Tak parkovačka je konečně vyměněná.
Ale je to hrůza - to tedy soudruzi z NSR moc nevymysleli.
Kdyby s tím měl někdo problém jako já, tak pár informací:
- parkovačka je tam skutečně jen nastrčená, žádný bajonet, žádný závit. Akorát že tam prostě občas drží opravdu fest a nechce se jí ven. Dělá to asi poměrně často, zvláště když se patice z nějakho důvodu vyhřeje (info od servisáka). Poradil mi, abych to dal do tepla a něčím "promázl" - tak jsem tam stříkl trochu WéDéčka. Ale pozor: ne moc a ne moc pod tlakem, jinak WD projde přes patici do paraboly a zasviní ji. Pak se mi to podařilo vytáhnout, ale musel jsem zabrat za drátky (jen jsem čekal, kdy co utrhnu
).
- na objímce je na boku taková malá vystouplá ploška, ale ta do ničeho nezapadá (v parabole žádné drážky nejsou). Má asi jen trochu rozpírat objímku v parabole, aby sama nevypadávala, ale evidentně rozpírá víc, než by měla.
- trochu víc místa se pro tahání vytvoří, pokud se vyndá H15, ale i tak žádná sláva
- pro vytvoření víc místa za světlometem se prý dá na pravé straně povolit uchycení naftového filtru (hadice neodpojovat) a celý filtr přehnout nahoru na kryt motoru (to jsem nakonec dělat nemusel)
- pro vyndání světlometu ven z auta se musí sundat nebo alespoň "popustit" nárazník
, takže postup taky nic moc (tohle tedy klobouk dolů jak je to vyřešený u Mondea Mk III - tam pro výměnu žárovky musí světlomet ven z auta, ale je to během pár vteřin - drží to celé na takových dvou zásuvných packách)
- když už jsem měl objímku venku, tak jsem do té ploché plastové packy, co se za ni má správně tahat objímka ven (ale není pořádně za co vzít), vyvrtal 3mm dírku. Příště tam provléknu kus drátu nebo háček, aby bylo za co tahat.
Třeba to někomu pomůže.
Díky všem, co mi přispěli nějakou radou.