Kontrola tlaku pneu
Moderátor: SandrikGVI
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
Kontrola tlaku pneu
Má poklona pánové,po několika letech se vracím zpět k VW(dříve Golf V R32, někteří mne možná pamatují )
Sobě jsem koupil modrou S3 a manželce GolfaVI 1,4 TSI 90kw DSG Highline. Musím uznat, že papírově slabý motor je báječný,tichý a táhne jako drak (samozřejmě proti S3 má rezervy, taky stál ten golfík méně než polovinu
Proč ale píšu - dneska se mi rozsvítila kontrolka poklesu tlak v některé z pneu (známý hlídač otáček kol u ABS)
Všechna moje auta měla na kalibraci tohoto senzoru(a jeho zhasnutí) tlačítko. Vpředu před řadící pákou. A tenhle golf nemá - tak si říkám že buď soudruzi v NDR zapomněli tlačítko udělat a nebo se to hlášení vypíná jinde. Ale v menu jsem nic nenašel a všechna tlačítka jsem vyzkoušel - před řadící pákou je jen ESP a pak jen krytky "netlačítek"
Kdo mi poradí, přeci nebudu jezdit vypínat kotrolu pneu do servisu
Manuál píše o kalibračním tlačítku... tak si myslím, že ho tam fakt zapomněli dát
díky
P.S. Jestli chcete fotky, rád dodám.
čus
Concorde
Sobě jsem koupil modrou S3 a manželce GolfaVI 1,4 TSI 90kw DSG Highline. Musím uznat, že papírově slabý motor je báječný,tichý a táhne jako drak (samozřejmě proti S3 má rezervy, taky stál ten golfík méně než polovinu
Proč ale píšu - dneska se mi rozsvítila kontrolka poklesu tlak v některé z pneu (známý hlídač otáček kol u ABS)
Všechna moje auta měla na kalibraci tohoto senzoru(a jeho zhasnutí) tlačítko. Vpředu před řadící pákou. A tenhle golf nemá - tak si říkám že buď soudruzi v NDR zapomněli tlačítko udělat a nebo se to hlášení vypíná jinde. Ale v menu jsem nic nenašel a všechna tlačítka jsem vyzkoušel - před řadící pákou je jen ESP a pak jen krytky "netlačítek"
Kdo mi poradí, přeci nebudu jezdit vypínat kotrolu pneu do servisu
Manuál píše o kalibračním tlačítku... tak si myslím, že ho tam fakt zapomněli dát
díky
P.S. Jestli chcete fotky, rád dodám.
čus
Concorde
Naposledy upravil(a) concorde dne 23.11.2009 19:36, celkem upraveno 1 x.
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- aleshh
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 09.02.2008 11:05
Re: Kontrola tlaku pneu
Myslím, že je v kaslíku u spolujezdce.
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
Re: Kontrola tlaku pneu
nelenil jsem, vyběhl v nedbalkách ven a po chvilce hledání -heuréka - byl tam - schovaný nad vypínáním aibagu spolujezdce.
Tak díky moc aleshhi
ještě se musím pořádně podívat do manuálu, jestli jsem to blbě neviděl....
Tak díky moc aleshhi
ještě se musím pořádně podívat do manuálu, jestli jsem to blbě neviděl....
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 02.09.2009 21:11
Re: Kontrola tlaku pneu
Je to tak ako pise aleshh. To tlacitko najdes v kastliku nad vypinacom airbagu.
- Torr
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 28.05.2008 21:31
- Bydliště: Tábor
Re: Kontrola tlaku pneu
áá concordák se vrátil vítáme tě z5 u vw
kam se poděla Q5,pošli spíš nějaké foto S3
kam se poděla Q5,pošli spíš nějaké foto S3
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
Re: Kontrola tlaku pneu
Q5 skončila v Ostravě a za hodinu jsem si odvezl Golfa VI pro moji bábovku. S3 jí opravdu nemohu půjčovat
Fotky hodím, snad mě Audináře nebudou fauvékáři kamenovat.....
Fotky hodím, snad mě Audináře nebudou fauvékáři kamenovat.....
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- Torr
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 28.05.2008 21:31
- Bydliště: Tábor
Re: Kontrola tlaku pneu
no kdyžtak můžeš ty fotky hodit do sekce G5,tam tě zas rádi uvidíme
btw:kdy plánuješ G6 R?
btw:kdy plánuješ G6 R?
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
Re: Kontrola tlaku pneu
Tak jo, dám k vám pětkařům....
jinak kdyby se dělala G 6 s atmosférou (3,2 nebo 3,6)tak bych asi váhal...., protože mi ten šestkový golf zpočátku nepřirostl designem k srdci. Ale jak ho mám asi měsíc doma, měním názor a začíná se mi líbit. A to nemluvím o tom, jak úžasně tiché a pohodlné je to auto ( i se sportovním paketem a koly Vancouver 18") - není to jen facelift, je to nově postavené auto - to mohu potvrdit.
S3 je trochu kostitřas ale šlápneš naplyn a jsi v nirváně.... (taky už jsem přišel o 5 bodů za měsíc,co jí mám
Jina přímé srovnání uživatele R32 GV a S3 jsem podrobně napsal kolegovi ze SR, co koupil mojí R32, tak to sem mohu hodit....kdyby se někdo rozhodoval
jinak kdyby se dělala G 6 s atmosférou (3,2 nebo 3,6)tak bych asi váhal...., protože mi ten šestkový golf zpočátku nepřirostl designem k srdci. Ale jak ho mám asi měsíc doma, měním názor a začíná se mi líbit. A to nemluvím o tom, jak úžasně tiché a pohodlné je to auto ( i se sportovním paketem a koly Vancouver 18") - není to jen facelift, je to nově postavené auto - to mohu potvrdit.
S3 je trochu kostitřas ale šlápneš naplyn a jsi v nirváně.... (taky už jsem přišel o 5 bodů za měsíc,co jí mám
Jina přímé srovnání uživatele R32 GV a S3 jsem podrobně napsal kolegovi ze SR, co koupil mojí R32, tak to sem mohu hodit....kdyby se někdo rozhodoval
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- Torr
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 28.05.2008 21:31
- Bydliště: Tábor
Re: Kontrola tlaku pneu
no mě se s postupem času G6 taky začíná líbit,ale zatím jen GTI
Jaký motor sis do Audiny vůbec vybral?
Jaký motor sis do Audiny vůbec vybral?
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
R32 vs S3
čau chlapi, tak posílám amatérské srovnání těhle dvou klenotů původně v mailu pro Duroska - majitele mojí bývalé R32
Čáu, už mám najeto přes 1000 km a mohu zatím popsat plusy a mínusy – oproti R32
Začnu čím je S3 horší:
1. Jednoznačně zvuk, ten chrčivý a hlasitý zvuk šestiválce R32 byl nejlepší, S3 spíš potichu vrní, občas zabublá, když prošlápnu plyn, ale jinak je spíš tichá, jak říkají novináři „sonorní“
2. Motor s turbem, i když má více koní (195kW x 184 kW) tak ten zátah odspoda není tak brutální jako atmosferický u R32. Ovšem pak dál, jak turbo natlakuje válce to je mazec, jede jak z praku. Neměřil jsem ještě ale papírově z 0-100 Km/h má mít 5,7 oproti 6,2 u R32
3. Je to třídveřová S3, takže naprd když mi nasedají děti, nákupy musím dávat do kufru a ne za sedačky, prostě méně praktické. (ale sportback S3 se mi nelíbil)
4. Cena – základ 1,1 mil, já s výbavou 1,5 mil. To je strašná cena, ale žijeme jen jednou
A co se mi líbí víc:
1. Auto je nižší a vypadá sportovněji.
2. Motor je lehčí, v zatáčkách jede jako po kolejích, když už se má utrhnout, tak obě nápravy najednou a auto se jen mírně sune bokem….. . žádná nedotáčivost
3. Je to stálá 4x4 ale oproti Haldexu se to pozná hlavně když se v zatáčce přidá plyn, tak zadek pomáhá auto stabilizovat, jinak nepoznám rozdíl
4. Zpracování – už když jsem měl pětkového golfa i R32 a svojí ženě koupil Sportbacka A3 1,6, bylo vidět, že těch 150 tis navíc, co stojí srovnatelné výbavy je znát. Nic neskřípe, materiály příjemnější a ani po dvou letech nic v kabině nevrzalo. R32 jsem pořád utěsňoval – však to znáš z webu. Hlavně ty plasty nad rádiem.
5. Detaily – třeba nápis S3 na předních brzdových třmenech, , led diody na denní svícení, řadící páčky pod volantem z hliníku,….
Myslím, že to jsou vlastně stejná auta s podobným podvozkem (já si připlatil za magnetic ride, trochu je to znát ) , jen ta S3 má malinko víc sportovního ducha a je víc namyšlená. Kdyby se dělaly pětkové R32, asi bych si koupil spíš R32 - ten motor a ten zvuk přebije vše ostatní.
Čáu, už mám najeto přes 1000 km a mohu zatím popsat plusy a mínusy – oproti R32
Začnu čím je S3 horší:
1. Jednoznačně zvuk, ten chrčivý a hlasitý zvuk šestiválce R32 byl nejlepší, S3 spíš potichu vrní, občas zabublá, když prošlápnu plyn, ale jinak je spíš tichá, jak říkají novináři „sonorní“
2. Motor s turbem, i když má více koní (195kW x 184 kW) tak ten zátah odspoda není tak brutální jako atmosferický u R32. Ovšem pak dál, jak turbo natlakuje válce to je mazec, jede jak z praku. Neměřil jsem ještě ale papírově z 0-100 Km/h má mít 5,7 oproti 6,2 u R32
3. Je to třídveřová S3, takže naprd když mi nasedají děti, nákupy musím dávat do kufru a ne za sedačky, prostě méně praktické. (ale sportback S3 se mi nelíbil)
4. Cena – základ 1,1 mil, já s výbavou 1,5 mil. To je strašná cena, ale žijeme jen jednou
A co se mi líbí víc:
1. Auto je nižší a vypadá sportovněji.
2. Motor je lehčí, v zatáčkách jede jako po kolejích, když už se má utrhnout, tak obě nápravy najednou a auto se jen mírně sune bokem….. . žádná nedotáčivost
3. Je to stálá 4x4 ale oproti Haldexu se to pozná hlavně když se v zatáčce přidá plyn, tak zadek pomáhá auto stabilizovat, jinak nepoznám rozdíl
4. Zpracování – už když jsem měl pětkového golfa i R32 a svojí ženě koupil Sportbacka A3 1,6, bylo vidět, že těch 150 tis navíc, co stojí srovnatelné výbavy je znát. Nic neskřípe, materiály příjemnější a ani po dvou letech nic v kabině nevrzalo. R32 jsem pořád utěsňoval – však to znáš z webu. Hlavně ty plasty nad rádiem.
5. Detaily – třeba nápis S3 na předních brzdových třmenech, , led diody na denní svícení, řadící páčky pod volantem z hliníku,….
Myslím, že to jsou vlastně stejná auta s podobným podvozkem (já si připlatil za magnetic ride, trochu je to znát ) , jen ta S3 má malinko víc sportovního ducha a je víc namyšlená. Kdyby se dělaly pětkové R32, asi bych si koupil spíš R32 - ten motor a ten zvuk přebije vše ostatní.
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- caravelle
- Jezdec
- Příspěvky: 453
- Registrován: 06.10.2007 21:55
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrola tlaku pneu
concorde, velmi pekná audinka!!! Pekné kolesá.... a farba... super!
inak trošku vidieť, že je to koncern... pedále... ovladač zapínania svetiel...
Fakt Fakt moc moc pekné autíčko!!! nech slúži!!!
inak trošku vidieť, že je to koncern... pedále... ovladač zapínania svetiel...
Fakt Fakt moc moc pekné autíčko!!! nech slúži!!!
Audi S4 Dolphin grey
-
- Jezdec
- Příspěvky: 327
- Registrován: 01.10.2007 08:55
- Bydliště: Prague
Re: Kontrola tlaku pneu
Super, je jen malo smrtelniku co si v Cechach porizuji podobne "nesmyslne" ale krasne a zabavne vozy za cenu mensiho bytu v Liberci. O to vic te obdivuji a jsem rad, ze muzu cist neco od cloveka, kdo to opravdu vlastni. Krasny auto, ale jak pises, 5 dveri je 5 dveri. Preci jen pomer toho, kdy si jdu jen tak "zalitat" a kdy vozim deti, veci, deti, deti, veci, veci, deti...prevazuje.
Co ta plastova operka nohy? To bych doplnil.
Co ta plastova operka nohy? To bych doplnil.
- VWendys
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: South Bohemia ale srdcem stále Pražák
- Kontaktovat uživatele:
Re: R32 vs S3
concorde píše:čau chlapi, tak posílám amatérské srovnání těhle dvou klenotů původně v mailu pro Duroska - majitele mojí bývalé R32
Čáu, už mám najeto přes 1000 km a mohu zatím popsat plusy a mínusy – oproti R32
Začnu čím je S3 horší:
1. Jednoznačně zvuk, ten chrčivý a hlasitý zvuk šestiválce R32 byl nejlepší, S3 spíš potichu vrní, občas zabublá, když prošlápnu plyn, ale jinak je spíš tichá, jak říkají novináři „sonorní“
2. Motor s turbem, i když má více koní (195kW x 184 kW) tak ten zátah odspoda není tak brutální jako atmosferický u R32. Ovšem pak dál, jak turbo natlakuje válce to je mazec, jede jak z praku. Neměřil jsem ještě ale papírově z 0-100 Km/h má mít 5,7 oproti 6,2 u R32
3. Je to třídveřová S3, takže naprd když mi nasedají děti, nákupy musím dávat do kufru a ne za sedačky, prostě méně praktické. (ale sportback S3 se mi nelíbil)
4. Cena – základ 1,1 mil, já s výbavou 1,5 mil. To je strašná cena, ale žijeme jen jednou
A co se mi líbí víc:
1. Auto je nižší a vypadá sportovněji.
2. Motor je lehčí, v zatáčkách jede jako po kolejích, když už se má utrhnout, tak obě nápravy najednou a auto se jen mírně sune bokem….. . žádná nedotáčivost
3. Je to stálá 4x4 ale oproti Haldexu se to pozná hlavně když se v zatáčce přidá plyn, tak zadek pomáhá auto stabilizovat, jinak nepoznám rozdíl
4. Zpracování – už když jsem měl pětkového golfa i R32 a svojí ženě koupil Sportbacka A3 1,6, bylo vidět, že těch 150 tis navíc, co stojí srovnatelné výbavy je znát. Nic neskřípe, materiály příjemnější a ani po dvou letech nic v kabině nevrzalo. R32 jsem pořád utěsňoval – však to znáš z webu. Hlavně ty plasty nad rádiem.
5. Detaily – třeba nápis S3 na předních brzdových třmenech, , led diody na denní svícení, řadící páčky pod volantem z hliníku,….
Myslím, že to jsou vlastně stejná auta s podobným podvozkem (já si připlatil za magnetic ride, trochu je to znát ) , jen ta S3 má malinko víc sportovního ducha a je víc namyšlená. Kdyby se dělaly pětkové R32, asi bych si koupil spíš R32 - ten motor a ten zvuk přebije vše ostatní.
to že nedělají pětku R32 je doufám překlep,jinak koukám že jsi fajnšmekr...
- Torr
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 28.05.2008 21:31
- Bydliště: Tábor
Re: Kontrola tlaku pneu
ne není výroba R32 už opravdu skončila
-
- Jezdec
- Příspěvky: 327
- Registrován: 01.10.2007 08:55
- Bydliště: Prague
Re: Kontrola tlaku pneu
No, pokud chce nekdo stary dobry zvuk znamy z R32ky tak uz jedine v Audi TT. Jinam uz se nemontuje.
Jasne dela se ve verzi 3.6 (Passat a treba i novy Superb), ale to asi nebude ono
Novy Golf se dela v provedeni R, vykon 199kW, akorat ze cesky dovozce ho sem nevozi. Nabízi jen Scirroco R(195kW), coz je to same, akorat to nema (Haldex - at uz to nazyva kdo jak chce), je to jenom dvoukolka. Ale ten zvuk uz asi bude tam kde ho ma ta S3ka.
Zatim jsem ani neslysel o tom ze by v cechach byla nejaka predvadecka toho Scirocca R. Ani novinarska.
Jasne dela se ve verzi 3.6 (Passat a treba i novy Superb), ale to asi nebude ono
Novy Golf se dela v provedeni R, vykon 199kW, akorat ze cesky dovozce ho sem nevozi. Nabízi jen Scirroco R(195kW), coz je to same, akorat to nema (Haldex - at uz to nazyva kdo jak chce), je to jenom dvoukolka. Ale ten zvuk uz asi bude tam kde ho ma ta S3ka.
Zatim jsem ani neslysel o tom ze by v cechach byla nejaka predvadecka toho Scirocca R. Ani novinarska.