Ahoj,
koupil jsem si transmitter s Bluetooth do auta, ale po vypnutí motoru se TM odpojí a začne jen šumět. Rádio je možné pustit i po vypnutí motoru. TM naběhne také hned, když otočím jen klickem do maximální polohy v zapalování bez nastartování motoru. Jenže jsem chtel, aby byla možnost přehrávat přes BT i při vypnutem motoru, abych někde třeba 2h nemusel mít zapnutý motor nebo zapalování kvůli tomu, jako se to právě stalo naposled (asi 3 dny zpět). Vím, že je tam asi nějaká pojistka proti vybití baterie nebo tak, ale můj dotaz zní, zda je vůbec možné nějak udělat, aby zastrcka byla napájena i při vypnutem motoru? Nebo to vyřeší nějaký dražší TM? (koupil jsem prave druhy s tím, ze to uz půjde, ze to chtělo jen jiný TM, bohužel stejný problém. Druhy zakoupený TM budu vracet, nemá využití v tom případě, prvně zakoupeny budu zatím dále využívat při jízdách aspoň, jako tomu celý půl rok .)
TM bych klidně pri každém opuštění auta vytahoval ze zastrcky. Jde mi jen o to, ze by bylo příjemné poslouchat muziku dle vlastního výběru i pri vypnutem motoru.
Budu rad za vaše nápady a rady.
Díky za přečtení.
Mickey
Zástrčka a transmitter
Moderátor: SandrikGVI
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Zástrčka a transmitter
Můžeš koupit jakýkoliv TM, ale pokud ti nejde proud do zásuvky, tak ti to fungovat nebude. Žádná pojistka proti vybití tam není. Je to zkrátka zapojené tak, že jakmile vypneš zapalování, nejde do zásuvky proud. Stejně tak jsou např. zapojené potkávací světla, ventilátor klimatizace, vyhřívání zadního okna atd. Je to ochrana, abys nevymlátil baterku, když to necháš zapnuté.
Jediná možnost, jak to udělat, aby tam šla pořád šťáva, je přepojit to na trvalé napětí. Např. natáhnout nový kabel přímo od baterky.
Jediná možnost, jak to udělat, aby tam šla pořád šťáva, je přepojit to na trvalé napětí. Např. natáhnout nový kabel přímo od baterky.
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Zástrčka a transmitter
Tak od baterky to snad není potřeba, stálé na pojistkách najde. Více bych se bál, že jednou zapomenu vytáhnout něco ze zásuvky a vymlátí mi to baterii. Když už, udělat to tak, že CL bude vypínatelné, nebo ten vysílač napojit mico CL opět na vypínač.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 23.10.2022 19:52
Re: Zástrčka a transmitter
Díky, chlapi. A nevíte jak náročná operace to je? Popřípadě na kolik by to tak +- mohlo vyjít v nějakém servise? V elektrice a autech se vůbec nevyznám, proto budu asi potřebovat někoho, kdo to udělá za me. Díky moc ještě jednou.
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Zástrčka a transmitter
Pro zkušeného člověka, co ví co a jak, je to otázka tak na hodinu (možná ani to ne). Takže buď sehnat nějakého šikovného klubáka v tvém okolí nebo servis, kde znají VW. Do 500 by ses mohl vlézt.
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zástrčka a transmitter
jeste se zkuste na pojistky podivat; my mame trebas v touranu pro pojistku 12yv zasuvky 2 polohy; ta druha (jakoby posunuti smerem nahoru o pulku pojistky) je pro prepnuti na trvale napajeni
nebo koupit specialni modul pro onboard kamery, ktery dokaze hlidat uroven napeti baterie a pri poklesu pod zadanou uroven napajeni vypne... k tomu si udelate druhou CL zasuvku a do ne date FM transmitter; vsechno pak pres fantomove napajeni zapojite do pojistkovky bez nutnosti rozebirani pojistkovky, pokud se Vam do rozdelavani nechce...
nebo koupit specialni modul pro onboard kamery, ktery dokaze hlidat uroven napeti baterie a pri poklesu pod zadanou uroven napajeni vypne... k tomu si udelate druhou CL zasuvku a do ne date FM transmitter; vsechno pak pres fantomove napajeni zapojite do pojistkovky bez nutnosti rozebirani pojistkovky, pokud se Vam do rozdelavani nechce...
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381