Poškozená pneumatika, dotaz na pneuservis

Moderátor: SandrikGVI

ELEmental
Člen klubu
Příspěvky: 44
Registrován: 02.07.2011 12:38

Poškozená pneumatika, dotaz na pneuservis

Příspěvek od ELEmental »

Ahoj,
pořídil sem na inzerát alu kola z pneuservisu. Podmínkou slevy na alu byl nákup i pneu ze stejného pneuservisu, klasika... Stejně sem nějaké potřeboval, a se soukr. autem tak často nejezdím, řekl sem si že mi budou stačit jeté. Samozřejmě byli dražší, pneuservis chce vydělat, ale budiš. Pirelli 205/45 R17 94V. Nejsem odborník, moc tomu nerozumím, proto se chci zeptat Vás tady na fóru.
Všiml sem si až po pár dnech doma, ještě sem je ani neobul, u jedné pneu je vykouslej kus (délka asi 3cm výška 1cm a hloubka zhruba 1cm). Ještě tam ten kousek na krajíčku drží.... Je to zrovna v místě kam zapadá disk, takový ten rantl je v tom místě pryč:-) Osobně si myslím že ten rantl má chránit disk před poškozením. Pneu prodány s tím že jsou ojeté, o poškození nebyla řeč. Cena nejmenší taky nebyla(samozřejmě bez účtenky). Tudíš sem reklamoval, zatím jen po telefonu. Bylo mi řečeno že to není závada, kolo je 100% použitelné, a jiné stejně teď nemá. Prý ale abych byl spokojen pokusí se nějaké jiné 2 sehnat, nebo mi to nějakou vulkanickou metodou opravy...

Je to podle Vás opravdu tak zanedbatelná závada (kdyžtak se pokusím i nafotit) ?

Děkuji za reakce
VW Golf VI 1.2 TSI 63kW Comfort edition

MA.RTI.N
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 290
Registrován: 15.07.2008 21:20

Re: Poškozená pneumatika, dotaz na pneuservis

Příspěvek od MA.RTI.N »

Pokud je poskozenej jen ten rantl tak bych se toho nebal. Sam sem podobny prodal z byvaleho vozu a neni s nema problem.

misodk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 21.09.2012 17:15

Re: Poškozená pneumatika, dotaz na pneuservis

Příspěvek od misodk »

mna zaujal ten rozmer 205/45 R17. mas taky v TP ? lebo standardny schvaleny rozmer by mal byt 205/50 R17 alebo 225/45 R17.
Golf 6, Rabbit 1.2tsi

ELEmental
Člen klubu
Příspěvky: 44