2.0 TDI
Moderátor: SandrikGVI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 29.11.2010 17:21
2.0 TDI
Zdravím všechny,
mám v plánu si koupit Golfika, už se ho nemůžu dočkat, jen trochu váhám nad motorem. Předem jsem si řekl, že do 1.2 TSI nepůjdu. Jde mi hlavně o výkon a tomu úměrnou spotřebu. Pročetl jsem toho hodně a uvažuju nad 2.0 TDI. Má tento motor někdo? Pokud ano, jaký je. Uvažoval jsem také o 1.4 TSI 118 KW, ale ta spotřeba ..
mám v plánu si koupit Golfika, už se ho nemůžu dočkat, jen trochu váhám nad motorem. Předem jsem si řekl, že do 1.2 TSI nepůjdu. Jde mi hlavně o výkon a tomu úměrnou spotřebu. Pročetl jsem toho hodně a uvažuju nad 2.0 TDI. Má tento motor někdo? Pokud ano, jaký je. Uvažoval jsem také o 1.4 TSI 118 KW, ale ta spotřeba ..
-
- Závodník
- Příspěvky: 575
- Registrován: 20.11.2009 23:55
- Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn
Re: 2.0 TDI
Ahoj,
mám 1,6 TDI CR a s autem jsem spokojenej, jen záleží na co to auto chceš? Jako co s ním budeš jezdit a jak jsi moc fanda do řízení. Pokud hodně, doporučuju TSI, pokud spíš pianko a občas mu naložíš a chceš polikače km s malou spotřebou, pak TDI.
Ale v zimě jsem schopnej jezdit s mým TDI po městě okolo 7-10 a to na to nešlapu, ale pak jedu mimo a ve finále jsem na 5ti. Takže fakt je tu mnoho parametrů.
P
mám 1,6 TDI CR a s autem jsem spokojenej, jen záleží na co to auto chceš? Jako co s ním budeš jezdit a jak jsi moc fanda do řízení. Pokud hodně, doporučuju TSI, pokud spíš pianko a občas mu naložíš a chceš polikače km s malou spotřebou, pak TDI.
Ale v zimě jsem schopnej jezdit s mým TDI po městě okolo 7-10 a to na to nešlapu, ale pak jedu mimo a ve finále jsem na 5ti. Takže fakt je tu mnoho parametrů.
P
Petr Látal (Gvines)
- caravelle
- Jezdec
- Příspěvky: 453
- Registrován: 06.10.2007 21:55
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDI
ja mam 1,4 TSI... spotreba zalezi od stylu jazdy... a podla toho kde ides... na obyc. cestach pianko jazda ... spotreba 5,1 l/100 km.. plny kotol na dialnici s neobmedzenou rychlostou 15-17 l/100km... takze asi tak,,, ale tych 160 konikov citit...
neviem ake su ceny teraz.. ale od 1,4 tsi (160k) bol 2,0 tdi (140k) drahsi tusim o 2000 € .... a takisto o tych 2,0 TDI nie je moc chvali pocut... treba sa popozerat na fore v sekcii passat 3c - myslim, ze to je ten isty motor... nechcem ten motor nejako zhadzovat... ale vraj su poruchove... kadeco na nich treba menit... ale ako pisem.... vraj... ja nemam s tym motorom osobnu skusenost...
neviem ake su ceny teraz.. ale od 1,4 tsi (160k) bol 2,0 tdi (140k) drahsi tusim o 2000 € .... a takisto o tych 2,0 TDI nie je moc chvali pocut... treba sa popozerat na fore v sekcii passat 3c - myslim, ze to je ten isty motor... nechcem ten motor nejako zhadzovat... ale vraj su poruchove... kadeco na nich treba menit... ale ako pisem.... vraj... ja nemam s tym motorom osobnu skusenost...
Audi S4 Dolphin grey
-
- Jezdec
- Příspěvky: 451
- Registrován: 08.09.2009 22:14
Re: 2.0 TDI
Takež další názor. Mám TDI 2.0, 103 kW. Pokud chceš dynamický, svižný a celkem tichý motor s malou spotřebou, není lepšího výběru .
- Andrew
- Řidič
- Příspěvky: 95
- Registrován: 11.06.2010 01:09
Re: 2.0 TDI
Tichý ... no, svez se někdy s TSI a pak TDI tichým nenazveš :) Samozřejmě jde o to na co je člověk zvyklý, vždycky porovnává s tím, na co je zvyklý. Já nikdy neměl rád TDI pro jejich traktoristický projev. Nová TDI se v tomto ohledu citelně zlepšila, jenže benzínové motory jakbysmet. V porovnání s TSI TDIčko tedy tiché není. A teď v zimě za studených startů to platí dvojnásob. Ale jinak pokud nalítáš za rok tak 50k+ km, tak se ti TDI určitě vyplatí. V opačném případě si pozjišťuj ceny pojistek, rozdíl pořizovací ceny a počítej. Pro lidi co mnoho nejezdí a na dálnici se vydají jednou do roka ty TDIčka laciněji nevychází. Zejména pak ne pokud často jezdíš po městě nebo krátké trasy - tím dost trpí a jejich majitelé pak nadávají, že v servisech nechávají spousty peněz. Zatěžko jim vysvětlit, že ten motor není vhodný pro to ježdění, na které ho používají. Imho TDI jsou vhodné na dálkové trasy, dálniční cesty nebo do těžkých aut (velká SUV apod.). Do Golfa pro rodinné ježdění do práce, po městě a kolem něj je rozhodně vhodnější volba TSI.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 451
- Registrován: 08.09.2009 22:14
Re: 2.0 TDI
Anrew: ono nelze moc srovnávat TDI 1.6 s TDI 2.0. Ta 1.6 je trochu hlučnější. Ohledně městského provozu - měl jsem 3 TDI a s každým jsem najel desítky tisíc km převážně po měste a světe div se, bez jediné závady.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 451
- Registrován: 08.09.2009 22:14
Re: 2.0 TDI
Kdo další se přidá k názoru, že TDI není vhodné na jízdy převážně po městě
-
- Jezdec
- Příspěvky: 256
- Registrován: 29.07.2009 08:55
Re: 2.0 TDI
Ja sice diesla nikdy neměl a asi ani mit nebudu ale znam dost majitelu kteři tvrdi že pravě diesel je na městsky provoz a kratke jizdy pěkna zhovadilost. A duvody jsou snad znami všem co se o auta alspoň trochu zajimaji.mefix píše:Kdo další se přidá k názoru, že TDI není vhodné na jízdy převážně po městě
1.2 TSI 77kw
-
- Jezdec
- Příspěvky: 451
- Registrován: 08.09.2009 22:14
Re: 2.0 TDI
miromen: Všem je to známé, OK. Dám jen jeden příklad...., proč třeba většina taxiků (zejména v cizině) je dieslů? Že by byli tak hloupí a kupovali nevhodná auta? Není to náhodou tím, že jedna paní povídala... .
Naposledy upravil(a) mefix dne 03.12.2010 20:38, celkem upraveno 1 x.
-
- Závodník
- Příspěvky: 575
- Registrován: 20.11.2009 23:55
- Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn
Re: 2.0 TDI
Já jen se přidám k tomu, že většina taxikářů u nás má staré auta s hodně najeto a to se pak vyplatí nafta než benzín, co má hodně najeto. Ale ještě je tu jedna věc, co vím, tak spousta lidí má možnost nafty přes někoho nebo z lodí za 15-20kč, to už se vyplatí mít naftu i do města
Petr Látal (Gvines)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 451
- Registrován: 08.09.2009 22:14
Re: 2.0 TDI
Abych vyloučil podobné uvahy o levné naftě z lodi, psal jsem o zahraničních taxících, tím myslím DE, AT atd...
-
- Závodník
- Příspěvky: 575
- Registrován: 20.11.2009 23:55
- Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn
Re: 2.0 TDI
Nevím proč by nemohly jezdit taxíky v cizině na naftu z lodí, právě odtamtud lidi mají naftu za levno. Ale to je jiná diskuze. Samozřejmě taxikář najezdí hoooodně km a tudíž se mu nafta vyplatí. Co jsem s jedním jel, tak říkal, že najezdí za rok 50tisíc, takže to by byl kretén mít benzín, že Ale kdo jezdí 10-20tisíc ročně a po městě krátké tratě, tak by zas byl vůl, kdyby vzal naftu.
Petr Látal (Gvines)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 451
- Registrován: 08.09.2009 22:14
Re: 2.0 TDI
Ano, ale miromem psal, že nafta je na krátké tratě po městě pěkná zhovadilost - takže se snažím dopátrat těch důvodů, které každý ví, jak uvedl.
Andrew zase psal, že TDI po městě dost trpí a jejich majitelé pak nadávají, že v servisech nechávají spousty peněz.
Takže se snažím dopátrat těch technických důvodů, co oba zmíněné vede k tomu závěru, který napsali.
Andrew zase psal, že TDI po městě dost trpí a jejich majitelé pak nadávají, že v servisech nechávají spousty peněz.
Takže se snažím dopátrat těch technických důvodů, co oba zmíněné vede k tomu závěru, který napsali.
-
- Závodník
- Příspěvky: 575
- Registrován: 20.11.2009 23:55
- Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn
Re: 2.0 TDI
No tak hlavní asi bude, že krátkými pojezdy po městě se pořádně nevypálí filtr pevných částic, ano to je ranec to čištění či výměna, turbo odchází taky, ale to si nejsem jistej zda to je problém nafty, ale ze zkušenosti a od techniků vím, že když jsem měl naftu auto, tak doporučeno občas to víc protáhnout na dálku...ale ano nafta je na popojíždění po městě problém a na popojíždění to není...
Asi největší problém je tedy ten filtr pevných částic, taky každej v servisu to potvrdí, další ptákovina na autě a když člověk jezdí krátké tratě, daleko víc se zaplní a je nutné čištění či výměna.
Asi největší problém je tedy ten filtr pevných částic, taky každej v servisu to potvrdí, další ptákovina na autě a když člověk jezdí krátké tratě, daleko víc se zaplní a je nutné čištění či výměna.
Petr Látal (Gvines)
- Thorwards
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.12.2009 22:32
Re: 2.0 TDI
Myslím že to bylo myšleno tak, že nafta nění vhodná pokud to máš do práce 3km, tam auto zaparkuješ a po 8 hodinách jedeš tu samou trasu zpátky vzhledem k tomu že se naftový motor zahřívá pomaleji než benzín, pokud jezdíš sice krátké trasy, ale celý den a máš zahřátý motor, tak je to asi jedno.