Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 15.10.2010 09:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.12.2008

Příspěvky:

536

Bydliště:

Špindlerův Mlýn

Čauky klubáci sháním pro sebe auto volba padla na Golf VI ,ale nevím jaky motor....Měl sem Fabku s 1,2 motorem a co si budem rikat nic moc ze,jak se projevuje 1,2 TSI a jaký je rozdíl mezi klasickou benzínovkou 1,4 80 koníku a tímhle motorem výkonově sou oba stejný....Může někdo poradit???Bral bych naftu,ale cenová relace mi to nedovoluje strop max 350 tisic.....

Dostal sem nabídku za 340 tisíc.....Golf Trendline 1,4 59kW (80k)

Čelní airbagy řidiče a spolujezdce, možnost deaktivace u spolujezdce * Kolenní airbag řidiče * Boční airbagy vpředu, hlavové airbagy vpředu i vzadu * 2 tříbodové bezpečnostní pásy vpředu s výškovým nastavením, předepínači a zvukovou a světelnou výstrahou při nezapnutí, 3 tříbodové bezpečnostní pásy vzadu * Elektronický stabilizační systém ESP včetně hydraulického brzdového asistentu, ABS, EDS, ASR, MSR * Asistent pro rozjezd do kopce (pouze pro motorizace s DSG) * Dvě opěrky hlavy vpředu, tři opěrky hlavy vzadu * Isofix, příprava pro připevnění 2 dětských sedaček na vnějších sedadlech vzadu * Klimatizace "Climatic" s poloautomatickou regulací, klimatizovaná přihrádka spolujezdce * Rádio RCD 210 s CD-MP3 přehrávačem, výkon 2 x 20 Wattů, 4 reproduktory * Palubní počítač * Centrální zamykání s dálkovým ovládáním, 2 sklapovací klíče * Elektrické ovládání oken vpředu * Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná a vyhřívaná, zrcátko u řidiče asférické * Kotoučové brzdy vpředu a vzadu * Posilovač řízení s proměnlivým účinkem * Elektronický imobilizér * Ukazatel vnější teploty s varováním při nebezpečí tvorby náledí * Stěrač předního a zadního okna s intervalovým cyklovačem * Sdružený ukazatel s elektronickým tachometrem, počítadlem kilometrů celkovým, denním a s otáčkoměrem * Ukazatel servisních intervalů * Osvětlení zavazadlového prostoru * Akustická signalizace při nevypnutí světlometů * Dvoutónový klakson * 3 dveře * 4 ocelová kola 6 J x 15, pneumatiky 195/65 R 15 (ne pro 4Motion), pro 4Motion 6 1/2 J x 16, pneumatiky 205/55 R16 * Dojezdové rezervní kolo ocelové * Halogenové světlomety s denním svícením * Směrová světla integrována do vnějších zpětných zrcátek * Maska chladiče a žebra masky chladiče v černé barvě * Tónovaná skla v zeleném odstínu * Nárazníky lakovány v barvě vozu (pro GTI a GTD nárazníky se sportovním designem) * Vnější zpětná zrcátka a kliky dveří v černé barvě * Pozinkovaná karoserie * Potahy sedadel v ploché tkanině s designem "Roxy" * Přístrojová deska, středová konsola a vykládání dveří s dekorací v designu "titan" * Sedadlo řidiče výškově nastavitelné * Zadní sedadlo nedělené, opěradlo dělené asymetricky a sklopné * Bílé regulovatelné podsvícení ukazatelů na přístrojové desce, červené noční osvětlení tlačítek, chromové orámování jednotlivých ukazatelů * Easy Entry (pouze pro 3dvéřové provedení) * Tříramenný volant výškově i podélně nastavitelný * Make-up zrcátka ve slunečních clonách * Vnitřní osvětlení se zpožďovačem a spínačem na všech dveřích, odrazky na dveřích * Dvě čtecí lampičky vpředu * Dva držáky na nápoje vpředu * Kuřácké provedení: zapalovač cigaret a popelník vpředu * Přihrádka spolujezdce s osvětlením, zamykatelná * Odkládací přihrádka ve stropě * Odkládací přihrádky ve všech dveřích * Kryt zavazadlového prostoru * Sériová výbava Blue Motion, odlišná od Trendline: Strat-Stop systém, multifunkční ukazatel Plus s doporučením stupně řazení, pneumatiky s nižším valivým odporem, asistent pro rozjezd do kopce, prodloužené převodové stupně 3-5.

Paket "Comfort" pro Trendline: 5dveří (W4B); malý kožený paket: tříramenný kožený volant, hlavice řadící páky a madlo ruční brzdy v kůži (PA1); vnější zpětná zrcátka a kliky dveří lakované v barvě vozu (6FF).Klimatizace "climatronic" s automatickou regulací, 2zónová teplotní regulace, klimatizovaná přihrádka spolujezdce, senzor kvality vzduchu
Černý lak

Pokud By měkdo o něčem věděl at napíše,budu rád za každé info.....Bohužel nemám s žádným z těchto motorů zkušenost až na tu 1,2 HTP---
Díky všem....

_________________
S-Klasse 6 vál v benzínu, Golf VII 1,4 TSI 103Kw v Highlinu...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 15.10.2010 10:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.10.2009

Příspěvky:

635

TSI víc pojede a podle mýho bude i víc chlastat když se na to bude šlapat a nejsem si jistej, že bych v takový finanční tísni dal dalších 10k za TSI. Ale nenapsal jsi, co od toho očekáváš... Jinak nabídka je to standardní, myslím, že se na tom nic moc vymyslet nedá, ale možná bych zvážil jestli si můžeš dovolit ještě 10k ten sportovní paket pro Trendline - jsou tam sportovní sedačky a podle mýho jsou výrazně lepší než standardní. Naproti tomu je tam zase sportovní podvozek, který každýmu nevyhovuje + 16" kola s dražšíma pneu což jsou další peníze... ale pořád nevím, co od toho očekáváš a všichni někde máme (zejména finanční) strop...

_________________
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline, 18" Vancouver


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 15.10.2010 11:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.12.2008

Příspěvky:

536

Bydliště:

Špindlerův Mlýn

Očekávám od toho odvezení od bodu A do bodu B na jezdění mam V6 TDI :) tohle bude spiše auto druhy a spise pro zenskou co najede ja nevím placnu cca 12 tisic za rok,necekam od toho zázraky a tech 10 tisic za sedacky a paket bych urco dal....Nebolej záda nic a kdyz uz tak uz tech 10 se vzdy nekde splaší,ale to už je asi fakt vše :))

jedna semi spiše o to co vydrží víc jestli 1,2 Tsi nebo klasika 1,4
Ve služební fabce mi na 67 tisicich dělali výbrus motoru protože to nedávalo takový tlaky jak mělo

Očekávám jen spolehlivost a ne abych někde po 10 tisicich nemenil motor atd :DD

_________________
S-Klasse 6 vál v benzínu, Golf VII 1,4 TSI 103Kw v Highlinu...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 15.10.2010 13:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.10.2009

Příspěvky:

635

Tak teď už je to jasnější :-)
Já teda nevěřím, že ti na tohle dá někdo jasnou odpověď, bo 1.2 TSI tu s námi nejsou moc dlouho. Já bych se na to spíš podíval z toho pohledu že je to auto pro ženskou a že v tom autě nejde o zrychlení, ale o spolehlivost a osobně nevěřím, že složitější motor TSI s turbodmychadlem a kompresorem může bejt v principu spolehlivější než atmosféra, která je tu s námi už hezkých pár let (jestli se nemýlím). Ale třeba se tu najde někdo s konkrétníma zkušenostma.

_________________
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline, 18" Vancouver


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 15.10.2010 13:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.12.2008

Příspěvky:

536

Bydliště:

Špindlerův Mlýn

Právě o to mi jde kterej motor vzít ta cena je u obouch prakticky stejná....

_________________
S-Klasse 6 vál v benzínu, Golf VII 1,4 TSI 103Kw v Highlinu...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 15.10.2010 14:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.07.2010

Příspěvky:

168

Vůbec, ale vůbec neváhej, nic neřeš a ber 1,2 TSI. Atmosféra je jednoznačně krok zpět. Horší téměř ve všech směrech, navíc dražší povinné ručení. Proč kupovat a upřednostnit valchu před automatickou pračkou a navíc za stejné peníze? Ano, automatická pračka je složitější a je větší pravděpodobnost poruchy než u valchy. Ale jen pro to nekoupit pračku? Já mám objednaného taky Golfa s 1,2 TSI (77kw). Současné dosluhující auto mám taky atmosféru 1,4 16V 66kw. Ber TSI. Jinak časem budeš litovat.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 15.10.2010 15:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.12.2008

Příspěvky:

536

Bydliště:

Špindlerův Mlýn

právě že z toho mam strach že se ta 1,2 proste po 100 tis km vys....Jako u Ty fabky no :(( a toho bych se fakt nerad dockal,preci jen nove auto by melo neco vydrzet no uvidíme co s tím udělat golfy mam na výber 2 jeden 1,2 tsi a druhy 1,4 klasika...Mám prostě strach,aby se ten motor ze dne na den neodesel a co jsem cetl tady na diskusích jak to klepe a vypinaji se otacky a padaji...atd nejak moc se mi do toho nechce...jdemi právě o to zjistik kdo tu 1,2 má co sní nalital atd.....Jinak díky za názor :)

_________________
S-Klasse 6 vál v benzínu, Golf VII 1,4 TSI 103Kw v Highlinu...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 15.10.2010 15:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.06.2010

Příspěvky:

95

Sakra lidi než začnete rozhazovat názory napřed si něco zjistěte :-) 1.2 TSI nemá kompresor a turbodmychadlo, ale jenom turbodmychadlo.

Konstrukčně vychází z 1.4 TSI a jeho "tělo" je prakticky shodné, ze shodných materiálů, vyráběno stejnou technologií, atd. Samozřejmě rozměry jsou jiné. Motor 1.4 TSI tu s námi už pár let je a o jeho spolehlivosti se nedá říci špatné slovo, takže 1.2 TSI nemá žádný předpoklad na tom být se spolehlivostí hůře - ale to se pochopitelně teď dá jen odhadovat z indícií, jistota bude až za pár let (btw narozdíl od 1.4 TSI má menší litrový výkon, takže menší namáhání na jeho konstrukci - měla by vydržet více). Co se turbodmychadla týče, zde je turbodmychadlo - podle slov manažera pro vývoj tohoto motoru pana Hrdličky (doufám, že si to jméno pamatuju správně) - dimenzováno na životnost motoru. Ano, prehistorická atmosférická 1.4 si určitě nechá líbit hrubší zacházení - turbomotoru některé věci nesvědčí a prostě je konstrukčně složitější a je tam tedy víc věcí, které se mohou rozbít.

Podle mého názoru (i široké novinářské veřejnosti) je 1.2 TSI od 1.4 MPI pocitově vzdáleno několik světelných let. A to i když se bavíme o slabší výkonnostní verzi. Ono se stačí podívat na průběh krouťáku obou motorů a každému je jasný s čím se asi tak bude lépe jezdit. O uhlazenějším zvukovém projevu ani nemluvě. Spotřeba se tu furt někde řeší a je veskrze srovnatelná. TSI je náchylnější na spotřebu když se na něj víc šlape, ale ono to většinou právě není potřeba, protože má dost výkonu i dole. Od silnější verze se výrazně liší až ve vyšších otáčkách, kde postrádá výkon a rychleji jí dochází dech. Ale tam se většina žen stejně nikdy nepodívá, protože se jim nelíbí "jak to auto křičí".

Takže s klidným svědomím vám 1.2 TSI doporučím i když mám silnější verzi a se slabší jsem osobně nejel, určitě budete spokojen a žena také. S 1.4 MPI jsem jel a ten motor už dneska do nových vozů nepatří, to skoro zavání neúctou k zákazníkům. Ve všech soudobých testech, kde se ta 1.4ka vyskytla a které jsem měl tu čest číst (i v jiných vozech koncernu, většinou menších - Fabie, Polo atd.) ho označovali přinejlepším jako průměrný. Je to jako si dneska do osobního počítače pořídit jednojádrový procesor - technologický krok zpět o mnoho mnoho let. Mimochodem taky se myslím na přesrok přestane vyrábět, protože tuším že neplní novou Euro normu platnou příští rok (ale tím si nejsem 100% jistý, kdyžtak mě opravte).

_________________
G6 1.2 TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 15.10.2010 16:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.12.2008

Příspěvky:

536

Bydliště:

Špindlerův Mlýn

Děkuji za názor ,v pondělí jdu na predváděčku práve v tý 1,2 Tsi mohl sem mi na weekend zapujcenou verzi GTD :D,ale to by byl asi nepospatelny rozdil :D a clovek by se pak akorat namlsal :DDD...Kazdopádně děkuji za odpověd....

_________________
S-Klasse 6 vál v benzínu, Golf VII 1,4 TSI 103Kw v Highlinu...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 15.10.2010 18:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.03.2010

Příspěvky:

148

Andrew píše:
Sakra lidi než začnete rozhazovat názory napřed si něco zjistěte :-) 1.2 TSI nemá kompresor a turbodmychadlo, ale jenom turbodmychadlo.

Konstrukčně vychází z 1.4 TSI a jeho "tělo" je prakticky shodné, ze shodných materiálů, vyráběno stejnou technologií, atd. Samozřejmě rozměry jsou jiné. Motor 1.4 TSI tu s námi už pár let je a o jeho spolehlivosti se nedá říci špatné slovo, takže 1.2 TSI nemá žádný předpoklad na tom být se spolehlivostí hůře - ale to se pochopitelně teď dá jen odhadovat z indícií, jistota bude až za pár let (btw narozdíl od 1.4 TSI má menší litrový výkon, takže menší namáhání na jeho konstrukci - měla by vydržet více). Co se turbodmychadla týče, zde je turbodmychadlo - podle slov manažera pro vývoj tohoto motoru pana Hrdličky (doufám, že si to jméno pamatuju správně) - dimenzováno na životnost motoru. Ano, prehistorická atmosférická 1.4 si určitě nechá líbit hrubší zacházení - turbomotoru některé věci nesvědčí a prostě je konstrukčně složitější a je tam tedy víc věcí, které se mohou rozbít.

Podle mého názoru (i široké novinářské veřejnosti) je 1.2 TSI od 1.4 MPI pocitově vzdáleno několik světelných let. A to i když se bavíme o slabší výkonnostní verzi. Ono se stačí podívat na průběh krouťáku obou motorů a každému je jasný s čím se asi tak bude lépe jezdit. O uhlazenějším zvukovém projevu ani nemluvě. Spotřeba se tu furt někde řeší a je veskrze srovnatelná. TSI je náchylnější na spotřebu když se na něj víc šlape, ale ono to většinou právě není potřeba, protože má dost výkonu i dole. Od silnější verze se výrazně liší až ve vyšších otáčkách, kde postrádá výkon a rychleji jí dochází dech. Ale tam se většina žen stejně nikdy nepodívá, protože se jim nelíbí "jak to auto křičí".

Takže s klidným svědomím vám 1.2 TSI doporučím i když mám silnější verzi a se slabší jsem osobně nejel, určitě budete spokojen a žena také. S 1.4 MPI jsem jel a ten motor už dneska do nových vozů nepatří, to skoro zavání neúctou k zákazníkům. Ve všech soudobých testech, kde se ta 1.4ka vyskytla a které jsem měl tu čest číst (i v jiných vozech koncernu, většinou menších - Fabie, Polo atd.) ho označovali přinejlepším jako průměrný. Je to jako si dneska do osobního počítače pořídit jednojádrový procesor - technologický krok zpět o mnoho mnoho let. Mimochodem taky se myslím na přesrok přestane vyrábět, protože tuším že neplní novou Euro normu platnou příští rok (ale tím si nejsem 100% jistý, kdyžtak mě opravte).


Naprosto souhlasím a líp bych o nenapsal. 8)

_________________
VW Golf Plus 1,2 TSI Trendline


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 15.10.2010 20:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2007

Příspěvky:

422

Bydliště:

Bratislava

Po precitani clanku "Trivalec, nebo turbo?" v Svete motoru c. 41/2010... odporucam 1,2 TSI....

len v skratke z clanku:

... Motor vynika lehkou konstrukci vazi jen 89,5 kg, co je o 24,5 kg menej ako 1,4 TSI....
... rada vychytavek znizujici treni, tedy i spotrebu: napr. odpojitelna vodna pumpa nebo olejove cerpadlo Duocentric s promennym vykonem
... motor 1,2 TSI ma vysokou ucinnost i pri nizkem zatizeni
... Vzduch z turba je zde revolucne chlazen tez vodnim vymennikem. Vodu chladi regulovana soustava (termostat, ventilator-sahara pred chladicem) takze ma stejnou teplotu v lete i zime
... Mereni na valcove zkusebne odhalilo, ze tocivy moment preplnovane dvanactistovky je vlastne roven atmosferickym dvoulitrum
... Turbodmychadlo je zde tak malinke, ze jeho obvykla setrvacnost neni znatelna, po seslapnuti plynu leti krivka tociveho momentu okamzite takzka kolmo vzhuru az na 175 N.m.



a okrem toho som sa viezol na testovacej jazde na golfe s tym motorom a musim sa priznat, ze prejav sa mi velmi pacil...

_________________
VW TIGUAN TDI 4motion Black magic
VW NEW BEETLE TDI TECHNO BLUE


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 15.10.2010 20:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.12.2008

Příspěvky:

536

Bydliště:

Špindlerův Mlýn

Jak jsem psal už se teším na pondělí :))) až ho trošku provetrám :))),asi půjdu do tý 1,2 TSI no , vypadá to tak :D .Fakt je že 1,4 MPI se rvala do prvních fabii :D

_________________
S-Klasse 6 vál v benzínu, Golf VII 1,4 TSI 103Kw v Highlinu...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 15.10.2010 21:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.05.2009

Příspěvky:

59

Chápem Andrew že si do svojho motora zamilovaný, ale nepreháňaj :wink:
1,2 TSI asi ťažko bude mať vyššiu životnosť, keď je menší a menej výkonný ako 1,4 TSI, takže pri rovnako dynamickej jazde sa logicky musí viac namáhať. Okrem toho má hlíkový blok a liatina je predsa len liatina :D
1,2 HTP a 1,2 TSI nemá zmysel porovnávať, sú to úplne iné motory. Atmosférická 1,4 sa na Slovensku už nepredáva, všetko TSI . Nevýhodou slabšej 1,2 TSI je len 5 stupňová prevodovka.

_________________
Golf VI 1,4 TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 16.10.2010 18:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.07.2010

Příspěvky:

29

Za mě rovněž 1.2 tsi, ale jen bych doplnil a možná trochu opravil, že ta základní atmosféra u golfa je 1.4 16V a je to 59 kw a do fabie se dávaly 1.4, ale i s verzí 50 kw, kterou mám doma taky a výkonově samozřejmě to zrovna "neni ono". Když jsem jel ve fabii s motorem 1.4 16V jelo to o dost líp, tak zas tak "horší motor" to rozhodně neni i když je někde jinde než TSI. Když jsem šel k prodejci VW, tak jsem "prostě chtěl koupit golfa" a kdyby mne prodejce šikovně nepřesvědčoval (tedy po předváděcí jízdě s 1.4 TSI už v podstatě nebylo co řešit, pravda), tak mám doma atmosféru golfa 1.4 16V a ne 1.2 TSI 77 kw. Jinak tuhle jsem se díval na ceník nového pola a jestli mne zrak nešálil, tak ta 1.4 16V se stále u pola prodává, co mě ale především zarazilo, že je dražší než 1.2 TSI (1.2 TSI je myslim něco kolem 320k, neuvěřitelné :o), u golfa je základ silnější verze 1.2 TSI okolo 420k....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě Golf VI nevím jaký motor......
PříspěvekNapsal: 16.10.2010 18:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.07.2009

Příspěvky:

253

Pozor Golf docela vyrazně slevnil a to o cca 45tkč.

http://www.volkswagen.cz/pdf_gen/golf.pdf

_________________
1.2 TSI 77kw


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Nabízíme čištění DPF profesionální technologií SmartClean® v 1. specializovaném DPF centrum v ČR.
Agile.cz - autopůjčovna s kvalitními a prověřenými vozy.
Porovnejte si povinné ručení a uzavřete pojistku z pohodlí domova.
Otevírací dobu má autopůjčovna Praha Automoc každý den, včetně svátků.
autofolie s dlouholetou tradicí na českém trhu. Záruka kvality, ceny a profesionality! GlassGarant.cz
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.
Chceš velký svaly kupuj kreatin u nás a budeš je mít !
Nejlevnější alu kola VW skladem od Moje Elektrony.cz

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group