na 1,2 tsi má dlouhodobě 5,6 l/100, ale dálnice téměř nejezdí, tak 400 km za rok
u každého údaje spotřeby se podívejte na průměrnou rychlost, ta je vypovídající o provozu při kterém bylo spotřeby dosaženo
CAXA
-
- Jezdec
- Příspěvky: 256
- Registrován: 29.07.2009 08:55
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
Na pruměrnou rychlost bych až tak nekoukal. Ta ma sama o sobě velmi malou vypovidajici hodnotu.
1.2 TSI 77kw
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
No jestli jedu trasu např 200 km s průměrkou 85 nebo 60 km/h je vypovídající o tom jak jsem na to šlapal a spěchal, resp. jestli jsem někde chytnul kolony apod.,
určité vodítko a obrázek to přeci jen je, to samé o provozu po městě, kdy je trochu rozdíl jezdit po městě po okruhu nebo centrem města a poskakovat, obojí to je městský provoz, ale jiné parametry.
určité vodítko a obrázek to přeci jen je, to samé o provozu po městě, kdy je trochu rozdíl jezdit po městě po okruhu nebo centrem města a poskakovat, obojí to je městský provoz, ale jiné parametry.
CAXA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 06.12.2011 11:30
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
Ja mam teraz Mondeo 2,0 tddi. r.v 2001 uz ma nalietane hafo Km a uz ta spolahlivost nie je ono.Spotreba vsak pri studenom motore na sposob jazdy o ktorom som písal nie je menej ako 7,5-8,5 litra v zime na zimakoch.Mesto po zahriati ide na 6,5. Leto uz je o cosi lepsie tam sa to pohybuje 6,5 - 7,5.Cize jednou vetou ani ten diesel v meste a v zime nerobí zazraky.
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
jar_da: No řekl bych, že máš zhruba stejnou spotřebu jako já.
Přesto trvám na tom, že ve městě ta spotřeba není nic moc a je až extrémně citlivá na plyn (je to holt turbo) a pokud někdo chce auto do města nebo příměstskej provoz, 1.2 TSI v jakýkoli variantě je určitě rozumnější volba.
Přesto trvám na tom, že ve městě ta spotřeba není nic moc a je až extrémně citlivá na plyn (je to holt turbo) a pokud někdo chce auto do města nebo příměstskej provoz, 1.2 TSI v jakýkoli variantě je určitě rozumnější volba.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 06.12.2011 11:30
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
Tie dodacie lehoty ma trochu zaskocili.Musím to ist objednat aby som v lete mal na com ist na dovolenku.To ani nestihnem zabehat.
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
ale jo, já s tebou souhlasím, jen si myslím, že rozdíl ve spotřebě v tomto režimu nebude až tak zásadní, abych si místo 1,4 vzal 1,2 tsi, otázku ceny nebereme do úvahy, ta spotřeba citlivá na sešlápnutí plynu je u všech tsi a je jedno jestli to je 1,2 1,4 nebo 1,8 tsi, někdo dokáže jezdit tak jiný onak, když jezdím jen příměstskýPantani píše:jar_da: No řekl bych, že máš zhruba stejnou spotřebu jako já.
Přesto trvám na tom, že ve městě ta spotřeba není nic moc a je až extrémně citlivá na plyn (je to holt turbo) a pokud někdo chce auto do města nebo příměstskej provoz, 1.2 TSI v jakýkoli variantě je určitě rozumnější volba.
a městský provoz (do 20 km od města), tak jsem na 6,6-6,8
CAXA
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
čekačka na benzín - v mém případě 4 měsícejobo píše:Tie dodacie lehoty ma trochu zaskocili.Musím to ist objednat aby som v lete mal na com ist na dovolenku.To ani nestihnem zabehat.
CAXA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 06.12.2011 11:30
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
Jetta Trendline 1,4 tsi 90KW
Tak zhruba moja konfiguracia Farba laku
biela candy / biela candy EUR 0,-
Poťahy sedadiel
Farba interiéru: latte macchiato
Koberec: čierna
Prístroje: čierna titan
3-ramenný kožený volant, radiaca páka Detail EUR 174,-
Disky 6,5Jx16 "Navarra", Detail EUR 503,-
Stredová opierka rúk s odkladacím boxom Detail EUR 220,-
Športový paket Detail EUR 246,-
Celkom: EUR 17.743,-
Dufam ze to stihnu za tie 4 mesiace
Tak zhruba moja konfiguracia Farba laku
biela candy / biela candy EUR 0,-
Poťahy sedadiel
Farba interiéru: latte macchiato
Koberec: čierna
Prístroje: čierna titan
3-ramenný kožený volant, radiaca páka Detail EUR 174,-
Disky 6,5Jx16 "Navarra", Detail EUR 503,-
Stredová opierka rúk s odkladacím boxom Detail EUR 220,-
Športový paket Detail EUR 246,-
Celkom: EUR 17.743,-
Dufam ze to stihnu za tie 4 mesiace
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
Hm, a to se mi tenkrát 10 týdnů zdálo nějak dlouho...
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- Killer2142
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17.03.2009 15:44
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
Zdravím všechny. Hodne zajimavé počtení od majitelů. V příštím roce budu řešit podobnou otázku a jelikož je to trochu mimo téma, tam se jen tak zeptám.
1.4Tsi 118kw nebo 2.0Tfsi 147kw? V první řadě podotýkám, že spotřebu neřeším a u 2.0Tfsi počítám klidně s 12litry v průměru. Jde mně o to, že se nechci jen tak přesouvat s bodu A do B, ale chci aby to za něco stálo. Jinak, ročně najedu cca 15-20 tisíc, takže nad Tdi ani neuvažuji. Dík za reakce.
1.4Tsi 118kw nebo 2.0Tfsi 147kw? V první řadě podotýkám, že spotřebu neřeším a u 2.0Tfsi počítám klidně s 12litry v průměru. Jde mně o to, že se nechci jen tak přesouvat s bodu A do B, ale chci aby to za něco stálo. Jinak, ročně najedu cca 15-20 tisíc, takže nad Tdi ani neuvažuji. Dík za reakce.
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
Podle slov "počítám s 12 litry průměru" a "nechci se jen tak přesouvat ... aby to za něco stálo" doporučuju určitě GTI a nic jinýho - teda pokud tě nepálej finance. A proč né rovnou eRko?
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 451
- Registrován: 08.09.2009 22:14
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
Počítej ale také s tím, že Golf VI nemá zrovna ideální povozek. Ustřelování zadku do zatáčky, ve které je díra, je běžná věc. Lze to eliminovat tvrdou pneu, ale pokud máš zájem si vychutnat jízdu, pak si kup sportovně laděný podvozek.Killer2142 píše:Jde mně o to, že se nechci jen tak přesouvat s bodu A do B, ale chci aby to za něco stálo. Jinak, ročně najedu cca 15-20 tisíc, takže nad Tdi ani neuvažuji. Dík za reakce.
- Killer2142
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17.03.2009 15:44
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)
Nejsem si až tak jistý jestli bych šel do GVI GTI, jde mně spíše o reakci na motor. Přemýšlím na Octavkou II RS (2009) v kombajnu.