Kontrola tlaku pneu

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
Uživatelský avatar
concorde
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec

Kontrola tlaku pneu

Příspěvek od concorde »

Má poklona pánové,po několika letech se vracím zpět k VW(dříve Golf V R32, někteří mne možná pamatují :-) )

Sobě jsem koupil modrou S3 a manželce GolfaVI 1,4 TSI 90kw DSG Highline. Musím uznat, že papírově slabý motor je báječný,tichý a táhne jako drak (samozřejmě proti S3 má rezervy, taky stál ten golfík méně než polovinu :-)

Proč ale píšu - dneska se mi rozsvítila kontrolka poklesu tlak v některé z pneu (známý hlídač otáček kol u ABS)

Všechna moje auta měla na kalibraci tohoto senzoru(a jeho zhasnutí) tlačítko. Vpředu před řadící pákou. A tenhle golf nemá - tak si říkám že buď soudruzi v NDR zapomněli tlačítko udělat a nebo se to hlášení vypíná jinde. Ale v menu jsem nic nenašel a všechna tlačítka jsem vyzkoušel - před řadící pákou je jen ESP a pak jen krytky "netlačítek"

Kdo mi poradí, přeci nebudu jezdit vypínat kotrolu pneu do servisu 8O
Manuál píše o kalibračním tlačítku... tak si myslím, že ho tam fakt zapomněli dát :lol: :roll:

díky
P.S. Jestli chcete fotky, rád dodám.
čus
Concorde
Naposledy upravil(a) concorde dne 23.11.2009 19:36, celkem upraveno 1 x.
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...

Uživatelský avatar
aleshh
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 09.02.2008 11:05

Re: Kontrola tlaku pneu

Příspěvek od aleshh »

Myslím, že je v kaslíku u spolujezdce.

Uživatelský avatar
concorde
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec

Re: Kontrola tlaku pneu

Příspěvek od concorde »

nelenil jsem, vyběhl v nedbalkách ven a po chvilce hledání -heuréka - byl tam - schovaný nad vypínáním aibagu spolujezdce.
Tak díky moc aleshhi :)

ještě se musím pořádně podívat do manuálu, jestli jsem to blbě neviděl....
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...

stileman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 02.09.2009 21:11

Re: Kontrola tlaku pneu

Příspěvek od stileman »

Je to tak ako pise aleshh. To tlacitko najdes v kastliku nad vypinacom airbagu.
Přílohy
0567.jpg

Uživatelský avatar
Torr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 28.05.2008 21:31
Bydliště: Tábor

Re: Kontrola tlaku pneu

Příspěvek od Torr »

áá concordák se vrátil :D vítáme tě z5 u vw
kam se poděla Q5,pošli spíš nějaké foto S3

Uživatelský avatar
concorde
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec

Re: Kontrola tlaku pneu

Příspěvek od concorde »

Q5 skončila v Ostravě a za hodinu jsem si odvezl Golfa VI pro moji bábovku. S3 jí opravdu nemohu půjčovat :)

Fotky hodím, snad mě Audináře nebudou fauvékáři kamenovat.....
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...

Uživatelský avatar
Torr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 28.05.2008 21:31
Bydliště: Tábor

Re: Kontrola tlaku pneu

Příspěvek od Torr »

no kdyžtak můžeš ty fotky hodit do sekce G5,tam tě zas rádi uvidíme :mrgreen: :mrgreen:
btw:kdy plánuješ G6 R?

Uživatelský avatar
concorde
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec

Re: Kontrola tlaku pneu

Příspěvek od concorde »

Tak jo, dám k vám pětkařům....
jinak kdyby se dělala G 6 s atmosférou (3,2 nebo 3,6)tak bych asi váhal...., protože mi ten šestkový golf zpočátku nepřirostl designem k srdci. Ale jak ho mám asi měsíc doma, měním názor a začíná se mi líbit. A to nemluvím o tom, jak úžasně tiché a pohodlné je to auto ( i se sportovním paketem a koly Vancouver 18") - není to jen facelift, je to nově postavené auto - to mohu potvrdit.
S3 je trochu kostitřas ale šlápneš naplyn a jsi v nirváně.... (taky už jsem přišel o 5 bodů za měsíc,co jí mám :-)

Jina přímé srovnání uživatele R32 GV a S3 jsem podrobně napsal kolegovi ze SR, co koupil mojí R32, tak to sem mohu hodit....kdyby se někdo rozhodoval ;-)
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...

Uživatelský avatar
Torr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 28.05.2008 21:31
Bydliště: Tábor

Re: Kontrola tlaku pneu

Příspěvek od Torr »

no mě se s postupem času G6 taky začíná líbit,ale zatím jen GTI
Jaký motor sis do Audiny vůbec vybral?

Uživatelský avatar
concorde
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec

R32 vs S3

Příspěvek od concorde »

čau chlapi, tak posílám amatérské srovnání těhle dvou klenotů původně v mailu pro Duroska - majitele mojí bývalé R32 :-)

Čáu, už mám najeto přes 1000 km a mohu zatím popsat plusy a mínusy – oproti R32

Začnu čím je S3 horší:

1. Jednoznačně zvuk, ten chrčivý a hlasitý zvuk šestiválce R32 byl nejlepší, S3 spíš potichu vrní, občas zabublá, když prošlápnu plyn, ale jinak je spíš tichá, jak říkají novináři „sonorní“ 
2. Motor s turbem, i když má více koní (195kW x 184 kW) tak ten zátah odspoda není tak brutální jako atmosferický u R32. Ovšem pak dál, jak turbo natlakuje válce to je mazec, jede jak z praku. Neměřil jsem ještě ale papírově z 0-100 Km/h má mít 5,7 oproti 6,2 u R32
3. Je to třídveřová S3, takže naprd když mi nasedají děti, nákupy musím dávat do kufru a ne za sedačky, prostě méně praktické. (ale sportback S3 se mi nelíbil)
4. Cena – základ 1,1 mil, já s výbavou 1,5 mil. To je strašná cena, ale žijeme jen jednou 

A co se mi líbí víc:

1. Auto je nižší a vypadá sportovněji.
2. Motor je lehčí, v zatáčkách jede jako po kolejích, když už se má utrhnout, tak obě nápravy najednou a auto se jen mírně sune bokem….. . žádná nedotáčivost
3. Je to stálá 4x4 ale oproti Haldexu se to pozná hlavně když se v zatáčce přidá plyn, tak zadek pomáhá auto stabilizovat, jinak nepoznám rozdíl
4. Zpracování – už když jsem měl pětkového golfa i R32 a svojí ženě koupil Sportbacka A3 1,6, bylo vidět, že těch 150 tis navíc, co stojí srovnatelné výbavy je znát. Nic neskřípe, materiály příjemnější a ani po dvou letech nic v kabině nevrzalo. R32 jsem pořád utěsňoval – však to znáš z webu. Hlavně ty plasty nad rádiem.
5. Detaily – třeba nápis S3 na předních brzdových třmenech, , led diody na denní svícení, řadící páčky pod volantem z hliníku,….

Myslím, že to jsou vlastně stejná auta s podobným podvozkem (já si připlatil za magnetic ride, trochu je to znát ) , jen ta S3 má malinko víc sportovního ducha a je víc namyšlená. Kdyby se dělaly pětkové R32, asi bych si koupil spíš R32 - ten motor a ten zvuk přebije vše ostatní.
Přílohy
IMAG0145.jpg
IMAG0152.jpg
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...

Uživatelský avatar
caravelle
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 453
Registrován: 06.10.2007 21:55
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola tlaku pneu

Příspěvek od caravelle »

concorde, velmi pekná audinka!!! Pekné kolesá.... a farba... super!
inak trošku vidieť, že je to koncern... pedále... ovladač zapínania svetiel...

Fakt Fakt moc moc pekné autíčko!!! nech slúži!!!
Audi S4 Dolphin grey

campagnolo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 01.10.2007 08:55
Bydliště: Prague

Re: Kontrola tlaku pneu

Příspěvek od campagnolo »

Super, je jen malo smrtelniku co si v Cechach porizuji podobne "nesmyslne" ale krasne a zabavne vozy za cenu mensiho bytu v Liberci. :lol: O to vic te obdivuji a jsem rad, ze muzu cist neco od cloveka, kdo to opravdu vlastni. Krasny auto, ale jak pises, 5 dveri je 5 dveri. Preci jen pomer toho, kdy si jdu jen tak "zalitat" a kdy vozim deti, veci, deti, deti, veci, veci, deti...prevazuje.

Co ta plastova operka nohy? To bych doplnil.

Uživatelský avatar
VWendys
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: South Bohemia ale srdcem stále Pražák
Kontaktovat uživatele:

Re: R32 vs S3

Příspěvek od VWendys »

concorde píše:čau chlapi, tak posílám amatérské srovnání těhle dvou klenotů původně v mailu pro Duroska - majitele mojí bývalé R32 :-)

Čáu, už mám najeto přes 1000 km a mohu zatím popsat plusy a mínusy – oproti R32

Začnu čím je S3 horší:

1. Jednoznačně zvuk, ten chrčivý a hlasitý zvuk šestiválce R32 byl nejlepší, S3 spíš potichu vrní, občas zabublá, když prošlápnu plyn, ale jinak je spíš tichá, jak říkají novináři „sonorní“ 
2. Motor s turbem, i když má více koní (195kW x 184 kW) tak ten zátah odspoda není tak brutální jako atmosferický u R32. Ovšem pak dál, jak turbo natlakuje válce to je mazec, jede jak z praku. Neměřil jsem ještě ale papírově z 0-100 Km/h má mít 5,7 oproti 6,2 u R32
3. Je to třídveřová S3, takže naprd když mi nasedají děti, nákupy musím dávat do kufru a ne za sedačky, prostě méně praktické. (ale sportback S3 se mi nelíbil)
4. Cena – základ 1,1 mil, já s výbavou 1,5 mil. To je strašná cena, ale žijeme jen jednou 

A co se mi líbí víc:

1. Auto je nižší a vypadá sportovněji.
2. Motor je lehčí, v zatáčkách jede jako po kolejích, když už se má utrhnout, tak obě nápravy najednou a auto se jen mírně sune bokem….. . žádná nedotáčivost
3. Je to stálá 4x4 ale oproti Haldexu se to pozná hlavně když se v zatáčce přidá plyn, tak zadek pomáhá auto stabilizovat, jinak nepoznám rozdíl
4. Zpracování – už když jsem měl pětkového golfa i R32 a svojí ženě koupil Sportbacka A3 1,6, bylo vidět, že těch 150 tis navíc, co stojí srovnatelné výbavy je znát. Nic neskřípe, materiály příjemnější a ani po dvou letech nic v kabině nevrzalo. R32 jsem pořád utěsňoval – však to znáš z webu. Hlavně ty plasty nad rádiem.
5. Detaily – třeba nápis S3 na předních brzdových třmenech, , led diody na denní svícení, řadící páčky pod volantem z hliníku,….

Myslím, že to jsou vlastně stejná auta s podobným podvozkem (já si připlatil za magnetic ride, trochu je to znát ) , jen ta S3 má malinko víc sportovního ducha a je víc namyšlená. Kdyby se dělaly pětkové R32, asi bych si koupil spíš R32 - ten motor a ten zvuk přebije vše ostatní.


to že nedělají pětku R32 je doufám překlep,jinak koukám že jsi fajnšmekr...

Uživatelský avatar
Torr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 28.05.2008 21:31
Bydliště: Tábor

Re: Kontrola tlaku pneu

Příspěvek od Torr »

ne není výroba R32 už opravdu skončila :wink:

campagnolo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 01.10.2007 08:55
Bydliště: Prague

Re: Kontrola tlaku pneu

Příspěvek od campagnolo »

No, pokud chce nekdo stary dobry zvuk znamy z R32ky tak uz jedine v Audi TT. Jinam uz se nemontuje.
Jasne dela se ve verzi 3.6 (Passat a treba i novy Superb), ale to asi nebude ono :-)
Novy Golf se dela v provedeni R, vykon 199kW, akorat ze cesky dovozce ho sem nevozi. Nabízi jen Scirroco R(195kW), coz je to same, akorat to nema (Haldex - at uz to nazyva kdo jak chce), je to jenom dvoukolka. Ale ten zvuk uz asi bude tam kde ho ma ta S3ka.
Zatim jsem ani neslysel o tom ze by v cechach byla nejaka predvadecka toho Scirocca R. Ani novinarska.

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“