Výměna baterie GOLF VI 1.2 TSI 63 kw
Napsal: 10.07.2017 23:15
Po 6-ti letech provozu se odporoučela baterie. V zimě jsem už pozoroval, že točí hůř než za mlada, ale vždy to dala. Dokonce ji loni v autorizáku proměřili, že je OK. Teď startuje OK, ale nabíjel jsem z ní 2A cca 2 hodiny jinou baterku a měl puštěný rádio, hlásilo to po 2 hodinách LOW BATTERY, napětí na baterce bylo ňákých 11,7V.
Koupil bych parametrově stejnou, otázkou je, co to způsobí? Nová baterka se musí nastavit v ŘJ.
Dokážu napojit jinou baterku při výměně, aby vůbec nedošlo k výpadku napájení. Přizpůsobil bych i napětí připojený baterky.
Chápu, že ŘJ vyhodnocuje stav baterie a podle toho přizpůsobuje odběry a nabíjení. Co když se baterie prostě omladí, tak by to mělo taky zaznamenat a přizpůsobit se tomu, ne?
Má s tím někdo konkrétní zkušenost? Díky za ní.
Koupil bych parametrově stejnou, otázkou je, co to způsobí? Nová baterka se musí nastavit v ŘJ.
Dokážu napojit jinou baterku při výměně, aby vůbec nedošlo k výpadku napájení. Přizpůsobil bych i napětí připojený baterky.
Chápu, že ŘJ vyhodnocuje stav baterie a podle toho přizpůsobuje odběry a nabíjení. Co když se baterie prostě omladí, tak by to mělo taky zaznamenat a přizpůsobit se tomu, ne?
Má s tím někdo konkrétní zkušenost? Díky za ní.