Výměna baterie GOLF VI 1.2 TSI 63 kw
Moderátor: SandrikGVI
- radekc
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15.08.2011 21:28
Výměna baterie GOLF VI 1.2 TSI 63 kw
Po 6-ti letech provozu se odporoučela baterie. V zimě jsem už pozoroval, že točí hůř než za mlada, ale vždy to dala. Dokonce ji loni v autorizáku proměřili, že je OK. Teď startuje OK, ale nabíjel jsem z ní 2A cca 2 hodiny jinou baterku a měl puštěný rádio, hlásilo to po 2 hodinách LOW BATTERY, napětí na baterce bylo ňákých 11,7V.
Koupil bych parametrově stejnou, otázkou je, co to způsobí? Nová baterka se musí nastavit v ŘJ.
Dokážu napojit jinou baterku při výměně, aby vůbec nedošlo k výpadku napájení. Přizpůsobil bych i napětí připojený baterky.
Chápu, že ŘJ vyhodnocuje stav baterie a podle toho přizpůsobuje odběry a nabíjení. Co když se baterie prostě omladí, tak by to mělo taky zaznamenat a přizpůsobit se tomu, ne?
Má s tím někdo konkrétní zkušenost? Díky za ní.
Koupil bych parametrově stejnou, otázkou je, co to způsobí? Nová baterka se musí nastavit v ŘJ.
Dokážu napojit jinou baterku při výměně, aby vůbec nedošlo k výpadku napájení. Přizpůsobil bych i napětí připojený baterky.
Chápu, že ŘJ vyhodnocuje stav baterie a podle toho přizpůsobuje odběry a nabíjení. Co když se baterie prostě omladí, tak by to mělo taky zaznamenat a přizpůsobit se tomu, ne?
Má s tím někdo konkrétní zkušenost? Díky za ní.
Golf VI 1.2TSI 63kw
- SandrikGVI
- Moderátor
- Příspěvky: 2239
- Registrován: 18.01.2011 20:20
- Bydliště: Středočechy :D
Výměna baterie GOLF VI 1.2 TSI 63 kw
Ahoj vidis v tom velikou slozitost...ja menil baterku taky nedavno...odpojis starou , vyhodis...das novou zapojis a klidek jedes dal...i kdyz auto strati napeti nic se nestane...ja dokonce menil i za vetsi baterii a vse bez problemu. O nastavovani RJ nevim nic
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Výměna baterie GOLF VI 1.2 TSI 63 kw
...a já si do dnes myslel, že nabíjení se řídí alternátorem a né velikostí baterky a ŘJ. To jsem ale prosťáček.
Lze třeba vyměnit baterky v ovladači k TV, aby nedošlo k "výpadku proudu"? A to stejné u mobilu? Lze to vůbec?
Doporučuji asi vyměňovat baterku, když bude auto stát. Za jízdy by mohla způsobit ztráta proudu neočekávané věci.
TIP pro zvídálky: baterka se povoluje klíčem č.10.
Lze třeba vyměnit baterky v ovladači k TV, aby nedošlo k "výpadku proudu"? A to stejné u mobilu? Lze to vůbec?
Doporučuji asi vyměňovat baterku, když bude auto stát. Za jízdy by mohla způsobit ztráta proudu neočekávané věci.
TIP pro zvídálky: baterka se povoluje klíčem č.10.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Výměna baterie GOLF VI 1.2 TSI 63 kw
A co si počít s origo alarmem? Začlo mi to houkat, když jsem jí zkoušel odpojit (tuším plus když jsem proměřoval klidový odběr). Není tam nějaký postup typu do XY sekund po odemknutí nebo že je potřeba nastartovat?
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Výměna baterie GOLF VI 1.2 TSI 63 kw
Tak to bude houkat. Pak se 2x zmáčkne na ovladači otevření a chyba se smaže. Lepší než odpojovat při nějakém zapnutém stavu.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
- SandrikGVI
- Moderátor
- Příspěvky: 2239
- Registrován: 18.01.2011 20:20
- Bydliště: Středočechy :D
Výměna baterie GOLF VI 1.2 TSI 63 kw
Taky mam origo alarm a nic houkat nezacalo
- radekc
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15.08.2011 21:28
Výměna baterie GOLF VI 1.2 TSI 63 kw
http://www.vag-com.cz/Novinky/
Sekce "Kódování baterie".
Nejdriv jsem na to prisel nekde v eshopu, ze u baterie primo psali, ze je nutne po vymene znovu nakodovat, uz ale nevim kde to bylo. Taxem zacal patrat.
Dik SandrikGVI za zkusenost.
Sekce "Kódování baterie".
Nejdriv jsem na to prisel nekde v eshopu, ze u baterie primo psali, ze je nutne po vymene znovu nakodovat, uz ale nevim kde to bylo. Taxem zacal patrat.
Dik SandrikGVI za zkusenost.
Golf VI 1.2TSI 63kw
- SandrikGVI
- Moderátor
- Příspěvky: 2239
- Registrován: 18.01.2011 20:20
- Bydliště: Středočechy :D
Výměna baterie GOLF VI 1.2 TSI 63 kw
já si myslim že to je jenom u systému start/stop že tam je i specifická baterka neměl bych z toho žádný strach...uvidíš že výměna proběhne bez problému
- radekc
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15.08.2011 21:28
Výměna baterie GOLF VI 1.2 TSI 63 kw
tak tak, jak pises, tyka se start/stop a taky blue motion motorizaci.
nasel jsem tuhle stranku, kde jsou znacky a popis, co je nutny udelat po vymene autobaterie https://autobild.cas.sk/clanok/211520/v ... z-servisu/
Ono nekde na slovenskym foru nekdo zminoval neco jako ve smyslu "Po vymene baterie ji nezapomen nastavit v RJ.." takze tech indicii bylo zprvu vic
nasel jsem tuhle stranku, kde jsou znacky a popis, co je nutny udelat po vymene autobaterie https://autobild.cas.sk/clanok/211520/v ... z-servisu/
Ono nekde na slovenskym foru nekdo zminoval neco jako ve smyslu "Po vymene baterie ji nezapomen nastavit v RJ.." takze tech indicii bylo zprvu vic
Golf VI 1.2TSI 63kw
- SandrikGVI
- Moderátor
- Příspěvky: 2239
- Registrován: 18.01.2011 20:20
- Bydliště: Středočechy :D
Výměna baterie GOLF VI 1.2 TSI 63 kw
jinak u mě po výměně baterky zůstaly rozsvícené cca 4 kontrolky...po cca 10km jízdy vše pozhasínalo taková menší rada kdyby to náhodou nastalo i u tebe
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Výměna baterie GOLF VI 1.2 TSI 63 kw
to nastavení v ŘJ se dělá u AGM akumulátorů kvůli monitorování vybití článků a sulfataci
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- radekc
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15.08.2011 21:28
Výměna baterie GOLF VI 1.2 TSI 63 kw
Baterku sem dneska vyměnil bezvýpadkově, má stejný parametry jako ta origo. Vydržela 6 let.
Golf VI 1.2TSI 63kw