Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Naftové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

HonzaW
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 13.12.2013 11:09

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od HonzaW »

Takže nový soft ŘJ + výměna 2 vstřiků.

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od Pantani »

A to teda definitivně pomohlo? Kolik taková věc stojí?
video: to opravdu není dobrej zvuk! :-/
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

HonzaW
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 13.12.2013 11:09

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od HonzaW »

Kolik stojí vstřiky nechci raději ani vědět...

Ano problém byl vyřešen, nepříjemné zvuky při zrychlování byly odstraněny, ale dostavily se pro změnu další problémy :-)
Měnili vstřiky na 1 a 2 válci, auto je celkově svižnější, motor kultivovanější, odspodu víc živější, tiší projev za studena.

Nyní po opravě začalo auto cukat v 1200-1400 ot., na 5 rychlostní stupeň je to cítit asi nejvíc. Takže pořád něco...

Celkový dojem z VW 1,5 roku starého auta s najetými 55tis.km, celkem špatný. Nedokážu si představit co se bude dít, až bude mít 200tis nalítáno. Honza

muckelson
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 27.01.2014 14:47

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od muckelson »

Ahoj,
musím se přidat do diskuze jak Ti tady vykládají, že neumíš řídit. Že cvakání je jízdou. Mám stejnou příhodu nejen se vstřiky
V roce 2010 jsem koupil golfa s tímto motorem v Auto Bayer. Vyjel jsem ze salonu dojel domů a při zajíždění do garáže mi přišlo, že spojka trošku pocukává. Volal jsem ihned do Auto bayer že se mi to nepozdává. Řekli, že je to diesel a že co chci od traktoru. V 1000 Km jsem to nevydržel a auto tam dovezl, že to není přece OK. Den tam v něm jezdili a vrátili, že je vše OK. Končila záruka tak jsem jim tam vůz opět dal, aby se na to podívali, že bude konec záruky. Rovněž jsem jim popsal přesně to stejný co popisuješ Ty. Při 1500ot na slabou zátěž cvakání z motoru. Udělali garančku, řekli, že je vše OK a já odjel. Po 3 měsících od garančky přijela moje žena za mnou do práce, že v motoru nějak bouchá. Jasná zpráva, jak jsem tušil. Dvouhmotej setrvák v pr.... Auto po záruce a najeto 37tis. Km. V Auto Bayer me kopli do prd.. a že je auto po záruce a bohužel musím výměnu setrváku zaplatit( cca 40tis Kč ). Po dopisování s importérem jsem vyhádal kulanci 70 % a doplatil jsem 10tis. Jenže to není konec. Cvakání se neustále zvyšovalo. Několikrát jsem tam byl a několikrát přehrávali software motoru. A tvrdili že je vše OK a motor se tak chová normálně. 3/4 roku po konci záruky a s najetými 39tis km jsem jim to tam dovezl, že s tím takto jezdit nebudu. Jel jsem totiž s oktávkou kamaráda se stejným motorem a motor jel úplně jinak, navíc jsem jel stejnou trasu o litr menší spotřebou. Zrovna vyšel novej software, tak že mi ho tam nahrají a že tuto závadu co já neustále popisuji májí ve zprávách od výrobce. Nahráli novej software, udělali adaptaci vstřiku a ajhle, všechny čtyři vstřiky v hazlu! Ať se nebojím, že pudou na kulanci vyměnit. Za měsíc mi volají, že vstřiky jsou zadřený nekvalitním palivem, a že na kulanci mi uznají pouze jeden a zbytek musím zaplatit. Jen upřesňuji, že do auta jsem tankoval pouze OMV Maxx motion diesel. ( nejdražší nafta co snad je ) Olej měním po 10tis. Auto jsem kupoval, aby měla žena s dítětem v čem bez starosí jezdit nejméně 10let. Auto má nyní 3 roky a 3 měsíce, najeto 40 tis a stálo mě 39 tis. na opravách. Toto je moje zkušenost s 1,6TDI cr 77kw. Před tímto autem jezdila žena v Corse 1,5D, najela na něm 140tis. Km a bez jediného problému. Za 10 let jsem neměnil ani žhav. svíčky a startovalo v -15 na brnk. Nebyla jediná závada. Jsem velice smutnej z golfa za půl mega

muckelson
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 27.01.2014 14:47

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od muckelson »

Nechápu ještě jednu věc, proč ve škodovce dokážou při obdobných problémech vydělat vstřiky a čerpadlo a poslat do Soběslavi a ve VW jen neustále přehrávají software a tvrdí, že jse vše OK ? Když zákazník neustále tvrdí, že je něco na voze v nepořádku a odborníci v autorizovanám servisu několikrát řeknou, že je vše OK, Auto se posere a Oni řeknou, že jste měl pravdu, ale že vozidlo již není v záruce a opravu si musí zaplatit. Opravdu velcí odborníci v Auto Bayer. Vřele NEdoporučuji tyto fešáky !

HonzaW
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 13.12.2013 11:09

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od HonzaW »

Bylo mi nezávislou firmou, která se specializuje na opravy TDI potvrzeno, že je situace v ČR ohledně garančního servisu problém.

Vždy je třeba zkoušet a masírovat autorizované opravny a nenechat se odbýt. Na zahraničních serverech jsem pročetl mnoho diskuzí a jediná rada je, nepomůžou... tak zkoušet jinde. V poslední řadě kontaktovat importéra...

S mým problémem jsem navštívil první nejbližší autorizovaný servis: závěr garančnímu zaměstnanci trval asi 10 min s tím, že je prokazování poruchy složité a že mám použít čistič vstřiků VW. Ale že je to v pořádku :-(

Druhou opravnu jsem oslovil pouze po telefonu, mám ji trošku dál. Při 30 min rozhovoru, kde jsem zaměstnanci sdělil VIN karosérie, bylo vyhledáno v systému VW, že na můj problém vydal VW servisní buletin a řeší to přehrátí SW ŘJ motoru. Takže dobré informace :-)

Nakonec jsem opravu nechal realizovat v dalším již třetím autorizovaném servisu, kde byly také potvrzeny informace se SW ŘJ motoru. Mám je přece jenom blíž a přístup byl celkem ochotný. Byla provedena výměna ložiska na PP kole, které bylo K.O. (v 55tis.km ložisko?) Dále pak aktualizace SW + výměna 2 vstřikovačů na 1a2 válci. Další problém, který jsem reklamoval, byly vibrace vozu v cca 80km rychlosti, takové jakoby nepříjemné poskakování. Zde bylo sděleno, že je vše tuhé jak má, že to budou pneumatiky a uvidím na jaře s letními. To už bude auto ale po záruce. Jinak pneu asi 3x vyvažované, žádné masivní deformace penumatik jsme neodhalili. Podotýkám že nové Dunlop 4D. Na problém hlučné spojky (ložiska) za studeného motoru se ani nevyjádřili...

Po vyzvednutí vozu ze servisu, jsem hned po pár km pozoroval zvýšené vibrace v motoru..
Další věc, která před servisem nebyla, při přejetí retardéru nepříjemné skřípání z přední části vozu. Jakoby praskání.. To delaly staré passaty co pamatuju s víceprvkovou nápravou.

Po ujetých cca 200 km, problémy přetrvávají, takže jsem objednán opět do servisu :-)

Cukání a vibrace motoru se projevují hlavně po zahřátí v otáčkách 1200-1400, kde hlavně na 4 a 5 rychlostní stupeň je vůz nepoužitelný při konstantní jízdě. Napřed jsem to přisuzoval regeneraci DPF, ale to se bohužel nepotvrdilo.
Je pravda že po výměně 2 vstřikovačů byl můj problém s klepání vyřešen, nicméně vznikl další. Dle nezávislého opravce, už těchto problémů s cukáním řešili celkem hodně (hlavně na passatech), s tím, že je to problém vstřiků. Dle jejich informací, pokud nedojde k výměně všech vstřikovačů, problém se objeví zase. Taktéž kvalita nafty v ČR hraje roli.

Možná si hodně z Vás bude myslet, že řeším samé hovadiny a detaily, ano vůz je fukční a požitelný... ale vím, že po záruce to nebude sranda řešit ,hlavně finančně. Já na tyto srandy mám ještě 3 měsíce do konce záruky. Snad tyto informace pomůžou někomu dalšímu při řešení podobných problémů.

Popravdě, měl jsem před VW Golf několik BMW, 318i, 323i, 530d, 320d, 330ci, ale již teď vím, že VW byl krok, no spíš skok jinam.
Podobné problémy jsem nikdy neřešil :-( Ano, i názory že neumím jezdit jsou názory, nemám důvod je komentovat.

Honza

nuru
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 26.03.2013 13:03

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od nuru »

Bohužel to tak je a potvrdil mi to před pár lety i vedoucí servisu, když konstatoval, že importér neuznává vady a pokud jde o Škodovku situace je jiná - není problém s reklamacemi závad. Jak jsem nakoupil - prodávám.

HonzaW: doporučuji zakoupit pojištění Prodloužené záruku!!! Já ji měl (AIM-bohužel pojišťovna krachla), ale před krachem proplatili 3 závady. Je to pojištění nemající žádnou spojitost se zákonnou zárukou. Jde to pojistit do konce zákonné záruky, pak už ne. Dříve těch výluk z plnění moc nebylo a nebyla žádná spoluúčast, nevím jak dnes, to chce nastudovat.

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od motorpower »

Ano, i názory že neumím jezdit jsou názory, nemám důvod je komentovat.

To je právě ale kámen úrazu, pokud s tím jel normální /mechanik/ řidič tak to takhle dolů nepouštěl a tudíž závada se neprojevila.
Zřejmě také nepopojížděl v koloně. Ani DSG to v lehkém záběru nepouští takto dolu. A čím menší obsah, tím více se to projeví.
A včera jsem takhle dusil i svého Yeťáka 2.0CR a zvuky se mi moc nelíbily. Ale já pod1700ot prostě nejezdím a jak je vidět, ani se to učit nebudu.
Řešení je elektromobil...chovají se pěkně a není nic slyšet.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od Pantani »

nuru píše:Bohužel to tak je a potvrdil mi to před pár lety i vedoucí servisu, když konstatoval, že importér neuznává vady a pokud jde o Škodovku situace je jiná - není problém s reklamacemi závad. Jak jsem nakoupil - prodávám.
Aha, tak to by vysvětlovalo mnohé. Takže příště buďto Škodovku (stejnej krám, ale aspoň uznávají závady, ale tam jen velmi těžko vybírám - Octavia je moc velká), nebo Mazdu - s těma máme v rodině velmi dobré zkušenosti a samé dobré.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

HonzaW
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 13.12.2013 11:09

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od HonzaW »

Závěr: Výměna všech vstřikovačů + adaptace na SW RJ motoru. Honza

david75
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 09.06.2014 18:25

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od david75 »

Ahoj
Jak si prosím dopadl.Mám stejný problém.
dík za odpověď

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od motorpower »

Tak přijeď , celkem mám funkční řešení. Rozhodně není potřeba měnit vstřiky.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
Marcosi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 47
Registrován: 03.11.2011 14:07
Bydliště: Morava

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od Marcosi »

řešil někdo uvedený problém bez výměny vstřikovače?
Minulost:
Passat Variant 1.9TDi Comfortline, 2008
Passat Variant 2.0TDi Comfortline, 2009
Passat CC 2.0TDi ,2011
Passat Variant B8 2.0TDi Highline , 2015
Současnost
Passat B8 2.0TDi Highline 2016

Uživatelský avatar
Radkinho
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 09.09.2014 13:02

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od Radkinho »

Bohužel podobný problém řešil můj známý taky, sice to byl Golf V, ale musel vyměnit 2 vstřikovací trysky což kamaráda vyšlo pěkně draho.. Jedna stojí zhruba 12 500,-Kč, ale na internetu se dá sehnat i levněji,...

Daniel Kunovsky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 02.02.2017 18:55

Re: Golf VI 1.6TDI 77kW - klepání - prosím o radu

Příspěvek od Daniel Kunovsky »

Ahoj,

mam podobny problem - menilo se cerpadlo (nove) a vstriky (starsi) - puvodni cerpadlo se pridrelo a piliny jen litaly :-) Za studena ze zacatku hure startovalo - nyni po cca 400 km lepsi, ale pri rozjedu bez seslapnuti plynu v tom zarachoti. Je treba provest nejakou adaptaci mezi RJ a Vstrikem? Kody jsem pres VCDS nastavil, ale nevim, zda je to dostatek vseho.
Pouzivam VIF dle doporuceneho davkovani, je dobre pridat i neco jineho na cisteni?

Dan

Odpovědět

Zpět na „Motory diesel“