ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Moderátor: SandrikGVI
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Já taky tankuju jen u prověřených, navíc prakticky pořád jen u těch samých. Jenže pak (jestli je to teda pravda) jsem načerpal někde marmeládu. Asi.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- Fatman68
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 22.05.2009 19:03
- Bydliště: Orlické hory
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Je pravda, že jsem cca před měsícem musel tankovat u jedné nejmenované pumpy a neměl jsem z ní úplně nejlepší pocit, ale to bylo cca 10 litrů abych dojel k další pumpě a tam jsem to zase naředil snad kvalitním benzínem. Vidíš, to mi došlo až na základě toho, co píšeš. Tím spíš se na palivovou soustavu zaměřím.
Fatman68
Golf VI, 1,4 TSI,barva černá-perleťová metla, liťáky BORBET XL 17"/ pneu Pirelli P7 225/45/17, MF volant R-Line a budíky s MAXIDOT Premium vše by Tornado1
Golf VI, 1,4 TSI,barva černá-perleťová metla, liťáky BORBET XL 17"/ pneu Pirelli P7 225/45/17, MF volant R-Line a budíky s MAXIDOT Premium vše by Tornado1
- pava
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Výborné zkušenosti co se týče paliva mám s naturalem Optimal 95E od Eurooilu. Eurooil jako takový má pečeť kvality a ceny v porovnání s ostatními značkovými pumpami nižší.
- svatan
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12.07.2012 10:37
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Teda já nevím, benzínky absolutně neřeším, často dojíždím na prázdnou nádrž, kdy tam zbývá 10-20km dojezd a problém jsem zatím nikdy neměl... Tankuju většinou buď Tesco HK, občas Shell HK, pak nějaká KM Prona nebo jak... Mimochodem, až vám bude svítit dojezd 0km, auto bez problému dalších 10km ujede:-) Jel jsem jednou takhle do Jeseníku přes Polsko a snad 50km jsem nepotkal benzínku, musel jsem asi dojet na výpary:-)
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
To já už tam měl jednou dojezd asi 15 km a netroufnul jsem si jet dál bez tankování (na té, co jsem musel, tankuju nerad). Na plyn jsem skoro vůbec nešlapal, ekojízda největší, jel jsem celou cestu za kamionem, abych měl nulový odpor větru atd. A furt mi cvakala pr**l, že nedojedu...svatan píše:Mimochodem, až vám bude svítit dojezd 0km, auto bez problému dalších 10km ujede:-) Jel jsem jednou takhle do Jeseníku přes Polsko a snad 50km jsem nepotkal benzínku, musel jsem asi dojet na výpary:-)
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- svatan
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12.07.2012 10:37
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
To se vůbec neboj, fakt... Oni tam musejí mít nějakou rezervu. Ale je to hrozný pocit když ti to tam svítí ta 0:-) Těch 15km je pohodička:-)
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
- Fatman68
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 22.05.2009 19:03
- Bydliště: Orlické hory
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Tak vážení, je to fakt turbo. Zasekávají se lopatky v náklonu. V servisu prováděli diagnostiku turba a vyběhla hláška, že nebyl dosažen maximální plnící tlak. Po dohodě se servisem byla objednána opravná sada turba a ve čtvrtek vezu auto na opravu. Jednání ze strany servisu - servisní i garanční technik (Olfincar) - zatím velice vstřícné, VW zaplatí 100% materiál (již schváleno) a já se budu podílet pouze na práci. Po opravě se ozvu ... Držte mi pěsti.
P.S. Máte někdo zkušenost s opravou turba prostřednictvím opravné sady? Jak jsem pochopil, je to vlastně "repas" - tzn. výměna kompletního vnitřního mechanizmu turba za nové součástky.
P.S. Máte někdo zkušenost s opravou turba prostřednictvím opravné sady? Jak jsem pochopil, je to vlastně "repas" - tzn. výměna kompletního vnitřního mechanizmu turba za nové součástky.
Fatman68
Golf VI, 1,4 TSI,barva černá-perleťová metla, liťáky BORBET XL 17"/ pneu Pirelli P7 225/45/17, MF volant R-Line a budíky s MAXIDOT Premium vše by Tornado1
Golf VI, 1,4 TSI,barva černá-perleťová metla, liťáky BORBET XL 17"/ pneu Pirelli P7 225/45/17, MF volant R-Line a budíky s MAXIDOT Premium vše by Tornado1
- svatan
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12.07.2012 10:37
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
No vidíš, dalo se to čekat... Nějakou podobnou chybu mně to hlásilo taky - o tom tlaku. Nicméně mně to tenkrát vyměnili komplet. Napiš schválně na kolik tě vyšla ta spoluúčast na práci, nebude to ale nic hrozného, hlavně že nemusíš taky platit to turbo samotný.
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
- Fatman68
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 22.05.2009 19:03
- Bydliště: Orlické hory
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Tak musím konstatovat, že přístup ze strany importéra i Olfincaru byl seriozní, sice jsem musel auto nechat v servisu do druhého dne (chyběla jim nějaká maličkost - těsnění), ale dostal jsem náhradní vozidlo (GVII) a při převzetí jsem nakonec zaplatil celkem příjemných 2.300 Kč z celkových cca 15.000 Kč. Doufám, že tím alespoň na několik let končí moje neplánované návštěvy servisu, a že tam budu zase nějakou dobu jezdit jenom na pravidelné servisní prohlídkysvatan píše:No vidíš, dalo se to čekat... Nějakou podobnou chybu mně to hlásilo taky - o tom tlaku. Nicméně mně to tenkrát vyměnili komplet. Napiš schválně na kolik tě vyšla ta spoluúčast na práci, nebude to ale nic hrozného, hlavně že nemusíš taky platit to turbo samotný.
Fatman68
Golf VI, 1,4 TSI,barva černá-perleťová metla, liťáky BORBET XL 17"/ pneu Pirelli P7 225/45/17, MF volant R-Line a budíky s MAXIDOT Premium vše by Tornado1
Golf VI, 1,4 TSI,barva černá-perleťová metla, liťáky BORBET XL 17"/ pneu Pirelli P7 225/45/17, MF volant R-Line a budíky s MAXIDOT Premium vše by Tornado1
- svatan
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12.07.2012 10:37
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Já platil úplně to samý!:-) Akorát faktura za importérem byla asi 24.000Kč...Turbo asi jen tak nezačne zase zlobit, zato těma rozvodama si úplně jistý nejsem, asi se tam pro jistotou ještě jendou časem stavím.
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
1) Kolik z toho bylo to půjčovný G7?
2) Jak se s ním oproti G6 jezdí?
2) Jak se s ním oproti G6 jezdí?
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- Fatman68
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 22.05.2009 19:03
- Bydliště: Orlické hory
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Půjčovný jsem neplatil a GVII? No upřímně, čekal jsem možná trochu víc. Možná to bylo tím motorem - 1,2TSI je na mě už trochu málo a taky obutím - úzké gumy. Co mě příjemně překvapilo, byla spotřeba. Jezdil jsem kolem 5,5 l, a to byl u nás v horách moc pěkný výsledek.Pantani píše:1) Kolik z toho bylo to půjčovný G7?
2) Jak se s ním oproti G6 jezdí?
Fatman68
Golf VI, 1,4 TSI,barva černá-perleťová metla, liťáky BORBET XL 17"/ pneu Pirelli P7 225/45/17, MF volant R-Line a budíky s MAXIDOT Premium vše by Tornado1
Golf VI, 1,4 TSI,barva černá-perleťová metla, liťáky BORBET XL 17"/ pneu Pirelli P7 225/45/17, MF volant R-Line a budíky s MAXIDOT Premium vše by Tornado1
- Steve28
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 26.05.2009 21:01
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Mne od začiatku čo mám auto robí trhanie pri akcelerácií ale ešte som nepridal ani plný plyn. Dneska mi nabehlo 1.700 km tak som skúsil a vtedy pekne ťahá. Mám ešte pojazdiť na ňom alebo rovno servis? 1,4 TSI 90 kW.
-
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 19.10.2011 19:23
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Pokud mohu také se svou troškou do mlýna. Byl jsem na garanční výměně turba, padalo to do nouzáku. Vše se zdálo být v pořádku, jen do chvíle, kdy jsem šel do chiptunigu. Ten paradoxně ukázal na pravou podstatu závady. Byl to obtokový ventil turba 06H145710D. Vyměnil jsem ho sám a od té doby vše v naprostém pořádku.
VW Golf VI 1.4 TSI chip 104kW Comfortline
- svatan
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12.07.2012 10:37
Re: ztráta výkonu motoru ve vysokých otáčkách 1.4 TSI
Můžu se zeptat na pokud možno nezaujatý názor na ten chip? Jaký je reálný i papírový rozdíl (máš změřen původní výkon?), kolik to stálo a jak to auto žere? Ne že bych o tom uvažoval, spíš tak pro zajímavost...I když kdo ví... Já bych spíš než špičkový max. výkon v 5.000 otáčkách ocenil průžnější nástup kolem 2.000, při stejné nebo menší spotřebě.
Jinak co se týče toho ventilu - mně zase pro změnu nejdříve měnili ventil a to částečně pomohlo - motor asi měsíc šel a pár vytočení zvládnul, ale pak to zase začalo dělat a to už měnili na kulanci turbo. Číslo ventilu mám ale na faktuře i na něm jiný - není ten tvůj na 118kw?
Jinak co se týče toho ventilu - mně zase pro změnu nejdříve měnili ventil a to částečně pomohlo - motor asi měsíc šel a pár vytočení zvládnul, ale pak to zase začalo dělat a to už měnili na kulanci turbo. Číslo ventilu mám ale na faktuře i na něm jiný - není ten tvůj na 118kw?
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč
k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč